xontros είπε Αυτό συμβαίνει γιατί, αν θυμάμαι καλά, το Vitara της συζύγου έχει τον σωστό κινητήρα (8v, περίπου σαν V8 :lol: ), και το "έβαλα μόνο λάστιχα" σημαίνει "έβαλα μόνο 235/75-15" :shock: :shock: :shock:[/quote] Σωστά. Αφού τσακωνόμαστε ποιος θα το πάρει και ας είναι το πιο παλιό από τα 2 που...