Το RAV δεν έχει κάποιο κουμπί απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών, και απο την άλλη έχει (ακόμα) τη ρεζέρβα στην πίσω πόρτα. Πιστεύω οτι η ρεζέρβα πρέπει να βρίσκεται στην πίσω πόρτα για κάποιον που κάνει off road διαδρομές για τους εξείς λόγους:
1. Σε περίπτωση που σκάσει ένα λάστιχο δεν χρειάζεται όυτε να αδειάσεις το πορτ παγκάζ, ουτε να σκύψεις για να βγάλεις τον τροχό.
2. Εξοικονομείται πολύτιμος χώρος για να βάλεις κάποια εργαλεία που παοιάνουν χώρο όπως ενας φορητός εργάτης κλπ.
Για τους δυο αυτούς λογους θεωρώ "σημα κατατεθέν " ενος αυτοκινήτου εκτός δρόμου την τοποθέτηση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα.
Α.! Και μη μου απαντήσεις οτι το RAV έχει μεν μια ρεζέρβα στην πίσω πόρτα αλλά δεν έχει κουμπί απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών του μια που δεν θα πολυβγεί εκτός δρόμου γιατί θα με τσούξει πολύ. (Η αλήθεια βλέπεις....). Αλλα απο την Jeep δεν το περίμενα αυτό. Ισως να το έκαναν για να ενισχυσουν την εντός πόλης οδήγηση (ευκολία στο παρκάρισμα κλπ).
Ξέρεις σε μερικά πράγματα κάνω μερικές λάθος παραδοχές και δεν θέλω να επηρεάζω το φόρουμ με αυτό, αν και είδη με αυτά που διάβασες παραπάνω θα πεις οτι το παράκανα. Μου φαίνεται οτι ο περισσότερος κόσμος παιρνει το SUV ως πρώτο αυτοκίνητο, και αυτό αλλάζει τα δεδομένα: Εκτος απο τετρακίνητο το θέλει και αυτοκίνητο. Και αυτό δεν αφήνει αδιάφορες τις βιομηχανίες συμπεριλαμβανομένης και της Chrysler. Μακαρι να είμαι λάθος!