Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
WRC: Ένα . . . Ford Σαββατοκύριακο

Όλα δικά της αυτό το Σαββατοκύριακο.
Πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από 27 χρόνια, χάρη στο Ford Focus RS World Rally Car 06, πρώτη και δεύτερη θέση στο βάθρο των νικητών του αγώνα, για μια ακόμα φορά και τέλος κερασάκι στην τούρτα η ανακήρυξη του S-Max αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2007.









Τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει ο Νο 1 της Ford of Europe, John Fleming , για το φινάλε του αγώνα της Νέας Ζηλανδίας; Οι Marcus Gronholm και Mikko Hirvonen πήραν με περίπατο τις δύο πρώτες θέσεις στον αγώνα και εξασφάλισαν τους 18 βαθμούς που φέρνουν στην ομάδα της Ford τον πρώτο τίτλο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το 1979.

Τότε ήταν ο Bjorn Waldegard , τώρα είναι ο Marcus Gronholm και ο Mikko Hirvonen . Είμαστε σίγουροι ότι η παρουσία του Loeb στους τελευταίους αγώνες θα μπορούσε να αλλάξει τις ισορροπίες και να κάνει ντέρμπι την υπόθεση τίτλος, όμως ο Γάλλος ήταν πολύ μόνος όλη τη χρονιά στο κυνήγι των βαθμών για την Citroen και έτσι η Ford θα έπαιρνε τελικά τον τίτλο.

Και να σκεφτεί κανείς ότι η φετινή χρονιά θα ήταν χρονιά εξέλιξης για το ολοκαίνουργιο Focus 06. Όταν όμως στην ομάδα μπήκε ο Gronholm, τα πλάνα άλλαξαν σχεδόν αμέσως.

Η νίκη αυτή της Ford, είναι το αποκορύφωμα των προσπαθειών της ομάδας από τότε που άρχισε τη συνεργασία της, το 1997, με τον Malcolm Wilson και την M-Sport και τον Christian Loriaux (στην φωτό μαζί με τον Jost Capito) που είχε την ευθύνη του project του Focus RS.



«Αυτή η επιτυχία είναι αποτέλεσμα των εξαιρετικών προσπαθειών όλης της ομάδας και όλοι στη Ford είμαστε περήφανοι για ότι πέτυχε η ομάδα μας.
Η εξασφάλιση του τίτλου των κατασκευαστών την πρώτη χρονιά συμμετοχής του ολοκαίνουργιου WRCar ήταν κάτι παραπάνω και από τις πιο κρυφές μας ελπίδες και γι' αυτό θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους όσους ενεπλάκησαν με την BP-Ford World Rally team» δήλωσε συγκινημένος ο John Fleming.

«Είμαστε πολύ περήφανοι για τους Marcus Gronholm και Timo Rautiainen και βέβαια για τους Mikko Hirvonen και Jarmo Lehtinen που επέδειξαν επιμονή, αποφασιστικότητα και παγκοσμίου κλάσης ικανότητα.
Χωρίς τα πολύ καλά και συνεχή αποτελέσματά τους δεν θα είχαμε κερδίσει τον τίτλο» συμπλήρωσε ο διευθυντής της Ford RS Team, Jost Capito .


Όμως πρωταθλητής, στον τελευταίο - γκραν γκινιόλ - αγώνα για το πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής, αναδείχθηκε και ο Nasser Al-Attiyah . Αγώνας για γερά νεύρα για τα αυτοκίνητα της ομάδας Ν, με τον Al-Attiyah (Subaru Impreza), να έχει σίγουρο τον τίτλο μετά την εγκατάλειψη από έξοδο, τη δεύτερη μέρα του αγώνα, του μοναδικού του αντιπάλου για τον τίτλο του Fumio Nutahara (Mitsubishi Evo 9).

Όμως την τρίτη μέρα ο Nutahara ξεκίνησε, ελέω SupeRally, και ο Al-Attiyah μένει από μπιέλα στην 13η ε.δ. σε έναν αγώνα που κύλησε δραματικά. Ο Jari-Matti Latvala (Subaru Impreza) που ήταν επικεφαλής από την αρχή του αγώνα παίρνει ένα λεπτό καπέλο (για παράβαση ορίου ταχύτητας) και αφήνει τον Mirco Baldacci (Mitsubishi Evo 9) στην πρώτη θέση, μέχρι το κιβώτιο του Baldacci να τον προδώσει και να περάσει πάλι στην πρώτη θέση ο Latvala, τερματίζοντας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα νικητής στην κατάταξη του θεσμού, ενώ παράλληλα παίρνει και την 8η θέση γενικής.

Στο μεταξύ ο Nutahara βρίσκεται στην 8η θέση της κατάταξης και η εγκατάλειψη του Baldacci, του Al-Attiyah και της Natalie Barratt, που ήταν 7η, του δίνει ελπίδες για τίτλο. Όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελε ο Ιάπωνας και τελικά βρέθηκε στην 6η θέση μόλις μια θέση εμπρός από τον Al-Attiyah που πήρε τελικά τον τίτλο. Για την ιστορία, στο βάθρο μαζί με τον Latvala ανέβηκαν οι Richard Mason και Alexander Dorosinskiy όλοι με Subaru.


Για τον αγώνα τώρα λίγα πράγματα μπορούμε να πούμε. Η απουσία του Sebastien Loeb από το κάθισμα του αγωνιστικού με το Νο 1 άφησε τους οδηγούς της Ford να κάνουν περίπατο. Βέβαια ο πρωταθλητής 2006 ήταν στην Ν. Ζηλανδία και μάλιστα έκανε και αναγνωρίσεις , όμως του απαγορεύτηκε ρητά ακόμα και να σκεφθεί την πιθανότητα να οδηγήσει στον αγώνα.
Έτσι οι Ισπανοί της Citroen έπρεπε να κάνουν ότι μπορούν για να εξασφαλίσουν βαθμούς για την ομάδα. Τελικά οι Xevi Pons και Dani Sordo πήραν τις θέσεις 4 και 5 στην κατάταξη πίσω από τον -για μια ακόμα φορά «ουσιαστικό»- Manfred Stohl με το Peugeot 307 WRC.

Εξήντα δεύτερα ποινή, πήρε ο Petter Solberg καθώς για 6 λεπτά ο κινητήρας του Subaru δεν έλεγε να πάρει μπροστά, κάτι που τον έφερε τελικά στην 6η θέση, εμπρός από τον Luis Perez Companc που έκανε τον τελευταίο, του για φέτος τουλάχιστον, αγώνα του με την Stobart - Ford.

Πολύ καλή εμφάνιση του «γιατρού» Valentino Rossi , που έφερε το «μαύρο» εργοστασιακό Subaru στην 11η θέση της γενικής κατάταξης.

Τελευταίος αγώνας της χρονιάς, με μοναδικό ενδιαφέρον τον τίτλο του πρωταθλήματος Junior , στην Ουαλία λοιπόν από τις 1 έως τις 3 Δεκεμβρίου. Οι Urmo Aava (30 β.), Per Gunnar Andersson (29 β.), Patrick Sandell (28 β.), Guy Wilks (26 β.), Conrand Rautenbach (25 β.) αλλά και οι Josef Beres (22 β.) και Κris Meeke (20 β.) θα δώσουν την ύστατη μάχη για την νίκη και τον τίτλο, την ίδια ώρα που η Ford θα επιδιώξει μια νίκη για να γιορτάσει και τυπικά την κατάκτηση του τίτλου μέσα στη ίδια της τη χώρα.


Κείμενα: Κατερίνα Σεβαστού .(catkil@off-road.gr)













More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039217 seconds. ]