Ενδιαφέρον ακούγεται Vitarakia, μου κίνησες την περιέργεια.
Υποθετικά θα μπορούσες να έχεις:
1. 2-3 πόντους το πολύ από τα λάστιχα (από 195-15 σε 235/75-15 MUD, κατάλογος Pirelli 4x4)
2. 5 πόντους body lift, με παραπάνω μπλέκεις με (ακριβά) προβλήματα με διάφορες σωλήνες και σωληνάκια, λεβιέδες, προφυλακτήρες
3. 4 πόντους μακρύτερα ή/και σκληρότερα μπροστινά ελατήρια και (ακριβές) προεκτάσεις στα μπροστινά αμορτισέρ, αν πας παραπάνω έχεις διάφορα (ακριβά) προβλήματα με ημιαξόνια, μπιλιοφόρους, φούσκες και γωνία κάμπερ, εκτός αν κατεβάσεις το διαφορικό, αλλά τότε έχεις ένα χειρότερο πρόβλημα με την γωνία του μπροστινού άξονα
με πολύ ακριβή λύση
Πάλι όμως κάτι λείπει
Τί ακριβώς μετράς? Σε σχέση με ένα καινούργιο Vitara ή με ένα του '91?
Για κάνε καμμία διευκρίνηση γιατί είναι πολλοί οι πόντοι...