Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Ιαν 2008, 20:56

θα έλεγα απλά να προσέχετε τι προτείνετε. Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.

Ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να επιλέξει που θα βάλει τις αλυσίδες.

Με τέσσερις είναι σίγουρα καλύτερα από ότι με δύο.

Ο κίνδυνος δεν έρχεται στην ανηφόρα που το πολύ - πολύ να μην μπορείς να ανέβεις, (ασε που πίσω και στην ανηφόρα είναι καλύτερα) αλλά στην κατηφόρα σε πραγματικά παγωμένο δρόμο οι αλυσίδες (αν υπάρχει μόνο ένα σετ) είναι καλύτερα να είναι πίσω.
Το φαινόμενο της υποστροφής είναι πιο "λογικό" και ελέγχεται πιο ευκολα από ένα μέσο οδηγό..

Εντωμεταξύ το ότι θέλουμε εμείς να πηγαίνουμε γλιστρώντας δεν λεει πουθενά ότι σε αυτόν που θα πέσουμε του αρέσει το ίδιο....

Αφήστε τα προσθιοκίνητα νορμαλ γιατι το βάρος τους είναι άλλο. Στα τετρακίνητα δεν ισχύουν τα ίδια. Προσοχή λοιπόν.

Διαβάστε τι λεει ο κατασκευαστής και ξεκινήστε από εκεί. Δεν τα έγραψε στην τύχη...
Εμπειρικοί κανόνες είναι γενικοί και όχι ειδικοι...

Οι νομοι της φυσικής δεν αλλάζουν και τα τετρακίνητα έχουν βάρος.... Προσοχή στον πάγο... ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 04 Ιαν 2008, 21:34

tetrakinisimag έγραψε:Χωρίς έντονη διάθεση διαφωνίας, θα θέλαμε να πούμε ότι η τοποθέτηση αλυσίδων στους πίσω τροχούς ισοδυναμεί με την παραδοχή ότι τα αυτοκίνητα με κίνηση πίσω είναι καλύτερα στο χιόνι και τον πάγο από τα προσθιοκίνητα.

Αυτό έχει καταρριφθεί περίτρανα εδώ και πολλά χρόνια, με τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα να επικρατούν και να επιβάλλονται, κυρίως από τις βόρειες χώρες όπου το πρόβλημα είναι εντονότερο.

Τα περισσότερα σύγχρονα τετρακίνητα και ιδιαίτερα τα SUV έχουν ABS το οποίο αποτρέπει το μπλοκάρισμα των πίσω τροχών, ιδιαίτερα σε περιστάσεις σαν αυτές που αναφέρετε.

Από την άλλη, το πιό διαδεδομένο σύστημα τετρακίνησης είναι η αυτόματη τετρακίνηση με συνεκτικό συμπλέκτη. Η τετρακίνηση αυτή είναι σχεδιασμένη να εμπλέκεται περιοδικά και μόνο όταν χρειάζεται. Βάζοντας τις αλυσίδες πίσω και με δεδομένο ότι στην περίπτωση αυτή οι εμπρός τροχοί θα σπινάρουν συνεχώς περίσσότερο από τους πίσω, το σύστημα θα είναι συνεχώς σε λειτουργία, ο "συμπλέκτης σιλικόνης" θα κάνει υπερωρίες, με ότι αυτό σημαίνει για τη αντοχή του.


Το μόνο από τα σύγχρονα τετρακίνητα το οποίο επέβαλε τη χρήση των αλυσίδων στον πίσω άξονα είναι το Mitsubishi Pinin, στο οποίο η σχεδίαση της εμπρός ανάρτησης δεν αφήνει χώρο για τις αλυσίδες.



Ανακριβέστατο!!!!!
Στο Πινίν μπαίνουν κανονικότατα αλυσσίδες εμπρός εφ' όσον βέβαια φοράς τα κανονικά του λάστιχα (215/65-16).
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 05 Ιαν 2008, 11:22

---------------------
Zool έγραψε:
BILLJEEP έγραψε:Οπως επ' αυξανω και για τις αλυσιδες. Πουθενα δεν τις χρειαστικα. Με ενα καλο λαστιχο και κλειδωμενη τετρακινηση πας παντου. Σιγα και προσεκτικα!

Δεν ισχύει αυτό Βασίλη. Δοκίμασε να κατέβεις έτσι έναν κατηφορικό δρόμο με στροφές (σαν κι αυτούς που πολύ συχνά ενώνουν τα χωριά με τους "κεντρικούς"), όταν κάτω έχει παγωμένο χιόνι ή πάγο... Δεν θα τα καταφέρεις ...και θα σε μαζεύουνε από τα χαντάκια. Εκτός κι αν μιλάς για χιονολάστιχο, οπότε ...πάσο.

---------------------

Χρηστο θελω να μου πεις αν εχεις παει διδρομη με χιονι. Αν εχεις βαλει αλυσιδες.
Εγω 2 χρονια και κατι που εχω το αυτοκινητο δεν τις εχω βαλει. Και οχι οτι κανω τον εξυπνο απλα δεν χρειαζονται. Και υπ' οψιν, εχω 2 μικρα παιδια στο αμαξι. Η παρακατω φωτο ειναι μια διαδρομη με χιονι αλλα παγωμενο. Πισω απο το NAVARA υπαρχει ενα ML με λαστιχα STR και πιο πισω ενα L200 με MUD. Σε πληροφορω κανενας δεν φοραει αλυσιδες και η διαδρομη εχει ανηφορες και κατηφορες. Και επαναλαμβανω παμε σιγα με αργα και σταθερα. Εκτος και αν μιλαμε για παγοδρομιο. Εκει ναι χρειαζονται αλυσιδες. Δεν κανω τον εξυπνο, απλα αυτο βλεπω στην πραξη.
Εικόνα
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 05 Ιαν 2008, 11:30

BILLJEEP έγραψε:............Και επαναλαμβανω παμε σιγα με αργα και σταθερα
Αν το τηρεί κάποιος αυτό τότε πράγματι δεν χρειάζεσαι αλυσίδες και πιθανόν δεν χρειάζεται και κοντές σχέσεις(ίσως μόνο για να "κρατάς" το αυτοκίνητο χωρίς να φρενάρεις συνέχεια). Θυμάμαι σε ανέβασμα στον Νότιο Όλυμπο που πηγαίναμε αργά χωρίς αλυσίδες. Όταν χρειάστηκε να βγούμε από τα αυτοκίνητα λόγω παρ' ολίγον τράκας, δεν μπορούσαμε να ισοροπήσουμε εμεις οι ίδιοι στον παγωμένο δρόμο!! Μάλιστα η χαμηλή ταχύτητα έσωσε το πρώτο αυτοκίνητο του κομβόι, που απλά έκοψε χαλαρά δεξιά και κράτησε πλήρως τον έλεγχο, όταν ερχόταν με ταχύτητα από το άλλο ρευμα άλλο τετρακίνητο το οποίο κατέληξε επάνω στην μπάρα (πριν τον γκεμό)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 05 Ιαν 2008, 11:58

tasos953 έγραψε:Ανακριβέστατο!!!!!
Στο Πινίν μπαίνουν κανονικότατα αλυσσίδες εμπρός εφ' όσον βέβαια φοράς τα κανονικά του λάστιχα (215/65-16).


Έχοντας υπ΄όψιν γιατί ακριβώς μιλάμε και έχοντας διαβάσει το αγγλικό manual του αυτοκινήτου, πολύ θα θέλαμε να δούμε Pinin με αλυσίδες εμπρός, στο οποίο οι αλυσίδες να ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ στο πιατέλο της ανάρτησης.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, η κατανομή βάρους δεν αλλάζει και τόσο απο προσθιοκίνητο σε πισωκίνητο ή τετρακίνητο, που να είναι τόσο σημαντικό παράγοντας. Απο την άλλη τα μπροστινά φρένα είναι καλύτερα και σε απόδοση και σε προοδευτικότητα απο τα πίσω - ταμπούρα στα περισσότερα παλαιότερα τετρακίνητα. Οπότε και καλύτερα φρενάρεις και πιό προοδευτικά με τις αλυσίδες εμπρός.

Με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό ή απλά έχοντας επιλέξει την τετρακίνηση στα αυτοκίνητα που δεν έχουν κεντρικό διαφορικό, οι πίσω τροχοί δεν μπορούν να μπλοκάρουν, αν δεν μπλοκάρουν και οι εμμπρός. Άρα δεν υφίσταται η περίπτωση που αναφέρεται παραπάνω. Όσοι γνωρίζουν, σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης μπλοκάρουν το κεντρικό διαφορικό, μόνο και μόνο για να βελτιώσουν το φρενάρισμα.

Αντίθετα, το τιμόνι παραμένει ασαφές με τις αλυσίδες πίσω και η πλευρική πρόσφυση των εμπρός τροχών που στρίβει με ασφάλεια το αυτοκίνητο είναι μηδενική, άρα το αυτοκίνητο επικίνδυνο και σε ανηφόρα και σε κατηφόρα.

Και βέβαια στα SUV με την αυτόματη τετρακίνηση είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να βάλεις τις αλυσίδες πίσω, αφού εκεί δεν υπάρχει συνέχεια ροπή - κίνηση.

Οι αλυσίδες είναι ελάχιστα χρήσιμες σε ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο, αλλά πάντα υπάρχουν πιθανότητες να τις χρειαστεί, ιδίως αν δεν διαθέτει χειμωνιάτικα ελαστικά και βρεθεί σε πάγο.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 05 Ιαν 2008, 16:20

φιλτατε BILLJEEP στο τεραιν χιονου που ειναι στη φωτο καθε τετρακινητο "παει"χωρις πολλα ζορια.το θεμα και το προβλημα ειναι ανηφορα-στροφη" φουρκετα"η και κατηφορα στροφη "φουρκετα"σε ασφαλτο η χωματοδρομο με συμπιεσμενο-παγωμενο χιονι η νερο που απλα λογω κρυου εγινε καθαρος παγος.σε τετοιο τεραιν εχεις δυο λυσεις.η εχεις χιονολαστιχα με καρφια τουλ εμπρος η και στα 4 ελαστικα(πολυ εξειδικευμενο για καποιον που βλεπει χιονακι μονο στις γιορτες καθως και περιορισμος στην χρηση τους σε καθαρη ασφαλτο)η αλλιως αλυσιδα για τα λιγα εκεινα μετρα που υπαρχει ο παγος(πιο εφικτο και οικονομικο).
τωρα για το που θα τοποθετησει ο καθενας τις αλυσιδες του ειναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ο ιδιος.σε καμια περιπτωση δεν θα αποκρυψω οποιαδηποτε αρνητικη επιπτωση απο την χρηση των αλυσιδων μου εμπρος.
επισης εχω δει στην πραξη και" οχι στα χαρτια" 4χ4 οχημα με αλυσιδα πισω να εχουν προσφυση οι αλυσιδες πισω και να πηγαινει το 4χ4 ΑΛΛΑ να μην "ακουει" το τιμονι οσο επρεπε.
προσωπικα θα το ποθετουσα αλυσιδες πισω ΜΟΝΟ αν εσπαγαν οι "αυτοματες πλυμνες"εμπρος η αν ειχα προβλημα στο εμπρος διαφορικο.βεβαια μιλαω παντα για το GV 3D 1,6 με πολυ μικρο μεταξονιο-ιπποδυναμη σε σχεση με ενα 4χ4 αγροτικο η αλλο 5D μεγαλου κιβυσμου τζηπ.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ZooL » 05 Ιαν 2008, 17:35

BILLJEEP έγραψε:Χρηστο θελω να μου πεις αν εχεις παει διδρομη με χιονι. Αν εχεις βαλει αλυσιδες.
Εγω 2 χρονια και κατι που εχω το αυτοκινητο δεν τις εχω βαλει. Και οχι οτι κανω τον εξυπνο απλα δεν χρειαζονται. Και υπ' οψιν, εχω 2 μικρα παιδια στο αμαξι. Η παρακατω φωτο ειναι μια διαδρομη με χιονι αλλα παγωμενο. Πισω απο το NAVARA υπαρχει ενα ML με λαστιχα STR και πιο πισω ενα L200 με MUD. Σε πληροφορω κανενας δεν φοραει αλυσιδες και η διαδρομη εχει ανηφορες και κατηφορες. Και επαναλαμβανω παμε σιγα με αργα και σταθερα. Εκτος και αν μιλαμε για παγοδρομιο. Εκει ναι χρειαζονται αλυσιδες. Δεν κανω τον εξυπνο, απλα αυτο βλεπω στην πραξη.

Βασίλη με με παρεξηγείς, δεν λέω πως κάνεις τον έξυπνο - εμπειρίες & γνώμες ανταλλάσσουμε εδώ μέσα, για να γινόμαστε καλύτεροι εκεί έξω...

Φέτος ήταν η πρώτη φορά που έπαιξα στα χιόνια με το KJ, από τον Γενάρη το έχω άλλωστε. Να σου πω όμως πως έχω μεγαλώσει σε περιοχή της Αττικής όπου αρκετές χρονιές βάζουμε αλυσίδες το πρωί για να βγούμε στον "ανοιχτό" δρόμο - όχι τόσο λόγω του χιονιού αλλά λόγω του πάγου.
Εμπειρία υπάρχει λοιπόν - κυρίως όμως υπάρχει σεβασμός για τον πάγο και την εφαρμογή των νόμων της φυσικής πάνω σ' αυτόν (βλ. αδράνεια).

Στη φωτογραφία σου τώρα (ωραία φωτο btw), συμφωνώ πως δεν χρειάζονται αλυσίδες. Ούτε για να κινηθείς, ούτε για να σταματήσεις. Πατάς και λίγο στο απάτητο αν χρειαστεί και η "δουλειά" γίνεται ακόμη καλύτερα...
Αν προσέξεις όμως, δεν μίλησα για τέτοιες "ιδανικές" συνθήκες.

Το θέμα λοιπόν είναι στον πάγο τι κάνεις, και ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές.
Σου περιέγραψα κάποιες πραγματικές συνθήκες, τα είπε κι ο Κώστας.
Έτσι και χάσει το ελαστικό την πρόσφυσή του στο πάγο, τελείωσες.
Θα σταματήσεις μόνο εκεί όπου σταματάει πλέον να σε οδηγεί η αδράνεια των 2 τόνων σου: στο ίσιωμα ή στο εμπόδιο (χαντάκι, δέντρο, κλπ).
Το οποιοδήποτε σύστημα τετρακίνησης, η οποιαδήποτε κατανομή ροπής, κανένα ABS, ESP, TCS, κλπ, δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα για να αποφύγεις τη μοίρα σου σε μια τέτοια περίπτωση.

Και τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να συναντήσεις σε διάφορα σημεία μιας διαδρομής, πχ σε κάποιο ανήλιαγο σημείο. Ή ακόμη και μέσα στο χωριό: υπήρχαν τέτοια παγωμένα κατηφορικά δρομάκια στον Π. Άγιο Αθανάσιο, όπου ήμουν πριν μια βδομάδα, που δεν τολμούσε κανείς να κατέβει (και δεν υπήρχε και λόγος άλλωστε - πήγαινες γύρω-γύρω με ασφάλεια).

Ο δικός μου εμπειρικός κανόνας λέει: όσο υπάρχει "ανάγλυφο" χιόνι κάτω, χιόνι δηλαδή που όταν το πατάς το ακούς να συμπιέζεται, μάλλον δεν χρειάζεσαι αλυσίδες, έστω κι αν αυτό είναι έξω από το πάτημα σου - στην ανάγκη θα βγεις εκεί και θα πατήσεις για να βρεις την πρόσφυση που χρειάζεσαι.
Αν όμως τα πάντα κάτω είναι επίπεδα και γυαλίζουν, μόνοι οι αλυσίδες μπορούν να σου εγγυηθούν για την ασφάλεια σου....

Over and out.-

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 05 Ιαν 2008, 22:01

Συμφωνω μαζι σου φιλτατε ZooL.φαντασου στην κατηφορα-ανηφορα λιγο πριν τον π.ΑΓ.Αθανασιο με παγο πανω.....(εγω ημουνα εκει λιγες μερες προτου ερθεις.ειδεμη θα τα λεγαμε απο κοντα).
Επισης εκτος απο ολα τα βοηθηματα που προσφερει το συχγρονο αυτοκινητο και τα ελαστικα και τις αλυσιδες πανω απο ολα ειναι η εμπειρια του οδηγου και η ψυχολογια του.δεν πα να'χεις Ρωσικο BTR-80 8X8,ε αμα εισαι "χαρος" παλι στο χαντακι θα το χωσεις και πολυ χαλαρα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 06 Ιαν 2008, 13:48

Αναφορικά με τα προσφιλέστατα σε κάποιους "ακατάλληλα" πιατέλα του Πινίν απλά δηλώνω πως μου είναι τόσο βαρετή και άχρηστη η διαδικασία του να βάλω τις αλυσσίδες (που χειμώνα-καλοκαίρι κουβαλάω) ώστε να αποδείξω και φωτογραφικά την ανακρίβεια του Εγγλέζικου μάνιουαλ του αυτοκινήτου που αναφέρει( ; ) πως βάζουμε τις αλυσσίδες πίσω για να μή βρίσκουν σ' αυτά.
Για όσους πάντως κινούνται σε μέρη που τα χιόνια και ο παγετός κάνουν συχνά την εμφάνισή τους συστήνω την προσωπική μου επιλογή.
Τέσσερα καλά χειμερινά ελαστικά όχι Μ+S, και η απόσβεση θα έλθει τόσο από την επιμήκυνση της ζωής των κανονικών τους ελαστικών όσο και απο την αποφυγή μικροζημιών που αναπόφευκτα θα υποστούν μέχρι να αντιληφθούν πως χρειάζονται αλυσσίδες ώστε να τις φορέσουν στον άξονα που τους συστήνει ο κατασκευαστής του 4κίνητού τους.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό vallias » 15 Ιούλ 2008, 15:42

Καλησπέρα, να κάνω και εγώ μια ερωτησούλα ψιλοάσχετη με την εποχή…
Πρόσφατα πήρα το panda 4X4 (το οποίο παρεμπιπτόντως είναι πολύ παραμελημένο από τα περιοδικά) με τα εργοστασιακά λάστιχα (Pirelli winter). Στο manual αναφέρει ότι δεν παίρνει αλυσίδες. Σε επίσημο όμως έντυπο της FIAT με αξεσουάρ αναφέρει ότι υπάρχουν αλυσίδες. Τελικά τι ισχύει.
Τα λάστιχα που φοράω αντικαθιστούν τις αλυσίδες?
Πρακτικά, τον χειμώνα που πέρασε με τα χιόνια αναγκάστηκα να κινηθώ αρκετά, είχα ένα Mitsubishi colt και με τις αλυσίδες δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα σε ότι έδαφος και να κινήθηκα.
Το ίδιο θα ίσχυε και με το τετρακίνητο panda με τα χιονολάστιχα?
Άβαταρ μέλους
vallias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 14 Μαρ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Ιούλ 2008, 20:43

Άντε καλό χειμώνα!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Τον Αύγουστο αρχίζουμε για τα χιόνια!!!!!!
Πέρα από την πλάκα πάντως, το Πάντα είναι κατσίκι και με 4 χιονολάστιχα θα πάς πολύ μακρύτερα από πολλά σκληροπυρηνικά 4Χ4 (και SUV) κύρια λόγω μικρού βάρους και ευελιξίας.
Πρακτικά αλυσσίδες δεν θα χρειαστείς πουθενά.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 16 Ιούλ 2008, 01:48

Μηπως στην συγκεκριμενη εκδοση την δικια σου απλα δεν χωρανε να μπουνε αλυσιες επειδη εινια πιο μεγαλες οι ζαντες η τα ελαστιχα?
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό vallias » 16 Ιούλ 2008, 08:28

Η έκδοση είναι η κλασική climbing. Απλά έχω την αίσθηση ότι δεν χωράει το κολάρο που περνάει πίσω από την ρόδα.
Άβαταρ μέλους
vallias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 14 Μαρ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 26 Αύγ 2008, 20:17

Για να πάρεις τετρακίνητο λογικά θα ανεβαίνεις συχνά στα βουνά.Αρα η γνώμη μου είναι όταν με το καλό έρθει ο χειμώνας να φωρέσεις μια 4τράδα χειμερινά ελαστικά και τις αλυσίδες δεν θα τις χρειαστείς ποτέ.Το ίδιο εφαρμόζω και εγώ.Αν και τις έχω χειμώνα καλοκαίρι στο πορτ μπαγάζ δεν έχουν φωρεθεί ποτέ.Μόνο στο justy τις φώρεσα ορισμένες φορές γιατί είχα κάτι χειμερινά ελαστικά του κώλου.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 26 Αύγ 2008, 20:27

Υ.Γ.:Είναι έγκλημα να ανεβαίνουν τετρακίνητα στα χιονοδρομικά χωρίς χιονολάστιχα.Γεμίζουν τα χαντάκια και γελάν μαζί μας οι 2κίνητοι.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron