Κι εγώ πιστεύω ότι πρέπει να πάμε όλοι μαζί. Την κάνω συχνά γιατί μ΄αρέσει πολύ και είναι πολύ όμορφη. Τα έχει όλα: off, άσφαλτο, χωματόδρομο, μικρά ποταμάκια, χιόνι, θέα και στο τέλος καλό φαγητό. Πάντως αν μπορέσεις αυτή την Κυριακή πές μου για να δώ αν μπορώ κι εγώ να κάνω κάτι αν και το βλέπω κο...