Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΝΟΜΙΜΟΣ Η ΟΧΙ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ;

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΝΟΜΙΜΟΣ Η ΟΧΙ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ;

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 02 Ιαν 2004, 19:17

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ NIVA , 25Υ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΡΓΑΤΗ ΣΕ ΑΥΤΟ . ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΜΟΣ Ή ΟΧΙ ΒΡΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ WARN ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΤ ΕΠΙΛΟΓΗ .
ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΕΙΝΑΙ :

1Η ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΕΡΕΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ;

2Η ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟΥΣ COME - UP 6000L ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΤΟ ΣΑΣΙ (ΜΟΝΙΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ )ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΗΣ WARN . Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ . ΠΧ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ HONDA . ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ Η ΤΡΟΧΑΙΑ Ή Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ;

3Η Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕΡΟΣ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙ Ή ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ - ΣΑΣΙ ΚΛΠ ΚΛΠ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ;

4Η Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ;

5Η Η ΑΓΟΡΑ , Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ !!!! ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ; ΚΥΝΗΓΩ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΡΗ ΜΟΝΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΩ .

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ " ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΥΚΑ NIVA "
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

Δημοσίευσηαπό 747 » 02 Ιαν 2004, 19:52

Φίλε MPLENIVA, καλή χρονιά.

Για το νόμο, το σίγουρο είναι οτι απαγορεύεται οτιδήποτε εξέχει από το αυτοκίνητο και δεν υφίστατο εργοστασιακά, ακόμα και κάποια πλαστικά προθέματα που έχουν ρόλο ντεκόρ.

Για τον εργάτη θα πρέπει να ισχύει κάτι όπως και με τον κοτσαδόρο, που παίρνεις κάποια σχετική άδεια για τη χρήση του. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία και λεπτομέρειες, αλλά για τη νόμιμη τοποθέτηση και χρήση κοτσαδόρου χρειάζεται άδεια (αυτό το γνωρίζω από σχετική κλήση που έχω φάει) με I.X.

Και μόνος να μην ήσουνα, ο εργάτης χρειάζεται. Ειδικά στη δική σου περίπτωση, είναι μάλλον απαραίτητος, ακόμα και με το ρίσκο της "παρανομίας". Αν ήμουνα στη θέση σου, θα προτιμούσα να κινδυνεύω να φάω κλήση παρά να μείνω στο βουνό..........
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό aapo » 02 Ιαν 2004, 22:03

O εργάτης εφ΄όσον είναι ορατός απαγορεύεται μέ τήν δικαιολογία ότι αυξάνει τό μέγιστο μήκος πού αναφέρεται στήν άδεια. Γιά τόν ίδιο λόγο απαγορεύεται καί ό κοτσαδόρος. Αν όμως όλα αυτά είναι έτσι τοποθετημένα πού δέν αυξάνουν τό μήκος δέν θά σέ γράψη κανείς. Επίσης αν στό δελτίο τύπου εισαγωγής αναφέρεται ο εργάτης η ο κοτσαδόρος πάλι δέν υπάρχει πρόβλημα. :starwars:
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό friar » 02 Ιαν 2004, 22:04

Αγαπητοί εν τροχοίς αδελφοί,
Μελετώντας τον Κ.Ο.Κ (μην μου πείτε τι είναι αυτό) σκόνταψα πάλι στο Αρθρο 82 παράγραφος 4.
Και για να γλυτώσω το ξεφύλισμα σε όσους δεν το έχουν πληρώσει ακόμα,
το παραθέτω για ενημέρωση

4. Tα μηxανoκίνητα oxήματα, τα μoτoπoδήλατα και τα ρυμoυλκoύμενα πρέπει να είναι κατασκευασμένα και εξoπλισμένα κατά τρόπoν ώστε να περιoρίζεται κατά τo δυνατόν, σε περίπτωση ατυxήματoς, o κίνδυνoς, τόσo για τoυς επιβαίνoντες αυτών όσo και για τoυς λoιπoύς πoυ xρησιμoπoιoύν τις oδoύς. Iδιαιτέρως τα oxήματα αυτά πρέπει να μη φέρoυν στo εσωτερικό και εξωτερικό τoυς μέρoς διακoσμητικά (π.χ εργάτη) ή άλλα αντικείμενα πoυ πρoεξέxoυν και τα oπoία είναι δυνατό να καταστoύν επικίνδυνα για τoυς επιβάτες ή τoυς λoιπoύς xρήστες της oδoύ.

5. Aυτός πoυ θέτει σε κυκλoφoρία, ως και αυτός πoυ oδηγεί όxημα, τo oπoίo δεν πληροί τις απαιτήσεις τoυ άρθρoυ αυτoύ, τιμωρείται με πρόστιμo είκοσι xιλιάδων (20.000) δραxμών.(αυτοί έχουν μείνει στις δραχμές)

Το θέμα μας όμως δεν είναι το εισπρακτικό μέρος (αυτό το έχουμε συνηθίσει) αλλά η ένταξη αυτής της παράβασης στο Σ.Ε.Σ.Ο (Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών)(Point system), όπου και αξιολογήτε με 5 βαθμούς ποινής

Ελεος!!!
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2004, 14:58

MPLENIVA γειά και καλή χρονιά.

Απαντώ ξεχωριστά στα δύο σκέλη του ερωτήματός σου.

Πρώτα στο αν χρειάζεσαι εργάτη.

Να σου πώ την αλήθεια πιστεύω πως ο εργάτης είναι ένα σχετικά υπερβολικό εξάρτημα. Κάτι σαν να είσαι εφοδιασμένος με bazooka για να σκοτώσεις αγριογούρουνο, ενώ μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με μία πολύ καλή καραμπίνα.

Σαν εξάρτημα έχει αρκετά μειονεκτήματα όπως απαιτήσεις για συμπληρωματικό ηλεκτρολογικό εξοπλισμό (καλώδια, ρελέ, kill switch, διόδους υπερφόρτισης/εκφόρτισης, δεύτερη μπαταρία, ενισχυμένο δυναμό, εγκατάσταση καλωδίωσης χειριστηρίου), αυξημένο βάρος σε σημείο που επηρεάζει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου (δηλαδή μπροστά από τον εμπρός άξονα) και συνήθως μεταβάλει και το κέντρο βάρους καθώς και θέματα ασφάλειας όταν ο εργατής χρησιμοποιείται (αγκύλωση δακτύλων ή παλάμης από σκλήθρες του συρματόσχοινου αν δεν χρησιμοποιούνται σωστά γάντια, πιθανότητες τραυματισμού σε περίπτωση μπλεξίματος ή σπασίματος του συρματόσχοινου. Επίσης και το συνολικό πρόβλημα της δυσχέρειας χειρισμού του συρματόσχοινου το οποίο είναι δύσκολο στην μεταφορά του δεν τυλίγεται εύκολα και καταλαμβάνει όγκο όταν το χειρίζεσαι με το χέρι αλλά είναι και πολύ βαρύ, ιδίως όταν υπάρχει λάσπη, ανηφόρα ή πέρασμα από βαθιά νερά.

Από την άλλη πλευρά είναι βολικό γιατί δεν έχεις να καταβάλεις δύναμη χειρός αφού το στερεώσεις.

Αντίστοιχα μειονεκτήματα θεωρώ (προσωπική άποψη ε?) ότι έχουν και οι μηχανικοί αλλά και οι υδραυλικοί εργάτες.

Θεωρώ ότι για την χρήση που ενδιαφέρεσαι, δηλαδή το κυνήγι σου μερικές (έστω και πολλές) φορές το χρόνο θα ήταν καλύτερα να επενδύσεις σε ένα χειροκίνητο εργάτη (Tirfor, Brano), περίπου 10 μέτρα συρματόσχοινο και άλλα δύο μήκη 10 μέτρων από ειδικό σχοινί ρυμούλκησης, οπως επίσης και σε δύο ιμάντες ικανού μήκους και αντοχής σε έλξη ( 2 με 3 τόννοι αρκούν για το NIVA) και μερικά κλειδιά (U shackles) και ίσως ένα βαρούλκο (pulley ή snatch block) για διπλασιασμό της δύναμης έλξης αλλά μείωση της ταχύτητας. Eπίσης βολικό θα ηταν να κατασκευάσει ή αγοράσεις και μία βάση αγκύρωσης (εύκολη στην κατασκευή και αποθήκευσή της) αν δεν θέλεις να σκάβεις και να χρησιμοποιείς την ρεζέρβα σου σε περίπτωση που δεν μπορείς να αγκυρώσεις σε δέντρα, βράχους ή άλλα σημεία μιά και ταξιδεύεις μόνος (πράγμα στο οποίο δεν συμφωνώ αλλά δέχομαι ότι σου αρέσει να κάνεις)

Με τον χειροκίνητο εργάτη εξοικονομείς χρήμα, χρόνο (όσο και αν φαίνεται περίεργο) και κυρίως δεν μεταβάλεις το αυτοκίνητό σου ούτε την συμπεριφορά του, αλλά είσαι και απολύτως νόμιμος.
Συμπληρωματικά τον χειροκίνητό εργάτη και τον σύν αυτόν εξοπλισμό μπορείς να τον τοποθετείς στο NIVA ή και σε επόμενα αυτοκίνητά σου, μόνο όποτε τον χρειάζεσαι, άσε που μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις και αλλού όπου σου χρειάζεται έλξη ή ανύψωση (αν και αυτό είναι παράτυπο)

---------

Οσον αφορά την νομιμότητα της τοποθέτης του εργάτη.

Σε εντελώς θεωρητική βάση οτιδήποτε δεν εξέχει του εργοστασιακού περιγράμματος και διαστάσεων του αυτοκινήτου δεν θα πρέπει να σου δημιουργήσει πρόβλημα.

Αν κάτι εξέχει θα πρέπει να έχει τοποθετηθεί από το εργοστάσιο, να έχει έγκριση τύπου από το Ελληνικό Υπουργείο Συγκοινωνιών (Μεταφορών και Επικοινωνιών νομίζω το λένε τώρα) είτε από αντίστοιχη υπηρεσία χώρας της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σύμφωνα με γνωμοδότηση ανεγκέφαλου υπαλλήλου του Υπουργείου θα πρέπει να αναφέρεται ο εξοπλισμός αυτός και στην άδεια του αυτοκινήτου σου στην στήλη των παρατηρήσεων και θα πρέπει να γίνεται αυτή η αναφορά είτε κατά την έκδοση της αδείας (με ενέργειες της εταιρείας που εισήγαγε το όχημα) είτε μετά την τοποθέτηση του συμπληρωματικού αυτού εξοπλισμού αλλά από εσένα ή το πρόσωπο που έκανε την τοποθέτηση του εξοπλισμού.

Στην πράξη η αναφορά του εξοπλισμού στην άδεια του οχήματος είναι περιττή καθώς δεν προβλέπεται απο νόμο ή ερμηνευτική εγκύκλιο.

Ολα αυτά τα λέω μετά από προσωπική "περιπέτεια" που είχα μετά από κλήση που μου επέδωσε όργανο (όπως μπουζούκι?) του τμήματος τροχαίας Μαλακάσας για το Camel Discovery του 1994 το οποίο και χρησιμοποιώ με τον εργοστασιακό του εξοπλισμό.
Αφού αρνήθηκα να πληρώσω την κλήση, κατέφυγα στην δικαστική οδό.
Προσκόμισα βεβαίωση του εργοστασίου ότι το σύνολο του εξοπλισμού παρόλο που υπερβαίνει τις κανονικές εξωτερικές διαστάσεις (μήκος και ύψος) του απλού αυτοκινήτου είναι εργοστασιακός εξοπλισμός και το bullbar (σίδερο ελληνιστί), o εργάτης με τα σημεία αγκύρωσης και ο κοτσαδόρος έχουν τοποθετηθεί από το εργοστάσιο και έχουν λάβει έγκριση τύπου από το ΚΤΕΟ στην Αγγλία.
Οσον αφορά δεν την ΜΗ αναφορά του εξοπλισμού στην άδεια το δικαστήριο ΟΧΙ μόνο θεώρησε περιττό το να αναφέρονται αυτά καθώς αποτελούν εργοστασιακό εξοπλισμό (με την ίδια έννοια θα έπρεπε να αναφέρονται στα συμβατικά αυτοκίνητα το ABS, τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι ηλεκτρικοί καθρέπτες, φυμέ κρυσταλλα, προβολείς ομίχλης κλπ) αλλά αποτελεί και σαφή παραποίηση δημοσιού εγγράφου καθώς ο χώρος παρατηρήσεων προβλέπεται σααφώς και ρητώς για την αναφορά στοιχείων όπως "έκδοση δεύτερης αδείας, αλλαγή κινητήρα, χρώματος αυτοκινήτου, αριθμού σασσι κλπ" τα οποία και αποτελούν πραγματικό λόγο για αναφορά συμπληρωματικών στοιχείων για αλλαγή του χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Πάλι είπα πολλά αλλά νομίζω ότι αξίζει το κόπο.

Χαιρετώ
Παντελής

Υ.Γ. 1
Αν κανείς θέλει την απόφαση, έχει εκδοθεί τον Ιούνιο του 2002, Πρωτοδικείο Ωρωπού, Τμήμα Τροχαίας Μαλακάσας κατά Παντελή Γιαμαρέλλου.

Υ.Γ. 2
Αρκετές αντιπροσωπείες έχουν κάνει τις κατάλληλες ενέργειες και έχουν γνωστοποιήσει στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (και εκείνο με τη σειρά του την Τροχαία) για τα bullbars που τοποθετούνται στα αυτοκίνητά του και έχουν έγκριση τύπου.
Μεταξύ αυτών η KIA, OPEL και μετά από ενέργειες του Συλλόγου και η LAND ROVER η οποία ναι μεν το είχε γνωστοποιήσει στο Υπουργείο αλλά όχι και στην Τροχαία με αποτέλεσμα να μπλέξω.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2004, 15:07

MPLENIVA,

Το NIVA ΔΕΝ έχει σκαλωτό σασσί αλλά αυτοφερόμενο σασσί με δύο ενισχυτικές δοκούς κατά μήκος του αμαξώματος αλλά αυτές, αν θυμάμαι καλά, δεν φτάνουν μέχρι εμπρός τις βάσεις του προφυλακτήρα. (είχα NIVA από το 1982 έως το 1985)

Αν στερεώσεις τον εργάτη στον προφυλακτήρα (ο οποίος είναι αλουμίνιο διατομής U ακόμη?) πιστεύω ότι στα μεγάλα ζόρια θα έχεις πρόβλημα.

Θέμα στραβώματος του αυτοκινήτου υπάρχει ΠΑΝΤΟΤΕ, ακόμη και στα ενισχυμένα 4Χ4 (όπως τα Land Rover, Unimog κλπ).
Απλώς είναι θέμα δυνάμεων που θα εξασκηθούν στο όχημα.
Για το λόγο αυτό και καλό είναι να αποφεύγουμε εργάτες με δύναμή έλξης πέραν του διπλασίου του βάρους του οχήματος.
Καλύτερα να καεί ο εργάτης (ή να μην μπορεί να μας τραβήξει) από το να στραβώσει το αυτοκίνητο.

-------

Κάτι που ξέχασα όταν αναφερόμουν στο αν χρειάζεσαι εργάτη ή όχι.

Θα πρέπει πάντα να σκεφτόμαστε ότι το να προχωρήσουμε εμπρός μας οδηγεί πιθανότατα σε πιό δύσκολες καταστάσεις και σίγουρα σε κάτι που δεν γνωρίζουμε.
Αρα αν φτάνουμε στο σημείο να κολλήσουμε κάπου που δεν μπορούμε να βγούμε εύκολα, παρά μόνο με βοήθεια εργάτη ίσως να είναι καλύτερα να ξκολλήσουμε γυρνώντας πίσω. Ιδίως όταν είμαστε μόνοι και η ώρα έχει περάσει.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Re: ΝΟΜΙΜΟΣ Η ΟΧΙ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ;

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 04 Ιαν 2004, 13:49

MPLENIVA έγραψε:ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ NIVA , 25Υ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΡΓΑΤΗ ΣΕ ΑΥΤΟ . ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΜΟΣ Ή ΟΧΙ ΒΡΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ WARN ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΤ ΕΠΙΛΟΓΗ .
ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΕΙΝΑΙ :

1Η ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΕΡΕΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ;

2Η ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟΥΣ COME - UP 6000L ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΤΟ ΣΑΣΙ (ΜΟΝΙΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ )ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΗΣ WARN . Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ . ΠΧ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ HONDA . ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ Η ΤΡΟΧΑΙΑ Ή Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ;

3Η Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕΡΟΣ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙ Ή ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ - ΣΑΣΙ ΚΛΠ ΚΛΠ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ;

4Η Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ;

5Η Η ΑΓΟΡΑ , Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ !!!! ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ; ΚΥΝΗΓΩ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΡΗ ΜΟΝΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΩ .

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ " ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΥΚΑ NIVA "

Φίλε MPLENIVA, καλώς όρισες στο forum και ιδιαίτερα στην παρέα των "λευκών Niva" αν και το δικό σου είναι μπλέ :? :? :? :?
Ελπίζουμε να σε δούμε από κοντά σε καμια βόλτα... :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 04 Ιαν 2004, 20:15

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ . :D :D :D
ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΜΠΛΕ NIVA ΘΑ
ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ . ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ . ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ . ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΦΑΣΚΕΛΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΩ!!! ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΟΥ . Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ , ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ "ΚΟΖΑΚΟ" :evil: :evil: :evil: :evil: ΜΟΥ
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Ιαν 2004, 21:51

pantg έγραψε:MPLENIVA γειά και καλή χρονιά.

Απαντώ ξεχωριστά στα δύο σκέλη του ερωτήματός σου.

Πρώτα στο αν χρειάζεσαι εργάτη.

Να σου πώ την αλήθεια πιστεύω πως ο εργάτης είναι ένα σχετικά υπερβολικό εξάρτημα. Κάτι σαν να είσαι εφοδιασμένος με bazooka για να σκοτώσεις αγριογούρουνο, ενώ μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με μία πολύ καλή καραμπίνα.

Σαν εξάρτημα έχει αρκετά μειονεκτήματα όπως απαιτήσεις για συμπληρωματικό ηλεκτρολογικό εξοπλισμό (καλώδια, ρελέ, kill switch, διόδους υπερφόρτισης/εκφόρτισης, δεύτερη μπαταρία, ενισχυμένο δυναμό, εγκατάσταση καλωδίωσης χειριστηρίου), αυξημένο βάρος σε σημείο που επηρεάζει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου (δηλαδή μπροστά από τον εμπρός άξονα) και συνήθως μεταβάλει και το κέντρο βάρους καθώς και θέματα ασφάλειας όταν ο εργατής χρησιμοποιείται (αγκύλωση δακτύλων ή παλάμης από σκλήθρες του συρματόσχοινου αν δεν χρησιμοποιούνται σωστά γάντια, πιθανότητες τραυματισμού σε περίπτωση μπλεξίματος ή σπασίματος του συρματόσχοινου. Επίσης και το συνολικό πρόβλημα της δυσχέρειας χειρισμού του συρματόσχοινου το οποίο είναι δύσκολο στην μεταφορά του δεν τυλίγεται εύκολα και καταλαμβάνει όγκο όταν το χειρίζεσαι με το χέρι αλλά είναι και πολύ βαρύ, ιδίως όταν υπάρχει λάσπη, ανηφόρα ή πέρασμα από βαθιά νερά.

Από την άλλη πλευρά είναι βολικό γιατί δεν έχεις να καταβάλεις δύναμη χειρός αφού το στερεώσεις.

Αντίστοιχα μειονεκτήματα θεωρώ (προσωπική άποψη ε?) ότι έχουν και οι μηχανικοί αλλά και οι υδραυλικοί εργάτες.

Θεωρώ ότι για την χρήση που ενδιαφέρεσαι, δηλαδή το κυνήγι σου μερικές (έστω και πολλές) φορές το χρόνο θα ήταν καλύτερα να επενδύσεις σε ένα χειροκίνητο εργάτη (Tirfor, Brano), περίπου 10 μέτρα συρματόσχοινο και άλλα δύο μήκη 10 μέτρων από ειδικό σχοινί ρυμούλκησης, οπως επίσης και σε δύο ιμάντες ικανού μήκους και αντοχής σε έλξη ( 2 με 3 τόννοι αρκούν για το NIVA) και μερικά κλειδιά (U shackles) και ίσως ένα βαρούλκο (pulley ή snatch block) για διπλασιασμό της δύναμης έλξης αλλά μείωση της ταχύτητας. Eπίσης βολικό θα ηταν να κατασκευάσει ή αγοράσεις και μία βάση αγκύρωσης (εύκολη στην κατασκευή και αποθήκευσή της) αν δεν θέλεις να σκάβεις και να χρησιμοποιείς την ρεζέρβα σου σε περίπτωση που δεν μπορείς να αγκυρώσεις σε δέντρα, βράχους ή άλλα σημεία μιά και ταξιδεύεις μόνος (πράγμα στο οποίο δεν συμφωνώ αλλά δέχομαι ότι σου αρέσει να κάνεις)

Με τον χειροκίνητο εργάτη εξοικονομείς χρήμα, χρόνο (όσο και αν φαίνεται περίεργο) και κυρίως δεν μεταβάλεις το αυτοκίνητό σου ούτε την συμπεριφορά του, αλλά είσαι και απολύτως νόμιμος.
Συμπληρωματικά τον χειροκίνητό εργάτη και τον σύν αυτόν εξοπλισμό μπορείς να τον τοποθετείς στο NIVA ή και σε επόμενα αυτοκίνητά σου, μόνο όποτε τον χρειάζεσαι, άσε που μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις και αλλού όπου σου χρειάζεται έλξη ή ανύψωση (αν και αυτό είναι παράτυπο)

---------

Οσον αφορά την νομιμότητα της τοποθέτης του εργάτη.

Σε εντελώς θεωρητική βάση οτιδήποτε δεν εξέχει του εργοστασιακού περιγράμματος και διαστάσεων του αυτοκινήτου δεν θα πρέπει να σου δημιουργήσει πρόβλημα.

Αν κάτι εξέχει θα πρέπει να έχει τοποθετηθεί από το εργοστάσιο, να έχει έγκριση τύπου από το Ελληνικό Υπουργείο Συγκοινωνιών (Μεταφορών και Επικοινωνιών νομίζω το λένε τώρα) είτε από αντίστοιχη υπηρεσία χώρας της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σύμφωνα με γνωμοδότηση ανεγκέφαλου υπαλλήλου του Υπουργείου θα πρέπει να αναφέρεται ο εξοπλισμός αυτός και στην άδεια του αυτοκινήτου σου στην στήλη των παρατηρήσεων και θα πρέπει να γίνεται αυτή η αναφορά είτε κατά την έκδοση της αδείας (με ενέργειες της εταιρείας που εισήγαγε το όχημα) είτε μετά την τοποθέτηση του συμπληρωματικού αυτού εξοπλισμού αλλά από εσένα ή το πρόσωπο που έκανε την τοποθέτηση του εξοπλισμού.

Στην πράξη η αναφορά του εξοπλισμού στην άδεια του οχήματος είναι περιττή καθώς δεν προβλέπεται απο νόμο ή ερμηνευτική εγκύκλιο.

Ολα αυτά τα λέω μετά από προσωπική "περιπέτεια" που είχα μετά από κλήση που μου επέδωσε όργανο (όπως μπουζούκι?) του τμήματος τροχαίας Μαλακάσας για το Camel Discovery του 1994 το οποίο και χρησιμοποιώ με τον εργοστασιακό του εξοπλισμό.
Αφού αρνήθηκα να πληρώσω την κλήση, κατέφυγα στην δικαστική οδό.
Προσκόμισα βεβαίωση του εργοστασίου ότι το σύνολο του εξοπλισμού παρόλο που υπερβαίνει τις κανονικές εξωτερικές διαστάσεις (μήκος και ύψος) του απλού αυτοκινήτου είναι εργοστασιακός εξοπλισμός και το bullbar (σίδερο ελληνιστί), o εργάτης με τα σημεία αγκύρωσης και ο κοτσαδόρος έχουν τοποθετηθεί από το εργοστάσιο και έχουν λάβει έγκριση τύπου από το ΚΤΕΟ στην Αγγλία.
Οσον αφορά δεν την ΜΗ αναφορά του εξοπλισμού στην άδεια το δικαστήριο ΟΧΙ μόνο θεώρησε περιττό το να αναφέρονται αυτά καθώς αποτελούν εργοστασιακό εξοπλισμό (με την ίδια έννοια θα έπρεπε να αναφέρονται στα συμβατικά αυτοκίνητα το ABS, τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι ηλεκτρικοί καθρέπτες, φυμέ κρυσταλλα, προβολείς ομίχλης κλπ) αλλά αποτελεί και σαφή παραποίηση δημοσιού εγγράφου καθώς ο χώρος παρατηρήσεων προβλέπεται σααφώς και ρητώς για την αναφορά στοιχείων όπως "έκδοση δεύτερης αδείας, αλλαγή κινητήρα, χρώματος αυτοκινήτου, αριθμού σασσι κλπ" τα οποία και αποτελούν πραγματικό λόγο για αναφορά συμπληρωματικών στοιχείων για αλλαγή του χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Πάλι είπα πολλά αλλά νομίζω ότι αξίζει το κόπο.

Χαιρετώ
Παντελής

Υ.Γ. 1
Αν κανείς θέλει την απόφαση, έχει εκδοθεί τον Ιούνιο του 2002, Πρωτοδικείο Ωρωπού, Τμήμα Τροχαίας Μαλακάσας κατά Παντελή Γιαμαρέλλου.

Υ.Γ. 2
Αρκετές αντιπροσωπείες έχουν κάνει τις κατάλληλες ενέργειες και έχουν γνωστοποιήσει στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (και εκείνο με τη σειρά του την Τροχαία) για τα bullbars που τοποθετούνται στα αυτοκίνητά του και έχουν έγκριση τύπου.
Μεταξύ αυτών η KIA, OPEL και μετά από ενέργειες του Συλλόγου και η LAND ROVER η οποία ναι μεν το είχε γνωστοποιήσει στο Υπουργείο αλλά όχι και στην Τροχαία με αποτέλεσμα να μπλέξω.


Θέλω να συμπληρώσω ότι η Lada έχει έγκριση τύπου από το υπουργείο για Bull bar με εργάτη για το Safari. Το χαρτί, πιθανών να μπορείς να το παραλάβεις από την αντιπροσωπεία. Προσοχή, αυτό δεν νομιμοποιεί τον δικό σου εργάτη διότι ούτε το Safari είναι αλλά ούτε η εγκατάσταση δεν έγινε στην αντιπροσωπεία, αλλά εάν το δείξεις σε πιθανό έλεγχο μπορεί να την "γλιτώσεις".
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 09 Ιαν 2004, 15:51

Υπάρχουν δύο λύσεις για νομιμο εργάτη σε Niva, εκτός από αυτή της αντιπροσωπείας.

Η μία είναι μία βάση της Taubenreuther που έχει έγκριση τύπου TUV. Βέβαια πρέπει να συνδυαστεί με εργάτη Warn για να ισχύει η έγκριση, αλλά δεν νομίζω ότι ο αστυνομικός θα το καταλάβει.
Εικόνα

Η δεύτερη είναι η λύση multi mount με εργάτη που αφαιρείται. Υπάρχει και σε warn αλλά και σε come up έκδοση. Στο αυτοκίνητο μένει μόνο μία δυσδιάκριτη βάση.
Εικόνα

Και στις δύο περιπτώσεις δεν υπάρχει πρόβλημα με το νόμο. Στο Multimount βέβαια μόνο όταν ο εργάτης δεν είναι τοποθετημένος στη θέση του.
Tetrakinisi
 


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες