Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΝΤΙΛΑΤΕΡ - ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΝΤΙΛΑΤΕΡ - ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

Δημοσίευσηαπό fokion » 28 Φεβ 2005, 18:11

Εικόνα

Και για τις υπολοιπες.......

http://www.cardomain.com/memberpage/490004/5

Τελικα ειναι πιο απλο από οτι φαινεται, ακουγεται και πουλιεται....
Ολα τα υλικά βρίσκονται στο εμποριο, αρκει να ξερεις τι ψαχνεις. Μην κοιτατε εγω, εγω δεν ήξερα και οσους ρωτησα....... τι να λεμε τωρα, Μου πηρε μια μερα δουλεια. Ετοιμαζω κειμενο για οποιον ενδιαφερεται, μαλλον θα εχει τελειωσει σε κανα δυο μερες.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό microbe » 01 Μαρ 2005, 15:09

Να κάνω μία αφελής ερώτηση? Σε τι εξυπηρετεί το ηλεκτρικό βεντιλατέρ? Είναι το κανονικό βεντιλατέρ αλλά ξεκινάει κατά βούληση??
Άβαταρ μέλους
microbe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 14 Φεβ 2005, 18:27
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Μαρ 2005, 18:59

microbe έγραψε:Να κάνω μία αφελής ερώτηση? Σε τι εξυπηρετεί το ηλεκτρικό βεντιλατέρ? Είναι το κανονικό βεντιλατέρ αλλά ξεκινάει κατά βούληση??


Υπάρχουν δύο είδη βεντιλατέρ, τα ηλεκτρικά και τα μηχανικά.

Τα ηλεκτρικά, δουλεύουν με θερμοστάτη ή με διακόπτη ή και με τα δύο μαζί, ενώ τα μηχανικά δουλεύουν με ιμάντα μέσο της μηχανής, δηλαδή συνέχεια με στροφές ανάλογες των στροφών του κινητήρα. Και οι δύο περιπτώσεις έχουν τα θετικά και τ' αρνητικά τους. Τα ηλεκτρικά βολεύουν στα 4Χ4 κυρίως γιατί μπορείς να τ' ανοίγεις και να τα κλείνεις όποτε θες, εφόσον έχεις κάνει την κατάλληλη συνδεσμολογία, και δεν σου " κλέβουν" δύναμη από τον κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 02 Μαρ 2005, 00:30

tazmania έγραψε:
microbe έγραψε:Να κάνω μία αφελής ερώτηση? Σε τι εξυπηρετεί το ηλεκτρικό βεντιλατέρ? Είναι το κανονικό βεντιλατέρ αλλά ξεκινάει κατά βούληση??


Υπάρχουν δύο είδη βεντιλατέρ, τα ηλεκτρικά και τα μηχανικά.

Τα ηλεκτρικά, δουλεύουν με θερμοστάτη ή με διακόπτη ή και με τα δύο μαζί, ενώ τα μηχανικά δουλεύουν με ιμάντα μέσο της μηχανής, δηλαδή συνέχεια με στροφές ανάλογες των στροφών του κινητήρα. Και οι δύο περιπτώσεις έχουν τα θετικά και τ' αρνητικά τους. Τα ηλεκτρικά βολεύουν στα 4Χ4 κυρίως γιατί μπορείς να τ' ανοίγεις και να τα κλείνεις όποτε θες, εφόσον έχεις κάνει την κατάλληλη συνδεσμολογία, και δεν σου " κλέβουν" δύναμη από τον κινητήρα.


Ταζ και εγω εχω την ιδια απορια , αλλα συγκεκριμενα στο Νιβα σε τι θα αποσκοπιση.Πιστευεις οτι κερδιζει δυναμη το συγκεκριμενο αυτοκινητο απο κει? Δεν το λεω ειρωνικα , απο περιεργεια το λεω. Σε αλλα γρηγορα αυτοκινητα γρηγορα το καταλαβαινω, στο Νιβα πιστευω οτι ειναι περισσοτερα τα ελλατωματα που θα προκυψουν. Μιλαω παντα για Νιβα και οτι αντιστοιχο LD κ.τ.λ. :roll:
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 08:08

Πιστεύω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο αν δεν έχει πρόβλημα και δουλεύει άψογα μην το ακουμπάς οι μετατροπές συνήθως προβλήματα φέρνουν και όχι λύσεις, κάτι ξέρει και ο κατασκευαστής. Τώρα αν θες ντε και καλά χωρίς πρόβλημα, να κάνεις "βελτίωση" αναλαμβάνεις και το ρίσκο.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό fokion » 02 Μαρ 2005, 09:37

Ενας - ενας!!! ( Να παρει που δεν ξερω πως κανουν πολλες παραθεσεις με τα ονοματα )
Προς ολους: το μηχανικό μου ειχε χαλασει εδω και καιρο και υπο-λειτουργουσε, ασ οψεται το τεραστιο ψηγειο του ΚΙΑ και γλυτωσα το μοτερ. Ειχα δυο επιλογες, ή επαιρνα καινουργιο απο αντιπροσωπεια 160 περιπου ευρο + βαλτικά ή εκανα αυτο που εκανα που στοιχισε μεν 300 ευρο αλλα αν δεν ημουν χαζος θα μπορουσα να ειχα μαζεψει τα εξαρτηματα του κιτ που αγορασα απο ελλαδα με τα μισα (περιπου) λεφτα.

kotsidakias: Δυναμη τουλαχιστον εγω δεν ειδα ( καποιοι στο εξωτερικό υποστιρίζουν το αντιθετο) αυτο που ειδα ειναι μια μιδαμηνη διευκόλυνση στοανεβασμα στροφων. Κατι καλό παιζει και με την καταναλωση αλλα το αν και ποσο ειναι υπο "μετρηση" Συν οτι αναφερει ο TAZ

Blackcris: Χωρις να θελω "να σου την πω" - με ποιο δικαιωμα αλλωστε - απλα προς χαριν κουβεντας, ο κατασκευαστης εχει και το κοστος να σκευτει, αλλιως ολα τα τζιπ θα ειχαν αναρτησεις ΟΜΕ π.χ.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Μαρ 2005, 12:08

Το βασικο πλεονεκτημα στο ηλεκτρικο βεντιλατερ ειναι οτι μπορεις ευκολα να το κλεισεις οταν περνας ποταμι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό teroulas » 02 Μαρ 2005, 13:25

Τα niva μπορούν να το κάνουν και προπέλα :mrgreen:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 13:31

fokion έγραψε:Ενας - ενας!!! ( Να παρει που δεν ξερω πως κανουν πολλες παραθεσεις με τα ονοματα )
Προς ολους: το μηχανικό μου ειχε χαλασει εδω και καιρο και υπο-λειτουργουσε, ασ οψεται το τεραστιο ψηγειο του ΚΙΑ και γλυτωσα το μοτερ. Ειχα δυο επιλογες, ή επαιρνα καινουργιο απο αντιπροσωπεια 160 περιπου ευρο + βαλτικά ή εκανα αυτο που εκανα που στοιχισε μεν 300 ευρο αλλα αν δεν ημουν χαζος θα μπορουσα να ειχα μαζεψει τα εξαρτηματα του κιτ που αγορασα απο ελλαδα με τα μισα (περιπου) λεφτα.

kotsidakias: Δυναμη τουλαχιστον εγω δεν ειδα ( καποιοι στο εξωτερικό υποστιρίζουν το αντιθετο) αυτο που ειδα ειναι μια μιδαμηνη διευκόλυνση στοανεβασμα στροφων. Κατι καλό παιζει και με την καταναλωση αλλα το αν και ποσο ειναι υπο "μετρηση" Συν οτι αναφερει ο TAZ

Blackcris: Χωρις να θελω "να σου την πω" - με ποιο δικαιωμα αλλωστε - απλα προς χαριν κουβεντας, ο κατασκευαστης εχει και το κοστος να σκευτει, αλλιως ολα τα τζιπ θα ειχαν αναρτησεις ΟΜΕ π.χ.


Όπως είπες fokion κουβέντα να γίνεται, αλλά αν κατάλαβα καλά στην ΚIA μηχανικό με ηλεκτρικό πρέπει να έρχονται περίπου στο ίδιο κόστο, αν το μηχανικό δεν είναι ακριβότερο.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό fokion » 02 Μαρ 2005, 13:51

ναι συγνωμη εχεις δικιο ξεχασα να αναφερω οτι, περαν ολων των πλεωνεκτηματων γενικώς που αναφερθηκαν, αυτο ειναι ενα από τα΄"κουσουρια" του sportage.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 03 Μαρ 2005, 02:23

Συμφωνω με ολους πανω κατω, αλλα αυτο που ειπε και ο blackchrish με βρισκει συφωνο σε ολα γιατι ειμαι της αποψης ναι στην πατεντα,αλλα αν αξιζει στην πραξη και επισης οτι το 4χ4 που τρωει κακομεταχειρηση πρεπει να ειναι οσο απλο χρειαζεται για να μην μπαινεις σε μπελαδες. Παντως σε καταλαβα Φωκιον.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Μαρ 2005, 10:31

Στο πνευμα του κουβεντα να γινεται
1. Παντα μου αρεσε η ιδεα του ηλεκτρικου βαντιλατερ, το θεωρω πιο "τεχνολογια"
2. Το εβαλα μονος μου, αυτο μου αρεσε ακομα περισσότερο.
3. Είναι πιο ελεγχόμενο ( αλλαγή βαλβίδας στο πιο κρύο, διακόπτης με δυνατότητα συνεχεια ΟΝ για κατι δυσκολο ή OFF για κανα ποτάμι π.χ.) και στην λειτουργεία του και οταν χαλασει κατι απο το κυκλωμα του, εχεις κανα δυο λυσεις παραπανω "στο δρομο".
4. Προσφερει περισσότερη ιπποδύναμη οταν το μηχανικό θα ηταν κομπλαρισμένο, το δικό μου πιθανοτατα ποτε δεν κομπλαριζε σωστά.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 03 Μαρ 2005, 10:49

Από καθαρά τεχνική σκοπιά θα έλεγα ότι σίγουρα βοηθάει διότι απαλλάσσει τον κινητήρα από το τεράστιο φορτίο του αέρα που όσο κι αν φαίνεται αστείο είναι από τα χειρότερα φορτία που υπάρχουν για ένα μοτέρ (μηχανικό ή ηλεκτρικό) από την εμπειρία μου σας λέω ότι ένα μοτέρ 10 ίππων "τραβάει" τα διπλάσια αμπέρ όταν δουλεύει απορρόφηση αέρα παρά όταν δουλεύει σε δίσκο κοπής ξύλων για παράδειγμα!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό Bandit » 03 Μαρ 2005, 23:44

Η ιδέα του ηλεκτρικού ventilater είναι άψογη, ιδίως αν αγοραστεί ολοκληρωμένη λύση από κα΄ποιο καταξιωμένο εργοστάσιο. Έτσι είναι δυνατό το ventilater να δουλεύει από 50% ~ 100% αναλόγως θερμικού φορτίου.

Επίσης όπως είπατε έχεις τη δυνατότητα να το κλείνεις για πέρασμα σε πιτάμι ή να το ανοίγεις manual στη περίπτωση που βούτηξες σε ένα λασπόλουτρο και έχεις βουλωμένο το μισό σου ψυγείο...

Πρέπει να προσέχουμε μόνο το θερμοστάτη του ηλεκτρικού και να το τοποθετήσουμε σε σωστό σημείο και να του κάνουμε τακτικό έλεγχο...

Στη δική μου περίπτωση το ventilater μου έχει κάνει τη διαφορά και σε δύναμη στο κινητήρα αλλά και καλλίτερη ψύξη προσφέρει...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 04 Μαρ 2005, 02:07

καποια στιγμη θα ηθελα να οδηγησω Νιβα με ηλεκτρικο να δω διαφορα απο περιεργεια.Γιατι ωραια ολα αλλα στην πραξη μας ενδιαφερει, τωρα αμα γουσταρει καποιος να ψαχνεται δε ειπε κανεις οτι ειναι κακο.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες