Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!
από friar » 07 Ιουν 2003, 20:24
-
friar
- 125cc Vespa GTR

-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
- Τοποθεσία: Αθήνα
-
από friar » 07 Ιουν 2003, 20:40
-
friar
- 125cc Vespa GTR

-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
- Τοποθεσία: Αθήνα
-
Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες