από friar » 01 Απρ 2003, 17:27
΄Πολύ καλά έκανες και το πήρες κλειστό, για ηλιοροφές υπάρχουν [απειρες αλλά webasto είναι η απάντηση.
Κάπου κάτι είχε πάρει το μάτι μου για νομιμότητα και θα κοιτάξω να το βρώ και να σας το δώσω μην δείνεις όμως ιδιαίτερη σημασία προχώρα μη την ηλιοροφή και σύντομα πριν αρχίσει να βρέχει πάλι
Πάντως για Jimny έχω υπόψη μου κάτι σηκωματάκια και λαστιχωματάκια που το κάνουν κάτι μεταξύ ακρίδας και γκρειντερ
και μην ξεχνάμε 2ο Fedima Cup Trial 13 Απριλίου ελάτε όλοι να παίξουμε