|
|
|
superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....
superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....
BILLJEEP έγραψε:TOYOTA HILUX πετρελαιο με ωφελιμο φορτιο πανω απο 2 τονους και αργα, μαλλον δεν ηξερε να το παει η' νομιζες οτι δεν ηξερε να το παει.
ZooL έγραψε:φαντάζομαι ότι το έχεις δει αυτό εδώ, ε iwpantel?
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y
X.
ZooL έγραψε:
Από την άλλη βέβαια, αν το Hilux που λέτε ήταν με άδεια καρότσα, με τι βάρος να φορτίσει τον πίσω άξονα του για τα δύσκολα? Think about it...
Χ.
ZooL έγραψε:Το panda όντως καταπίνει θεριά - σε πρόσφατη εκδρομή, ο φίλος μου με το μικρό "γκρίνιαζε" ότι τον καθυστερούσε ένα LR3
Και προς το τέλος, είναι σίγουρο πως θα ανέβαινε και τα τελευταία εμπόδια, όπου το LR3 και κάτι Land Cruiser ανέβηκαν με την βοήθεια εργάτη (λόγω ασφάλτινων ελαστικών), δυστυχώς όμως τον είχαν προδώσει λίγο νωρίτερα τα ηλεκτρικά του
Από την άλλη βέβαια, αν το Hilux που λέτε ήταν με άδεια καρότσα, με τι βάρος να φορτίσει τον πίσω άξονα του για τα δύσκολα? Think about it...
Χ.
diamond έγραψε:ZooL έγραψε:Το panda όντως καταπίνει θεριά - σε πρόσφατη εκδρομή, ο φίλος μου με το μικρό "γκρίνιαζε" ότι τον καθυστερούσε ένα LR3
Και προς το τέλος, είναι σίγουρο πως θα ανέβαινε και τα τελευταία εμπόδια, όπου το LR3 και κάτι Land Cruiser ανέβηκαν με την βοήθεια εργάτη (λόγω ασφάλτινων ελαστικών), δυστυχώς όμως τον είχαν προδώσει λίγο νωρίτερα τα ηλεκτρικά του
Από την άλλη βέβαια, αν το Hilux που λέτε ήταν με άδεια καρότσα, με τι βάρος να φορτίσει τον πίσω άξονα του για τα δύσκολα? Think about it...
Χ.
Χρήστο, η εκτίμηση μου είναι ότι όντως το Πάντα κάνει παπάδες ειδικά σε ότι έχει σχέση με εμπόδια στα οποία είσαι εν κινήσει, αλλά τα εμπόδια εκείνης της εκδρομής στο τέλος ήταν ζόρικα για ασφάλτινα λάστιχα και απλή τετρακίνηση. Εκεί θα χρειαζόταν τουλάχιστον ένα LSD για βγάλει την ανηφόρα στο τέλος.
Εγώ βέβαια μέχρι να πάρω το XJ το είχα ξεκατινιάσει το μικρό και το μόνο που δεν κατάφερα ήταν μια λασπουριά τύπου κινούμενη άμμος (χωρίς νερό από πάνω!!!) την οποία δεν υπολόγισα σωστά και τελικά έκατσε πάνω της.
ΤΟ αμάξι με χιονολάστιχα είναι ΤΕΛΕΙΟ στο χιόνι- πάγο (2 χειμώνες τώρα κάνω πάρτυ)
Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι το μεταξόνιο και το βάρος όπως ειπώθηκε αλλά και το γεγονός ότι είναι πολύ γρήγορη η εμπλοκή της τετρακίνησης με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει να σπινιάρει ώστε να χάσει πρόσφυση. Επίσης πιστεύω ότι η 1η του είναι αρκετά κοντή για τη δουλειά που τη χρειάζεται.
Πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι το Multijet με τα 70άλογα και τα 14,5 κιλά ροπής από τις 1800 στροφές μαζί με το μπλοκάρισμα του συνεκτικού συμπλέκτη.
iwpantel έγραψε:superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....
Ναι ρε συ superspy αλλα και ψοφιο ετσι?60 αλογατα μονο?Αδικια!Λιγα παραπανω αν ηταν θα ημουν ευχαριστημενος!
superspy έγραψε:iwpantel έγραψε:superspy έγραψε:Κοντό μεταξόνιο και ελαφρύ.
Μετράει....
καπου έχω φωτο από panda 4X4 σε trial. Ντάξ δεν πήρε το κύπελο, αλλά έβγαλε τα περισσότερα εμπόδια....
Ναι ρε συ superspy αλλα και ψοφιο ετσι?60 αλογατα μονο?Αδικια!Λιγα παραπανω αν ηταν θα ημουν ευχαριστημενος!
Ναι... αλλά.... θα έκαιγε ακόμα παραπάνω, θα τα έβγαζε πιο ψηλά και και και...
Ο συμβιβασμός που κάνανε είναι καλός.... Αλλά θα ήθελα να δώ και το πετρέλαιο....
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες