Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
WRC: Ράλι Κύπρου 2006

Ο δωδέκατος από τους 16 αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, αρχίζει την Πέμπτη (21/9) το απόγευμα στη παραλία της Λεμεσού, στην Κύπρο.

Πρόκειται για τον έβδομο αγώνα του WRC που διεξάγεται στο νησί που δυστυχώς θα είναι και ο τελευταίος, καθώς το Ράλι Κύπρου δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα αγώνων των επόμενων χρόνων.





Για μια ακόμα φορά οι ειδικές διαδρομές, σκληρές, πετρώδεις και, μερικές φορές, απελπιστικά αργές, θα βρίσκονται στο κέντρο του νησιού, στις πλαγιές του όρους Τρόοδος.

Το κέντρο του αγώνα θα βρίσκεται στο Palais des Sports της Λεμεσού, ενώ ο χώρος στην παραλία θα χρησιμοποιηθεί για την εκκίνηση αλλά και για την υπερειδική, που για πρώτη φορά μπαίνει στο πρόγραμμα του Ράλι Κύπρου και θα είναι ασφάλτινη.

Η υπερειδική, θα διεξαχθεί τελικά στις  12:35 και όχι στις 14:05 όπως ήταν προγραμματισμένη αρχικά.  Η απόφαση για την αλλαγή της ώρας διεξαγωγής λήφθηκε από τους διοργανωτές προκειμένου να επιτευχθούν ψηλότερα νούμερα τηλεθέασης, καθώς θα υπάρχει απευθείας μετάδοση της υπερειδικής από διεθνή δίκτυα, όπως το Eurosport, το LTV, Al Jazeera Sport, το NRK Νορβηγίας και το Φινλαδικό YLE κάτι που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα ανεβάσει την τηλεθέαση στα 150 εκατομμύρια θεατές.

Ο αγώνας θα έχει 5 ε.δ. περισσότερες από αυτές της περασμένης χρονιάς.
Έτσι μαζί με την υπερειδική, που θα διεξαχθεί την Κυριακή το πρωί, οι ε.δ. είναι 23 με 331,34 αγωνιστικά χλμ. Αν και φέτος ο αγώνας διεξάγεται 4 μήνες αργότερα από ότι τις προηγούμενες χρονιές, οι συνθήκες δεν αναμένεται να είναι πολύ διαφορετικές. Οι θερμοκρασίες αναμένεται να ξεπερνούν τους 30 βαθμούς Κελσίου, ενώ ακόμα πιο δύσκολη θα γίνει η κατάσταση αν επαληθευθούν οι προβλέψεις για καταιγίδες το τριήμερο πάνω από το νησί.   

Στον σκληρότερο, κατά γενική ομολογία, αγώνα του WRC, η αντοχή και η αξιοπιστία των αυτοκινήτων είναι το κλειδί τόσο για μια καλή εμφάνιση, όσο και για την διεκδίκηση βαθμών στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών. Και αυτό γιατί τα αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιηθούν στον αγώνα αυτόν θα χρησιμοποιηθούν υποχρεωτικά και στον επόμενο αγώνα, το Ράλι Τουρκίας.

Στο χώρο των ομάδων τώρα:

Kronos Total Citroen
 
Αν ο Sebastien Loeb επαναλάβει τον περσινό του θρίαμβο στον αγώνα αυτό τότε ο τρίτος τίτλος στο πρωτάθλημα οδηγών θα είναι πια οριστικά στα χέρια του Γάλλου.

Ο Loeb προηγείται αυτή τη στιγμή του Marcus Gronholm με 33 βαθμούς και αν κερδίσει, μόνο μαθηματικές ελπίδες που θα αγγίζουν τα όρια της επιστημονικής φαντασίας θα έχει πλέον ο αντίπαλός του. 

Στο δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας θα βρίσκεται ο Daniel Sordo, που υπέγραψε προ ημερών με την Citroen σαν δεύτερος οδηγός της ομάδας για το 2007. Όμως ο Dani είναι πρωτάρης στον αγώνα αυτό και όσο και αν ο αγώνας «πάει» στη Citroen τα πράγματα θα είναι δύσκολα για τον προστατευόμενο του Sainz.

Η Kronos, που ελπίζει σε σημαντική βοήθεια από τον νεαρό Ισπανό για να αυξήσει τη διαφορά της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, θα έχει και τρίτο αυτοκίνητο στον αγώνα, αυτό που θα οδηγήσει ο επίσης Ισπανός Xavier Pons, που επανέρχεται, μετά το διάλειμμα της Ιαπωνίας, στην ενεργό δράση.


BP Ford


Με το μυαλό στο κεφάλι θα οδηγήσει ο Marcus Gronholm που, όπως δηλώνει ο ίδιος, σε κανένα σημείο δεν πρέπει να παρασυρθεί μια και το παραμικρό λάθος μπορεί να τον φέρει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση.

Οι τελευταίες του ελπίδες για τον τίτλο θα εξανεμισθούν αν δεν κατακτήσει την πρώτη θέση και ταυτόχρονα δεν σκοράρει ο Loeb. Παράλληλα έχει επωμισθεί και το φορτίο της συλλογής βαθμών για την ομάδα, αφού η Ford έχει πολύ περισσότερες ελπίδες για τον τίτλο των κατασκευαστών (μια και απέχει μόλις 11 βαθμούς από τη Kronos) από ότι ο ίδιος. 

Πολλά στηρίζει η BP Ford και στον  δεύτερο οδηγό της ομάδας, τον Mikko Hirvonen, που επέστρεψε μόλις από το τετραήμερο τεστ της ομάδας στην Ισπανία. Ο νεαρός, που δικαιώνει απόλυτα μέχρι στιγμής την επιλογή του σαν Νο 2 της ομάδας, είναι σε μεγάλη φόρμα και έχει ανεβασμένο ηθικό.

Έτσι, δίκαια ελπίζει να ανέβει για τρίτη συνεχόμενη, και 5η συνολικά φέτος, φορά στο βάθρο.    


Subaru World Rally Team

Πολύ κοντά στην λύση των προβλημάτων που ταλαιπώρησαν την ομάδα, ιδιαίτερα στους τελευταίους αγώνες, βρίσκεται η Subaru, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Νο 1 οδηγού της ομάδας, του Petter Solberg.

Αν και ο ίδιος δεν περιμένει θαύματα από την ομάδα του, δηλώνει εντυπωσιασμένος από τις προόδους που έγιναν, κατά τη διάρκεια των εξαήμερων δοκιμών εξέλιξης του  Impreza WRC, στην Σαρδηνία.

Ο «Mr Hollywood» θέλει να επαναλάβει την εμφάνισή του 2003 (που πήρε τη νίκη), αλλά και αυτές των δύο προηγούμενων χρόνων όπου, παρά τις ατυχίες και τα προβλήματα,  πρωταγωνίστησε στον αγώνα. 

Δεύτερη επίσκεψη στο νησί για το Νο 2 της Subaru, τον Αυστραλό Chris Atkinson. Η περσινή του εμφάνιση, με πολλές παρουσίες στην δεκάδα των ε.δ. της δεύτερης και τρίτης μέρας, είναι μια καλή υποθήκη για τη φετινή εμφάνιση του. 


OMV Peugeot Norway WRT


Την περσινή του επιτυχία, στον αγώνα αυτό, ονειρεύεται να επαναλάβει φέτος ο Manfred Stohl.

Ο Αυστριακός, που πέρσι, οδηγώντας μια Xsara, ανέβηκε για πρώτη φορά στη ζωή του στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ξέρει ότι τα πράγματα φέτος θα είναι πολύ πιο δύσκολα στο τιμόνι του Peugeot 307.

Ο αγώνας αυτός είναι ο πρώτος μετά από πολύ καιρό για την ομάδα του, που κατεβάζει σαν δεύτερο οδηγό τον Henning Solberg.

Με αυτό το δίδυμο η  OMV Peugeot Norway, ελπίζει να βελτιώσει τη θέση της στην βαθμολογία και να απειλήσει την Subaru που βρίσκεται στην τρίτη θέση.

Σε αυτό συνηγορεί και η πολύ καλή εμφάνιση που έκανε πέρσι τόσο ο Stohl όσο και ο Solberg, που είχε τερματίσει στην τέταρτη θέση, την καλύτερη της καριέρας του.

Stobart VK Ford


Η Stobart VK επιστρέφει στα  Focus προδιαγραφών 2005, μετά την Ιαπωνία, στην οποία έτρεξε με τα 2006. Ο Matthew Wilson και ο Luis-Perez Companc πάντως δείχνουν να αισθάνονται πολύ καλύτερα στα spec 05, που τα χαρακτηρίζουν «διαβολεμένα καλά».

Ο Wilson Jr, θα βρεθεί για πρώτη φορά στη Κύπρο. Εμπειρίες από το νησί, δυστυχώς δυσάρεστες, έχει μόνο ο Companc, που το 2002 είχε έξοδο την τελευταία μέρα και ενώ ήταν επικεφαλής της ομάδας Ν και το 2004, με ένα WRCar, που και πάλι εγκατέλειψε στην αρχή σχεδόν του αγώνα.

Ο  Stobart, μετά την Σουηδία και τη Σαρδηνία θα κατεβάσει σε αγώνα ένα τρίτο αυτοκίνητο, που οδηγός του θα είναι ο Juan Pablo Raies. Τρία όμως αυτοκίνητα θα κατεβάσει η ομάδα και στην Τουρκία, ενώ πιθανόν να δούμε ακόμα περισσότερα στο Ράλι Ουαλίας, μια και ο αγώνας αυτός θα είναι ταυτόχρονα ο τελευταίος του Βρετανικού πρωταθλήματος.  


Red Bull Skoda

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull Skoda, και νικητής του αγώνα το 1996,  ο Armin Schwarz, πιστεύει ότι η ομάδα έχει μεγάλες πιθανότητες για διάκριση στον αγώνα αυτό.

Σε αυτή την άποψη συνηγορεί και η 5η και 6η θέση που κατέλαβαν οι Andreas Aigner και Mattias Ekstrom στο ράλι Γερμανίας. Ο Harri Rovanpera, που θα οδηγήσει το πρώτο από τα δύο Fabia, δηλώνει εντυπωσιασμένος από την πρόοδο που διαπίστωσε στο αυτοκίνητό του μετά τις δοκιμές που έγιναν το τελευταίο διάστημα στην Αυστρία.

Το άλλο αυτοκίνητο θα το οδηγεί ο Aigner, που έκανε πέρσι καταπληκτικό αγώνα με το Mitsubishi της ομάδας Ν. Ο αγώνας της Κύπρου είναι ο 8ος στον οποίο μετέχει η ομάδα ενώ θα ακολουθήσουν δύο ακόμα αγώνες, τα Ράλι Τουρκίας και  Ουαλίας.


Πρωτάθλημα οδηγών ομάδας Ν

Δέκα οδηγοί έχουν δηλώσει συμμετοχή για να βαθμολογηθούν για το πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής. Ανάμεσα τους ο πρώτος της βαθμολογίας Nasser Al-Attiyah, και ο Toshi Arai, που δεν έτρεξαν στην Ιαπωνία καθώς και ο νικητής του τελευταίου αγώνα Fumio Nutahara.

Ο Aaron Burkart, που μετέχει στο πρωτάθλημα Junior WRC, θα εγκαταλείψει το κάθισμα της Citroen C2 S1600 για να καθίσει στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer με την υποστήριξη της OMV.

Η ομάδα του Errani θα αντικαταστήσει τον Stefano Marrini με τον Simone Campedelli. Μεγάλοι απόντες θα είναι οι Gabriel Pozzo, Sebastian Beltran και Mirco Baldacci. Από πλευράς Κυπρίων η ομοσπονδία όρισε σαν «guest» τους Αντρέα Τσουλόφτα και Σπύρο Παυλίδη.

Τα πενήντα συνολικά πληρώματα που θα ξεκινήσουν στο Ράλι Κύπρου 2006 είναι ο μικρότερος αριθμός πληρωμάτων, μαζί με το Μόντε Κάρλο και το Μεξικό τη φετινή χρονιά, την τελευταία του αγώνα αυτού στα μεγάλα σαλόνια του WRC.

Κείμενα: [Κατερίνα Σεβαστού  (catkil at off-road.gr)]

Επίσημο site του αγώνα : http://www.cyprusrally.com.cy

 




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034396 seconds. ]