Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΝΤΙΛΑΤΕΡ - ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό fokion » 04 Μαρ 2005, 09:51

Η ιδέα του ηλεκτρικού ventilater είναι άψογη, ιδίως αν αγοραστεί ολοκληρωμένη λύση από κα΄ποιο καταξιωμένο εργοστάσιο. Έτσι είναι δυνατό το ventilater να δουλεύει από 50% ~ 100% αναλόγως θερμικού φορτίου.

Δυο ενστασεις
1η - Αν βρεις κιτ για το συγκεκριμενο δικό σου αυτοκίνητο ( απιθανο )
2η - Θα το πληρωσεις βαπορίσιο - πιστεψε με το επαθα. Και για να μην το παθει και αλλος εχω την λιστα με τα υλικά που πιστεψε με τα βρίσκεις ακόμα και σε χρωματοπολεία που λεει ο λογος με τα μισά χρηματα
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό michalis » 27 Ιαν 2006, 04:43

Δεν αντιλέγω ότι είναι χρήσιμα, γιατί τα αγγλικά περιοδικά βρίθουν από διαφημίσεις για αντικατάσταση του παραδοσιακού βεντιλατέρα με ιμάντα στα λαντρόβερ με προσχημα κατανάλωση, ισχύ και γρηγορότερο ζέσταμα καλοριφέρ.

Το φεροζάκι μου όμως, έχει φτερωτή με διαφορικό υδραργύρου το οποίο αναλόγως τη θερμοκρασία του αέρα "πήζει" και μεταβάλλει όχι ακριβώς τις στροφές του αλλά μάλλον την "πρόσφυση" του με τον πείρο που μεταδίδει την κίνηση από τον ιμάντα. Ελπίζω να το περιέγραψα κατανοητά....

Αποτέλεσμα:
δεν ξέρω αν χάνω ισχύ.
έχω καλοριφέρ σε 2-3 χιλιόμετρα με χιόνια έξω.
με καύσωνα είτε σε μποτιλιάρισμα είτε με αργά ποτέ δεν έχει ξεπεράσει η θερμοκρασία τη μέση , ούτε έχει εμφανίσει φαινόμενα βρασίματος του δοχείου υπερχείλισης.
κι αμα κοπεί ο ιμάντας... θα βρω κάπου ένα καλσόν!!!
:-)
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό fokion » 27 Ιαν 2006, 19:53

Αν και οταν χαλασει - ζυγιζεις κα αποφασιζεις
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Bandit » 11 Φεβ 2006, 02:06

Λοιπόν ανανεώνω το ποστ...
Όπως έγραψα πιο πάνω έχω Ηλεκτρικό Βεντιλατέρ...
Όντως η ποσότητα αέρα είναι περισσότερη και ανάλογη με το θερμικό φορτίο...
Έτσι το βεντιλατέρ μπορεί να περιστρέφεται με το 50% ή 100% όπως είπαμε...

σημαντικό όμως είναι να κανετε τακτικό έλεγχο του θερμοστάτη ο οποίος είναι ένα απλό καλώδιο... με μια 'φακή'' στην άκρη. Πρόσφατα σε μια εκδρομή με πολύ λάσπη.. Είδα να ανεβάζω θερμοκρασία... Ευτυχώς το είδα αμέσως και άναψα a/c βέβαια είχε και θερμοκρασία -3Κελσίου στο βουνό αλλά η ζημιά όταν είσαι σε λάσπη και ζορίζεσαι μπορεί να γίνει...

Λοιπόν είχε φύγει από τη θέση του ο θερμοστάτης (Τύπου Κ/J κτλπ)
Για να είσαι σίγουρος φίλε Φωκίων πρέπει να κάνεις και την εξής μετατροπή...
Πρέπει να βρεις βαλβίδα θερμοκρασίας (Φούσκα όπως λένε σε πολλά συνεργεία) και δείνεις ρεύμα από εκεί κατευθείαν στο βεντιλατερ (όταν η Φούσκα το αντιληφθεί)

Θα μου πεις ότι έχεις το διακοπτάκι ΟΝ . ΝΑΙ αλλά αυτό πάει επάνω στη πλακέτα... Και οι πλακέτες ΔΕΝ είναι ότι καλλίτερο και ειδικά για 4χ4.
Αλλοιώς βάλε 2ο θερμοστάτη να δείνει εντολή σε λαμπάκι ή buzzer για οπτικο ακουστικ΄΄η κλήση όταν για κάποιο λόγο υπάρξει πρόβλημα..
Εγώ έχω αρχίσει και βάζω θερμοστάτη-Φούσκα και θα δίνω ρεύμα κατε'υθείαν στα βεντιλατερ μέσο ρελαί φυσικά γιατί τραβάνε καμιά 80αριά ΑΜΠΕΡ... και ταυτόχρονα θα δίνω και σε ένα λαμπάκι ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ

Τέλος η δύναμη αν και δεν είναι και τόσο αντιληπτή εντούτοις αυξάνεται με το βεντιλατέρ... Όμως υπάρχει και η αντιπέρα όχθη που υποστηρίζει ότι το βεντιλατέρ αναγκάζει το φορτιστή μπταρίας να λειτουργεί πιο συχνά...
Επομένως η αντίσταση υπάρχει πάλι...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό Bandit » 11 Φεβ 2006, 02:11

fokion έγραψε:
Η ιδέα του ηλεκτρικού ventilater είναι άψογη, ιδίως αν αγοραστεί ολοκληρωμένη λύση από κα΄ποιο καταξιωμένο εργοστάσιο. Έτσι είναι δυνατό το ventilater να δουλεύει από 50% ~ 100% αναλόγως θερμικού φορτίου.

Δυο ενστασεις
1η - Αν βρεις κιτ για το συγκεκριμενο δικό σου αυτοκίνητο ( απιθανο )
2η - Θα το πληρωσεις βαπορίσιο - πιστεψε με το επαθα. Και για να μην το παθει και αλλος εχω την λιστα με τα υλικά που πιστεψε με τα βρίσκεις ακόμα και σε χρωματοπολεία που λεει ο λογος με τα μισά χρηματα


Φωκίων
Έχω Βεντιλατέρ ηλεκτρικό εδώ και 3 χρόνια... Είναι μάρκα FLEX-A-LITE και βγαίνει για το XTERRA Αμερική... Και ταιριάζει-χωράει ακριβώς
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό fokion » 13 Φεβ 2006, 19:53

Μακαρι να μπορουσα να βρω στην ελλαδα flex-a-lite ειναι ΤΟΠ.

Το θεμα που αναθερεις με τον θερμοστατη το εχω λυσει "εργοστασιακα" ( τις ξερω τις "φακες"....)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Bandit » 16 Φεβ 2006, 09:48

Σωστός ο παίκτης...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό fokion » 27 Φεβ 2006, 13:04

Παραλίγο να κάψω τη μηχανή από μια καθαρή περίπτωση βλακώδους συμπτώσεως. Χωρίς να το καταλάβω και φυσικά χωρίς να ξέρω το πως, σκούντηξα τον διακόπτη του βαντιλατέρ και τον έβαλα στο OFF, και όχι καν στο «συνέχεια ON” για το λόγο αυτό συνιστώ να μπαίνει διακόπτης ΜΕ ΚΑΛΥΜΑ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ.....

Ουφ........
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό diakko » 27 Φεβ 2006, 21:26

Kαλησπέρα
Στο δικό μου έχω βάλει διακόπτη με μόνιμη πατημένη θέση το (on) (μέσα έξω )και led στο ταμπλό.
Άβαταρ μέλους
diakko
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 25 Φεβ 2006, 03:54

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 01 Μαρ 2006, 02:16

micalis Θα ηθελα να σε ρωτησω ποσο θα μου κοστιζε να εβαζα κλιματισμο στο φεροζα αφου απο την μανα του δεν εχει κ αν θα αξιζε. Κ ευχαριστω για τις πληροφοριες σου περι βεντιλαντερ δεν ειχα ιδεα για το φεροζα. Μηπως πριν 3 με 4 μερες ανεβηκες προς πεντελη με ενα πρασινο φεροζα????
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

ηλεκτρικο βεντιλατερ σε isuzu trooper

Δημοσίευσηαπό karka » 19 Μαρ 2006, 02:32

fokion ευχαριστω για της συμβουλες. Ομως εκανα κατι αλλο.
πηγα σε εναν μαντρα αφου ειχα μετρισει το ψυγειο και βρηκα ενα βεντιλατερ μαζι με τη "σκουπα του" ταιριαζαν "κουτι" στο ψυγειο του trooper. κοστος 30ευρω. το βεντ. απο αλφα 156 η λαντσια dedra.
επισκεψη σε ηλεκτρολογο, βγαζουμε το ψυγειο παμε σε ψυγειά, τρύπα με βολτες + κολητη φλατζα για ενυσχηση στην κατω σκαφη για την βαλβιδα κοστος 15 ευρω. στη συνεχεια βιδομα η βαλβιδα (δινει στους 82 βαθμους) ρελε γιατι εβαλα τριπλο διακοπτη μεσα, μια σκαλα μονιμα on, μια σκαλα απο τη βαλβιδα, και τελειως off, για ποταμια λασπες κτλπ. βιδωμα πανω στην κασα του ψυγειου η σκουπα μαζι με το βεντιλατερ. ετοιμο το trooper,
συνολικο κοστος 80ευρω.
πολυ δυνατο και μεγαλο το βεντιλατερ, δοκιμαστηκε σημερα μια κοντινη βολτα και η βελονα δεν κουνιθηκε απο την θεση της στο ενα τεταρτο της μπαρας που ηταν. αυριο εχοντας να τελειωσω το γραψιμο για το road book του αιγιου θα το τεσταρο καλυτερα. Σην οτι οταν σβηνω το αυτοκινητο αυτο δουλευει, και ετσι στης μεγαλες κλησεις δεν κυνδινευει πολυ να περαση λαδια, περιμενοντας μεχρι να δεσεις εργατη η να δεις την κατασταση, το αυτοκινητο δεν χρειαζετε να λειτουργει.
μονο μελημα να βρω ενα ακομα ιδιο για την περιπτωση που αυτο καει, και να βαλω ενα βολτομετρο για να βλεπω τη μπαταρια.
καλες βολτες!!!

σημ. ξερει κανεις ποσο "αδιαβροχα" ειναι αυτα τα βεντιλατερ.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό fokion » 20 Μαρ 2006, 10:31

Ωραιωτατα :D :D :D :D :D :D :D

Χαιρωμαι που βρηκες λυση και μ' αρεσε ο τροπος που εκανες την βαση της βαλβιδας....

Were there is a will there is a way!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες