Χμ κι άλλο 1 cm πιο έξω
δεν πειράζει. Αν δεν κάνω λάθος τα Vitara δεν έχουν ρεγουλατόρο για το τιμόνι
Κάπου το διάβασα αν δεν κάνω λάθος. Μπορείς να το "ελαφρύνεις" εσύ. Θα πάω να το ΄ψάξω στο αμάξι μου γιατί μου έβαλες
στο κεφάλι μου και θα σου πω




