Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΜΕ, ΙRΟΝΜΑΝ κλπ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό RAVen » 04 Μαρ 2004, 15:13

bisba έγραψε:Τι αυτοκινητο εχει ο φιλο σου; το χρησιμοποιει στο χωμα ;
Αν ναι ποια είναι η χρηση του ;
Εσυ τι αμαξεις εχεις ; τι χρηση του κανεις ;


Εχει ενα pinin και το χρησιμοποιει στο χωμα, στις πετρες και οπου δεν μπορεις να φανταστεις! Ειναι φιλος του Ατταρτ αν σου λεει κατι αυτο. Για να σου δοσω ενα παραδειγμα, σε καθε ραλλυ Ακροπολης ετοιμαζεται μηνες πριν ψαχνοντας για καινουρια μονοπατια απο ειδικη σε ειδικη για να τις προλαβαινει. Αλλα δεν σταματα εκει. Ισως ειναι απ' τους πιο εμπειρους ''τζιπαδες'' που εχω γνωρισει. Εγω, απ' την αλλη, εχω το RAV που βλεπεις στην φωτο, η χρηση του οποιου προοριζεται μαλλον για μετριες off road καταστασεις. Δες φωτο αλμπουμ: νεο RAV4
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό yannis » 04 Μαρ 2004, 19:11

tazmania έγραψε:Φίλε yannis, όσον αφορά το ποιο σετ είναι καλύτερο για το Jimny δεν ξέρω να σου πω γιατί δεν τα έχω δοκιμάσει. Αυτό που πρέπει να προσέξεις όταν ρωτάς ποιο είναι καλύτερο είναι οι απαντήσεις ν' αφορούν το Jimny και όχι οποιαδήποτε άλλο αμάξι. Δηλαδή, άλλη συμπεριφορά μπορεί να έχει το σετ της Old Man στα Jimny και άλλη στα Niva.
Όσον αφορά τους συνδυασμούς αμορτισέρ και ελατηρίων από διαφορετικούς κατασκευαστές, προσωπικά τους αποφεύγω. Θεωρώ ότι όταν και τα δύο είναι από τον ίδιο κατασκευαστεί, είναι ποιο αξιόπιστα ως προς την αποτελεσματικότητα.

Όπως και να 'χει, καλή επιλογή.


Αγαπητέ Tazmania, δεν είμαι από αυτούς που την ψάχνουν με πατέντες και αλχημείες. Προτιμώ όπως κι εσύ τις απλές και δοκιμασμένες λύσεις. Απλά στο internet διαβάζουμε τόσα πολλά και πρέπει κάπως να τα φιλτράρουμε .

Για τα Dobinsons που αναφέρεις βλέπω στο site της τετρακίνησης ότι για Jimny υπάρχουν μόνο ελατήρια.

Ακολουθώ λοιπόν τη συμβουλή σου και ξαναθέτω το ερώτημα πιο συγκεκριμένο:
Ποιό κιτ ανάρτησης πιστεύετε ότι είναι καλύτερο για το Jimny, αυτό της IRONMAN, ή αυτό της ΟΜΕ; Τα 62mm της πρώτης και τα 40mm της δεύτερης δημιουργούν κάποιο πρόβλημα ή όχι;
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 04 Μαρ 2004, 19:49

Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα:

τα Ironman είναι πιό σκληρά, καλύτερα ίσως στην περίπτωση του καλού χώματος.

τα Old Man Emu υπερέχουν στην άνεση και στις εκτός δρόμου δρόμου διαδρομές. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι η κορυφαία μέση λύση.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό yannis » 04 Μαρ 2004, 20:03

Γιάννη μιας και σε βρήκαμε να διευκρινήσω και κάτι ακόμα.
Αναφορικά στα ΟΜΕ, μιλάς για τα αζώτου;
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό fatman » 05 Μαρ 2004, 07:40

Μα ολα τα αμορτισερ αεριου-λαδιου, αζωτο δεν εχουν μεσα??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 05 Μαρ 2004, 18:38

Σωστός...

Το 90% των αμορτισέρ αερίου έχουν μέσα άζωτο, λόγω των μηχανικών του ιδιοτήτων. Τα υπόλοιπα έχουν μείγματα αερίων, αντίστοιχης συμπεριφοράς.

Για να μην μπερδεύεστε το άζωτο στα αγγλο-λατινικά λέγεται nitrogen. Οπότε αμορτισέρ αερίου, αζώτου και νίτρου είναι το ένα και το αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις.

Το αέριο στα αμορτισέρ έχει σαν στόχο την μείωση του βρασμού του λαδιού και μόνο. Για να το πετύχουμε αυτό το αέριο βρίσκεται υπό πίεση, για αύξηση του σημείου βρασμού του λαδιού, όπως γίνεται στις χύτρες ταχύτητας. Η πίεση αυτή είναι που κάνει πιό σκληρό το αμορτισέρ.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό yannis » 05 Μαρ 2004, 20:12

fatman έγραψε:Μα ολα τα αμορτισερ αεριου-λαδιου, αζωτο δεν εχουν μεσα??


Το ερώτημα το έθεσα γιατί σε κάποια αμορτισέρ ΟΜΕ γράφουν με μεγάλα γράμματα nitrogen και κάποια άλλα όχι. Γιάννη είναι έτσι ή κατάλαβα λάθος ;;
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό RAVen » 06 Μαρ 2004, 15:32

Αγγελια: Θα ηθελα, απο εμπειρους και γνωστες του ειδους, συμβουλες για αλλαγη αναρτησεων σε νεο RAV4. Υπαρχει κατι στην αγορα? Αξιζει να κανω κατι τετοιο? Θα το εκτιμουσα, αν με συμβουλευατε και για ποδιες καρτερ/διαφορικων. Ετοιμη ή ιδιοκατασκευη?
τRAVα μπρος!!!
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό pino » 06 Μαρ 2004, 21:00

RAVen έγραψε:Αγγελια: Θα ηθελα, απο εμπειρους και γνωστες του ειδους, συμβουλες για αλλαγη αναρτησεων σε νεο RAV4. Υπαρχει κατι στην αγορα? Αξιζει να κανω κατι τετοιο? Θα το εκτιμουσα, αν με συμβουλευατε και για ποδιες καρτερ/διαφορικων. Ετοιμη ή ιδιοκατασκευη?


Φίλε RAVen μπορείς να ξεκινήσεις την συζήτηση στην ενότητα TOYOTA γαι να μπορούν και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες του RAV να διαβάζουν τις απαντήσεις..
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό yannis » 09 Μαρ 2004, 12:58

yannis έγραψε:
fatman έγραψε:Μα ολα τα αμορτισερ αεριου-λαδιου, αζωτο δεν εχουν μεσα??


Το ερώτημα το έθεσα γιατί σε κάποια αμορτισέρ ΟΜΕ γράφουν με μεγάλα γράμματα nitrogen και κάποια άλλα όχι. Γιάννη είναι έτσι ή κατάλαβα λάθος ;;


Τελικά βρήκα που το είδα. Σε κάποιο παλιό τεύχος του περιοδικού DRIVE (4Χ4 ετήσια έκδοση), έχει ένα αμορισέρ της ΟΜΕ που γράφει "gas" και ένα άλλο που γράφει "nitro charger". Γι' αυτό ρώτησα ποιά είναι η διαφορά. (τουλάχιστον αυτό ενοούσα). :roll:
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό RAVen » 11 Μαρ 2004, 21:41

ΒΟΗΘΕΙΑ! :shock: Προσφατα ανακαλυψα, μετα απο mail που εστειλα στην Toyota, πως υπαρχει κιτ ανυψωσης για RAV4 απο την TRD(Toyota Racing Development)! :o Το θεμα ομως ειναι το εξης. Για να βελτιωσω την αναρτηση μου, να εμπιστευτω την αυθεντικοτητα και την αξιοπιστια της Toyota ή τις δοκιμασμενες λυσεις και την εμπειρια οπως πχ ΟΜΕ? :roll:
τRAVα μπρος!!!
Άβαταρ μέλους
RAVen
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 15:58

Δημοσίευσηαπό grant-vitaras » 20 Οκτ 2004, 14:54

EΧΩ ΕΝΑ G-VITARA 2000ΧΩ ΒΑΛΗ ΟΜΕ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ CALMINI 2,5 GIA NA TO ΨΗΛΩΣΩ ΚΙ ΑΛΛΟ
ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΟΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ?
grant-vitaras
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 19 Οκτ 2004, 18:06

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες