Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

BFGoodrich Long Trail
2
20%
SCORPION ST
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
SCORPION AT
4
40%
WRANGLER AT
4
40%
 
Σύνολο ψήφων : 10

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 14 Οκτ 2003, 09:52

Από φίλους που τα έχουν δοκιμάσει (Revo), οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές όντως. Τα Yokohama Geolandar που είχα ήταν πολύ καλά στην άσφαλτο αλλά πολύ μαλακά (μάλλον 80-20) για χώμα και πέτρες. Περισσότερα από τον fatman μόλις μπορέσει...
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Οκτ 2003, 09:54

fatman έγραψε:Ασε που η δικια μας ασφαλτο ειναι ειδικη!!

Σωστότερος...Αυτό είναι και ο λόγος που δυστυχώς δεν μπορούμε να δώσουμε βάση σε ξένα τεστ...
Πού αλλού θα μπορούσα να σπινιάρω 1η-2α με πισωκούνα ένα 225 με 80 αλογάκια...
Βέβαια ο frank αν θυμάμαι καλά είναι κάτοικος εξωτερικού, οπότε δεν ισχύει το παραπάνω 8)
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό juan » 14 Οκτ 2003, 10:12

Παιδια νομίζω ότι ο φίλος Frank μας έβαλε μια άλλη διάσταση του θέματος. Τώρα θέλουμε την γνώμη του ειδικού (Fatman). Μπερδευτίκαμε . όλοι νομίζω οι τουλάχιστον οι περισσότεροι θα ήθελαν την βαθμολογία

¨''Bridgestone Dueler A/T Revo, γενική κατάταξη 1ο, τιμή 86$, Βαθμολογία: Στεγνός=9.4/10, Βρεγμένος=9.4/10, Χιόνι=9/10, Ποιότητα κύλησης=9.1/10, Θόρυβος=9.1/10, Θα το ξαναγοράζατε=9.4/10 ''

Είναι όμως αντικειμενική ????
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 14 Οκτ 2003, 10:25

juan έγραψε:Παιδια νομίζω ότι ο φίλος Frank μας έβαλε μια άλλη διάσταση του θέματος. Τώρα θέλουμε την γνώμη του ειδικού (Fatman). Μπερδευτίκαμε . όλοι νομίζω οι τουλάχιστον οι περισσότεροι θα ήθελαν την βαθμολογία

¨''Bridgestone Dueler A/T Revo, γενική κατάταξη 1ο, τιμή 86$, Βαθμολογία: Στεγνός=9.4/10, Βρεγμένος=9.4/10, Χιόνι=9/10, Ποιότητα κύλησης=9.1/10, Θόρυβος=9.1/10, Θα το ξαναγοράζατε=9.4/10 ''

Είναι όμως αντικειμενική ????

Έχοντας παρακολουθήσει το συγκεκριμένο site για πολλούς μήνες, εκτός από την υποκειμενική κρίση του καθενός που εισέρχεται στο readers survey, μεγάλο ρόλο παίζουν και τα διανυθέντα μίλια όπως και ο αριθμός των γράφοντων για κάθε ελαστικό. Πάντως δε νομίζω ότι τίθεται θέμα προώθησης των αμερικάνικων ελαστικών μιας και πρώτα και στα Α/Τ αλλά και στα Μ/Τ είναι τα Bridgestone, ενώ μπορεί ο καθένας να αξιολογήσει τα ελαστικά του από όλο τον κόσμο και έτσι να διαμορφώσει την κατάταξη.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό juan » 15 Οκτ 2003, 11:02

Fatman..Περιμένουμε τα ''Φώτα σου''..... Δεν βλέπω συμμετέχουμε ιδιαίτερα με την ψήφο μας.
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό frank » 15 Οκτ 2003, 15:30

Στη συζήτηση μπαίνει και το Kumho Venture AT 825, γενική κατάταξη 7ο, τιμή 52$, Βαθμολογία: Στεγνός=8.5/10, Βρεγμένος=8.2/10, Χιόνι=10/10, Ποιότητα κύλησης=7.5/10, Θόρυβος=6.3/10, Θα το ξαναγοράζατε=8/10. Χάνει σε θόρυβο, αλλά δείχνει καλό σε όλα τα άλλα και επιπλέον είναι πολύ φτηνό...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό frank » 15 Οκτ 2003, 15:36

Επίσης, μπαίνουν στην κουβέντα και τα Fedima FRONTEIRA που στην διάστασή μας έχονται στα 95 ευρά. Αξίζει τον κόπο και το χρήμα αυτό το αναγομωμένο λάστιχο?
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό frank » 28 Οκτ 2003, 18:28

Τελικώς, υπάρχει κάποιος να δώσει μια κάπως τελεσίδικη συμβουλή? Αν όχι, βάζω τα Revo στο τέλος της εβδομάδας κι ο Θεός βοηθός ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό tedos » 28 Οκτ 2003, 18:53

frank έγραψε:Τελικώς, υπάρχει κάποιος να δώσει μια κάπως τελεσίδικη συμβουλή? Αν όχι, βάζω τα Revo στο τέλος της εβδομάδας κι ο Θεός βοηθός ...


Αυτο που σου γραφω βασιζεται στην χρηση που εκανα εγω :)

φορουσα scorpion AT 225/75/16 σε suzuki grand vitara για 15000 χλμ. πολυ καλη τιμη πολυ καλα στην ασφαλτο ιδιως στο βρεγμενο και αρκετα καλη συμπεριφορα στο στεγνο χωμα. στη λασπη μπουκωνε γρηγορα. καλο φρεναρισμα. στην συνεχεια τα ιδια λαστιχα φορεθηκαν για 20000 χλμ σε Terrano. η συμπεριφορα παρεμεινε καλη μεχρι το τελος αν αναλογιστεις τη φυσιολογικη φθορα!

ακολουθως τα αλλαξα με bf goodridge at για πιο χωματερα. απογοητευτηκα! τα pirelli ηταν ανωτερα σε ολους τους τομεις!

ελπιζω να βοηθησα :)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό juan » 28 Οκτ 2003, 21:35

Τελικά frank θα βάλουμε revo ή scorpion AT ? Από ότι κατάλαβα τα Revo είναι πιο καλά στο χώμα ενω τα scorpio AT στην άσφαλτο. Εμένα με ενδειαφέρει και συμπεριφορά στην άσφαλτο ειδικά στο βρεγμένο. Μάλλον θα πάμε προς SCORPION AT.

Θέλω όμως να αναφέρω και αυτό : To maverick φοράει μαμίσια wrangler hp (καθαρό ασφάλτινο) παρ΄όλα αυτά με έβγαλαν μια χαρά μετά απο 32000 χλμ και σε εδαφος με πολύ πέτρα και χιόνι (πάντα σε σχέση με τα άλλα ασφάλτινα ). Έτσι λοιπόν για καθαρά ψυχολογικούς λόγους σκέφτομαι πολύ και τα wrangler AT.

Ουφ δύσκολη απόφαση......................

βοήθεια!!!
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Οκτ 2003, 23:59

Μπας και βοηθήσω, η εμπειρία μου από τα Wrangler AT/R (τα έβαλα λόγω ανάγκης χωρίς ψάξιμο) είναι πάρα πολύ θετική στους 4 μήνες που τα έχω. Στο δρόμο ακούγονται ελάχιστα παραπάνω από τα Scorpion S/T που είχα πρώτα χωρίς καμμία διαφορά στην πρόσφυση, στο βρεγμένο είναι μια χαρά, στο χώμα απλά δεν παίζονται σε σχέση με τα S/T, και επίσης εβγαλαν το Garmin Experience χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμα και στις λάσπες της 2ης μέρας (σπινιάροντας όπου μπορούσα για να καθαρίζουν...). Αρχικά είχα μετανοιώσει που δεν έβαλα Μ/Τ, αλλά μετά από αυτό απλά δεν βρίσκω λόγο να το κάνω, αφού το 95% των μετακινήσεων είναι στην άσφαλτο.
Τα πρώτα λάστιχα του Vitara ήταν Wrangler HP, και ήταν τόσο κακά που είχα αποφασίσει να μην ξαναβάλω Goodyear, αλλά φαίνεται ότι δεν μετράει η μάρκα αλλά ο τύπος και η χρήση του ελαστικού.
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό juan » 02 Νοέμ 2003, 14:06

Μια ερώτηση ακόμα : Τα μαμίσια είναι 225/70/15 θα υπάρχει πρόβλημα εαν βάλω 225/75/15. Οι λόγοι είναι : a) θέλω να πάρω λίγο ύψος ακόμα β) η μαμίσια διάσταση είναι λίγο σπάνια .

Σημείωση : Δεν θέλω όμως να χάσω την καλή συμπεριφορά και στην άσφαλτο με την μαμίσια διάσταση 225/70/15 ούτε να χαλάσω τις ισορροπίες του αυτοκινήτου. Τέλος να αναφέρω ότι τα καινούργια μοντέλα βάζουν μαμίσια 215/70/16 χωρίς όμως τόσο καλή συμπεριφορά στα κρατήματα στην άσφαλτο.

Τέλος πάντον εαν βάλω τα wrangler AT με 225/75/15 θα αλλάξω σημαντικά τους δείκτες πρόσφυσης του αυτοκινήτου?

Sorry όλο απορίες έχω!!
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

TYRES

Δημοσίευσηαπό panjo » 03 Νοέμ 2003, 13:30

Αγαπητέ juan,
Πρώτα πρέπει να καταλάβεις ότι οδηγάς τζίπ, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να εγκαταλείψεις τις ασφάλτινες αρετές. Εδώ βλέπω πως εσύ τις αναζητάς!!! Η επιλογή ελαστικού έχει σχέση με τη χρηστικότητα του αυτοκινήτου.

Αν έχεις σκοπό να πάς σε απλό χωματόδρομο (πχ. του χωριού χωρίς αιχμηρές πέτρες κλπ) να ΜΗΝ εγκαταλείψεις το ασφάλτινο ελαστικό κι ούτε να αλλάξεις τη διάστασή τους. Μάλιστα αν επιθυμείς καλύτερη συμπεριφορά δοκίμασε κάτι σε 235/60 R15
για καλύτερη πρόσφυση τρομερά ρεπρίζ και χαμηλωμα του κέντρο βάρους.
225/70 -15 συνολικό διαμέτρημα τροχού = 696μμ
235/60 -15 συνολικό διαμέτρημα τροχού = 663μμ

Αν τελικά είσαι διατεθιμένος να κάνεις κάποια παραχώρηση, τοτε θα σου πρότεινα το καινούριο μοντέλο BFGoodrich AT για maximum επιδόσεις εκτός δρόμου αλλά και ασφάλτινο χαρακτήρα. Όσον αφορά τη διάσταση μάλλον κάτι σε 235/75 -15 για μιά καλύτερη απόσταση διαφορικού-εδάφους. (ρώτα τον λαστιχά σου αν τα χωράει ο θόλος). Επίσης ρώτα τον Redow@Teda πιο μοντέλο BFG είχε αγοράσει και δεν του άρεσε.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.... και άσφαλτο και εκτός δρόμου. Αν το πιστεύεις τότε μάλλον ξεγελάς τον εαυτό σου ή σε ξεγελάει κάποιος λαστιχάς στο βωμό της κάλυτερης προμήθειας για τον συγκεκριμένο τύπο ελαστικού. Μιάς και έχεις 4κούνητο εγ'ω θα σου πρότεινα τη 2η πρόταση.


Καλή επιλογή.....

Φιλικά
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Re: TYRES

Δημοσίευσηαπό tedos » 03 Νοέμ 2003, 17:25

panjo έγραψε:Επίσης ρώτα τον Redow@Teda πιο μοντέλο BFG είχε αγοράσει και δεν του άρεσε.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.... και άσφαλτο και εκτός δρόμου. Αν το πιστεύεις τότε μάλλον ξεγελάς τον εαυτό σου ή σε ξεγελάει κάποιος λαστιχάς στο βωμό της κάλυτερης προμήθειας για τον συγκεκριμένο τύπο ελαστικού. Μιάς και έχεις 4κούνητο εγ'ω θα σου πρότεινα τη 2η πρόταση.


Καλή επιλογή.....

Φιλικά


φιλε juan επανερχομαι μια και αναφερθηκε το ονομα μου απο τον panjo

1. εχεις maverick αν δεν κανω λαθος οποτε εξ ορισμου αποκλειεται να του πινεις το αιμα στα βουνα. και να θες δηλαδη το αμαξι αυτο εχει καποια ορια.
2. τα bf στο δικο μου αυτοκινητο ειναι ελαχιστα ανωτερα στο χωμα απο τα
scorpion AT (TERRANO konto)
3. στην ασφαλτο η διαφορα ειναι τεραστια υπερ των pirelli( sto δικο μου τουτου και παλι)

δες και πραξε ελπιζω να βοηθησα :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό grvit » 04 Νοέμ 2003, 08:55

Πάντως εγω με τα Geolandar M/T (30X9,5X15) ελυσα το πρόβλημα πρόσφυσης,είτε πρόκειται για λάσπη,βρεγμένο,στεγνό.Απλώς γατζώνονται κάτω.Αλλάζει όμως αρκετά το βήμα ...και μελλοντικά καλό θα είναι να γίνει διόρθωση.Θόρυβο δεν εχουν.Για τους υπερεθαίσθητους,εχουν λίγο.

Για πιο μικτή χρήση (το καλύτερο για σένα πιστεύω) προτείνω Wrangler AT/.Τα FEDIMA εχω δει οτι δουλεύουν σε χώμα ,λάσπη αλλά σε βρεγμένο (σε ολες τις μορφές) χαρίζουν πιρουέτες.....
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες