Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ποιος θα σταματήσει τον Loeb;

Τίποτα δεν φαίνεται ικανό να σταματήσει τον Sebastien Loeb, που πήρε την 5η συνεχόμενη νίκη του τη φετινή χρονιά.

Σε έναν αγώνα που θύμιζε παλαιότερα Ακρόπολις, μια και ήταν ο σκληρότερος χωμάτινος αγώνας των τελευταίων χρόνων, ο Loeb και η Citroen (μέσω της Kronos team, που γιόρτασε την 25η της νίκη σε 77 συμμετοχές) γράφουν ιστορία.







«Η νίκη είναι πάντα γλυκιά, αλλά η σήμερινή, είναι εξαιρετική. Για τον Daniel (Elena) σήμερα είναι μια ιστορική μέρα. Ξέροντας πόσο πολύ εγώ ο ίδιος θέλω να σπάσω το ρεκόρ του Carlos Sainz, μπορώ εύκολα να φανταστώ πως ακριβώς αισθάνεται τώρα ο Daniel, που σήμερα έγινε ο πιο πετυχημένος συνοδηγός στον κόσμο, ξεπερνώντας τον Luis Moya, και έχοντας πια 25 νίκες στο ενεργητικό του», δήλωσε ο Loeb μετά τον αγώνα.    

Μία μόνο μέρα κράτησε η «αγωνία» στον αγώνα της Ιταλίας.
Ο Marcus Gronholm πήρε γρήγορα κεφάλι στον αγώνα και δημιούργησε, μετά τις 3 πρώτες ειδικές διαδρομές μια πολύ μεγάλη διαφορά, που διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του πρώτου σκέλους. Από ‘κεί και πέρα όλα πήγαν, για μια ακόμα φορά, στραβά για την ομάδα της Ford και τον πρώτο της οδηγό.

Μια άσχημη προσγείωση του Ford Focus RS World Rally άφησε το αυτοκίνητο του Gronholm χωρίς λάδια και χωρίς ελπίδες για τη συνέχεια, με αποτέλεσμα ο αλάνθαστος Γάλλος να είχε πια εύκολο έργο. Παρά το ότι ο Gronholm εξακολουθεί να κρατάει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, ο Loeb κατάφερε να έχει διπλάσιους σχεδόν βαθμούς από τον, κατά τεκμήριο, κυριότερο διεκδικητή του τίτλου.   

Ρεκόρ όμως, εκτός από τον Elena, πέτυχαν και οι δύο άλλοι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο. Ο Mikko Hirvonen, που κράτησε ψηλά τη σημαία της Ford, πήρε για πρώτη φορά στην καριέρα του τη δεύτερη θέση σε αγώνα του WRC, ενώ και ο τρίτος, ο Ισπανός Dani Sordo (Citroen) ανέβηκε για πρώτη φορά σε χωμάτινο αγώνα σε βάθρο.

Ο Sordo για μια ακόμα φορά τερμάτισε εμπρός από τον επίσημο οδηγό της Kronos team, τον Xavi Pons, που η τέταρτη θέση που πήρε είναι η καλύτερη στη μέχρι τώρα καριέρα του, και έβαλε σε σκέψεις πολλούς για την ορθότητα της επιλογή της Kronos.  

Τόσο ο Petter Solberg όσο και ο ομόσταυλός του Chris Atkinson προβλημάτισαν και πάλι τη Subaru και πολύ περισσότερο την Pirelli. Την τελευταία μέρα, στην τελευταία ε.δ., ο Solberg κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση, όμως ένα ακόμα πρόβλημα (στο σύστημα διεύθυνσης αυτή τη φορά) τον έριξε στην 9η θέση στο τέλος του αγώνα. Αλλά και ο Atkinson έχασε την θέση του, ενώ ήταν 5ος, στην τελευταία ε.δ. όταν σε μια έξοδο στράβωσε έναν τροχό που δεν μπόρεσε να αντικαταστήσει.
Έτσι, ελέω Superally, βρέθηκε στην 10η θέση του αγώνα.

Μετά τη Σουηδία, ο αγώνας της Ιταλίας ήταν ο πρώτος για την ομάδα της Mitsubishi. O πρωταθλητής Ασίας Ειρηνικού Jussi Valimaki, οδήγησε ιδιαίτερα ώριμα και σταθερά και ανέβασε το Mitsubishi World Rally Car, που χρησιμοποιούσε λάστιχα της BF Goodrich, στην 5η θέση.


Το Subaru Impreza, της Red Devil Kazaz, με οδηγό τον Kristian Sohlberg πήρε την 6η θέση της κατάταξης και την πρώτη για την Pirelli.

H Ιταλική εταιρεία φαίνεται αρκετά απογοητευμένη και προβληματισμένη τη φετινή χρονιά. Μετά την αποχώρηση της Mitsubishi αλλά και της επίσημης Peugeot από το πρωτάθλημα, έμεινε μόνο η Subaru να υποστηρίξει το λογότυπό της.

Παρά τα πολύ καλά αποτελέσματα του Gigi Galli, που έτρεχε το, βαμμένο στα χρώματά της, Peugeot 307WRC στους δύο προηγούμενους αγώνες, η Pirelli, απέσυρε την υποστήριξή της από τον Ιταλό. Και σε αυτό δεν φταίει ο Galli που έκανε θαυμάσιο αγώνα και βρέθηκε ακόμα και στην τρίτη θέση της κατάταξης πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει από «καμένο» κινητήρα. Η τυπική αποχώρηση της Michelin και η αντικατάστασή της από την BF Goodrich, αλλά και τα φετινά αποτελέσματα της Subaru, της μοναδικής ομάδας που χρησιμοποιεί τα ελαστικά της, φαίνεται ότι προσανατολίζουν την Pirelli σε άλλους χώρους, μακριά από το WRC.     

Στις δύο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης οκτάδας, βρέθηκαν οι Manfred Stohl με το Peugeot 307 της OMV-Peugeot Norway και ο Francois Duval με το Skoda Fabia. Ο Βέλγος άφησε πολύ πίσω του τους δύο επίσημους οδηγούς της Red Bull-Skoda, που τερμάτισαν στην 12η (Andreas Aigner ) και 20η (Harri Rovanpera) θέση αντίστοιχα, καταφέρνοντας όμως να δώσουν βαθμούς στην ομάδα για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.  

Mετά το πέρασμα των μεγάλων, οι ε.δ. έκρυβαν παγίδες. Έτσι στις «άγριες» ε.δ. τη νύφη πλήρωσαν τα μικρότερα αυτοκίνητα δηλαδή οι Junior και οι οδηγοί του Fiesta Sporting Trophy.

Η «πούδρα», οι πέτρες και τα αυλάκια που άφησαν οι μεγάλοι, ανάγκασαν πολλά αυτοκίνητα να φτάσουν στα σέρβις παρκ με τις ζάντες. Και το χειρότερο, να μην μπορούν αν βάλουν καινούργια λάστιχα. Με τέτοιες συνθήκες η μονομαχία μεταξύ της Suzuki και της Citroen βρήκε νικήτρια την Renault. Η συνετή και προσεχτική οδήγηση του Patrik Sandell του έδωσε το δικαίωμα να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα και τις ατυχίες των  Andersson (έξοδος ενώ οδηγούσε με 2 σκασμένα λάστιχα), Wilks (διαρροή λαδιού), Pressac (έξοδος) και Tirabassi (ηλεκτρικά) και να πάρει τη νίκη.

Πιο τυχερός απ’ όλους στάθηκε ο Conrad Rautenbach, μετά από μια σειρά από σκασμένα λάστιχα κατάφερε να φέρει το Renault Clio που οδηγούσε, σχεδόν στον τερματισμό. Για να τερματίσει και να πάρει τη 2η θέση χρειάστηκε να σπρώξει το αυτοκίνητο στη ράμπα, καθώς αυτό παρέδωσε το πνεύμα λίγα μέτρα πριν. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Urmo Aava (Suzuki Swift).

Άτυχο το ελληνικό πλήρωμα που συμμετέχει στο Fiesta Sporting Trophy. Οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Μουζάκης έχασαν τη δεύτερη θέση στο θεσμό εξαιτίας ενός ψαλιδιού, που δεν άντεξε, παρότι καινούργιο, την κόπωση του αγώνα.

Νικητής στην κατηγορία αυτή ήταν ο Ιταλός Alessandro Bettega, ενώ το ελληνικό πλήρωμα κάνοντας χρήση του κανονισμού superally πήρε τελικά την 6η θέση και μαζί 3 ακόμα βαθμούς.

Απογοητευμένος από το τελικό αποτέλεσμα και όχι από την απόδοσή τους ο Λάμπρος Αθανασούλας δήλωσε:
«Σε έναν τόσο σκληρό αγώνα περιμένεις να σου συμβούν τα πάντα. Είναι κρίμα όμως που πήγε χαμένη η σκληρή προσπάθεια της ομάδας με τέτοιο τρόπο. Δεν ακουμπήσαμε πουθενά το αυτοκίνητο, απλά ξαφνικά «άνοιξε» το ψαλίδι. Έτσι είναι οι αγώνες, η προσπάθεια συνεχίζεται και πάνω από όλα κρατάμε τις εμπειρίες που αποκομίσαμε αλλά και το γεγονός ότι αξίζαμε σίγουρα κάτι καλύτερο σε αυτόν τον αγώνα».

Επόμενος αγώνας το δικό μας Ράλι Ακρόπολις που ξεκινάει με την υπερειδική στο ΟΑΚΑ, την Πέμπτη 1 Ιουνίου. Περισσότερα νέα από τον εθνικό μας αγώνα σύντομα ….


Μετά και τον 7ο αγώνα της χρονιάς οι Βαθμολογίες των πρωταθλημάτων είναι:


Πρωτάθλημα Οδηγών
1)  S Loeb 66 β., 2)  M.  Grοnholm  35 β., 3) D. Sordo 30 β., 4)  M. Stohl  20 β., 5)  P. Solberg  18 β., 6)  M. Hirvonen 15 β.

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
1) Kronos Citroen  85 β., 2) BP-Ford 65 β., 3) Subaru 58 β., 4) OMV - Peugeot Norway 36 β., 5) Stobart VK M-Sport Ford 15 β., 6) Red-Bull Skoda 14 β.


Κείμενο: [Κατερίνα -CatKil- Σεβαστού]
Φωτογραφίες: Gauloises Racing












More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035239 seconds. ]