Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Έγκριση ηλιακής οροφής για φόρτιση αυτοκινήτων

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Έγκριση ηλιακής οροφής για φόρτιση αυτοκινήτων

Δημοσίευσηαπό oenet » 20 Φεβ 2015, 15:36

Με Εκτελεστική Απόφαση της Επιτροπής εγκρίθηκε η ηλιακή οροφή Asola ως καινοτόμος τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών CO2 από επιβατικά οχήματα.

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ


1. Ο προμηθευτής Asola Technologies GmbH (ο «αιτών») υπέβαλε, στις 12 Φεβρουαρίου 2014, αίτηση για την έγκριση της ηλιακής οροφής Asola για τη φόρτιση συσσωρευτών ως καινοτόμου τεχνολογίας. Η πληρότητα της αίτησης αξιολογήθηκε σύμφωνα με το άρθρο 4 του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 725/2011 της Επιτροπής. Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι από την αρχική αίτηση έλειπαν ορισμένες σχετικές πληροφορίες και ζήτησε από τον αιτούντα να τη συμπληρώσει. Ο αιτών υπέβαλε τις απαιτούμενες πληροφορίες στις 28 Μαΐου 2014. Διαπιστώθηκε ότι η αίτηση είναι πλήρης και η περίοδος για την αξιολόγηση της αίτησης από την Επιτροπή άρχισε την επομένη της ημερομηνίας της επίσημης παραλαβής των ολοκληρωμένων πληροφοριών, δηλαδή στις 29 Μαΐου 2014.

3. Η αίτηση αφορά την ηλιακή οροφή Asola για τη φόρτιση συσσωρευτών. Η ηλιακή οροφή αποτελείται από πίνακα φωτοβολταϊκών συστοιχιών, η εγκατάσταση του οποίου γίνεται στην οροφή του οχήματος. Ο πίνακας φωτοβολταϊκών συστοιχιών μετατρέπει την ενέργεια του περιβάλλοντος σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία, μέσω ενός ελεγκτή τάσης, αποθηκεύεται σε συσσωρευτή που βρίσκεται στο όχημα. Η Επιτροπή διαπιστώνει ότι οι πληροφορίες που δίνονται στην αίτηση αποδεικνύουν ότι πληρούνται οι όροι και τα κριτήρια που αναφέρονται στο άρθρο 12 του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 443/2009 και στα άρθρα 2 και 4 του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 725/2011.

12. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η προτεινόμενη μεθοδολογία για τον προσδιορισμό της εξοικονόμησης εκπομπών CO2 από την ηλιακή οροφή Asola είναι, κατά τα ουσιώδη στοιχεία τους, παρόμοια με εκείνη που εγκρίθηκε με την εκτελεστική απόφαση 2014/806/ΕΕ, η Επιτροπή κρίνει ότι, για να εξασφαλιστεί συνεκτική προσέγγιση, είναι σκόπιμο να προβλεφθεί ότι η μέθοδος δοκιμών που ορίζεται στην εν λόγω απόφαση πρέπει να εφαρμόζεται και αναφορικά με την ηλιακή οροφή Asola.

13. Κάθε κατασκευαστής που επιθυμεί να επωφεληθεί από τη μείωση των οικείων μέσων ειδικών εκπομπών CO2, ώστε να καλύψει τον σχετικό στόχο εκπομπών με εξοικονόμηση CO2 οφειλόμενη στη χρήση της καινοτόμου τεχνολογίας που εγκρίνεται με την παρούσα απόφαση, θα πρέπει, σύμφωνα με το άρθρο 11 παράγραφος 1 του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 725/2011, να αναφέρει την παρούσα απόφαση στην αίτησή του για τη χορήγηση πιστοποιητικού έγκρισης τύπου ΕΚ για τα σχετικά οχήματα.

ΟΛOΚΛΗΡΗ H ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ http://oenet.gr
oenet
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2014, 12:50

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες