Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Super, αμόλυβδη, LRP και κίνδυνοι

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 31 Μαρ 2005, 17:43

Το απόσπασμα που παραθέτεις δέν σημαίνει πως είναι ίδια τα αντικροτικά.
Το "unleded" ίσως περιγράφει απλά την απουσία μολύβδου.
Κρατάω κάποιες επιφυλάξεις όπως βλέπεις, επειδή πραγματικά πιστεύω πως είναι εγκληματικό να αμολάμε αβασάνιστα (ή να μας επιτρέπουν να το κάνουμε) καυσαέρια με καρκινογόνα κατάλοιπα.
Εκτός και άν όλη η ιστορία με την αμόλυβδη ήταν ένας καλός τρόπος να βάλουμε βαθειά το χέρι στην τσέπη και να αλλάξουμε αυτοκίνητα (θυμάστε τον πανικό με τις αποσύρσεις και τα φτηνά νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα) και να δώσουμε το φιλί της ζωής στις αυτοκινητο βιομηχανίες (κύρια τις Γερμανικές) που πατρονάριζαν την νέα "καθαρή" τεχνολογία;
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 31 Μαρ 2005, 17:52

Το απόσπασμα που παραθέτω λέει πως η LRP είναι η αμόλυβδη που πωλείται σαν αμόλυβδη + τα πρόσθετα, αναλυτική χημική σύσταση δεν βρήκα ούτε πιστευω πως είναι εύκολο ή αξιόπιστο να βρέι κάποιος.

Το οτι η "σούπερ" που πωλείται ακόμα έχει την ίδια σύσταση με την αμόλυβδη θεωρείται δεδομένο και πουθενά δεν έχω δει σε αναφορά πετρελαιοβιομηχανίας να αναφέρεται κάτι διαφορετικό.Οπως είπα και πιο πάνω οι εταιρίες και οι οργανισμοί αυτοκινητηστών επίσης δεν θεωρούν πιο επικύνδηνη την κατανάλωση αμόλυβδης απο αυτοκίνητα χωρίς καταλύτη σε σχέση με την βενζίνη με μόλυβδο (είπαμε, πιο δηλητήριο εσύ προτιμάς απο τα 2? :P).

Η σημερινή αμόλυβδη σούπερ υπάρχει όχι για να μην απελευθερώνεται άκαυστο βενζόλιο κλπ (αυτό γίνεται ούτως ή άλλως απο παλιά αυτοκίνητα) αλλα για να μην φθείρονται οι βαλβίδες και για να μην υπάρχει πρόβλημα με τα οκτάνια.

Ακόμα και πριν την κατάργηση της σούπερ με μόλυβδο πολλές μοτοσυκλέτες έβγαιναν απο τα εργοστάσια με ρύθμιση αλλα και προτροπή του κατασκευαστή για να καίνε αμόλυβδη (πχ piaggio).Μιλάω για μοτοσυκλέτες χωρίς καταλύτη και αναφέρομαι σε αυτές μιας και τα αυτοκίνητα τότε ήδη έβγαιναν όλα καταλυτικά.

Αν οι αμφιβολίες σου βασίζονται στην εγκληματικότητα της απελευθέρωσης "αβασάνιστα" δηλητηρίων στην ατμόσφαιρα να σου θυμίσω πως επι δεκαετίες καίγαμε βενζίνη με μόλυβδο.


edit 1: όσοι ενδιαφέρεστε διαβάστε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Jamie Kitman:

http://www.nationarchive.com/Summaries/v270i0011_09.htm
http://www.internetpirate.com/leadconspiracy.htm

Είχε δημοσιευτεί παλαιότερα και στο αγγλικό Car.

edit 2: Σε όλα τα site ή αναφορές των μεγάλων πετρελαικών εταιριών η βενζίνη LRP αναφέρεται απλώς σαν την γνωστή μας αμόλυβδη με την προσθήκη λιπαντικών για τις έδρες προσθέτων. Η βενζίνη LRP πουθενά δεν αναφέρεται σαν διαφορετικής σύστασης, γι'αυτο και χαρακτηρίζεται σαν "αμόλυβδη" με την ίδια έννοια που αναφερόμαστε έτσι στην απλή αμόλυβδη χωρίς πρόσθετα (ασχέτως οκτανίων).Για λόγους διανομής η προανάμιξη αυτή των προσθέτων στην αμόλυβδη έχει προγραμματιστεί να σταματήσει στα επόμενα 1-2 χρόονια λόγω περιορισμένης ζήτησης.

edit 3: Το γερμανικό "λόμπι" δεν υποστήριζε την κατάργηση της βενζίνης με TEL, αυτό το υποστήριζαν ΟΛΟΙ μιας και ο μόλυβδος είναι γνωστό ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ (όπως αναφέρει το άρθρο που προανέφερα είναι τάξεις μεγέθους πιο επικύνδηνο απο τους αρωματικούς υδρογονανθρακες).

Αυτό που υποστήριζαν οι γερμανικές εταιρίες (και τελικά το πέτυχαν) είναι η καθιέρωση της χρήσης καταλυτικών μεταροπέων για την επίτευξη "τέλειας καύσης" και τον περιορισμό των επικύνδηνων ρυπαντών.Οι καταλυτικοί μετατροπείς με αισθητήρα λάμδα επεκράτησαν άλλων τεχνολογιών όπως η τεχνολογία πτωχού μίγματος που προωθούσε η PSA ή το CVCC της Honda αν και με την όλο και αυστηρότερη νομοθεσία περι ρύπων εκτός απο τους καταλύτες αναγκαστικά θα κάνουν την εμφάνισή τους (ή την επανεμφάνισή τους) και άλλες τεχνολογίες.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό alp » 01 Απρ 2005, 15:24

Φίλε ΙΚΕ,
ομολογουμένως μου έβγαλες ένα μεγάλο βάρος από πάνω μου.
Απέφευγα τη χρήση αμόλυβδης για περιβαλλοντικούς λόγους και τώρα μου άλλαξες όλη τη σκέψη.

thanx...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό IKE » 01 Απρ 2005, 15:52

alp αν δεν σου έβγαζα εγώ το βάρος θα έβγαινε απο μόνο του σε 1-2 χρόνια που θα καταργηθεί εντελώς η LRP :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό michailbm » 01 Απρ 2005, 20:17

Χωρίς να είμαι χημικός και να μπορώ να περιγράψω το πως, τα πρόσθετα που βάζουν στην LRP είναι που κάνουν την διάφορα στα καυσαέρια και δεν υπάρχουν μόνο για λιπαντικούς - αντικροτικούς λόγους αλλά αλλάζουν την σύνθεση τους σε λιγότερο βλαβερά !
Εξακολουθώ να σας προτρέπω να μην κάνετε αλόγιστα κάτι αν δεν είστε απόλυτα σίγουροι!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό IKE » 01 Απρ 2005, 22:01

Αφού έχουν τόσο μαγικές ιδιότητες αυτά τα πρόσθετα να τα βάζουμε και στη σαλάτα!

Τα προηγούμενα ποστ τα διάβασες ?
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό michailbm » 01 Απρ 2005, 22:25

Εκτός αν η σαλάτα σου έχει βαλβίδες και παράγει βενζόλιο και άλλους αρωματικούς υδρογονάνθρακες τότε μάλλον δεν χρειάζεται να της βάλεις τέτοια καρυκεύματα!

Όσο για τα ποστ ναι τα διάβασα αλλά δεν με έπεισαν και επιμένω ότι δεν πρέπει χωρίς καταλύτη να καίμε αμόλυβδη!
Αν υπάρχει κάποιος χημικός στο φόρουμ θα χαρώ να ακούσω την άποψη του !

P.S. Αυτό που έγραψα εκτός του ότι κάπου το είχα διαβάσει (αλλά πραγματικά δεν θυμάμαι που λογο του ότι πάνε 3-4 χρόνια) μου το είπε (χωρίς να μπορώ να ξέρω ότι είναι έτσι) ιδιοκτήτης βενζινάδικου ,μετα απο ερωτησή μου, πως τους το είχαν πει από την ΕΚΟ όταν κατάργησαν την σούπερ με μόλυβδο και έφεραν την LRP!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό IKE » 01 Απρ 2005, 22:45

OK λοιπόν, αφού δεν πιστευεις την BP και πιστευεις το βεζινά ας περιμένουμε να δούμε τι θα σου πει σε 1-2 χρόνια που θα καταργηθεί η LRP και αναγκαστικά θα βάζουμε όλοι απλή αμόλυβδη.

Ο βεζινάς τί ακριβώς σου είπε και τί ακριβώς τον ρώτησες?

Αν πιστεύετε πάντως πως με την προσθήκη των λιπαντικών προσθέτων στην αμόλυβδη εξουδετερόνονται οι επικύνδηνοι ρύποι τότε μάλλον πάμε για Νόμπελ Χημείας.

Ερώτηση: Γιατί δεν βάζεις στο -καταλητικό- αυτοκίνητό σου LRP? Ολο και κάποιος επικύνδηνος υδρογονάνθρακας θα ξεφευγει απο τον καταλύτη σου (ειδικά μέχρι να ζεσταθεί ο καταλύτης ξεφευγουν όλοι), αν όπως λες δεν πείθεσαι και δεν ρισκάρεις την υγεία σου θα πρέπει να βάζεις την "ακίνδυνη" LRP και μόνο.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 02 Απρ 2005, 07:16

Λοιπόν ας τα πάρουμε από την αρχή : Ο μόλυβδος χρησιμοποιούταν για να αυξήσει τα οκτάνια στη βενζίνη και για να λιπαίνει τα έδρανα των βαλβίδων .
Η αμόλυβδη βενζίνη εμπεριέχει εξίσου βλαβερά συστατικά αλλά η απουσία του μολύβδου επιτρέπει την τοποθέτηση καταλύτη στην εξάτμιση του οχήματος ο οποίος μπορεί να κρατήσει τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλά επίπεδα .
Ο καταλύτης είναι μια συσκευή οι οποία χρησιμοποιεί μια χημική αντίδραση σε υψηλές θερμοκρασίες για να μετατρέψει το οξυγόνο , τους υδρογονάνθρακες και το μονοξείδιο του άνθρακα σε ατμό ( βρασμένο νεράκι ) και διοξείδιο του άνθρακα .
Η βενζίνη LRP ( Lead Replacement Petrol ) είναι αμόλυβδη με διάφορα υποκατάστατα του μολύβδου για να επιτυγχάνεται η λίπανση των μερών του κινητήρα . Αυτό σημαίνει εκπομπή ρύπων όπως και με την παλιά super αλλά χωρίς την ύπαρξη του βλαβερού μολύβδου .
Τώρα συμβαίνουν δύο πράγματα 1) Αν βάλεις LRP βενζίνη σε αμάξι με καταλύτη θα το σκίσεις σταδιακά , πρώτα θα σταματήσει να δουλεύει ο καταλύτης , και μετά λόγο της ύπαρξης διαφόρων sensor όπως θα έχετε ακούσει , θα σταματήσει να δουλεύει και το μοτέρ . 2) Αν βάζεις αμόλυβδη απλή σε αμάξι που καιει super σταδιακά θα σκίσεις τον κινητήρα . ( Λόγο της απουσίας του λιπαντικού στοιχείου ο κινητήρας θα δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες , με αποτέλεσμα να έρθει το τέλος της ζωής του πιο γρήγορα ) . Εκτός και αν μιλάμε για δίχρονο κινητήρα ο οποίος χρησιμοποιεί λαδάκι για λίπανση μηχανικών μερών του κινητήρα .
Εγώ δεν θα σας πω αν πρέπει να βάζετε αμόλυβδη η LRP στα οχήματα σας απλά θα σας πω ότι το μονοξείδιο του άνθρακος είναι ένα άχρωμο , άοσμο αέριο που με την παρουσία του στην ατμόσφαιρα παρεμποδίζει την απορρόφηση του οξυγόνου από το αίμα και στη συνέχεια από όλο το σώμα .

Υ.Γ. : Σας παρακαλώ μη μου ζητήσετε τύπους . ( Τα παραπάνω είναι ύλη του πρώτου έτους του πανεπιστημίου της Φυσικής ) .
Ουφ , αυτά μεταξύ μας πάντα ήθελα να γράψω υστερόγραφο .
:P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό IKE » 02 Απρ 2005, 12:31

mprizolas έγραψε:Η αμόλυβδη βενζίνη εμπεριέχει εξίσου βλαβερά συστατικά


Απ'όσο φαίνεται οι αρωματικοί υδρογονάνθρακες είναι τάξεις μεγέθους λιγότερο επικύνδινοι σε σχέση με το μόλυβδο

mprizolas έγραψε: 1) Αν βάλεις LRP βενζίνη σε αμάξι με καταλύτη θα το σκίσεις σταδιακά , πρώτα θα σταματήσει να δουλεύει ο καταλύτης , και μετά λόγο της ύπαρξης διαφόρων sensor όπως θα έχετε ακούσει , θα σταματήσει να δουλεύει και το μοτέρ .


Αυτό συνέβαινε επειδή ο μόλυβδος δημιουργούσε επικαθήσεις που δηλητιρίαζαν τον καταλύτη και ίσως και τον αισθητήρα λάμδα. Εϊσαι σίγουρος πως ισχύει κάτι τέτοιο για τα πρόσθετα της LRP?

mprizolas έγραψε:2) Αν βάζεις αμόλυβδη απλή σε αμάξι που καιει super σταδιακά θα σκίσεις τον κινητήρα . ( Λόγο της απουσίας του λιπαντικού στοιχείου ο κινητήρας θα δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες , με αποτέλεσμα να έρθει το τέλος της ζωής του πιο γρήγορα ) . Εκτός και αν μιλάμε για δίχρονο κινητήρα ο οποίος χρησιμοποιεί λαδάκι για λίπανση μηχανικών μερών του κινητήρα .


O μόλυβδος δεν λίπαινε συνολικά τον κινητήρα αλλα μόνο τςι έδρες των βαλβίδων. Οι τριβές εκεί το μόνο που θα έχουν σαν αποτέλεσμα είναι η φθορά των εδρών και όχι η αύξηση των στροφών του κινητήρα (!). Το θέμα είναι πως τα περισσότερα αυτοκίνητα ακόμα και τα μη καταλυτικά έχουν έδρες απο ειδικά κράματα ωστε να μην είναι αναγκαία αυτή η λίπανση οπότε δεν χρειάζονται τα πρόσθετα. Επίσης χωρίς να είναι τεκμηριωμένο λέγεται πως ακόμα και σε κινητήρες χωρίς τα έδρανα αυτά η ζημιά απο τις επικαθίσεις του μολύβδου είναι χειρότερη απο την έλλειψη λίπανσης οπότε ακόμα και στις περιπτώσεις αυτές κάποιοι συστήναν αμόλυβδη αντί για super.

Οι δίχρονοι είναι άλλη ιστορία και δεν έχουν πρόβλημα με σούπερ αμόλυβδη κλπ όχι γιατι χρσιμοποιούν το λάδι στην καύση αλλα γιατι δεν έχουν βαλβιδες.(πχ ούτε η Bimota V-Due Που δεν χρησιμοποιεί το λάδι στην καύση χρειάζεται λιπαντικά βαλβίδων μιας και δεν έχει βαλβίδες!)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Απρ 2005, 12:52

Εγω δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι ιδιες η LRP και η αμολυβδη και εχουν τοσο διαφορετικη μυρωδια,εκ πειρας γιατι βαζω στην μηχνη μου LRP και στο αυτοκινητο αμολυβδη,η μηχανη οταν παιρνει μπρος κρυα ουτε που μυριζει καθολου ,το αυτοκινητο αστα να πανε μεχρι η γειτονια το καταλαβαινει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 02 Απρ 2005, 12:55

Αγαπητέ φίλε IKE , στα παλιά οχήματα παραγωγής το κακό ξεκίναγε από τις βάσεις που εδράζουν οι βαλβίδες . Από ένα σημείο και ύστερα χρησιμοποίησαν διαφορετικά υλικά και για αυτό έβαζαν και κάτι αυτοκολητάκια αν θυμάσαι ( ΚΑΙΩ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ) . Για αύξηση στροφών του κινητήρα δεν ανέφερα κάτι , απλά είπα ότι οι παλιοί κινητήρες αναπτύσσουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά τη λειτουργία τους με την αμόλυβδη με ότι αποτελέσματα αυτό συνεπάγεται ( Φθορές κ.τ.λ. ) . Ο καταλύτης ο οποίος συνήθως είναι από ευγενές μέταλλο δεν δηλητηριάζεται , απλά τα υποκατάστατα μολύβδου ή ο μόλυβδος κάθονται στην επιφάνεια του με αποτέλεσμα να είναι μην ενεργός . ( Λόγο της επικάλυψης της επιφάνειας και της παρουσίας των κατάλοιπων αυτών δεν μπορεί να απελευθερώσει ιόντα για να γίνει η απαραίτητη χημική αντίδραση ) . :P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό IKE » 02 Απρ 2005, 13:15

Η δηλητηρίαση του καταλύτη δεν είναι όταν αυτός παύει να ενεργεί? Δεν ξέρω ακριβώς το μηχανισμό και ίσως ήταν λάθος ο όρος μου το νόημα παραμένει πάντως.

Η μυρωδιά της κάθε βενζίνης μπορεί να οφείλεται στη διαφορετική σύσταση αλλα και σε πρόσθετα μυρωδικά που βάζουν για διάφορους λόγους. πχ η BP ultimate μυρίζει διαφορετικά απο την αμόλυβδη (σαν ρετσίνα!) πιθανώς για λόγους νοθείας κλπ. Αυτό δεν αλλάζει τη γενική σύσταση.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 02 Απρ 2005, 19:07

vagelis έγραψε:Εγω δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι ιδιες η LRP και η αμολυβδη και εχουν τοσο διαφορετικη μυρωδια,εκ πειρας γιατι βαζω στην μηχνη μου LRP και στο αυτοκινητο αμολυβδη,η μηχανη οταν παιρνει μπρος κρυα ουτε που μυριζει καθολου ,το αυτοκινητο αστα να πανε μεχρι η γειτονια το καταλαβαινει.

Φίλε vagelis έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα, απλά διακρίνω σε κάποιους διάθεση αποενοχοποίησης του εαυτού τους για την σίγουρα επικίνδυνη χρήση της αμόλυβδης σε κινητήρα παλιάς τεχνολογίας, προσπαθώντας να μας πείσουν (ίσως και τους εαυτούς τους) πως αφού δέν μπορούμε να περιγράψουμε στα σίγουρα τα πρόσθετα της LRP τότε είναι ίδιες. Το επιχείρημα αναφορικά με το τί θα κάνουμε άν σταματήσει η παραγωγή της LRP, θεωρώ πως δεν στέκει, επειδή τίποτε δεν εμποδίζει τους κρατούντες να απαγορέψουν την χρήση των παλιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων αποσύροντάς τα με ή χωρίς ανταλάγματα.
Σαν μόνιμη επωδό πάντως, κάνω έκκληση στους αγαπητούς φίλους που διαθέτουν αυτοκίνητα χωρίς καταλύτη, να μή χρησιμοποιούν αμόλυβδη, απλά και μόνο επειδή υποθέτουν (με σφοδρή πιθανότητα ίσως) πως και η LRP είναι ίδια μ' αυτήν.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 02 Απρ 2005, 19:20

Δηλαδή ρε Τάσο εσυ πιστευεις ειλικρινά πως αν βάλεις σε μια απλή αμόλυβδη βενζίνη τα πρόσθετα της LRP (δεν είναι και δύσκολο άλλωστε αν το κάνεις) οι αρωματικοί υδρογονάνθρακες θα εξαφανιστούν???????????????

Η σιγουριά σου αυτή για την επικυνδηνότητα της αμόλυβδης σε σχέση με την LRP απο που πηγάζει?

Εγω σου έδωσα κάποια στοιχεία που μπορείς πανεύκολα να βρείς και μόνος σου, πως η LRP είναι αμόλυβδη+πρόσθετα λιπαντικά, πήγαινε στα site της BP, Mοbil κλπ και θα το δεις και μόνος σου η δικιά σου τεκμηρίωση για την κουφή αυτή άποψη που είναι?

Εκτός αν το επιχείρημά σου (το μόνο που αναφέρθηκε εδώ) είναι η μυρωδιά!!.

Με τη λογική αυτή η σκορδαλιά είναι πολύ πιο επικύνδηνη απο τον βάκιλο του άνθρακα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες