| |
Το
2006 ήταν μια περίεργη χρονιά για το WRC με την απουσία δύο εκ των
κυριοτέρων ομάδων να γίνεται αισθητή, αν και ο Loeb τα καταφέρνει
εξαιρετικά με ή χωρίς το εργοστάσιο στο πλαϊ του.
Τα δύο εργοστάσια Peugeot & Citroen έμειναν εκτός αγωνιστικής
δραστηριότητας προκειμένου να εξελίξουν τα νέα αυτοκίνητα τους για το
πρωτάθλημα του 2007.
Η Citroen ετοιμάζεται απο το 2005 για το νέο C4, αφού τόσο ο Sainz όσο
και οι Loeb & Sordo έχουν συμβάλλει ενεργά στην εξέλιξη του
αγωνιστικού προκειμένου να ξεκινήσουν το 2007 με αυτό.
Οι φήμες λένε για συμμετοχή του Sordo στο ραλλυ Γερμανίας με το C4 αφού
ο νεαρός Ισπανός έχει μάλλον εξασφαλίσει μια θέση στην εργοστασιακή
ομάδα της Citroen για την επόμενη σεζόν μαζί με τον Loeb.
Ηδη ο Γάλλος έχει κάνει δηλώσεις σχετικά με το νέο αυτοκίνητο θεωρώντας
το πολύ ανταγωνιστικό.
Η Γερμανία μοιάζει ιδανική για την παρθενική εμφάνιση του C4 αφού είναι
ασφάλτινο ράλλυ όπως άλλωστε συνέβη με το Xsara WRC στο παρελθόν.
Εν τω μεταξύ ο Sordo έκανε δοκιμές στην Γερμανία με το C4, παρά το
έντονο ενδιαφέρον και άλλων ομάδων να τον εντάξουν στο δυναμικό τους.
Την ίδια στιγμή ο Gilles Panizzi εξελίσει το 207 S2000 με το οποίο η
Peugeot θα κατεβει μάλλον στο WRC όχι με εργοστασιακή ομάδα αλλά
υποστηρίζοντας ιδιώτες, υπογράφοντας μάλιστα διετές συμβόλαιο με το
εργοστάσιο.
Την ίδια στιγμή είναι σχεδόν σίγουρη η εμπλοκή της Mitsubishi και πάλι
στους αγώνες με αρχή την Φιλανδια και μάλιστα με 3 αυτοκίνητα με τους
Jussi Valimaki, Daniel Carlsson, & Juho Hanninen.
[Μελέτης
Σταμάτης]
More articles
|
|
| |
|