Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
24ωρο Αντοχής, Λέσχη Εκάλη, 20-21/5/2006

Πραγματική Αντοχή!

Ήταν ένας δύσκολος αγώνας που σίγουρα οδήγησε όλους τους συμμετέχοντες στα όρια της αντοχής τους.
Για 24 ώρες οδηγούσαν στα σκληρά χώματα της Πελοποννήσου.
Την διέσχισαν από άκρη σε άκρη περνώντας από πολύ όμορφα γνωστά μέρη αλλά και καινούργιες διαδρομές που ανακάλυψε ο ακούραστος Αλέκος Αποστολίδης.




Ο αγώνας αυτός τα είχε όλα:
Από βατούς χωματόδρομους «υψηλών ταχυτήτων» ως δύσκολους – διαβρωμένους δρόμους που απαιτούσαν προσοχή και σύνεση.
Σκονισμένα κατάξερα τοπία αλλά και σκεπαστούς δασικούς δρόμους.
Ορεινά περάσματα και καταπράσινα οροπέδια αλλά και μαγευτικά τοπία δίπλα σε λίμνες και ποτάμια.
Ο καιρός ήταν ζεστός και η διαδρομή στεγνή αλλά την νύχτα στα ορεινά περάσματα το κρύο ήταν αισθητό.

Η μέρα ξεκίνησε νωρίς με την εκκίνηση του αγώνα στα καινούργια γραφεία της Land Rover στην Νέα Ερυθραία. Οι 22 εκκινήσαντες οδήγησαν ένα αναπόφευκτο αρχικό ασφάλτινο τμήμα μέχρι το Σπαθοβούνι κοντά στην Κόρινθο.

Εκεί τους περίμενε το Παραλληλοδρόμιο, η χωμάτινη κυκλική πίστα όπου είχαν την ευκαιρία να «παίξουν» προσφέροντας παράλληλα θέαμα.

Σίγουρα είχε ενδιαφέρον να παρακολουθείς την προσπάθεια των οδηγών να «κουμαντάρουν» τα τετρακίνητα τους (που μόνο για συνθήκες πίστας δεν είναι εξελιγμένα) μέσα στις σφικτές τεχνικές στροφές.  
Σκόνη και ζέστη δεν φάνηκε να τους επηρεάζει και όλοι διασκέδασαν με ασφάλεια μέσα σε ελεγχόμενες συνθήκες, ξεκινώντας με τον πιο πρωτότυπο τρόπο τον μακρύ αγώνα που τους περίμενε.

Στην συνέχεια περνώντας από την περιοχή της Νεμέας η διαδρομή οδήγησε τους αγωνιζόμενους στην Ζήρια, για να καταλήξουν μέσω Χελμού στα ιστορικά Καλάβρυτα. Ήταν ήδη αργά το απόγευμα και είχαν αρχίσει οι εγκαταλήψεις.
Διάλειμμα για ανάπαυση και ανεφοδιασμό αυτοκινήτων και... πληρωμάτων.

Βραδιάζοντας, η διαδρομή περνώντας από τον ορεινό όγκο του Ερύμανθου κατέληγε στην Αρχαία Ολυμπία. Ακόμα μια στάση για ανάπαυση και υπό το φως των προβολέων πια, οι αγωνιζόμενοι διέσχισαν την ευρύτερη περιοχή του Λάδωνα για να καταλήξουν τις πρωινές ώρες στις Μυκήνες.

Η νυχτερινή οδήγηση απαιτούσε συγκέντρωση, αντοχή στην κούραση αλλά και σωστά εξοπλισμένα αυτοκίνητα. Για αντάλλαγμα όμως προσέφερε μοναδική «ατμόσφαιρα» και αίσθηση. Η αδυναμία να παρατηρήσεις το τοπίο που κινείσαι και η οδήγηση εστιάζοντας μόνο στην περιοχή που φωτίζουν οι προβολείς σου, είναι πάντα μια ξεχωριστή εμπειρία.  


Το γνωστό Μαυροβούνι αποτελούσε την τελευταία δοκιμασία για τα πληρώματα που συνέχιζαν για να καταλήξουν στα Μέθανα, όπου τελείωνε ουσιαστικά ο αγώνας.
Ο γυρισμός στην Αθήνα έγινε με πλοίο από εκεί.

Μόνον 9 πληρώματα κατάφεραν να τερματίσουν, 6 στην Normal κατηγορία και 3 στην Open.

Τα μηχανικά προβλήματα ταλαιπώρησαν πολλούς από τους αγωνιζόμενους, στερώντας τους την ικανοποίηση της ολοκλήρωσης μιας όμορφης περιήγησης σε ολόκληρη την Πελοπόννησο.

Αναρτήσεις και μετάδοση κυρίως, αλλά και απρόβλεπτα προβλήματα που σημαίνει ότι τα πολλά χιλιόμετρα του αγώνα οδήγησαν στα όρια τις απαιτήσεις αξιοπιστίας των αυτοκινήτων.

Το γεγονός ότι πολλές εγκαταλείψεις συνέβησαν από τα πρώτα μέρη της διαδρομής ίσως σημαίνει ότι απαιτείται πιο προσεκτική προετοιμασία των τετρακίνητων για τόσο μεγάλους αγώνες.

Οι χρόνοι χαρακτηρίσθηκαν σφικτοί όσο έπρεπε και η προσπάθεια της διοργάνωσης για ισορροπία μεταξύ ασφάλειας και οδηγικής ευχαρίστησης ήταν εμφανής, ειδικά κατά τις νυχτερινές ώρες.

Στην κατηγορία A2 πρώτοι ήταν οι Αντώνης Κυλίτης– Παντελής Ηλιακάκης με Jeep Cherokee, με τους Ηλία Κεφαλά - Ναταλία Ανεμοδουρά (Jeep Cherokee KJ) να ακολουθούν και τους Πέτρο Βασιλόπουλο - Γιάννη Δελή (Nissan Pathfinder) στην τρίτη θέση.    

Στην A1 οι Γιώργος Χρηστακέας - Βασίλης Ρούσσης (Mitsubishi Pajero) τερμάτισαν στην πρώτη θέση, με τους Μάριο Βιρβίλη – Δημήτρη Θεοφανόπουλο (Mitsubishi Pajero) δεύτερους και τους Πάνο Ψωμιάδη – Διονύση Γιαννούλη με Land Rover Defender τρίτους.

Συγχαρητήρια αξίζουν όμως και οι Σταθάκος – Παπαδημητρακοπούλου, Πενταράς – Πατριαρχέας και Αναπλιώτης – Βαγγέλης που κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό εντός χρόνου αντιμετωπίζοντας άλλος περισσότερα, άλλος λιγότερα προβλήματα.

Κείμενο - φωτογραφίες: [Γιώργος Φυτάς]





Downloads - Links
Αποτελέσματα


Υπάρχουν περισσότερες απο 200 φωτογραφίες απο τον αγώνα. Επικοινωνήστε με το φωτογράφο στο 694 5436515 για να παραγγείλετε τις δικές σας.









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034924 seconds. ]