Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ LIFT KITS

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ LIFT KITS

Δημοσίευσηαπό frank » 09 Αύγ 2006, 08:48

Με δεδομένα αφενός την περιορισμένη τεχνική μου εμπειρία σε θέματα off-roading και αφετέρου τον λεγόμενο κοινό νου, σκέφτομαι τα εξής: Η απόσταση ενός αυτοκινήτου από το έδαφος (ground clearance) ορίζεται με βάση την απόσταση από το έδαφος του χαμηλότερου σημείου του οχήματος, το οποίο είναι το κάτω μέρος του διαφορικού. Με βάση την κοινή λογική, η απόσταση αυτή δεν μπορεί να επηρεαστεί από την ανάρτηση παρά μόνο από την χρήση ελαστικών μεγαλύτερης διαμέτρου. Εντάξει, καταλαβαίνω ότι ενα lift kit μπορεί να επιτρέψει την χρήση μεγαλύτερων ελαστικών, πλην όμως νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος για την τοποθέτησή του.

Ερχομαι λοιπόν να ρωτήσω τους περισσότερο έμπειρους:
1) Όταν λέμε ότι το τάδε κιτ σηκώνει το αυτοκίνητο τόσες ίντσες, τι ακριβώς εννοούμε?
2) Αν τα παραπάνω που σκέφτομαι είναι σωστά, τότε τι κερδίζουμε από τα lift kits?

Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη...
όσο αντέχουμε ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ LIFT KITS

Δημοσίευσηαπό mato » 09 Αύγ 2006, 09:31

γειά σου frank.
Το Galloper τι σασσί έχει?
με την εξίσου μικρή εμπειρία μου, μπορώ να απαντήσω μόνο στο 2
από το σήκωμα του lada (αυτοφερόμενο) κέρδισα σε πλευρικές επαφές (μαρσπιέ) και άρθρωση του πίσω άξονα (σε συνδυασμό τύπου "lift kit" και αλλαγή ανάρτησης). Μπροστά ως γνωστόν το lada εχει ψαλίδια, άρα είναι δύσκολο και πιό επικίνδυνο το πολύ σήκωμα.
Τα διαφορικά όντως "μένουν κάτω" αλλά είναι πιό εύκολα να τα προστατέψεις με ποδιές απ' ό,τι άλλα μέρη (π.χ. το βοηθητικό σε μένα, ή το καζανάκι της εξάτμισης σε άλλα αυτοκίνητα).
Επίσης η συνολική επιφάνεια που πιθανόν να "βρεί" κάτω μειώνεται όσο σηκώνεσαι και άρα πιό δύσκολα θα κολλήσεις με όλη την κοιλιά (σε πλήρη επαφή με λάσπη, ας πούμε).
Να προσθέσω και το αισθητικό αποτέλεσμα ως παράγοντα σηκώματος.

όσον αφορά σε σήκωμα από αλλαγή ελαστικών,η αύξηση της διαμέτρου των τροχών συνήθως πρέπει να συνοδεύεται από μείωση της σχέσης μετάδοσης, οπότε θέλει προσοχή (εκτός κι αν ο κατασκευαστής ή η εμπειρία χρηστών του ίδιου αυτοκινήτου προσφέρουν επιλογές, π.χ. wrangler).
Σχετικά με τον υπολογισμό της σχέσης, αν σε απασχολήσει με αλλαγή ελαστικών, δες εδώ

http://www.tyres1.com/calculators.html

http://www.4lo.com/4LoCalc.htm

http://www.4x4offroads.com/gear-ratio-chart.html

http://www.4x4offroads.com/tire-size-calculator.html


Υ.Γ. με το άλλο φορουμ τι γίνεται?

χαιρετώ
Μάνος.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες