Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προφίλ και βήμα μετάδοσης

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 03 Οκτ 2003, 07:42

grvit έγραψε:Δεν απαντω ακριβώς στην αρχική ερώτηση,πάντως οσοι θέλετε να βάλετε μεγαλύτερα λάστιχα (δεν μιλαω για απλά ενα νούμερο πάνω) πριν αρχίστε να βάζετε διάφορα άλλα,σκεφτείτε πρώτα να αλλάξτε κορώνες-πηνία,αλλιώς οι συμπλέκτες σας αρκετά πρίν την ώρα τους θα παραδώσουν πνεύμα.Τα άλλαξα και το αμάξι εχει μεταμορφωθεί εντελώς.Στα τραβήγματά του ψιλοφορτηγίζει.Τα σετ που έβαλα εχουν σχέση 5,83:1 (απο 4,97 περίπου η μαμά) ,το αμάξι ξεκινά άνετα και με δευτέρα,και σε ανηφόρες χαλαρές τραβάει άνετα με τρίτη.Τα λάστιχα που έχω πάνω ειναι 30χ9,5χ15 στις μαμίσιες 5,5.Αρκεί να πω οτι και με πέμπτη (που την ειχα ξεγράψει εντελώς) τώρα τραβάει ..... Αυτά για την ώρα.....


τι τελικη εχεις με 5,83/1 γιατι το δικο μου που εχει 5,38/1 εχει τελικη 96 χιλιομετρα στις 3800 περιπου στροφες λογικα απο τη στιγμη που χρησιμοποιεις πιο κοντες σχεσεις στο διαφορικο
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό grvit » 03 Οκτ 2003, 08:43

φίλε m38a1 δεν ξέρω και ουτε που με ενδιαφέρει.Δεν το έχω πιέσει για να δω.Πάντως τα 120 τα πατάω.Η κανονική μου ταχύτητα σε ταξίδι ας πούμε ειναι στα 90 χαλαρά.Απλά πριν έβγαζε παραπάνω τελική απο οτι τώρα (δεν το εχω τσεκάρει,το καταλαβαίνω όμως απο το δούλεμα που κάνει) αλλά τα χιλιόμετρα τα έβγαζε σκασμένο,με άγχος.Τώρα πηγαίνει με νεύρο....
Πρέπει να βοηθάνε και η εξάτμιση που εχω αλλάξει (πλήρης,μεγαλύτερης διατομής,απο το χταπόδι το οποίο ηταν καθρέφτης μεσα-έξω, hi-flow καταλύτη,μεχρι ημιελευθέρας στο τελικό ) και ο δίσκος Centerforce Dual Friction ο οποίος είναι ικανός να τραβάει το αυτοκίνητο με το χειρόφρενο σηκωμένο σαν να μην τρέχει σχεδόν τίποτα........... (εκανα το λάθος να ξεκινήσω πολύ βιαστικά μια φορά .....).Πάντως ξέρω οτι έχασα αρκετά χιλιόμετρα απο το σήκωμα.....αυτή η απώλεια εγινε αισθητή αμέσως ....
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 03 Οκτ 2003, 09:19

Χωρίς να ξέρω πολλά από λάστιχα και βήμα μετάδοσης έχω να πω ότι με τα 205/70/15 (Αλουμινίου ζάντα σαν να βλέπεις ζάντα για Punto σε Vitara κάπως) δεν έχω πρόβλημα ούτε σε τελικές 140+ ούτε στο νεύρο του αυτοκινήτου. Τραβάει μια χαρά ανηφόρες κατηφόρες ( Για Vitara 8V 1600) και ο μόνος λόγος που σκέφτομαι να βάλω μεγαλύτερη διάσταση είναι για να κερδίσω πίσω τους πόντους που έχασα από την ζάντα αυτή που φοράω. Περιμένετε νέα. Ελπίζω μέσα στην επόμενη εβδομάδα να τα βάλω και μια και έχω φίλο λάστιχα θα φάει πολύ τρέξιμο μέχρι να μου βάλει τα λάστιχα που θα μου αρέσουν :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό fatman » 03 Οκτ 2003, 13:19

Φιλε arouraios λογικο ειναι να μην εχεις χασει "νευρο" γιατι τα λαστιχα που εχεις βαλει ειναι λιγο χαμηλοτερα απο τα μαμισια 195/80 15.
Οσο για την τελικη στο κοντερ μην το ψαχνεις, μπορει με μεγαλυτερα λαστιχα να δειχνει 135 και να πηγαινεις 140+, ενω τωρα να δειχνει 140 και να πηγαινεις 135-.Αβυσσος..
Βαλε 205/75 15 αλλα με λιγες επιλογες σε λαστιχα ή το πολυ 215/75 15, οτιδηποτε μεγαλυτερο, μεγαλυτερες και αισθητες οι απωλειες!
Καλο θα ηταν να μπορουσες να δοκιμασεις καποιο αλλο Vitara που να εχει βαλει πιο μεγαλα λαστιχα!
Υπαρχει κανεις να βοηθησει??
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 03 Οκτ 2003, 15:06

Δεν υπάρχει κανείς δυστηχώς :cry: Αλλά δεν με πειράζει και πολύ :lol: :lol:

Το αυτοκίνητο δεν το θέλω για κόντρες και ειδικά τα Vitara δεν είναι τα πηγαίνεις πιο πολύ από 120-130.

Με ενδιαφέρει το Off-Roading και η κίνηση μέσα στην πόλη. Ταξίδια δεν κάνω πολλά αλλά πιστεύω ότι μου φτάνει μια ταχύτητα 120+κάτι ψιλά χιλιομέτρων. Άλλωστε 4χ4 πήρα όχι Punto GT.

Θα δοκιμάσω με τα 225/70/15 αν δεν βρίσκουν και δεν πηγαίνει πολύ σαν βάρκα θα τα αφήσω αλλιώς 215/70/15.
Πάλι καλά που έχουμε φίλο λαστιχά και θα μας αφήσει να τα δοκιμάσουμε.

Αλλά βαριέμε το βάλε βγάλε
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 03 Οκτ 2003, 17:25

Arouraios έγραψε:Δεν υπάρχει κανείς δυστηχώς :cry:

Και εμείς τί κάνουμε εδώ? Δώσε το παρόν στην επόμενη συνάντηση και κάνεις βόλτα το δικό μου με τα 225/75 8)
Αν βιάζεσαι και το πρόβλημα σου είναι η τελική, δίνουμε ραντεβού και αλλάζουμε αυτοκίνητα για μια βόλτα στην Αττική οδό σύντομα. Στείλε μύνημα αν ενδιαφέρεσαι...
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 04 Οκτ 2003, 00:33

Ευχαρηστώ πολύ Χοντρέ.
Δεν χρειάζεται να πάμε βόλτα στην Αττική Οδό, θα είμαι στην επόμενη συνάντηση, ακόμα και αν φοράω τα ίδια λάστιχα (Ασφάλτινα ο πρώην ιδιοκτήτης δεν έκανε Off-Road)
Αν κολήσω εκεί θα χρειαστώ την βοήθεια σας. Και μάλλον θα κολήσω γιατί το αυτοκίνητο είναι 100% εργοστασιακό (εκτός από τον οδήγο 23 χρονών τρελαμένος με τα 4χ4).
Τώρα για τελικές δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Καλύτερα βόλτα με 90-100 χλμ παρά 140+ και στον γυρισμό με το 166.

Στο μόνο που δεν ξέρω είναι μήπως βρίσκει με τα 225 αλλά δεν το νομίζω.
Τέσπα ο χρόνος θα δείξει.
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Οκτ 2003, 07:11

Το φιλο σου τον λαστιχα πραγματι θα τον παιδεψεις αρκετα!
Μην κολλας με λαστιχα σειρας 70 αν εχεις βλεψεις και για off road γιατι και περιορισμενη γκαμα ελαστικων υπαρχει αλλα και το πιο ψηλο προφιλ θα αποροφαει περισσοτερους κραδασμους στο χωμα.
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό jdelis » 04 Οκτ 2003, 09:17

Αν θέλεις να κάνεις off roading καλό θα ήταν να πάς σε προφίλ τουλάχιστον 75.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 04 Οκτ 2003, 11:24

Το αυτοκίνητο το έχω και για τις μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη. Μήπως με το 75 προφίλ δεν θα μπορώ να αντέξω τον θόρυβο και την οδική συμπεριφορά μέσα στην πόλη; Γιατί σίγουρα θα είναι καλό στο χώμα αλλά όταν είσαι τουλάχιστον 5 μέρες τις εβδομάδας μέσα στο Άστυ σίγουρα δεν θες ένα αυτοκίνητο καλό μόνο για χώμα.

Έτσι ερχόμαστε στο κυριότερο θέμα

Μήπως να πάρω και άλλο αυτοκίνητο :D :D :D :D

Αστείο να ξεχνάω ότι έχω άλλες 39 δόσεις των 400 Εβραίων. :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » 04 Οκτ 2003, 22:03

Δεν νομίζω να έχεις αυξημένο θόρυβο από το 75 προφίλ. Μία καλή πρόταση θα ήταν το 215/75R15 το οποίο δεν είναι πολύ φαρδύ για να έχει θόρυβο και η διάμετρός του πλησιάζει την διάμετρο από τα μαμίσια έτσι ώστε να μην αλλάξει το βήμα μετάδοσης.

Εγώ πάντως που έχω τη συγκεκριμένη διάσταση σε Jimny (αν και έχει γίνει πιο ράθυμο λόγω αλλαγής βήματος) δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα στην κίνηση εντός πόλης.
mitsoskitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 17:25
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Οκτ 2003, 00:28

Arouraios έγραψε:Το αυτοκίνητο το έχω και για τις μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη. Μήπως με το 75 προφίλ δεν θα μπορώ να αντέξω τον θόρυβο και την οδική συμπεριφορά μέσα στην πόλη; Γιατί σίγουρα θα είναι καλό στο χώμα αλλά όταν είσαι τουλάχιστον 5 μέρες τις εβδομάδας μέσα στο Άστυ σίγουρα δεν θες ένα αυτοκίνητο καλό μόνο για χώμα.

Τουλάχιστον για τον θόρυβο, δεν πρέπει να ανησυχείς, είναι θέμα τύπου ελαστικού και φάρδους, αλλά σίγουρα όχι προφίλ. Στην πόλη όπου κινούμαι και εγώ το 95% του χρόνου εδώ και 5 χρόνια, δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα είναι στα ταξίδια, όπου δυσκολεύεσαι να προσπεράσεις κάποιον που πάει με 100-120, εκτός αν έχεις πάρει φόρα από πριν.
Και βέβαια αυτά τα κάνεις με 4η, η 5η είναι μόνο για κατηφόρες και επίπεδες ευθείες :oops:
Το αν θα βρίσκει, εξαρτάται από το offset που έχουν οι ζάντες σου. Από 205 σε 225 μιλάμε για 2 cm μεγαλύτερο φάρδος, δηλαδή θεωρητικά 1 cm πιο έξω το πολύ. Και βέβαια η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται και οι πλάγιοι άνεμοι δεν σε κουνάνε τόσο εύκολα, μόνο το τιμόνι βαραίνει λίγο στο παρκάρισμα.
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 05 Οκτ 2003, 11:00

1 cm πιο έξω :?: Χμ κι άλλο 1 cm πιο έξω :?: δεν πειράζει. Αν δεν κάνω λάθος τα Vitara δεν έχουν ρεγουλατόρο για το τιμόνι :?: Κάπου το διάβασα αν δεν κάνω λάθος. Μπορείς να το "ελαφρύνεις" εσύ. Θα πάω να το ΄ψάξω στο αμάξι μου γιατί μου έβαλες :?: :?: :?: :?: :?: στο κεφάλι μου και θα σου πω
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό fatman » 07 Οκτ 2003, 06:44

Μηπως τελικα θελεις να φτιαξεις Vitara supermotard?
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Οκτ 2003, 09:10

Φίλε και συνονόματε fatman, πώς είναι ένα Vitara supermotard?
Με αναρτήσεις ΟΜΕ, body lift, και λάστιχα P Zero 245/45-18 ??? :shock:
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης