Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Πρώτη επαφή: Aprilia SXV & RXV

ΟΚ... Πολλοί είναι αυτοί που προσπάθησαν και έφεραν στο «κοινό» δικύλινδρους κινητήρες, σε μοτοσυκλέτες με τον τίτλο «super enduro» ή και «super motard» στην ουσία εγκαινιάζοντας νέες κατηγορίες. ΚΤΜ 950, Highland 950, BMW HP2 κλπ...
Όμως στον χώρο των κλασσικών enduro και motard κανείς δεν είχε τολμήσει μέχρι τώρα να ταράξει τα νερά  βάζοντας καινούργια standards στην κατηγορία.
Γιατί μη μου πείτε ότι θεωρείτε κάποιο από τα παραπάνω πραγματικό motard ή enduro γιατί.... κάπου έχετε χάσει την μπάλα....

Με μια «έξυπνη» κίνηση η Aprilia προχώρησε σε κάτι που κανείς άλλος δεν είχε δοκιμάσει: Σχεδίασε σε λευκό χαρτί όχι μία, αλλά ΤΕΣΣΕΡΙΣ παρακαλώ νέες μοτοσυκλέτες, όλες με επαναστατικές λύσεις που κανείς δεν είχε τολμήσει μέχρι τώρα να φέρει στην παραγωγή.

Το Off-Road.gr είχε την ευκαιρία να έρθει σε μια πρώτη επαφή με τα νέα SXV και RXV στις παρουσιάσεις που διοργάνωσε η ανανεωμένη Aprilia Ελλάς.






Η Aprilia, όχι απλώς σχεδίασε επαναστατικούς κινητήρες και γύρω από αυτούς, χωρίς υποχωρήσεις, έκτισε πλαίσιο – περιφερειακά, αλλά βασίστηκε στην εξέλιξη μέσα από τους αγώνες, προτού παραδώσει τα «εργαλεία» στο κοινό.

Τα πάντα κτίστηκαν γύρω από το βασικό concept: Μια μοτοσυκλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών, με κινητήρα τετράχρονο V2 και χρήση τεχνολογίας αιχμής.
Ελαφρύς κινητήρας, κορυφαία περιφερειακά, εξαιρετικό ιταλικό design.


Μα... ένα V2 για χρήση enduro και motard;
Κάπως έτσι σκέφτονται οι περισσότεροι. Όμως η Aprilia αποφάσισε να δοκιμάσει και εξελίξει αυτή τη σκέψη και ύστερα από «τριβή» στον αγωνιστικό στίβο, παρουσίασε και στο ευρύ κοινό την δουλειά της.

Ένας εντελώς νέο κινητήρας, με στόχο την ευρεία χρήση σε off-road.

Η Αprilia προχώρησε στη δημιουργία νέας τεχνολογίας, με τη σχεδίαση του V2 77’ για χρήση σε μοτοσυκλέτες Off-Road. Ιδιαίτερα compact κινητήρες, υψηλής απόδοσης και με ρεκόρ μικρού βάρους!

Όλο το σχεδιαστικό project εκτελέστηκε από το τμήμα R&D της Aprilia: μηχανικοί και σχεδιαστές συνεργάστηκαν για την υλοποίηση της επαναστατικής ιδέας.

Όλα κορυφαία στα χαρτιά: Χρήση ελαφρών (και ακριβών) μετάλλων όπου είναι δυνατό, διαφορετικές αναρτήσεις για enduro / motard, άλλοι κινητήρες / κιβώτια για κάθε χρήση, διαφορετικά σώματα εισαγωγής (πάντα injection), ψηφιακή τεχνολογία, ψαλίδι – πλαίσιο – εξατμίσεις κόσμημα, στενό και επιθετικό look, μικρό βάρος, εξέλιξη κάτω από «πραγματικές» συνθήκες.

Ακόμα δεν βγήκαν στην παραγωγή και ήδη στο palmares τους βρίσκει κανείς μόνο νίκες.

Όμως οι μηχανικοί της Aprilia δεν δούλεψαν μόνο για την απόδοση του κινητήρα. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι οι κινητήρες πληρούν τις προϋποθέσεις  Euro 2, χωρίς τη χρήση καταλύτη, ενώ σε όλο το φάσμα λειτουργίας τους, χαρακτηρίζονται από την απουσία κραδασμών.

Το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου του κινητήρα, που αναπτύχθηκε από την Aprilia Racing, παρουσιάζει καινοτόμες λύσεις για τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα. Το σύστημα injection, έχει 38mm εισαγωγή στα 450, 40mm στα 550 και είναι προγραμματιζόμενο.

Ο κινητήρας είναι σε κάθε περίπτωση προσαρμοσμένος στη μοτοσυκλέτα και τη χρήση που στοχεύει αυτή. Οι σχέσεις είναι υπολογισμένες ειδικά για χρήση supermotard στο SXV ή χρήση enduro στο RXV.
Η δυνατότητα προγραμματισμού του injection έδωσε την ευχέρεια στην εταιρία, να παρέχει διαφορετικό χάρτη λειτουργίας για κάθε χρήση: Απόδοση ψηλά για τα motard, ροπή και ομαλότητα για τα RXV.

Η Aprilia μάλιστα, σκοπεύει να παρουσιάσει μέσα στη χρονιά και motocross, βασιζόμενη στο ίδιο concept, με λιγότερες σχέσεις στο κιβώτιο και διαφορετική χαρτογράφηση.

Η μικρή χωρητικότητα ανά κύλινδρο, επέτρεψε τη σχεδίαση ενός εξαιρετικά ελαφρού στοφάλου, με αποτέλεσμα τη ελαχιστοποίηση του γυροσκοπικού φαινομένου.

Η ενσωμάτωση των κυλίνδρων στα κάρτερ, ελαχιστοποίησε το βάρος, φέρνοντας το στα επίπεδα ενός μονοκύλινδρου, ενώ η γραμμική ταχύτητα του εμβόλου (50% μικρότερη) έφερε τα επίπεδα φθοράς και συντήρησης στα χαμηλότερα δυνατά της κατηγορίας.

Ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα πιο γρήγορη και επιθετική.
Ο μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής σε συνδυασμό με τις τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, είναι, σύμφωνα με την Aprilia, ο ιδανικός συμβιβασμός μεταξύ μικρού βάρους, ευστροφίας και απόδοσης.

Η Aprilia, σαν γνήσια ιταλική εταιρία που είναι, ομολογουμένως δεν έκανε κανένα συμβιβασμό στην εμφάνιση των SXV και RXV. Ελάχιστη χρήση πλαστικών, καθαρές γραμμές και προσοχή στη λεπτομέρεια, όλα αυτά σε συνδιασμό με το εντυπωσιακό design, δημιούργησαν ένα σύνολο που δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο στο δρόμο, στην πίστα ή στο βουνό!

Στο πλαίσιο, χρησιμοποιήσε ατσάλινο σκελετό με πρεσσαριστά πλαϊνά αλουμινίου.
Το ψαλίδι είναι φαρδύτερο στα SXV από ότι στα RXV με στόχο (σε συνδυασμό με μακρύτερο άξονα μετάδοσης), τη μετακίνηση της αλυσίδας μακρύτερα από το πλαϊνό του ελαστικού, προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης μεγάλης διάστασης.

45mm μπροστινό για τα RXV και 48mm για τα SXV, αντεστραμμένα και πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ το αμορτισέρ πίσω είναι τύπου piggy back με ρυθμίσεις γρήγορης, αργής ταχύτητας και δένει το ψαλίδι με το πλαίσιο μέσω προοδευτικών συνδέσμων.

Η απόδοση του πλαισίου, έρχεται να συνδυαστεί με εξαιρετικά φρένα. Τα RXV έχουν δίσκους 270mm, ενώ στα SXV οι δίσκοι είναι πλευστοί 320mm με ακτινική δαγκάνα, κατευθείαν από τα GP.


Στην πράξη;
Motard: SXV 450 – 550
Η μικρή επαφή μας με τα motard της Aprilia, έγινε σε ένα ιδανικό περιβάλλον για motard: στην πίστα kart στις Αφίδνες. Οδηγήσαμε διαδοχικά ξεκινώντας με το 450 και κλείνοντας με το 550.

Και τα δύο είναι φιλικά στην πίστα και εμπνέουν σιγουριά στον αναβάτη. Το 4.5 είναι μαλακό και με δύναμη που δεν τρομάζει. Ο κινητήρας αποδίδει ομαλά, χωρίς ιδιαίτερα ξεσπάσματα. Η μικρή διαδρομή και κατά συνέπεια μικρή γραμμική ταχύτητα εμβόλου, επιτρέπει στο μοτέρ να γυρίζει απροβλημάτιστα στις 13000 στρ.

Με τη μικρή διαφορά τιμής σε σχέση με το 5.5 και την ουσιαστική διαφορά στο... γκάζι, το 4.5 θα επιλεγεί από όσους θέλουν να παραμείνουν μέσα στα όρια της κατηγορίας για αγωνιστική χρήση. Στενό, ελαφρύ, δυνατό – όσο πρέπει – θα αποτελέσει σίγουρα εργαλείο στα χέρια των έμπειρων αγωνιζομένων, που χρησιμοποιώντας το σωστά, θα μπουν στο παιχνίδι με γκόλ απ’ τα αποδυτήρια!

To 5.5 σίγουρα θα είναι η επιλογή των πιο «καθημερινών» αναβατών. Είναι το πιο δυνατό στην κατηγορία του. Με 70 ίππους και βάρος 125 κιλά γεμάτο, διαθέτει μια εκπληκτική σχέση κιλών/ίππο.

Η δύναμη είναι άμεση και ελεγχόμενη όπως σε μια αγωνιστική μοτο. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν και πολλά σημεία που να ξεχωρίζουν την SXV 550 από την full-on race μοτοσυκλέτα.
Ο κινητήρας είναι ουσιαστικά ο ίδιος, με μόνη διαφοροποίηση στις αναρτήσεις και τα φρένα. Το 550 είναι νικητής όπως βγαίνει από την κούτα.
Η Aprilia έχει σχεδιάσει το SXV 550 ώστε να είναι το ανταγωνιστικότερο supermoto!

Τα 100 παραπάνω κυβικά μεταμορφώνουν εντελώς τη μοτοσυκλέτα. Δύναμη και ροπή παντού, γραμμική απόδοση, ελαφρύ – διασκεδαστικό, δεν θα πει όχι πουθενά.
Τόσο ισχυρό ώστε να κρατάς τον μπροστινό μακριά από το έδαφος στην ευθεία, ενώ με την μακρύτερη μετάδοση, θα κρατήσεις την τρίτη πριν πέσεις στα φρένα για την επερχόμενη στροφή, εκεί που με το 450 θα χρειαστεί ίσα να κουμπώσεις και τετάρτη και να κατεβάσεις ξανά.

Η αγωνιστική εξέλιξη στις πίστες, φαίνεται και στην πράξη. Ουδέτερη συμπεριφορά, απόλυτα ελεγχόμενη από τον αναβάτη. Ψυχή να υπάρχει για να ανοίγεις το γκάζι. Για τα υπόλοιπα φροντίζει η μοτοσυκλέτα.
Με κάτι τέτοιο κάτω από τα πόδια σου, δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος στο δρόμο.

Ταυτόχρονα, σε σχέση με τα άλλα κορυφαία supermotard, το απαιτούμενο διάστημα μεταξύ service των 60 ωρών, δείχνει ότι η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε πραγματικά με το μυαλό και στην καθημερινή χρήση.


Enduro: RXV 450 – 550

Ένα «μικρό» δικύλινδρο για το βουνό;


Οι άνθρωποι της Aprilia Hellas, είχαν σχεδιάσει ένα μικρό γύρο, έξω από την πίστα του Αττάρτ στη Κερατέα.

Η επαφή με τα νέα enduro της Aprilia, ήταν μικρή για κάτι τόσο επαναστατικό στο χώρο του χώματος. Θα χρειαστεί σίγουρα εκτενέστερη δοκιμή, με περισσότερες ώρες σε κάθε έδαφος και συνθήκες ώστε να κατασταλάξουμε σε μια ώριμη γνώμη.

Από αυτή τη μικρή επαφή μας όμως, μπορούμε να σταθούμε κυρίως στην ελαφριά αίσθηση και την περίσσια δύναμης.

Ξεκινώντας με το 450 η πρώτη εντύπωση είναι ότι πρόκειται για μια ελαφριά και ευέλικτη μοτο. Στο χειρισμό της, τίποτα δεν μαρτυρά ότι καβαλάς ένα 450 μέχρι που... ανοίγεις το γκάζι!
Αμέσως το κλείνεις και προσπαθείς να συνειδητοποιήσεις από που ήρθε όλη αυτή η δύναμη. Ο ήχος είναι συναρπαστικός!

Ποιος θα φανταζόταν, μέχρι πριν από λίγο καιρό ότι θα χρησιμοποιούσε ένα V2 450 σε ένα enduro;
Μέχρι τώρα τα V2 τα είχαμε συνηθίσει σε ταξιδιάρικες μοτοσυκλέτες, νωχελικές και δυσκίνητες.

Η Aprilia τόλμησε και κατάφερε να τοποθετήσει ένα V2 σε ένα καθαρόαιμο enduro!
Σκεφτείτε απλώς τη δύναμη που πχ ένα WR450 (κάτι παραπάνω από 40hp) και συγκρίνετε με τους 60hp του 450, σε ένα ελαφρύ σύνολο.

Περνώντας στο 550, η δύναμη είναι ακόμα περισσότερη. Περισσότερη ροπή που σίγουρα είναι καλοδεχούμενη, αλλά όχι άλλη δύναμη. Αναρωτιέμαι τι συμπεριφορά θα έχει σε γλιστερά κομμάτια. Δύσκολα θα τιθασευτεί!

Σφικτότερες αναρτήσεις που θα βοηθήσουν στα «πολλά» και γενικά μια αίσθηση πιο μεστή. Τα Michelin πασχίζουν να βρουν πρόσφυση, ο κινητήρας τα πατάει στο λαιμό!
Ναι αυτό που χρειάζεσαι με κάθε θυσία είναι να διατηρήσεις την πρόσφυση με το έδαφος. Αλλιώς αναλώνεσαι σε ατελείωτα drift!
Μάλλον η νέα Aprilia θα δημιουργήσ και νέο στυλ οδήγησης.

Δεν μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη για κλειστά κομμάτια, ανηφόρες ή κατηφόρια όπου εκεί θα πρέπει να ξεδιπλώσει τις όποιες αρετές του ο νέος κινητήρας.

Και;
Στα motard τα SXV κάνουν μια δυναμική είσοδο που όχι απλώς δε θα περάσει απαρατήρητη αλλά έχει όλες τις δυνατότητες να κλέψει καρδιές. Στα enduro σίγουρα θα πρέπει ο αναβάτης να είναι ιδιαίτερα έμπειρος ώστε να τιθασεύσει τα τέρατα.

Από την σύντομη επαφή με τα νέα aprilia, θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το SXV 550. Είναι ο καλύτερος συνδυασμός και μια και πρόκειται για άσφαλτο, θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις στο έπακρο το καταπληκτικό σύνολο.


[Σπύρος Κατσιμαλής]






Συνέντευξη με τον κ. Νικόλαο Μάγειρα, Εμπορικό Διευθυντή της Aprilia Ελλάς


Η παρουσία δύο νέων μοντέλων της Aprilia στον χώρο του Enduro & Supermoto, σηματοδοτεί γενικότερη αλλαγή στην στρατηγική της Aprilia;
Να περιμένουμε εξελίξεις αντίστοιχου βεληνεκούς σε όλη την γκάμα της εταιρείας;

Η Aprilia πάντοτε υπήρξε μια εταιρεία που πρωτοστατούσε στις τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο της μοτοσικλέτας. Η απόφασή της να επιστρέψει στο χώρο από όπου ξεκίνησε πριν πολλά χρόνια, στο Enduro & Supermoto στην κατηγορία των 450 – 550 κ.εκ., δεν θα μπορούσε παρά να συνοδεύεται από την εμφάνιση ενός καινοτόμου προϊόντος και βέβαια δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός ότι η aprilia είναι μια μάρκα που έχει τις καταβολές της στους αγώνες στους οποίους, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχει διαπρέψει και οι οποίοι αποτελούν το καλύτερο πεδίο δοκιμών και εξέλιξης για τις νέες τεχνολογίες.

Για το προσεχές μέλλον αναμένονται αρκετά καινούρια μοντέλα, κάποια από τα οποία θα είναι  εξέλιξη αντίστοιχων παλαιότερων και κάποια θα είναι εντελώς νέα. Το βέβαιο είναι πως σε όλα αυτά τα μοντέλα θα περάσει σταδιακά η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από την εμπλοκή της Aprilia στους αγωνιστικούς στίβους.


Ο νέος κινητήρας των RXV & SXV αποτελεί παγκόσμια πρώτη στην κατηγορία τους.
Α. Τι ώθησε την Aprilia στην κατασκευή ενός τόσο πρωτότυπου κινητήρα;
Β. Πρόκειται να χρησιμοποιηθεί και απο άλλους κατασκευαστές στο μέλλον όπως φημολογείται;

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η εμφάνιση της aprilia στο χώρο του off road έπρεπε να συνοδεύεται από κάτι καινοτόμο και διαφορετικό από την κοινή πρακτική του ανταγωνισμού. Πάντοτε ήταν μέσα στη φιλοσοφία της μάρκας να διαφοροποιείται από τη μάζα προσφέροντας κάτι καινούριο.
Στην περίπτωση των SXV & RXV, οι καινοτομίες δεν περιορίστηκαν μόνο στη σχεδίαση του κινητήρα, αλλά εφαρμόστηκαν επαναστατικές λύσεις σε πολλά σημεία των μοτοσικλετών. Και ας μην ξεχνάμε ότι, πριν οι μοτοσικλέτες αυτές περάσουν στην παραγωγή και διατεθούν στο ευρύ κοινό, πέρασαν μια σκληρή χρονιά δοκιμασίας στους αγώνες.

Πείτε μας λίγα λόγια για την εμπορική πολιτική όπως επίσης και για την τεχνική υποστήριξη που θα παρέχει η Aprilia Hellas σχετικά με τα δύο νέα μοντέλα της.

Η εμπορική τοποθέτηση των RXV / SXV στην αγορά κατ’ αρχήν ξεκινάει από την διαμόρφωση της τιμής τους, που τα τοποθετεί σε πολύ ελκυστική θέση σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Οι συγκεκριμένες μοτοσικλέτες υποστηρίζονται από ένα ιδιαίτερο δίκτυο εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι έχουν επιλεγεί με κριτήριο την εμπλοκή και τη γνώση τους για το συγκεκριμένο είδος μοτοσικλέτας.
Οι αντιπρόσωποι αυτοί βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την Aprilia Hellas και λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για τις εξελίξεις.


Πέραν της εμπλοκής της Aprilia στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Enduro & Supermoto με μεγάλη επιτυχία, ποια θα είναι η παρουσία της στα αντίστοιχα ελληνικά;
Πρόκειται να υπάρξει υποστήριξη σε ιδιωτικές συμμετοχές;

Για την αγωνιστική χρονιά του 2006 η Aprilia Hellas Racing Team, με την καθοδήγηση του Βασίλη Ορφανού, συμμετέχει στα πανελλήνια πρωταθλήματα Supermoto και Enduro με δύο αναβάτες. Στην παρούσα φάση ο στόχος ήταν να αποδειχθεί στην πράξη η αξιοπιστία και η ανταγωνιστικότητα των SXV & RXV, πράγμα το οποίο ήδη έχει γίνει αν λάβουμε υπ’ όψη μας ότι ως τώρα οι αγωνιστικές μας μοτοσικλέτες είναι στην πρώτη πεντάδα τερματισμού των αγώνων, χωρίς να έχουν παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα.

Επίσης, για την ερχόμενη αγωνιστική χρονιά, μελετώνται τρόποι που θα προσελκύσουν στην Aprilia περισσότερους αναβάτες και από τους παλαιότερους αλλά και νέους.
 
Θα δούμε τον Βασίλη Ορφανό σε ακόμη ένα Dakar με Aprilia;

Ενδέχεται να δούμε τον Βασίλη Ορφανό να συμμετέχει στο International Six Days Enduro (I.S.D.E.) στη Νέα Ζηλανδία.






Aprilia RXV: Τεχνικά στοιχεία (σε παρένθεση τα στοιχεία του 550):

Κινητήρας
77° τετράχρονος, υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε διάταξη V, με επικεφαλής εκκεντροφόρο κινούμενο με αλυσίδα. Τέσσερις βαλβίδες τιτανίου σε κάθε κεφαλή.
 
Καύσιμο
Αμόλυβδη

Διάμετρος Χ Διαδρομή
76 x 49.5 mm (80 x 55 mm)

Κυβισμός
449 cc (549 cc)

Σχέση συμπίεσης
12.5:1 (12:1)

Διαχείριση καυσίμου
Ψηφιακό σύστημα διαχείρισης έκχυσης και ανάφλεξης.
Σώμα εισαγωγής: 38 mm. (40 mm)

Ανάφλεξη
Ηλεκτρονική

Εκκίνηση
Μίζα

Γεννήτρια
340 W.

Λίπανση
Ξερό κάρτερ με εξωτερικό δοχείο λαδιού. Ξεχωριστό κύκλωμα λίπανσης κιβωτίου.
 
Κιβώτιο
5 ταχύτητες.

Σχέσεις Enduro
1η 12/31
2α 13/25
3η 15/23
4η 19/24
5η 21/22

Δίσκος
Πολλαπλοί δίσκοι σε λάδι.

Πρωτεύουσα μετάδοση
Με γρανάζια. Σχέση 22/56

Τελική μετάδοση
Με αλυσίδα. Σχέση 15/48.

Πλαίσιο
Ατσάλινος περιμετρικός σκελετός, με πρεσσαριστά πλαϊνά αλουμινίου.
 
Ανάρτηση εμπρός
Αντεστραμμένο πιρούνι 45 mm. Ρυθμίσεις συμπίεσης / επαναφοράς.

Ανάρτηση πίσω
Χυτό ψαλίδι αλουμινίου, τετραγωνικής διατομής
Υδραυλικό αμορτισέρ με ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς καθώς και hi/low.
 
Φρένα
Μπροστά:: Δίσκος Φ270 mm με πλευστή δαγκάνα
Πίσω: Δίσκος Φ240 mm με πλευστή δαγκάνα

Τροχοί
Αλουμινίου
Μπροστά: 1.60 x 21”
Πίσω: 2.15 x 18”

Ελαστικά
Μπροστά: 90/90 x 21”
Πίσω: 140/80 x 18”

Διαστάσεις
Μήκος: 2,222 mm
Πλάτος: 800 mm
Απόσταση από το έδαφος: 396 mm
Ύψος σέλας: 996 mm
Μετατρόχιο: 1,495 mm

Δεξαμενή καυσίμου
Χωρητικότητα 7.8 l






Aprilia SXV: Τεχνικά στοιχεία (σε παρένθεση τα στοιχεία του 550):

Κινητήρας
77° τετράχρονος, υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε διάταξη V, με επικεφαλής εκκεντροφόρο κινούμενο με αλυσίδα. Τέσσερις βαλβίδες τιτανίου σε κάθε κεφαλή.
 
Καύσιμο
Αμόλυβδη

Διάμετρος Χ Διαδρομή
76 x 49.5 mm (80 x 55 mm)

Κυβισμός
449 cc (549 cc)

Σχέση συμπίεσης
12.5:1 (12:1)

Διαχείριση καυσίμου
Ψηφιακό σύστημα διαχείρισης έκχυσης και ανάφλεξης.
Σώμα εισαγωγής: 38 mm. (40 mm)

Ανάφλεξη
Ηλεκτρονική

Εκκίνηση
Μίζα

Γεννήτρια
340 W.

Λίπανση
Ξερό κάρτερ με εξωτερικό δοχείο λαδιού. Ξεχωριστό κύκλωμα λίπανσης κιβωτίου.
 
Κιβώτιο
5 ταχύτητες.

Σχέσεις Enduro
1η 13/30
2α 15/27
3η 16/23
4η 20/23
5η 21/21

Δίσκος
Πολλαπλοί δίσκοι σε λάδι.

Πρωτεύουσα μετάδοση
Με γρανάζια. Σχέση 22/56

Τελική μετάδοση
Με αλυσίδα. Σχέση 15/46 (16/46)

Πλαίσιο
Ατσάλινος περιμετρικός σκελετός, με πρεσσαριστά πλαϊνά αλουμινίου.
 
Ανάρτηση εμπρός
Αντεστραμμένο πιρούνι 48 mm. Ρυθμίσεις συμπίεσης / επαναφοράς.

Ανάρτηση πίσω
Χυτό ψαλίδι αλουμινίου, τετραγωνικής διατομής
Υδραυλικό αμορτισέρ με ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς καθώς και hi/low.
 
Φρένα
Μπροστά:: Πλευστός δίσκος Φ320 mm με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα
Πίσω: Δίσκος Φ240 mm με πλευστή δαγκάνα

Τροχοί
Αλουμινίου
Μπροστά: 3.60 x 17”
Πίσω: 5.50 x 17”

Ελαστικά
Μπροστά: 120/70 x 17”
Πίσω: 180/55 x 17”

Διαστάσεις
Μήκος: 2,222 mm
Πλάτος: 800 mm
Απόσταση από το έδαφος: 318 mm
Ύψος σέλας: 918 mm
Μετατρόχιο: 1,495 mm

Δεξαμενή καυσίμου
Χωρητικότητα 7.8 l







































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.022726 seconds. ]