Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτόματο vs Χειροκίνητο

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό pete-chevy » 27 Ιαν 2006, 06:13

tha simfoniso pos ta automata 4 sxeseon exoun makries sxeseis, alla sta megala kivika me megales ropes den adimetopizoun provlima xamilon epidoseon.
ena pleonektima sta automata einai i megaliteri dinatotita rimoulkisis.
Άβαταρ μέλους
pete-chevy
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Ιαν 2006, 04:02
Τοποθεσία: holargos athens

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 27 Ιαν 2006, 07:01

Καλησπέρα σε όλους σας,
Ο Γιάννης απάντησε πλήρως και εμπεριστατωμένα για τα auto vs manual. Έγω απλώς θα συμπληρώσω πως με το disco v8 auto που έχω ήμουν καλυμένος σε όλες τι καταστάσεις παρα μόνο σε μεγάλες κατηφορικές κλίσεις, που ακόμα και με "κλειδωμένη την 1η, παίρνεις δρόμο, όχι πάντα τον καλό. Βέβαια αυτό οφείλεται στο μακρύτερο βήμα που έχουν (όπως σωστά τόνισαν οι προλαλήσαντες)!
Το έλυσα όμως "πειράζοντας" τη σχέση μόνο των κοντών μου, με αποτέλεσμα να κάνω πλέον crawling ακόμα και καλύτερα απο το series3 που έχω το οποίο είναι τρακτέρ και κυρίως λόγω του βήματος των διαφορικών του (4,7:1 vs 3.54:1 του disco) και κυρίως χωρίς να χάσω το μακρύ (καλοτάξιδο & οικονομικό) βήμα των μακριών μου.
Να είστε καλά,
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Ιαν 2006, 08:11

Παρόλο που η συνήθειά μου είναι ένα χειροκίνητο GV,
πρόσφατα προστέθηκε και ενα LC- J12 4000cc 3πορτο αυτόματο.
Να σας πω την αλήθεια μου, δεν μπορώ να "κατέβω" απο 'κει πάνω με τίποτα. :wink:
Πέραν της ευκολίας που προσφέρει στην κίνηση σε άσφαλτο και εντός πόλεως, για εκτός δρόμου είναι έτσι όπως τα περιέγραψε ο tetrakinisimag και άλλοι πιο πρίν.
P-R-N-D-3-2-L(1η) και κάνεις οτι θέλεις.
Με την L(1η) πιάνεις τον κόφτη στο άψε-σβήσε αν θελήσεις.
Χωρίς να το έχω πιέσει άσχημα ακόμα, πιστέυω οτι μπορεί να ανταπεξέλθει στις περισσότερες των περιπτώσεων μιας απαιτητικής εκτός δρόμου διαδρομής με απόλυτη άνεση, σύν του οτι ο οδηγός θα είναι/νοιώθει πολύ πιο άνετος ακόμα και ψυχολογικά λόγω της ευκολίας χειρισμών που προσφέρει.
Με λίγα λόγια είμαι κατενθουσιασμένος με αυτό το αμάξι γενικότερα, αλλά και απο την προσωπική αλλαγή του να οδηγώ με αυτόματο κιβώτιο.
Δυστυχώς δεν έχω πείρα απο άλλα αυτόματα κιβώτια, αλλά τα καλά που προσφέρει είναι μεχρι τώρα εμφανή σε σχέση με το χειροκίνητο του GV. 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vm » 27 Ιαν 2006, 21:42

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Μετά από όλα αυτά να βγάλω δλδ το συμπέρασμα ότι σε ζόρισμα το αυτόματο, στη χειρότερη να ανάψει το λάδι οπότε με τη σχετική ειδοποίηση (λαμπάκι) σταματάς μέχρι να κρυώσει, και πέραν αυτού ουδέν άλλο κακό συνεπάγεται.
Το μόνο ερώτημα που μου έρχεται πρόχειρα είναι αν ξέρετε κάτι σχετικά με τη διάρκεια ζωής των αυτομάτων. Καθώς στο manual κάποια στιγμή αλλάζεις δίσκο-πλατώ και είσαι καινούργιος. Στα αυτόματα τι γίνεται με πολλά χιλιόμετρα, και φυσικά ποιό είναι το κόστος σε σύγκριση πάντα με το manual.

Κάτι ακόμα, προχθές έμεινα από μπαταρία με το Rav (του πατέρα μου)...αφού βέβαια άφησα τα φώτα ανοιχτά.
Μόλις η οδική βοήθεια μου έδωσα ρεύμα και πήρα, επειδή στο δρόμο το φοβόμουνα μη τυχόν μου σβήσει, όποτε σταμάταγα φρόντιζα με μύτη-τακούνι να πατάω λίγο γκαζάκι γιατί το έβλεπα και βούταγε το ρελαντί, μη τυχόν και σβήσει.
Σε αντίστοιχη περίπτωση με το αυτόματο τι κάνεις? Φαντάζομαι το βάζεις στο Ν, και κρατάς λίγο γκαζάκι παράλληλα με το φρένο?
Και κάτι που μου ήρθε τώρα, αν δεν παίρνει μπροστά και θέλεις σε μια έκτακτη περίπτωση να χρησιμοποιήσεις την τεχνική του σπρώξε-κατηφόρα για να πάρει γίνεται? (ξέρω ότι δεν είναι σωστό για τον καταλύτη, αν μείνεις όμως σε κανά βουνό, δεν θα το κάνεις|? θα το κάνεις!).
Άβαταρ μέλους
vm
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juego » 27 Ιαν 2006, 22:13

Γνωρίζει κάποιος αν για το αυτόματο κιβώτιο που έχουν τα νέα Hyundai/KIA 2.7lt , και το οποίο έχει δυνατότητα για σειριακή επιλογή των ταχυτήτων, ισχύουν όσα ειπώθηκαν παραπάνω για τα αυτόματα τύπου P-R-N-D-3-2-L ;;;
juego
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Ιαν 2006, 17:39

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 27 Ιαν 2006, 23:58

juego έγραψε:Γνωρίζει κάποιος αν για το αυτόματο κιβώτιο που έχουν τα νέα Hyundai/KIA 2.7lt , και το οποίο έχει δυνατότητα για σειριακή επιλογή των ταχυτήτων, ισχύουν όσα ειπώθηκαν παραπάνω για τα αυτόματα τύπου P-R-N-D-3-2-L ;;;


Τα σειριακά αυτόματα κιβώτια (TipTronic, Steptronic κλπ.) δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα απλά αυτόματα. Ένας ηλεκτρονικός μηχανισμός μεταφράζει την κίνηση του λεβιέ σε επιλογές D,3,2,1 λαμβάνοντας υπ'οψιν παραμέτρους απο τον κινητήρα, την ταχύτητα κλπ. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Δεν νομίζουμε πως τα συγκεκριμένα κιβώτια έχουν κάτι το ξεχωριστό.

vm έγραψε:Το μόνο ερώτημα που μου έρχεται πρόχειρα είναι αν ξέρετε κάτι σχετικά με τη διάρκεια ζωής των αυτομάτων. Καθώς στο manual κάποια στιγμή αλλάζεις δίσκο-πλατώ και είσαι καινούργιος. Στα αυτόματα τι γίνεται με πολλά χιλιόμετρα, και φυσικά ποιό είναι το κόστος σε σύγκριση πάντα με το manual


Αλλάζεις λαδάκι στο κιβώτιο... τόσο απλά.

vm έγραψε:Σε αντίστοιχη περίπτωση με το αυτόματο τι κάνεις? Φαντάζομαι το βάζεις στο Ν, και κρατάς λίγο γκαζάκι παράλληλα με το φρένο?


Ακριβώς

vm έγραψε:Και κάτι που μου ήρθε τώρα, αν δεν παίρνει μπροστά και θέλεις σε μια έκτακτη περίπτωση να χρησιμοποιήσεις την τεχνική του σπρώξε-κατηφόρα για να πάρει γίνεται?


Απλά ατύχησες!!!
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό vm » 28 Ιαν 2006, 01:10

tetrakinisimag έγραψε:.....



Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
vm
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό almak » 28 Ιαν 2006, 01:36

tetrakinisimag έγραψε:...............

Σε παρατεταμένη σκληρή χρήση η θερμοκρασία στο λάδι του μετατροπέα ανεβαίνει, κάτι που συνήθως επισημαίνεται με φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό. Αυτό απαιτεί ακινητοποίηση μέχρι να κρυώσει το λάδι.
.....................
.


Τι ενοείτε λέγοντας<<Σε παρατεταμένη σκληρή χρήση >>??
Όταν η θερμοκρασία στο λάδι του μετατροπέα ανεβαίνει μήπως μυρίζει ή δεν υπάρχει περίπτωση οσμής.

Ευχαριστώ προκαταβολικά :) :) :) :)
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 28 Ιαν 2006, 01:41

Κανονικά δεν πρέπει να μυρίζει. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Όλα όμως τα αυτόματα κιβώτια έχουν την φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό. Αυτή μας δίνει το σύνθημα... υπερθέρμανσης.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό teroulas » 28 Ιαν 2006, 01:44

Έχει κανείς άποψη για το αυτόματο σασμάν του terios ?
Το έχει οδηγήσει κανείς off ?
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό almak » 28 Ιαν 2006, 01:48

Τι ενοείτε λέγοντας<<Σε παρατεταμένη σκληρή χρήση >>??

το παραπάνω μου το ξεχάσατε :cry: :cry:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 28 Ιαν 2006, 01:52

Αγώνες; Μεγάλη ταχύτητα σε ανηφορικό κομμάτι για πολλή ώρα; Μεγάλο βάρος έλξης για μεγάλο διάστημα; Πολύ βάρος; Όλα αυτά μαζί; Κάτι τέτοιο γενικά...
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό almak » 28 Ιαν 2006, 01:53

Συχνές εναλλαγές στο σειριακό πχ ( πρώτη –Δευτέρα και ξανά πρώτη-Δευτέρα )

Ή μήπως αλλεπάλληλα κίκ ντάουν ????

Ερωτώ με απαντήσεις.......το βρήκα?????
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 28 Ιαν 2006, 04:41

Μέσα είσαι... και συνεχές "πατινάρισμα" του μετατροπέα. Και πολύ παιχνίδι στην άμμοι. Και... και... ότι ακριβώς πειράζει και τον δίσκο σε ένα μηχανοκίνητο κιβώτιο.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό pete-chevy » 28 Ιαν 2006, 10:35

Το μόνο ερώτημα που μου έρχεται πρόχειρα είναι αν ξέρετε κάτι σχετικά με τη διάρκεια ζωής των αυτομάτων. Καθώς στο manual κάποια στιγμή αλλάζεις δίσκο-πλατώ και είσαι καινούργιος. Στα αυτόματα τι γίνεται με πολλά χιλιόμετρα, και φυσικά ποιό είναι το κόστος σε σύγκριση πάντα με το manual

Ta automata exoun megali diarkia an krino apo ta amerikanika sasman.Omos, den theloun vari podi entos poleos.Polla xiliometra gia ena automato mporei na ftanei kai ta 500,000 km kai me xoris provlimata.To kostos episkeyis enos automatou anerxete peripou sta 1000 - 1500 euro.
Άβαταρ μέλους
pete-chevy
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Ιαν 2006, 04:02
Τοποθεσία: holargos athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες