Παιδιά, διάβασα το thread με πολύ ενδιαφέρον, αλλά έχω ακόμα κάποιες απορίες. Απλές είναι η αλήθεια, αλλά είμαι νέος στο χώρο.
Καταρχήν σε σχέση με τα κλειδώματα των διαφορικών. Το κεντρικό κλείδωμα αν καταλαβαίνω καλά κλειδώνει το ποσοστό της ροπής στον μπροστινό και πίσω άξονα, σωστά; Στην περίπτωση όμως αυτή λογικά δε θα μπορούμε να στρίψουμε χωρίς πρόβλημα, αφού οι τροχοί δεν έχουν κλειδωθεί σε συγκεκριμένη ροπή; Απ' όσο κατάλαβα υπάρχει και κλείδωμα όλων των τροχών, το οποίο είναι διαφορετικό απ' το κεντρικό; Εκεί όλοι οι τροχοί περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα, άρα εκεί πρέπει να πηγαίνουμε αυστηρά ευθεία για να μην έχουμε προβλήματα; Έχω καταλάβει καλά ή κάπου τα έχω μπερδέψει;
Τώρα, σε σχέση με τον υποπολλαπλασιαμό σχέσεων: καταρχήν πρέπει ο υποπολλαπλασιασμός να συνοδεύεται από κάποιου είδους κλείδωμα και αν ναι γιατί; Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε υποπολλαπλασιαμό με ελεύθερο διαφορικό; Τώρα, αν υποθέσουμε ότι υποπολλαπλασιαμός σημαίνει και κλείδωμα, ποιο είδος κλειδώματος πάει παρέα; Το κεντρικό ή το... γενικό (εννοώ σε όλους τους τροχούς) ή είναι θέμα κατασκευαστή;
Είχα οδηγήσει ένα παλιότερο Vitara, το οποίο είχε τα εξής mode τετρακίνησης: 2Η, 4Η και 4L. Τα H/L σημαίνουν High/Low ή High/Lock; Και συγκεκριμένα, το 2H είναι φαντάζομαι κίνηση στους δυο τροχούς (χωρίς κλείδωμα προφανώς), 4H τετρακίνηση με ελεύθερο διαφορικό (ή κάτι άλλο; ) και 4L είναι τετρακίνηση με κλείδωμα διαφορικού (αν ναι, τι είδους, κεντρικό ή σε όλους τους τροχούς) ή τετρακίνηση με υποπολλαπλασιαμό (ο οποίους συνοδεύεται με κάποιο κλείδωμα; ).
Και πάλι sorry για το... αρχάριο των αποριών μου, απλά μ' ενδιαφέρει να μάθω
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!