Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αυτό τι σας λέει ?

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Αυτό τι σας λέει ?

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 22 Σεπ 2003, 12:46

Ξέρει κανείς κάτι σχετικό με αυτή την "πατέντα" ? ή μήπως είναι απλό παραμυθάκι ?

http://www.avnzk.org

:idea:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Σεπ 2003, 20:46

Εχω δει κάτι αναλογο να διαφημίζεται και στην Ελλάδα σε περιοδικά, αλλά δεν γνωρίζω αν λειτουργει τελικά. Αν κάποιος το έχει χρησιμοποιησει ας μας πει. Νομίζω πως κάτι κάνει σε σχεση με τον ιονισμό του καυσίμου αλλά μπορει να κάνω και λάθος.
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gc » 23 Σεπ 2003, 13:02

ΕΙναι κατι που σκεφτομαι να βαλω αλλα εχω επιφυλαξεις.

Υπαρχει και ελληνικο site
http://www.fuelmax.gr/fuelmax.html
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό gc » 23 Σεπ 2003, 13:31

Χμμμμ...
αν πατε στο search του FTC Federal Trade Commission
http://www.ftc.gov/search

και δωσετε "fuelmax" θα βρειτε ενδιαφεροντα πραγματα και απ οτι καταλαβα, οτι οι ισχυρισμοι της διαφημισης δενξ ειναι διαπιστωμενοι.
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Σεπ 2003, 13:52

εγώ δεν κατάλαβα 2 πράγματα:

1. με ποιό φυσικό μηχανισμό μπορεί να αλλάξει η μοριακή σύσταση της βενζίνης απο ενα τόσο μικρό μαγνητικό πεδίο και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που η επιρροή να μείνει ακόμα και απο την έξοδο απο το πεδίο.

2.Εστω οτι όντως η βενζίνη επηρρεάζεται απο αυτά (οπως λέμε έστω πως είμαι τρυποκάρυδος) γιατί η αλλαγή αυτή φέρνει τέτοια βελτίωση σε επιδόσεις.

ΑΝ όντως είναι τόσο καλό και οχι φύκια για μεταξωτές κορδέλες ας δώσουν ένα τέτοιο εξάρτημα για αξιολόγηση σε περιοδικό.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 23 Σεπ 2003, 14:20

gc έγραψε:Χμμμμ...
αν πατε στο search του FTC Federal Trade Commission
http://www.ftc.gov/search

και δωσετε "fuelmax" θα βρειτε ενδιαφεροντα πραγματα και απ οτι καταλαβα, οτι οι ισχυρισμοι της διαφημισης δεν ειναι διαπιστωμενοι.


Πολλές ευχαριστίες σε όλους για τις απαντήσεις,
μάλλον ύποπτο φαίνεται το πράγμα .....
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 24 Σεπ 2003, 12:23

απο το forum του 4 ΤΡΟΧΟΙ κάποιος αναφέρει:
Eβαλα το superfuel max.
το πήρα 90 ευρω, και το έβαλα μόνος μου στο Χsara στο σωληνάκι της βενζίνης, όσο πιο κοντά στο μοτέρ γίνεται. Η εγκατάστασή του είναι γελοία. ουτε καν εργαλεία δεν χρειάζονται. έχει 2 φέτες μαγνήτη απο νεοδύμιο, που είναι το πιο δυνατό υλικό για μαγνήτη. με αυτό φτιάχνουν ηχεία υψηλής απόδοσης. βάζεις το μαγνητάκι πολύ κοντά στη μηχανή, αγκαλιάζει τω σωληνάκι, και κουμπώνεις τα κλιψάκια που έχει φροντήζοντας οι μαγνήτες να είναι παράλληλοι μεταξύ τους. αυτό που κάνει ουσιαστικά είναι να διασπά λόγω μαχνητικού πεδίου και να πολώνει τους υδρογονάνθρακες και να είναι πιο ομοιογενές το μίγμα.
προτείνω σε όσους έχουν τουρμπάτο, να το βάλουν μακρυά από το παράλληλο εγκεφαλάκι για να τυχόν παρεμβολές. όχι ότι έχει αναφερθεί, απλά για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

φροντήζεις να είναι ΑΔΕΙΟ το τεπόζιτο, και επί 1 βδομάδα βάζεις την ίδια βενζίνη και στην ίδια ποσότητα σε λίτρα για να καταλάβεις τις διαφορές. Υπ όψην ότι θέλει μερικές μέρες για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος στο νέο μίγμα και στο managment, και ότι θέλει συνεχώς ίδια βενζίνη μετά. Αμα π.χ μία βάζεις Racing 99+, μια BP, μια MOUFA-OILσε κανα κωλοχώρι που πας βόλτα να φας, δεν θα δουλεύει σωστά.

Πάντως είδα μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, και πέσανε και λιγο οι ρύποι, παρ' ότι φοράω αγωνιστικό καταλύτη. Δυναμομέτρηση δεν έκανα, γιατί δεν αξίζει τον κόπο. φαντάζομαι ότι θα πήρε κανα 0,3 ροπή και 0.5 μέχρι 1 άλογο σύμφωνα με τα λεγόμενα των περιοδικών.

Κάπου αλλού αλλος λέει πως έκανε πατέντα βάζοντας 2 μαγνητάκια παράλληλα....Ισως η πατέντα να κοστίζει πολυ φθηνότερα και την κάνεις και μονος!!!Αν δεν σου κάτσει σου μένουν 2 μαγνήτες....
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό IKE » 24 Σεπ 2003, 20:08

το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε ο φίλος που έγραψε τα προηγούμενα αν αντί για την συσλευή εγκαθιστούσε στον κεντρικό καθρέφτη φυλαχτό απο την Αγία Νεκταρία στο κατάκολο. Ισως μάλιστα να κέρδιζε και 1kgm ροπής αντί για 0.5.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό forester » 02 Φεβ 2004, 22:04

IKE έγραψε:το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε ο φίλος που έγραψε τα προηγούμενα αν αντί για την συσλευή εγκαθιστούσε στον κεντρικό καθρέφτη φυλαχτό απο την Αγία Νεκταρία στο κατάκολο. Ισως μάλιστα να κέρδιζε και 1kgm ροπής αντί για 0.5.


Καλό καλό!!!
Πάντως με 90€ παίρνεις και μ΄άλλους τρόπους 1 άλογο.... (τι χρώμα τώρα, δεν ξέρω)
Απλώς βενζίνη 99+ ή 100 να βάλεις για 3-4 γεμίσματα [εφόσον υπάρχει αισθητήρας για πυράκια ή οκτανίων(ίδιο πράμα είναι)], παίρνεις και παραπάνω και πιστοποιημένο (δυναμομετρημένο) από αρκετά και έγκυρα περιοδικά (4Τ, Drive).
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες