Ti to τραγικο βρηκες ? Εχω το 3,7 και εχει κανει και αρκετο χωμα . Ποτε δεν με δυσκολεψε . Το κουμπακι για over drive off για αυτο τον λογο τον εχουν , οσο για το χωμα κουμπωνεις το 2 και αφηνεις να τα κανει ολα μονο του . Σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερα , αλλα οχι και τραγικο ... Μίλησα για το αυτό...