jimnyblue έγραψε:Κατ'αρχην συμφωνω οτι αυτες οι συζητησεις τελικα περισσοτερο συγχηση προκαλουν παρα βγαζουν σε συμπερασματα.
Οσον αφορα την ψηφοφορια θα δωσω 2 αρνητικες ψηφους
στα Scorpion ST, επειδη τα εχω, και εχω "φυγει" πολλες φορες σε ασφαλτο με ψιλοβροχο. Δεν ηξερα να "μαζευω" πισοκουνητο αυτοκ. αλλα τωρα εχω μαθει
Εγώ θα σου μεταφέρω την μικρή εμπειρία μου με τα δικά μου λάστιχα.
Αγόρασα το jimny μου πριν 15 μέρες.
Αμέσως του φόρεσα Bridgestone Mud 215/75/15.
Αστρωτο αυτοκίνητο (μόνο 150 χλμ.) έπαιξα στην γνωστή πίστα της Δροσοπηγής σε λασπώλακους και ανηφοριές.Τα λάστιχα αν και απάτητα, καταπληκτικά.
Επέστρεψα από το stratego.Εκανα άσφαλτο,λάσπη, χώμα,χιόνι,πέτρα και πέρασμα απο ποτάμια.Τα λάστιχα έκαναν τα περισσότερα και εγώ τα λιγότερα.
Εξαρτάται πάντα τι θέλεις να κανεις.Εάν σκέφτεσαι offroad (πραγματικά) τότε MUD.Εάν σκέφτεσαι τον μέσο όρο, τότε AT.Εάν σκέφτεσαι για καφέ στην Αράχωβα με τα άλλα καθαρά τετρακίνητα τότε καλά ασφάλτινα.
Οσο για πισοκίνητες γλύστρες και διορθώσεις εξαρτάται.
Πως οδηγείς, τι εμπειρία έχεις απο πισωκίνητο, τι γραμμές ακολουθείς,φρενάρεις με το αριστερό και κρατάς το γκάζει,κάνεις μύτη -τακούνι (φρένο-γκάζι) κλπ.Ενα είναι το σίγουρο.Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
chriska & Highlander