Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ράλι Ουαλίας: Νεανικό . . . Φινάλε


Το Ράλι Ουαλίας, που ξεκινάει την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου, ρίχνει την αυλαία του φετινού πρωταθλήματος. Όμως ο αγώνας δεν παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς τα δύο σημαντικότερα πρωταθλήματα του θεσμού, των οδηγών και των κατασκευαστών, έχουν ήδη κριθεί. Έτσι, και ανάλογα με την απόφαση της έφεσης του Andersson, πιθανόν το ενδιαφέρον να επικεντρωθεί στην ανάδειξη του πρωταθλητή «Νέων», τίτλο που διεκδικούν με αξιώσεις 6 οδηγοί.







Είναι η πρώτη φορά τα τελευταία 20 χρόνια που ο τελευταίος αγώνας του WRC γίνεται τον Δεκέμβριο. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την μικρή διάρκεια της ημέρας, ανάγκασε τους οργανωτές να κάνουν αρκετές αλλαγές στην διαδρομή του αγώνα, πράγμα που κρίθηκε αναγκαίο μετά την αίτηση (και την έγκριση από τη FIA) των οργανωτών να δεχτούν 150 συμμετοχές.


Ο αγώνας αυτός είναι ο τελευταίος για το Mitsubishi Evolution Challenge αλλά και το Ford Fiesta Sporting Trophy International, στο οποίο συμμετέχει και ο δικός μας Λάμπρος Αθανασούλας. Έτσι είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πως οι συμμετοχές έφτασαν τελικά τις 118, ο μεγαλύτερος αριθμός μετά τον αγώνα της Φιλανδίας του 2001.

Ο αγώνας αποτελείται από 17 ειδικές διαδρομές, 8 επαναλαμβανόμενες, συνολικού μήκους 355,92 χλμ. Πάντως ο αγώνας έχει συνολικό μήκος πάνω από 1200 χλμ, καθώς το σέρβις παρκ που θα βρίσκεται στο Felindre του Swansea απέχει 72 χλμ από το Κάρντιφ, όπου την Παρασκευή το βράδυ θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα αλλά και η υπερειδική και ο τερματισμός.

Η υπερειδική διαδρομή, που θα γίνει στο τέλος του δεύτερου σκέλους, είναι η μικρότερη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, μόλις 1,10 χλμ, και θα διεξαχθεί στο Millennium Stadium του Κάρντιφ. Η υπερειδική αυτή θα είναι ουσιαστικά ένα σόου που θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες, καθώς μετά τα 15 πρώτα πληρώματα η ε.δ. θα διακοπεί, θα γίνει το σόου και στη συνέχεια τα υπόλοιπα πληρώματα θα συνεχίσουν τον αγώνα!

Στο τέλος του αγώνα στο πρώτο στην κατάταξη νεαρό βρετανικό ερασιτεχνικό πλήρωμα θα απονεμηθεί ένα ειδικό βραβείο που θεσμοθετήθηκε προς τιμήν των κορυφαίων Βρετανών οδηγών που χάθηκαν την περασμένη χρονιά, του Richard Burns και του Michael Park.

Τα νέα των ομάδων:

KRONOS TOTAL CITROΕN WORLD RALLY TEAM


Το ίδιο σκηνικό με τη Νέα Ζηλανδία για την ομάδα της Kronos. Με το Νο 1 στις συμμετοχές φιγουράρει ο πρωταθλητής 2006 Sebastien Loeb, που όμως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να του επιτραπεί να οδηγήσει στον αγώνα. Έτσι το πιθανότερο είναι να κάνει τις αναγνωρίσεις και να . . . αποχωρήσει πανηγυρικά. Έτσι οι Dani Sordo και Xavier Pons, που έχει δηλωθεί με το Νο 14 θα διεκδικήσουν τους τελευταίους βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και την Citroen Xsara WRC.

SUBARU WORLD RALLY TEAM

Με δύο αυτοκίνητα και πολλές ελπίδες ότι θα καταφέρουν να διατηρήσουν την παράδοση που θέλει τον Petter Solberg να κερδίζει, εύκολα ή δύσκολα, τον αγώνα αυτό τα 4 τελευταία χρόνια. Κάτι τέτοιο θα φέρει ηρεμία στην ομάδα που ακόμα ταλαιπωρείται από μυστηριώδη (;) προβλήματα τόσο στο στήσιμο όσο και στον κινητήρα του Impreza '06. Παράλληλα θέλει να σπάσει το δικό της ρεκόρ στον αγώνα, ρεκόρ που αριθμεί ήδη 9 νίκες. Το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας θα οδηγήσει ο Chris Atkinson.

BP FORD WORLD RALLY TEAM


Την νίκη θέλει, όσο κανείς άλλος, στην «πατρίδα» της η Ford για να γιορτάσει και τυπικά την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών. Η ομάδα ελπίζει τόσο στον Marcus Gronholm όσο και στον πολύ καλό και ανερχόμενο αστέρα της ομάδος, τον νεαρό, Mikko Hirvonen, να τις χαρίσουν την πρώτη της νίκη επί Βρετανικού εδάφους από το 1979 (Hannu Mikkola / Arne Hertz). Πάντως, αν και αυτό πάει πολύ πίσω στη δεκαετία του '70, η Ford είναι η μόνη ομάδα που έχει κατακτήσει τη νίκη στον αγώνα αυτό 8 συνεχόμενες φορές.

STOBART-VK M-SPORT FORD RALLY TEAM

Αυτή θα είναι η πρώτη εμφάνιση της ομάδας του Stobart σε ευρωπαϊκό αγώνα με Ford Focus WRC προδιαγραφών 2006. Στο τιμόνι τους θα βρίσκονται οι νεαροί Matthew Wilson και Jari-Matti Latvala. Όμως η ομάδα θα τρέξει και ένα τρίτο αυτοκίνητο, προδιαγραφών όμως 2004. Στο τιμόνι του ένας 17χρονος Νορβηγός, ο Αndreas Mikkelsen. Αξιοσημείωτο: Η ηλικία και των τριών οδηγών που τρέχουν με τα χρώματα της Stobart δεν ξεπερνά τα 60 χρόνια. Με ένα ακόμα Ford Focus World Rally Car θα τρέξει και ο Βρετανός πρωταθλητής Mark Higgins.

OMV PEUGEOT NORWAY

Οι δύο τελευταίες επιτυχίες του Manfred Stohl, που τον ανέβασαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, του εξασφάλισαν 12 βαθμούς, κάτι που τον έφερε μόλις ένα βαθμό από την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο Stohl θέλει μια ακόμα καλή εμφάνιση στον αγώνα αυτό και δύο βαθμούς διαφορά από τον Sordo, για να κατακτήσει την τέταρτη θέση. Στο άλλο αυτοκίνητο της ομάδας θα βρίσκεται ο Henning Solberg, που θέλει να ξεχάσει τα άτυχα τελευταία αποτελέσματα και να επαναλάβει την εμφάνιση της Τουρκίας, η οποία τον έφερε στην τρίτη θέση του βάθρου.

RED BULL SKODA TEAM

Επανέρχεται μετά από αποχή δύο αγώνων η ομάδα της Red Bull με δύο αυτοκίνητα. Οδηγοί της ομάδας ο Harri Rovanpera και ο Andreas Aigner. Όμως στον αγώνα θα υπάρχουν δύο ακόμα Skoda ένα για τον Francois Duval, με τα χρώματα της First Motorsport Team και το άλλο για την Τσέχικη ομάδα της Skoda, με οδηγό τον ταχύτατο Jan Kopecky.

Πρωτάθλημα Νέων 2006

Η περίεργη υπόθεση του αποκλεισμού του P-G Andersson μετά τον αγώνα της Τουρκίας έχει περιπλέξει τα πράγματα στο πρωτάθλημα Νέων, καθώς έβαλε στο χορό της διεκδίκησης του τίτλου ούτε λίγο ούτε πολύ άλλους 4 οδηγούς. Βέβαια ο Andersson έχει κάνει έφεση και αναμένει από ώρα σε ώρα την απόφαση της FIA. Αν η FIA ακυρώσει την απόφαση των αγωνοδικών και βαθμολογήσει κανονικά τον Andersson τότε τα πράγματα αλλάζουν άρδην. Με την σημερινή κατάσταση πρώτος στην βαθμολογία είναι ο Urno Aava με 30 βαθμούς και μόλις ένα βαθμό πίσω του είναι ο Andersson. Έτσι αν μετρήσει κανονικά η νίκη του Andersson στην Τουρκία αυτός θα βρεθεί στους 39 βαθμούς και ο Aava στους 28. Δηλαδή ο Per Gunnar Andersson θα είναι πρωταθλητής ακόμα και αν δε τρέξει στον μεθαυριανό αγώνα.

Όμως σε περίπτωση που απορριφτεί η έφεση τότε στο παιχνίδι μπαίνουν και οι Patrick Sandell (με 28 βαθμούς), Guy Wilks (με 26), Conrand Rautenbach (με 25) και Josef Beres (με 22) ενώ χάνει, μια και δεν ευνοείται από την ισοβαθμία με τον Aava τον τίτλο ο Κris Meeke. Έτσι όλοι αναμένουν με αγωνία την τελική απόφαση της FIA, που θα δώσει μεγάλο ενδιαφέρον στην μάχη του τίτλου ή θα κάνει ακόμα πιο ανιαρό τον αγώνα.


Με ενδιαφέρον εξάλλου αναμένεται η επανεμφάνιση του Toyota στο χώρο του WRC. Το νέοομολογκαρισμένο Toyota Corolla S2000, που θα μετέχει από του χρόνου στην κατηγορία των Super 2000 θα κάνει το ντεμπούτο του, με την υποστήριξη της RED, στα χέρια του Alister McRae.

Ιδιαίτερο όμως ενδιαφέρον παρουσιάζει η Ελληνική συμμετοχή των Λάμπρου Αθανασούλα - Νίκου Μουζάκη που μετέχουν στο Ford Fiesta International Sporting Trophy. Βέβαια και εδώ ο τίτλος έχει κριθεί με τον γιο του Attilio Bettega, τον Alex, να τερματίζει πρώτος και τον Λάμπρο, να βρίσκεται στην 5η θέση, 5 μόλις βαθμούς πίσω από τον δεύτερο, Bary Clark, που συμμετέχει και για τα Junior.



Επίσημο site του αγώνα: www.walesrallygb.com/

Κείμενα : Κατερίνα Σεβαστού (catkil@off-road.gr)










More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034385 seconds. ]