--------------------------------------
O user makedonas εγραψε:
---------------------------------------
Στο παρακάτω post:
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 344#141344
Δηλαδή θέλεις να μας πείσεις οτι το τέριος είναι περισσότερο τζιπ εκτός δρόμου απο το γκράντ βιτάρα όπως λές σε προηγούμενο ποστ σου και θες να σε πάρουμε στα σοβαρά :
Και δεύτερο δεν μου άρεσε καθόλου το υφάκι σου.
'Αντε και χρόνια πολλά.
---------------------------------------
H απαντηση στον user makedonas
---------------------------------------
Για δική σου ενημέρωση αγαπητέ φίλε είμαι ιδιοκτήτης του προηγουμένου G. Virara και είμαι πολύ ευχαριστημένος που δεν έχω σκοπό να το αλλάξω για πολλά χρόνια ακόμα.
Όσο για το ύφος έχεις απόλυτο δίκιο να μην σου αρέσει καθόλου από την δική σου πλευρά. Ομοίως συμβαίνει και από την δική μου πλευρά για το ύφος σου στο post που μου έκανες μεγάλε γνώστη του off road. Συμπληρωματικά για όλους όσους διαβάζουν δεν αναφέρθηκα στο post που αναφέρεται ο εν λόγω offroader (που προφανως ειναι το παραπανω) σε κανένα άλλο αυτοκίνητο συγκεκριμένα. Μάλλον δεν αντιλήφθηκε το τι διάβαζε και είναι άξιο απορίας πως έκανε τον συνειρμό ότι αποφάνηκα ότι το terios είναι πιο jeep από το GV 1.6.
Το ποιος είναι σοβαρός δεν το σχολιάζω καθόλου (αφήνω τους υπόλοιπους) διότι δεν έχεις καταλάβει το topic "Όλη η αλήθεια για τα συστήματα τετρακίνησης" δεν είναι topic αντιπαράθεσης GV-TERIOS αλλά ενημέρωσης για αυτούς που θέλουν να μάθουν κάτι παραπάνω από το να μαλώνουν πιο είναι το καλύτερο.
Κακώς μπήκες στην διαδικασία να διαβάσεις το post σε άλλο θέμα και να κάνεις post σε αυτό το topic.
Τώρα εάν με ρωτάς για το 1.6 νέο G Vitara νομίζω ότι εάν κάποιος δεν πάρει την έκδοση 1.9 Diesel που έχει την ιδία τετρακίνητη με το wagon ( το 1.6 δεν κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό ούτε αργές έχει) νομίζω ότι το terios είναι πιο ολοκληρωμένο (κλείδωμα κεντρικού, LSD Πίσω και άκαμπτο άξονα με στήριξη 5 σημείων) και ο χορός αποσκευών (στο GV 1.6 είναι ανύπαρκτος ) και το θέμα της ευκολίας εισόδου-εξόδου των επιβατών και η έκδοση που αξίζει η 1.9 diesel κάνει 30000 ευρώ.
Συμπληρωματικά πιστεύω ότι η SUZUKI με το νέο GV (αναφέρομαι ιδιαιτέρα στο 1.6) το έχει κάνει πιο κούρσατο σε σχέση με το παλιό με τον άκαμπτο άξονα και το κλασικό ΚΜ και το συγκρίνουν με τα light off roaders γιατί την ενδιαφέρει άλλο αγοραστικό κοινό. Το jimny είναι το ίδιο κακό σκυλί στο off road και ευτυχώς που το κράτησε ακόμα στην αγορά.
Παρακαλώ μην κάνετε post σε Αυτό το topic "Όλη η αλήθεια για τα συστήματα τετρακίνησης" παρά μονό εάν έχετε να προσθέσετε κάποιο link ή σχόλιο το οποίο μπορεί να βοηθήσει να ενημερωθούμε καλύτερα για τις τεχνολογίες της τετρακινισης.
Οποίος θέλει να σχολιάσει ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα από το σύστημα η ας απαντήσει σε αυτά τα topic που τον ενοχλουν τα post που έχω κάνει και όχι στο Όλη η αλήθεια για τα συστήματα τετρακίνησης".
Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Καλή χρονιά σε όλους.