Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Το 4x4 Magazine σε πάει παντού...

Όπως κάθε φορά έτσι και αυτόν τον μήνα, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, η θεματολογία του 4x4 Magazine είναι ιδιαίτερα πλούσια.

Διαβάστε τις πρώτες μας εντυπώσεις από την ανανεωμένη BMW X5, καθώς και τις νέες προτάσεις των pick-up της Ford και της Mazda που αφορούν το Ranger και το BT-50 αντίστοιχα.

Επίσης, αναλύουμε όλες τις ομοιότητες και τις διαφορές του Hyundai Santa Fe με το Chevrolet Captiva και του Jeep Compass μαζί με το Maverick της Ford και το Toyota RAV4 μέσα από την μεταξύ τους αντιπαράθεση.

Ακόμη, μάθετε πόσο καλύτερο είναι το ολοκαίνουριο Audi Allroad Quattro, θαυμάστε το νέο δημιούργημα του Στέφανου Αττάρτ που ακούει στο όνομα Smart Forfun 2 και δείτε τις προτάσεις αναψυχής στην Ευρυτανία που σας προτείνουμε.   






Editorial: Off road ticket


Έχετε πάρει χαμπάρι τι συμβαίνει με την Ελληνική αγορά αυτοκινήτου;

Μία στις δέκα νέες ταξινομήσεις αφορά 4x4 και SUV τα οποία πλέον αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό της αγοράς, που όλοι οι κατασκευαστές θα ήθελαν να κατέχουν.

Όσες εταιρείες είχαν τη διαίσθηση να προβλέψουν αυτή τη στροφή του κοινού στην εν λόγω κατηγορία και επένδυσαν στην κατασκευή νέων μοντέλων, είναι σίγουρα από τους κερδισμένους του παιχνιδιού.

Ενώ στις μικρομεσαίες κατηγορίες σφάζονται «παλικάρια» διεκδικώντας τον αγοραστή που θα επιλέξει το καλύτερο χρηματοδοτικό ή την προσφορά -κράχτη- που θα φέρει τον πελάτη στην έκθεση, στα τετρακίνητα υπάρχει ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο.

Εδώ οι εταιρείες διαμορφώνουν εικόνα καλώντας τον υποψήφιο να ταυτιστεί με αυτή και φυσικά να καταβάλλει το αντίστοιχο τίμημα. Αν σκεφτείτε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία των 4x4 έχει το σημαντικό προνόμιο να διαθέτει βασικές εκδόσεις που ξεκινούν από τα 15.000 ευρώ, με εξαίρεση τα Niva με το μέσο όρο τιμής να κινείται πολύ πάνω από τα 30.000 ευρώ, καταλαβαίνετε τι περιθώριο κέρδους υπάρχει για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Στην εποχή των ισχνών αγελάδων κάθε πελάτης που θα αποκτήσει ένα ακριβό SUV θα κληθεί αργότερα να το συντηρήσει και να το επισκευάσει. Επομένως το πάρκο που ανοίγει κάθε εταιρεία με τα 4x4 είναι ένα πραγματικό χρυσωρυχείο.

Κερδισμένοι από αυτή την ιστορία είναι κι άλλοι. Από τις εταιρείες ελαστικών έως και τους βελτιωτές, εφόσον κάθε τι που σκέφτεσαι να τοποθετήσεις στο τετρακίνητό σου κοστίζει πάνω από χιλιάρικο.

Ακόμη κι ο βενζινάς της γειτονιάς σας θα παινέσει τη νέα σας αγορά, αφού κάθε φορά που τον επισκέπτεστε αντί να βγάζετε από το πορτοφόλι σας 30 ευρώ θα του αφήνετε πενηντάρικο.

Θα μου πείτε τώρα «Τι τους έπιασε τους Έλληνες μαζικά και έχουν βαλθεί να αυξήσουν την κατανάλωση και τον τζίρο της αγοράς αυτοκινήτου;».

Ο κόσμος έχει ανάγκη από ένα εισιτήριο απόδρασης το οποίο, παρότι αγοράστηκε, δεν είναι σίγουρο ότι κάποτε θα χρησιμοποιηθεί. Η πλειοψηφία θέλει ένα off road ετοιμοπόλεμο να αποδράσει στα όρη κάποια στιγμή. Μέχρι τη στιγμή εκείνη, όμως, ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια και ξεχωρίζει από τη μάζα που στοιβάζεται στους δρόμους της πόλης.

Εμείς στο 4x4 magazine θέλουμε αυτό το «εισιτήριο» να χρησιμοποιείται και μάλιστα να γίνει διαρκείας.
Είναι ο μοναδικός τρόπος οι κάτοικοι των πόλεων να αποκαταστήσουν τη σχέση τους με τη φύση και να βρουν τη χαμένη ισορροπία μεταξύ «οδηγώ» και «μετακινούμαι». Πάντως το κουπόνι έκπτωσης που συνοδεύει το τεύχος μας είναι μια καλή ευκαιρία, προσφορά του μαγαζιού, για να συνεχίσετε τη διαδρομή για λίγα ακόμη χιλιόμετρα σε κάποιο χωματόδρομο και να δείτε από πρώτο χέρι τις δυνατότητες του τετρακίνητου σας.

Βασίλης Παπαδόπουλος - v_papadopoulos @motorpress.gr






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039816 seconds. ]