Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Όλη η αλήθεια για τα συστήματα τετρακίνησης.

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 26 Φεβ 2008, 23:54

DIMITRIS109 έγραψε:Παιδιά τα αυτοκίνητα έχουν δυνατότητες οι οποίες ΠΑΝΤΑ έχουν όρια... και όπως τα όπλα δεν σκοτώνουν.... οι χειριστές τους σκοτώνουν, έτσι και τα αυτοκίνητα.... εξαρτάται από το πόσο συνειδητοποιημένοι είναι οι οδηγοί αυτών!!!!!!!
Η νοότροπία των Ελλήνων καμιά φορά μας οδηγεί στην υπερβολή και στα άκρα... Wrangler Disco Sammy κ.λ.π σκληροπυρηνικά χαμηλωμένα τουμπανιασμένα στα ηχεία με 33+ λάστιχα για να καβαλάνε τα πεζοδρόμια του Κολωνακίου και πάσης πλατείας "must". Καθώς και extreme sporters 4x4 suv να διασχίζουν ποτάμια να ανεβαίνουν βουνά μονάχοι χωρίς τα στοιχειώδη μέτρα προφύλαξης για αυτούς και τους συνεπιβάτες τους.....
Οπότε αντί να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση... μέσα από τέτοια forum μπορουμε να γινόμαστε καλύτεροι....
Το topic αυτό είναι πολύ καλό αν το δούμε ως ενημέρωση προς όλους... και όχι ότι μας υποβιβάζει το ΕΓΩ μας.......


Έχεις δει πολλά χαμηλωμένα με λάστιχα 33" ?
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Researcher » 01 Μαρ 2008, 19:55

DIMITRIS109 έγραψε: Καθώς και extreme sporters 4x4 suv να διασχίζουν ποτάμια να ανεβαίνουν βουνά μονάχοι....


μήπως ξέρεις κάτι για μένα????:D:D:D
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DIMITRIS109 » 01 Μαρ 2008, 23:18

Εννοώ κάτι "κακομοίρηδες" που πέρνουν τα 4χ4 στο κολωνάκι με τα 33 λάστιχα γιατι έχουν τα φράγκα να το κάνουν ...αλλά όχι την καρδιά και αυτού του είδους την κ....λα, γιατί στην τελική .... αυτό πληρώνουμε όλοι εμείς που θέλουμε να μαθαίνουμε να βελτιωνόμαστε και να κοιτάμε πάντα μπροστά.....
και πάντα να ενημερωνόμαστε..... για να γινόμαστε καλύτεροι....
Άβαταρ μέλους
DIMITRIS109
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 10:38
Τοποθεσία: ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Bandit » 02 Μαρ 2008, 22:34

Ρε παιδιά ΔΕΝ υπάρχει λύση σε τέτοια θέματα...
Όλα είναι υποκειμενικά... Ίσως μια λύση είναι η απόκτηση 2 αυτοκινήτων . 1 για off-road αποδράσεις και 1 SUV για τη καθημερινή μας χρήση αλλά και αν τύχει να μπορούμε να πάμε και ένα λασπωμένο δρόμο...

Θα μου πεις πρέπει να είσαι φραγκάτος για να το κάνεις αυτό...

Ίσως... Αλλά από όσο ξέρω η κάθε οικογένεια έχει από 2 ~ 3 αυτοκίνητα.

Πάντως αυτο που δε μπορείτε να αρνηθείτε είναι ότι ένα αυτοκίνητο μετά από μια εκδρομή off χρειάζεται κάποιο έλεγχο πριν βγεί και ταξιδέψει με χιλλιόμετρα στην άσφαλτο... ΔΕ λέω να πάει συνεργείο, αλλά κοίταγμα απο κάτω για χτυπήματα, φρένα, Τιμόνι, αφαίρεση λάσπης από τις ζάντες και άλλοα...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό caRAVaner » 25 Ιουν 2008, 08:03

Γεια σας κι απο εμένα, είμαι νέος και στην τετρακίνηση και στο forum.

Αυτή η αντιπαράθεση ιδεών για την τετρακίνηση έχει πολύ "γούστο". Κι αυτό γιατί προυποθέτει γνώσεις και εμπειρία είτε επιλέξεις σουβλάκι είται επιλέξεις καθαρόαιμο. Αλήθεια τι συμβαίνει σε έναν καταναλωτή όπως εγώ που δεν διαθέτει τίποτα απο όλα αυτά, αλλά ούτε και χόνο για να τα αποκτήσει πριν επιλέξει;
Πρίν αγοράσω το τετρακίνητο μου, ένα RAV4 MK IIII, να σας πώ τι ήθελα και τι δεν ήθελα, και μετά τι πέτυχα και τι δεν πέτυχα. Εχουμε και λέμε:
-Ηθελα ενα τετρακίνητο για τα βουνά και όχι για το κολωνάκι
-οχι χοντρά πράγματα γιτί οταν η φύση παρααγριεύει προτειμώ την πεζοπορία
-Ηθελα ενα τετρακίνητο που να με βοηθά να ρίχνω τη βάρκα μου (500 κιλά) στην παραλία. Οχι σε αυτές με άμμο σαν τη Σαχάρα, αλλά ούτε και να κατεβαίνω κάθε τρείς και μία να τσεκάρω λες κι είμαι..... αμμοβυθόμετρο

Αυτά ήθελα. Να το πώ αλλοιώς: Θεωρώ πολύ μα πολύ αστείο το ερώτημα πότε θα χρειαστεις αργά και μλοκέ κλπ αφού το 90% του χρόνου σου το αμάξι το περνά στην άσφαλτο. Και να σας πώ γιατί; Αγόρασα τετρακίνητο για το 10% του χρόνου του. Με άλλα λόγια, αγόρασα τετρακίνητο για να ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ οι δυνατότητες του τη στιγμή που θα τις χρειαστώ. Αλλοιώς θα έπαιρνα ένα κανονικό αυτοκίνητο.

Ξέρετε τι απο αυτά πέτυχα;
Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!!!!!!
Το αυτοκίνητο που αγόρασα με πάει μια χαρά μεχρι το σημείο που ήθελα να έχω πρόσβαση και να το χρειαστώ. Εκεί ακριβώς το αυτοκίνητο δεν κάνει τη δουλειά για την οποία το πήρα!!!! Πως να μη νοιώθω χαζός; Και πως να μη νοώθω προδομένος απο την ΤΟΥΟΤΑ και τα "έξυπνα" ηλεκτρονικά της βοηθήματα;
Κατα συνέπεια έχει νόημα να ξέρεις για τα συστήματα τετρακίνησης ακόμη κι αν δεν πάς για αγώνες. Αν οι καταναλωτές γνώριζαν, τότε πιθανα τα σουβλάκια θα ήταν πιο σοβαρά όπως εκείνα της πρώτης γενιάς. Δεν καταλαβαίνω γιατί τα άτομα που θέλουν κάτι πιο σοβαρό θα πρέπει να σκάσουν τουλάχιστον 600000 Ευρω τη στιγμή που τα παλιά Βιτάρα, τα πρωτα RAV τα μικρά Jimny δουλευαν -διάβολε!-χωρις να πειράξεις! Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι αντιπροσωπείες δεν προσφέρουν -επι πληρωμή-εξτρα εξοπλισμό ουσιαστικό για αυτούς που θέλουν το κάτι διαφορετικό.....
Εδω και κάτι μήνες έχω παρατήσει το RAV στο πάρκινγκ. Τη βάρκα μου την κατεβάζει γερανός και το ταξίδι το κάνω φιλοξενούμενος στο παλιό Βιτάρα του φίλου μου που "εφτηνα" γιατί.....γιατί.....κάποιοι με είχαν πεισει οτι είναι απλά παλιό και αναχρονιστικό.
Εχω ακούσει και την άλλη σαχλαμάρα: ΔΕν είναι μόνο το αυτοκίνητο. Είναι και ο οδηγός. Να σας πώ γιατί κάνει που ακούγεται απόλυτα λογικό, μου φαίνεται η μεγαλύτερη σαχλαμαρα: Μια διαφήμιση πείθει κάποιον άσχετο, ότι ακριβώς επειδή είναι άσχετος θα πρέπει να πληρώσει κατιτις παραπάνω για να αγοράσει ένα όχημα, που θα το πάει εκειπου πάει κάποιος , ο οποίος επειδή είναι σχετικός δεν χρειάζεται το όχημα αυτό. Με άλλα λόγια σου πουλάνε ότι σήμερα η τεχνολογία σου καλύπτει τα κενά της ασχετοσύνης. Και αφου την πατήσεις και δεις το λάθος τότε σου θυμίζουν ότι εκτός απο το ότι δεν είσαι καλός οδηγός, είσαι και μ@λ@κ@ς γιατί έδωσες λεφτά για ένα όχημα που πρέπει να είσαι σχετικός για να το οδηγήσεις κι ας σου έταζε ότι τα κάνει όλα μόνο του.....
Και μετά έρχονται οι "σχετικοί". Οι οπαδοί της στατιστικής: Βρε πόσες φορές θα χρειαστείς τα καλούδια;Λες και δεν αγοράστηκε το αμάξι για τις φορές αυτές. Ζήτω λοιπόν η εικονική τετρακίνηση, τα ψηλωμένα τετράτροχα, και ή βαφές "μ εσκισε κλαδί και πονάω". Ζήτω και οι πεντόλιτροι κινητήρες που αφήνουν πιο πολύ διοξείδιο του άνθρακα απο τον αέρα που ρουφάμε στη φύση που επισκεπτόμαστε. Ζήτω και οι αναιμικοί κινητήρες που κάνουν τα φτηνά πραγματικά τετρακίνητα να μην μπορούν να φτάσουν μέχρι το βουνό γιατί θα ξημερώσει. Ζήτω και οι δημοσιογράφοι που τα βρίσκουν όλα καλά ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη χωρίς να του εξηγούν τι συνέπειες έχουν οι ανάγκες αυτές. Αλήθεια, έχετε δεί έστω και ένα περιοδικό να αναγγέλει ότι το νεο Τσερόκι δεν φέρει τον 5ο τροχό στην πίσω πόρτα;
Άβαταρ μέλους
caRAVaner
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 25 Ιουν 2008, 07:26
Τοποθεσία: Μοσχάτο

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 25 Ιουν 2008, 08:50

Cool..
Καλως ηρθες!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 25 Ιουν 2008, 12:02

Απόψεις διαφορετικής "χροιάς" πάντα θα υπάρχουν πανω στο θέμα αλλά σίγουρα η επιλογή αυτοκινήτου είναι προσωπική άποψη και θέμα γούστου για τον καθένα μας!
Απλώς πάντα το θέμα είναι αν το θέλεις για να αποδείξεις κάτι στον εαυτό σου, στους άλλους, ή στη φύση...
Δεν ξέρω αν ποτέ κάποιο από αυτά σε αφήσει ικανοποιημένο (και βγεις νικητής) με οποιαδήποτε επιλογή αγοράς και να κάνεις καθώς πάντα θα θέλεις το κάτι παραπάνω...και ίσως τελικά χάσεις την ουσία...
Για να θαυμάσουμε και να ανακαλύψουμε τη φύση ούτε λοφάκια χρειάζεται να ανέβουμε, ούτε χαράδρες να κατέβουμε...έχουμε τόσο δασικό οδικό δίκτυο (να'μαστε καλά) που και οι πιο απαιτητικοί θα ικανοποιηθούν!
Και πάρε για παράδειγμα τα ένθετα από ΤΑ ΝΕΑ (χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, απλώς ειναι άξια αναφοράς), και δες με τι τύπου αυτοκίνητα γίνονται...
Με άλλα λόγια δεν χρειάζεται ούτε το σκληροτράχηλο, ούτε το καραβελτιωμένο,ούτε και το πανάκριβο "τζιπ" για να τα επιτύχεις όλα αυτά...

Τα υπόλοιπα είναι για να έχουμε να λέμε...

Και ως απόδειξη, μπες σε εκδρομές και δες πόσες αναφορές γίνονται για το αν η "ομάδα" πέρασε το χαντάκι τελικά σε αντίθεση με το τι συνάντησε από θέμα ομορφιάς και ιστορικού πλούτου που αυτή η χώρα περήφανα διαθέτει!

Στο είπα και πριν, αποψή μου πάντα...
Φιλικά και άνευ παρεξηγήσεως!

Καλώς ήρθες caRAVaner στο φόρουμ!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Landless » 25 Ιουν 2008, 22:25

Researcher έγραψε:Και ως απόδειξη, μπες σε εκδρομές και δες πόσες αναφορές γίνονται για το αν η "ομάδα" πέρασε το χαντάκι τελικά σε αντίθεση με το τι συνάντησε από θέμα ομορφιάς και ιστορικού πλούτου που αυτή η χώρα περήφανα διαθέτει!


Καλά και άγια όλα αυτά αλλά μην ξεχνάς ότι συμπληρωματικά με τα παραπάνω υπάρχουν και άνθρωποι που χαίρονται με την προσπάθεια να περάσουν το χαντάκι, να ανέβουν την πλαγιά, να περάσουν το ποτάμι κλπ. άσχετα με το αν αυτό θα τους βγάλει κάπου ή όχι.
Εφόσον τα παραπάνω γίνονται με σεβασμό στη φύση, δεν είναι κακό κάποιος να επιλέξει ένα όχημα που του δίνει τη δυνατότητα να χαρεί και με αυτό τον τρόπο.
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Researcher » 25 Ιουν 2008, 23:42

Βεβαίως και δίκιο έχεις! Άλλωστε η χαρά που δίνει το φαινόμενο offoad είναι διαφορετική για τον καθένα μας! και το χαντάκι έχει τη κ@βλ@ του!
Απλως ήθελα να τονίσω ότι ο σκοπός παντα διαφέρει για την επιλογή αυτοκινήτου από άτομο σε άτομο και καλό θα ήταν να μην τη κατακρίνουμε.
Για τη φύση όμως που λες, δυστυχώς...δύσκολο να μην αλλάξει η μορφολογία ενός τοπίου μετά από μια "μεγάλη επίσκεψη"...και αναφέρομαι σε όλους τους τύπους αυτοκινήτων για να μην παρεξηγούμαστε...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό caRAVaner » 26 Ιουν 2008, 07:42

Παιδιά δεν παρεξηγούμαι με τίποτα! Εξάλλου αντιπαράθεση κάνουμε κι οχι καβγά. Εξάλου σε ένα φόρουμ δεν μπαίνεις μόνο για να πείς, αλλά και για να ακούσεις, και για να μάθεις .
Κι επειδή νοιώθω ότι με το καλημέρα σας στο forum έφερα την κατάθλιψη , λέω να το ελαφρύνω. Λοιπόν σας στέλνω μια φωτογραφία με θέμα "καράβι αν δείτε στο βουνό...." Ωχ, πιπέρι στο στόμα :evil:
Και να βάλω και την ερώτηση του άσχετου: Επειδή τα ηλεκτρονικά του RAV επαιμβαίνουν στην (χαζο)τετρακίνηση του ξέρει κανείς πως απενεργοποιούνται;
Καλώς σας βρήκα στο forum, και ευχαριστώ για τις ευχές
Άβαταρ μέλους
caRAVaner
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 25 Ιουν 2008, 07:26
Τοποθεσία: Μοσχάτο

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Ιουν 2008, 08:13

caRAVaner έγραψε:Παιδιά δεν παρεξηγούμαι με τίποτα! Εξάλλου αντιπαράθεση κάνουμε κι οχι καβγά. Εξάλου σε ένα φόρουμ δεν μπαίνεις μόνο για να πείς, αλλά και για να ακούσεις, και για να μάθεις .
Κι επειδή νοιώθω ότι με το καλημέρα σας στο forum έφερα την κατάθλιψη , λέω να το ελαφρύνω. Λοιπόν σας στέλνω μια φωτογραφία με θέμα "καράβι αν δείτε στο βουνό...." Ωχ, πιπέρι στο στόμα :evil:
Και να βάλω και την ερώτηση του άσχετου: Επειδή τα ηλεκτρονικά του RAV επαιμβαίνουν στην (χαζο)τετρακίνηση του ξέρει κανείς πως απενεργοποιούνται;
Καλώς σας βρήκα στο forum, και ευχαριστώ για τις ευχές


Στα ηλεκτρονικα μην επεμβεις καθολου ,ρωτησε στην αντιπροσωπεια γιατι θα εχεις προβλημα,πιθανον η απενεργοποιηση καποιου βοηθηματος να δινει εντολη στον εγκεφαλο για βλαβη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό meco » 26 Ιουν 2008, 11:14

caRAVaner έγραψε:Παιδιά δεν παρεξηγούμαι με τίποτα! Εξάλλου αντιπαράθεση κάνουμε κι οχι καβγά. Εξάλου σε ένα φόρουμ δεν μπαίνεις μόνο για να πείς, αλλά και για να ακούσεις, και για να μάθεις .
Κι επειδή νοιώθω ότι με το καλημέρα σας στο forum έφερα την κατάθλιψη , λέω να το ελαφρύνω. Λοιπόν σας στέλνω μια φωτογραφία με θέμα "καράβι αν δείτε στο βουνό...." Ωχ, πιπέρι στο στόμα :evil:
Και να βάλω και την ερώτηση του άσχετου: Επειδή τα ηλεκτρονικά του RAV επαιμβαίνουν στην (χαζο)τετρακίνηση του ξέρει κανείς πως απενεργοποιούνται;
Καλώς σας βρήκα στο forum, και ευχαριστώ για τις ευχές

Yπάρχει τρόπος αν το αυτοκίνητο σου έχει αυτόματο κιβώτιο.

ΠΗΓΗ RAV4WORLD

After being continually frustrated with our inability to completely turn off the VSC/TRC traction and stability control system, we recently learned from an anonymous source how to disable the overprotective electro-nanny. Road test coordinator Marc Noordeloos performed the complicated procedure, took a test drive, and, while grinning from ear to ear, pronounced the car transformed. If you own a 2006 GS (or IS), follow these steps and enjoy the slide. Once the car is started, you have thirty seconds to complete the process. With practice, the procedure can be completed in approximately fifteen seconds but, unfortunately, must be repeated each time the car is switched off.



1. Make sure the car is in Park and the parking brake is disengaged before you start the car.
2. Start the engine.
3. Engage the parking brake.
4. Fully depress the brake pedal and then release.
5. Fully depress the brake pedal and then release.
6. Disengage the parking brake.
7. Fully depress and hold down the brake pedal.
8. Engage the parking brake, then disengage it (while holding down the brake pedal).
9. Engage the parking brake, then disengage it (while holding down the brake pedal).
10. Release the brake pedal.
11. Engage the parking brake.
12. Fully depress the brake pedal and then release.
13. Fully depress the brake pedal and then release.

Μόλις ξαναβάλεις τη μηχανή μπροστα ενεργοποιείται ξανά.
Εδώ θα βρεις και μερικές ακόμα επεξηγήσεις
http://www.rav4club.gr/forum/viewtopic.php?t=303
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό caRAVaner » 26 Ιουν 2008, 12:11

meco σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πληροφορηση. Εχω μηχανικό κιβώτιο. Ελπίζω να μπορώ να εκτελέσω τα βήματα, αν και θα προτιμούσα να υπάρχει κάπου ένα κουμπάκι, και κάπου κάποιος που να ξέρει να το τοποθετήσει στο αυτοκίνητο. Εαν απενεργοποιηθούν τα ηλεκτρονικά η διαφορά είναι υπολογίσημη;
Άβαταρ μέλους
caRAVaner
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 25 Ιουν 2008, 07:26
Τοποθεσία: Μοσχάτο

Δημοσίευσηαπό meco » 26 Ιουν 2008, 12:46

caRAVaner έγραψε:meco σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πληροφορηση. Εχω μηχανικό κιβώτιο. Ελπίζω να μπορώ να εκτελέσω τα βήματα, αν και θα προτιμούσα να υπάρχει κάπου ένα κουμπάκι, και κάπου κάποιος που να ξέρει να το τοποθετήσει στο αυτοκίνητο. Εαν απενεργοποιηθούν τα ηλεκτρονικά η διαφορά είναι υπολογίσημη;

Παρακαλώ δεν κάνει τίποτα.
Παίζει το τι θα κερδίσεις και τι θα χάσεις.
Χωρίς τα ηλεκτρονικά δεν θα έχεις τη δυνατότητα "lsd διαφορικού" που σου δίνουν με την ενεργοποίηση των φρένων. Αυτό είναι είναι κακό.
Από την άλλη όμως θα γλυττώσεις από το "κόψιμο" του κινητήρα για την πρόβλεψη του σπινιαρίσματος.
Όπως αντιλαβάνεσαι σε κάποια σημεία θα κερδίζεις και σε κάποια άλλα θα χάνεις. Επειδή όμως το κόψιμο του κινητήρα είναι σημαντικό μάλλον θετικό το βλέπω το ισοζύγιο... :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 30 Ιουν 2008, 18:28

Το RAV δεν έχει απενεργοποίηση σε ESP και ηλεκτρονικά βοηθήματα όταν πάς offroad?!
Επίσης για τη 5η ρόδα στο cherokee έχουν γραφτεί πολλά (πχ δυσκολία να τη βγάλεις στις λάσπες). Εγώ πχ βλέπω σα θετικό το οτι τη βγάλανε για να μην έχει κραδασμούς η πίσω πόρτα και επιβαρύνει το αμάξωμα, σαν αρνητικό οτι σε extreme καταστάσεις είναι δύσκολο να την αφαιρέσεις και αλλάζει κάπως το look, εσύ γιατί το αναφέρεις?
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες