|
|
|
microbe έγραψε:Να κάνω μία αφελής ερώτηση? Σε τι εξυπηρετεί το ηλεκτρικό βεντιλατέρ? Είναι το κανονικό βεντιλατέρ αλλά ξεκινάει κατά βούληση??
tazmania έγραψε:microbe έγραψε:Να κάνω μία αφελής ερώτηση? Σε τι εξυπηρετεί το ηλεκτρικό βεντιλατέρ? Είναι το κανονικό βεντιλατέρ αλλά ξεκινάει κατά βούληση??
Υπάρχουν δύο είδη βεντιλατέρ, τα ηλεκτρικά και τα μηχανικά.
Τα ηλεκτρικά, δουλεύουν με θερμοστάτη ή με διακόπτη ή και με τα δύο μαζί, ενώ τα μηχανικά δουλεύουν με ιμάντα μέσο της μηχανής, δηλαδή συνέχεια με στροφές ανάλογες των στροφών του κινητήρα. Και οι δύο περιπτώσεις έχουν τα θετικά και τ' αρνητικά τους. Τα ηλεκτρικά βολεύουν στα 4Χ4 κυρίως γιατί μπορείς να τ' ανοίγεις και να τα κλείνεις όποτε θες, εφόσον έχεις κάνει την κατάλληλη συνδεσμολογία, και δεν σου " κλέβουν" δύναμη από τον κινητήρα.
fokion έγραψε:Ενας - ενας!!! ( Να παρει που δεν ξερω πως κανουν πολλες παραθεσεις με τα ονοματα )
Προς ολους: το μηχανικό μου ειχε χαλασει εδω και καιρο και υπο-λειτουργουσε, ασ οψεται το τεραστιο ψηγειο του ΚΙΑ και γλυτωσα το μοτερ. Ειχα δυο επιλογες, ή επαιρνα καινουργιο απο αντιπροσωπεια 160 περιπου ευρο + βαλτικά ή εκανα αυτο που εκανα που στοιχισε μεν 300 ευρο αλλα αν δεν ημουν χαζος θα μπορουσα να ειχα μαζεψει τα εξαρτηματα του κιτ που αγορασα απο ελλαδα με τα μισα (περιπου) λεφτα.
kotsidakias: Δυναμη τουλαχιστον εγω δεν ειδα ( καποιοι στο εξωτερικό υποστιρίζουν το αντιθετο) αυτο που ειδα ειναι μια μιδαμηνη διευκόλυνση στοανεβασμα στροφων. Κατι καλό παιζει και με την καταναλωση αλλα το αν και ποσο ειναι υπο "μετρηση" Συν οτι αναφερει ο TAZ
Blackcris: Χωρις να θελω "να σου την πω" - με ποιο δικαιωμα αλλωστε - απλα προς χαριν κουβεντας, ο κατασκευαστης εχει και το κοστος να σκευτει, αλλιως ολα τα τζιπ θα ειχαν αναρτησεις ΟΜΕ π.χ.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες