Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οδήγηση Αυτόματου

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Οδήγηση Αυτόματου

Δημοσίευσηαπό typod » 28 Ιουν 2006, 10:13

Αγαπητοί φίλοι θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με την χρήση του αυτόματου σαζμάν.1.Οταν περιμένουμε στο φανάρι βγάζουμε ή όχι την ταχύτητα? 2.Μετά απο όχι ιδιαίτερα σκληρή χρήση υπάρχει μια μυρωδιά απο το κιβώτιο .Είναι φυσιολογικό? Το αυτοκίνητο είναι GV 2006 mod. με 6.000 χλμ. Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό kyr » 28 Ιουν 2006, 10:38

Απο κατοχή των Honda civic & Lancia Y10 αυτόματα , γνωρίζω πως δεν χρειάζεται να βγάζεις ταχύτητα στα φανάρια. Απλά πατάς το φρένο για να μην κυλήσει το αυτοκίνητο. Για τη ΜΥΡΟΥΔΙΑ, μήπως φταίει που είναι καινούργιο το ΓΚΑ-ΒΟΥ ?
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό donald » 29 Ιουν 2006, 10:13

Αν δεν σε πειράζει στα φανάρια βάζε νεκρό (Ν) για θέμα κατανάλωσης και μη τριβής των φρένων, γιατί στο drive (D) το αμάξι δουλεύει με λίγο γκάζι και αναγκαστικά πατάς περισσότερο φρένο.Αυτά όλα βέβαια σε σχέση με τον τύπο του αυτόματου σασμάν γιατί υπάρχει και άλλος τύπος που σταματάς το αμάξι με (D) και παραμένει ακίνητο χωρίς φρένο μέχρι επόμενου πατήματος του γκαζιού. :P
Για την μυρωδιά δεν ξέρω να σου πω γιατί σε μεγάλα ζόρια δεν μπήκε το αμάξι, πάντως όσο κουράστηκε δεν μύρισε. :roll:
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό typod » 15 Ιούλ 2006, 10:10

Θα γράξει κανείς άλλος τη γνώμη του?????Αντε πατήστε κανά κουμπί.Μόνο στα μαχαιρώματα ξέρετε να γράφεται.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Ιούλ 2006, 12:09

donald έγραψε:Αν δεν σε πειράζει στα φανάρια βάζε νεκρό (Ν) για θέμα κατανάλωσης και μη τριβής των φρένων, γιατί στο drive (D) το αμάξι δουλεύει με λίγο γκάζι και αναγκαστικά πατάς περισσότερο φρένο.Αυτά όλα βέβαια σε σχέση με τον τύπο του αυτόματου σασμάν γιατί υπάρχει και άλλος τύπος που σταματάς το αμάξι με (D) και παραμένει ακίνητο χωρίς φρένο μέχρι επόμενου πατήματος του γκαζιού. :P
Για την μυρωδιά δεν ξέρω να σου πω γιατί σε μεγάλα ζόρια δεν μπήκε το αμάξι, πάντως όσο κουράστηκε δεν μύρισε. :roll:


Συνηγορώ κι εγώ οτι καλό είναι στα φανάρια να μπαίνει στο νεκρό.
Τώρα όσο ν'αφορά τη μυρωδιά αυτή οφείλεται στο υπερβολικό ζόρι του αυτόματου κιβωτίου που συμβαίνει κάθε φορά σε ανηφόρες ή ανηφορίτσες όταν τις ανεβαίνεις με τη Drive.Είναι ένα ζόρι που δεν είναι ιδαίτερα αισθητό στον οδηγό.Σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να βάζουμε 2η ή 1η ανάλογα με την κλίση.Για του λόγου το αληθές μία ανάβαση όπως της Πάρνηθας μπορείς να την ανέβεις συνέχεια με πρώτη και πατημένος χωρίς να σου μυρίσει τίποτα.
Επίσης:Ποτέ μη συμπληρώνεις το λάδι του αυτόματου με λάδι διαφορετικό απο αυτό που συστήνει ο κατασκευαστής.Οι διαφορές μεταξύ των λαδιών για αυτόματα κιβώτια είναι τεράστιες.Οτι είναι κατάλληλο για κάποιο, είναι ολέθριο για κάποιο άλλο.
Καλό θα είναι τις αλλαγές λαδιού στο αυτόματο κιβώτιο να τις κάνεις αρκετά συχνώτερα απο ότι λέει ο κατασκευαστής και πάντα να βεβαιώνεσαι οτι ταυτόχρονα αλλάζει και το φίλτρο εφόσον αυτό είναι μέρος της διαδικασίας.
Αν για κάποιο λόγω γίνει αντιληπτή παρέκκλιση απο το συνηθισμένο τρόπο
αλλαγής των ταχυτήτων, τότε αποσύνδεση της μπαταρίας και επανασύνδεση μάλλον θα λύσει το πρόβλημα καθώς θα έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Καλά και ευχάριστα χιλιόμετρα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό typod » 20 Ιούλ 2006, 12:41

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Καλές διακοπές σε όλους.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό alp » 27 Οκτ 2006, 11:25

donald έγραψε:Αν δεν σε πειράζει στα φανάρια βάζε νεκρό (Ν) για θέμα κατανάλωσης και μη τριβής των φρένων, γιατί στο drive (D) το αμάξι δουλεύει με λίγο γκάζι και αναγκαστικά πατάς περισσότερο φρένο.Αυτά όλα βέβαια σε σχέση με τον τύπο του αυτόματου σασμάν γιατί υπάρχει και άλλος τύπος που σταματάς το αμάξι με (D) και παραμένει ακίνητο χωρίς φρένο μέχρι επόμενου πατήματος του γκαζιού. :P
Για την μυρωδιά δεν ξέρω να σου πω γιατί σε μεγάλα ζόρια δεν μπήκε το αμάξι, πάντως όσο κουράστηκε δεν μύρισε. :roll:


Δεν ξερω εάν στο Suzuki λειτουργεί διαφορετικά το κιβώτιο, αλλά στα Range εάν βγάζεις το D όσο είσαι σταματημένος, δεν ανεβάζει σωστή πίεση λαδιού και υπάρχει κίνδυνος ζημιάς....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό typod » 01 Νοέμ 2006, 13:13

Τελικά το συμπέρασμα είναι ότι δεν βγάζουμε το D σε φανάρι κλπ.Το βγάζουμε μόνο όταν σταματάμε και δεν χρησιμοποιούμε φρένο.Για τον λόγο που αναφέρει ο ''alp''.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron