Φίλε yannis, βάσει του φροντιστηρίου που έκανα σήμερα :D , θα πρέπει οι φωτογραφίες να είναι σε κάποιο site. Ή στη gallery του off-road, ή σε κάποιο άλλο site στο οποίο έχει στείλει τις photo από τον υπολογιστή σου. Το να μπορέσει κάποιος να βλέπει φωτογραφίες κατ'ευθείαν από τον υπολογιστή σου είν...