Έτσι μήν απορρήσετε άν ανεβαίνοντας στο Σέλι με το 4κίνητό σας με αλυσσίδες σας προσπεράσει με άνεση κάποιο ταπεινό ακόμα και πισωκίνητο επιβατικό πηγαίνοντας σαν σε καλοπατημένο χώμα..... :twisted: :twisted: :twisted: Σωστός,σωστός,σωστότατος!!!Πρός γνώση και συμόρφωση, ιδίως μερικών τετρακίνητων ...