Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

BFGoodrich Long Trail
2
20%
SCORPION ST
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
SCORPION AT
4
40%
WRANGLER AT
4
40%
 
Σύνολο ψήφων : 10

Δημοσίευσηαπό bisba » 06 Νοέμ 2003, 14:16

Τα εκατό της εκατό χώμα το λέει και ίδια η λέξη ότι δεν είναι για άσφαλτο άραγε γλιστράνε
Τα 50/50 είναι για ενδιάμεσες καταστάσεις .
Ανάλογα το τι θες να κανείς βάζεις λάστιχο .
Μπορεί να κανείς 1000 χιλιόμετρα για να πατήσεις χώμα και τα χιλιόμετρα στο χώμα να είναι 1 χιλιόμετρο αλλά αυτό να είναι γάματα . άραγε ή βάζεις λαστιχάκι για να πας άνετα τα 1000 χιλιόμετρα ή βάζεις λαστιχάκι για να κανείς το 1 χιλιόμετρο . κάτι ενδιάμεσο είναι το 50/50 αλλά δεν είναι και για τέλειος extreme καταστάσεις
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 06 Νοέμ 2003, 14:20

Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις 2 σετ. Ένα Μ/Τ και ένα ασφάλτινο. :lol: :lol:

Βέβαια δεν μπορώ να βλέπω Jeep με ασφάλτινα λαστιχάκια (Βλέπε δικό μου) έτσι το Α/Τ για μένα είναι η καλύτερη λύση.

Τι και αν κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο,δυναμώνω λίγο την μουσική και είμαι εντάξει

Τι και αν μου κόβει κάποια χιλιόμετρα, Jeep έχω όχι Punto GT.

Τι και αν γλιστράει λίγο στα νερά, Ξέρετε κανένα που να μην γλιστράει??? και άλλωστε οι βροχερές μέρες στην Ελλάδα δεν είναι δα και τόσες πολλές
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό xtrail » 06 Νοέμ 2003, 15:18

Τελικά και αυτή η συζήτηση πάει να γίνει όπως και με αυτή των βελτιώσεων δηλάδή αν πρέπει ή όχι να γίνονται. Και δύστυχώς κρατάνε πολύ χωρίς να απαντάνε σε ερωτηματα που τιθονται. Εννοείται πως ο καθένας μας έχει διαφορετικές χρήσεις του αυτοκινήτου του και αντίστοιχες ειναι οι επιλογές του. Νομίζω πως σωστότερο ειναι ο καθένας να λεει τις εμπειρίες του, με παράθεση της χρήσης που κάνει, και έτσι ο καθένας που διαβάζει να λέει :¨εγώ σε αυτή την κατηγορία ανήκω ή θελω να ανήκω" και να κάνει τις επιλογές του.
Καλύτερα να μην γίνονται αντιπαραθέσεις που δεν βγάζουν πουθενα και μπερδευουν ολους εμας τους αρχάριους και ασχετους. Απλά θέλουμε να ακουσουμε τις εμπειρίες των υπολοίπων. Μπορεί βεβαια ο juan να έχει SUV (όπως και εγώ) αλλά να γουστάρει να το χώσει (όσο μπορει να το κάνει κάποιος χωρίς κοντα κλπ). Γενικά από την μικρή μου πείρα πιστευω πως τις περισσότερες φορες μετραει πολύ ο οδήγος και ο τροπος που κάνει τους χειρισμούς. Ολα τα άλλα βοηθούν να πας πιο μακρια και με περισσότερη ασφάλεια. Το βίντεο με το unimog παρα πολύ καλόόόόό :D :D
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jdelis » 06 Νοέμ 2003, 16:13

Ιδανική λύση για μικτή χρήση : 2ο σετ σιδερένιες ζάντες με ΜΤ και αλλαγή όποτε χρειάζεται

Ικανοποιητική μέση λύση : ΑΤ ή κάτι σε 80-20 ή 70-30
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 06 Νοέμ 2003, 16:13

Και ερχόμαστε πάλι στα ίδια λόγια που λέγονται κάθε φορά.

Είσαι σκληροπυρινικός Off-Roader θα βάλεις M/T

Έχεις ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνεις στην δουλειά σου αλλά κάπου κάπου θες και να το λιώνεις στα βουνά Βάλε A/T.

Θες απλά να πηγαίνεις μόνο στην δουλειά σου και μέχρι το κτήμα σου στην Εύβοια θα βάλεις ασφάλτινα.
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Re: BFG

Δημοσίευσηαπό spiros » 06 Νοέμ 2003, 16:14

panjo έγραψε:Φίλε Juan μάλλον παρεξήγησες τις προθέσεις μου. Πρώτον ρώτησα ποιό μοντέλο BFGoodrich ΑΤ δοκίμασες (το παλιό ή το καινούριο). Απ'ότι ξέρω το καινούριο βγήκε σχετικά πρόσφατα και για το καινούριο έχω ακούσει καλά πράγματα-όχι για το παλιό. Αν τώρα αναφέρθηκες στο καινούριο μοντέλο και το βρήκες όχι και τόσο καλό, τότε θα συμφωνήσω μαζί σου για scorpion καθώς δεν μπορώ να έχω γνώμη για κάτι που δεν δοκίμασα.

Φίλε grvit, κι εγώ ΜΤ θα έβαζα (πές το Geolandar ή Fedima) , αλλά το Maveric τι να το κάνει? Ένα ΑΤ είναι αρκετό... όσο για το wrangler AT έχω ακούσει τόσα και τόσα (ξεκολάει-τα πλαϊνα...αν είναι δυνατόν, ξερένεται-κακιά γόμα, γλιστράει κλπ) που και τα μισά ψέματα να ήταν, θα ήταν μάλλον η τελευταία μου επιλογή. Όσο για τα Fedima ψάχνω κι εγώ μια σχολή μπαλέτου... (δοκίμασε να το ξεφουσκώσεις λίγο ακόμα και θα δείς μια μικρή βελτίωση στη βροχή)

Φιλικά


Panjo σε τι αυτοκινητο εχεις τα fedima; Διαστασεις;
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό jimnys » 07 Νοέμ 2003, 02:19

mitsoskitsos έγραψε:[Έχω βάλει τα michelin στο jimny μου και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Είναι καλά τόσο εκτός όσο και εντός δρόμου. Σε βρεγμένο δρόμο γλυστράνε αλλά σίγουρα λιγότερο από τα ασφάλτινα μαμίσια του Jimny.


Φίλε mitsikitso χέρομαι που βρίσκω άλλον ένα ευχαριστημένο με τα michelin......
Γλυστράνε λίγο στο νερό όντως αλλά πάνε καλά σε λάσπη , χιόνι , άμμο σε σχέση με την φύση του ελλαστικού και φυσικά τιμής απόδοσης.
πιστεύω ότι είναι μια τίμια αγορά.
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό panos » 08 Νοέμ 2003, 14:05

Εχω τα geolandar AT σε 215 75 15. Δεν εχω ιδέα για άλλα λάστιχα αφού δεν τα έχω δοκιμάσει προσωπικά. Οπότε δεν χρειάζεται να δώσω ¨συμβουλές¨ για ελαστικά, έτσι δεν είναι.

Θέλω όμως να πώ ότι παρακολουθώ τις συζητήσεις , όπως αυτή για τα ελαστικά, για να έχω κάποια ενημέρωση και να χρησιμοποιήσω τα λεγόμενα αυτών που έχουν εμπειρία όταν χρειαστεί.

Αντιπαραθέσεις για το ποιός έχει τα ¨σωστότερα¨ ελαστικά δεν με βοηθούν, ΕΜΕΝΑ τουλάχιστον.

Οπως έγραψε και άλλος Listης πείτε όσοι έχετε έμπειρία από ποικίλα ελαστικά , όχι όπως εγώ από μόνον ένα, την χρήση που τους κάνετε , το αυτοκίνητο σας (το 4Χ4 εννοοώ :lol: , και σε σχέση με άλλα στο ίδιο τρακτέρ σας τι διαφορές έχουν.

Τι θα βάλει ο καθένας στο Jeep του είναι δική του δουλεια. Αν έχω ΑΤ και κάνω 1000χλμ ασφάλτινα , από τα οποία 2 είναι σε χώμα στο διπλανό οικόπεδο , πάει να πεί ότι είτε κράταγα ομπρέλα όταν έβρεχε μυαλά, είτε γιατί έτσι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!.

Οπότε εάν δηλώσω τις πληροφορίες που ανέφερα για τα ελαστικά πιό πάνω κάποιος άλλος θα καταλάβει εάν ανήκω στην πρώτη κατηγορία των φέρων ομπρέλινο ή στην δεύτερη , αυτων με την ευρύτερη έννοια μαζοχιστών :oops: (είναι στη φύση μας αφού έχουμε σπαστήρια αντί για επιβατικά), και θα βγάλει ο άνθρωπός άποψη για τα ελαστικά :D , αλλά και για μένα φυσικά :shock:

Αντε να δούμε :) :D
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

clarifications

Δημοσίευσηαπό panjo » 11 Νοέμ 2003, 12:17

Φιλε 'Xontros'
Αναφέρομαι sτο wrangler AT, για το καινούριο δεν γνωρίζω.

Αγαπητέ Spiros, το jimny δουλεύει μιά χαρά με τα 215/R15. Το διαφορικό πήρε αέρα 3 ποντάκια σχεδόν και κοψιματάκι έφαγε μόνο ο εμπρός προφυλακτήρας. Σε συνδιασμό με τα 6cm lift το Fedimaki, παρ'όλες τις κλίσεις αμαξώματος, κρατάει μιά χαρά για +9cm χωρίς ζάντα μεγαλύτερου (αρνητικού) offset. Απο δύναμη οριακά καλά, δηλ. κόβει αλλά δεν περιορίζει... δεν ξέρω αν θα αντέξει το ΑRΒ....

Όσο για ελαστικά... Ακούστε τον Grvit....... πάρτε BFG κι ας είναι και street

filika....
panjo
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 12 Δεκ 2003, 14:52

Metalaxe έγραψε:Αν πας σε Μ/Τ κοίτα τα Bridgestone 673 M/T. Πολύ καλά σε στεγνό, βρεγμένο και λάσπη αν φυσικά δεν σε ενοχλεί ο θόρυβος.


μιλησες για θορυβο που τα ακουσες γιατι εγω ουτε καν να τα αντιλυφθω τα bf Α/Τ που ειχα ηταν το κατι αλλο και κανει και αρκετο θορυβο το αυτοκινητο
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Δεκ 2003, 00:59

Μετά από τις τελευταίες μου εμπειρίες με τα Wrangler A/T-R, μάλλον πρέπει να αποσύρω την θετική ψήφο μου. Σε εξόρμηση με ψιλή λάσπη υπό βροχή, το αυτοκίνητο πήγαινε όπου ήθελε, πότε με τη μούρη και πότε με τον κώλο... Επίσης σε ψιλόβροχο είναι επιεικώς απαράδεκτα, ειδικά όταν είναι κρύα, το αυτοκίνητο "γυρνάει" και με 2α...
Και για μένα πλέον η λύση είναι η απόλυτη, και όχι ο συμβιβασμός: όποιος θέλει να μπορεί να πάει όπου του καπνίσει όταν βρέχει στα βουνά, πρέπει να πάρει Μ/Τ...
Αν βέβαια υπάρχει η δυνατότητα για 2η τετράδα, τότε ας πάρει ένα λάστιχο όσο το δυνατόν πιο ασφάλτινο (π.χ. Scorpion P-Zero). Για μένα πλέον τα A/T σημαίνουν ΝΤ (No Terrain) :twisted: :twisted:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Δεκ 2003, 09:13

m38a1 έγραψε:
Metalaxe έγραψε:Αν πας σε Μ/Τ κοίτα τα Bridgestone 673 M/T. Πολύ καλά σε στεγνό, βρεγμένο και λάσπη αν φυσικά δεν σε ενοχλεί ο θόρυβος.


μιλησες για θορυβο που τα ακουσες γιατι εγω ουτε καν να τα αντιλυφθω τα bf Α/Τ που ειχα ηταν το κατι αλλο και κανει και αρκετο θορυβο το αυτοκινητο

Σε σύγκριση με τα Yokohama Geolandar A/T που είχα πριν, τα Bridgestone 673 M/T κάνουν σαφώς περισσότερο θόρυβο, πράγμα που φυσικά δε με ενοχλεί καθόλου (λόγω Niva έχω συνηθίσει τον θόρυβο).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Δεκ 2003, 09:28

Με αφορμή την τελευταία παρατήρηση του Μιχάλη (xontros), έχω να πω ότι συμφωνώ και επαυξάνω σχετικά με τα Α/Τ και Μ/Τ. Απλά, δεν υπάρχει σύγκριση όταν μιλάμε για εκτός δρόμου ικανότητες, τα Μ/Τ είναι μονόδρομος.
Και για όσους δεν έχουν πειστεί, ρωτήστε φίλο με πολύ καλό Α/Τ (Bridgestone Revo) που προσπαθούσε να ανέβει λασπωμένο ανάχωμα την Κυριακή στη Σέτα (Εύβοια). Απλά σας λέω ότι με τα Μ/Τ σταματούσα τελείως στην ανηφόρα και ξεκινούσα με ρελαντί ανεβαίνοντας χαλαρά.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό juan » 15 Δεκ 2003, 10:06

Metalaxe έγραψε:Και για όσους δεν έχουν πειστεί, ρωτήστε φίλο με πολύ καλό Α/Τ (Bridgestone Revo) που προσπαθούσε να ανέβει λασπωμένο ανάχωμα την Κυριακή στη Σέτα (Εύβοια). Απλά σας λέω ότι με τα Μ/Τ σταματούσα τελείως στην ανηφόρα και ξεκινούσα με ρελαντί ανεβαίνοντας χαλαρά.


Φίλε Metalaxe έχει μεγάλη σημασία και τι τετρακίνητο όχημα έχει ? Η σύγριση θα είναι αντικημενική εαν και αυτός έχει το ίδιο με το δικό σου.

Και κάτι ακόμα αν δεν θέλεις να χάσεις κάποιες δυνατότητες εντός δρόμου δεν μπορείς να πας εύκολα σε Μud.
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό jimnyblue » 15 Δεκ 2003, 14:14

Κατ'αρχην συμφωνω οτι αυτες οι συζητησεις τελικα περισσοτερο συγχηση προκαλουν παρα βγαζουν σε συμπερασματα.

Οσον αφορα την ψηφοφορια θα δωσω 2 αρνητικες ψηφους :evil: στα Scorpion ST, επειδη τα εχω, και εχω "φυγει" πολλες φορες σε ασφαλτο με ψιλοβροχο. Δεν ηξερα να "μαζευω" πισοκουνητο αυτοκ. αλλα τωρα εχω μαθει :D
jimnyblue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003, 23:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες