Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προτεραιότητα Μετατροπής

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Προτεραιότητα Μετατροπής

Δημοσίευσηαπό Bandit » 28 Δεκ 2004, 16:17

Για να ξέρουμε οι νέοι και να διορθώνονται οι παλιοί ... :razz:

Βάλτε σε σειρά σύμφωνα με τη δική σας προτίμηση τι μετατροπές θα κάνατε πρώτα και ποια τελευταία??? :?: :?: :?: :?: :?:

...Ελαστικά (ΜΤ ή ΑΤ)
...Μπλοκέ
...Ανάρτηση
...Προστατευτικά(Ποδιές)
...Σημεία ρυμούλκησης
...Αύξηση ιπποδύναμης-ροπής
...SNORKEL
...Εργάτη.
...Bucket?
...Κοντύτερες Σχέσεις
...Άλλα (Κάτι άλλο ΄-διευκρινίστε)
Ξεκινάω πρώτος... 8)

1)Ποδιά
2)Ελαστικά ΜΤ
3)Ανάρτηση
4)Κοντύτερες Σχέσεις
5)Ιπποδύναμη
6)Μπλοκέ
7)SNORKEL
8)Εργάτη
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό xristost » 28 Δεκ 2004, 22:14

1 ΕΛΑΣΤΙΚΑ 2 ΠΟΔΙΕΣ 3 ΑΝΑΡΤΗΣΗ 4 ΕΡΓΑΤΗ 5 SNORKEL
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
    Άβαταρ μέλους
    xristost
    250cc
    250cc
     
    Δημοσιεύσεις: 334
    Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
    Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

    Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 29 Δεκ 2004, 13:12

    Φίλε Bandit,

    η προτεραιότητα των βελτιώσεων έχει να κάνει με την χρήση που σε (-μας)ενδιαφέρει. -> Εκδρομές, Trial, Raid, παραλιακή, χιονοδρομικό κ.λ.π.

    Οπότε διευκρίνησέ μας
    Άβαταρ μέλους
    Dr.Format
    690cc
    690cc
     
    Δημοσιεύσεις: 1468
    Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
    Τοποθεσία: Αθήνα

    Δημοσίευσηαπό Bandit » 29 Δεκ 2004, 13:26

    Χμμμ!! Φαντάζομαι ότι για Χιονοδρομικό ένα σετ αλυσίδα ή λάστιχα είναι ΟΚ.
    Προφανώς θα εδιέφερε τους πιο ζωηρούληδες... Για Εκδρομές mild και άνω και γιατί όχι κανά 24ώρες ή και RAID...

    :twisted: :twisted: :twisted:
    Άβαταρ μέλους
    Bandit
    125cc Vespa GTR
    125cc Vespa GTR
     
    Δημοσιεύσεις: 131
    Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

    Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 29 Δεκ 2004, 13:40

    Bandit έγραψε:Για Εκδρομές mild και άνω και γιατί όχι κανά 24ώρες ή και RAID...


    0 Σημεία ρυμούλκησης, ιμάντες κλειδιά, κάνιστρο καυσίμου κ.λ.π.
    1 Ελαστικά ΜΤ
    2 Αλυσίδες
    3 GPS
    4 Προστατευτικά (Ποδιές, προφυλακτήρες κ.λ.π.)
    5 Ανάρτηση
    6 Προβολείς
    7 SNORKEL
    8 Εργάτης
    9 Μπλοκέ
    10 PSP
    11 Αύξηση ιπποδύναμης-ροπής
    ....
    Άβαταρ μέλους
    Dr.Format
    690cc
    690cc
     
    Δημοσιεύσεις: 1468
    Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
    Τοποθεσία: Αθήνα

    Δημοσίευσηαπό gc60 » 29 Δεκ 2004, 14:11

    1) Καλη παρεα
    2) CB/PMR
    3) Ιμαντες
    4) Αναρτηση
    5) ΜΤ
    6) Προβολια
    7) Ενα μικρο σετ απο κατσαβιδια, ταναλιες, κτλ.
    8 ) Ενα χαζο-πτυσσομενο φτυαρακι για ωρα αναγκης!!!
    9) Νερο.
    10) Λαδια.

    Dr.F, τι κανιστρο βενζινης εχεις και απο που το πηρες; Ειναι ειδικου τυπου ετσι;
    Άβαταρ μέλους
    gc60
    125cc Vespa GTR
    125cc Vespa GTR
     
    Δημοσιεύσεις: 188
    Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004, 13:15
    Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

    Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 29 Δεκ 2004, 14:49

    Dr.F, τι κανιστρο βενζινης εχεις και απο που το πηρες; Ειναι ειδικου τυπου ετσι;

    Είναι ένα μεταλικό (κόκκινο) 10-λιτρο φτιαγμένο για φουσκωτά και μου το χάρισαν :P
    Άβαταρ μέλους
    Dr.Format
    690cc
    690cc
     
    Δημοσιεύσεις: 1468
    Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
    Τοποθεσία: Αθήνα

    Δημοσίευσηαπό gc60 » 29 Δεκ 2004, 14:56

    Dr.Format έγραψε:Είναι ένα μεταλικό (κόκκινο) 10-λιτρο φτιαγμένο για φουσκωτά και μου το χάρισαν :P


    χε... :) σωστο και απλο :)
    Άβαταρ μέλους
    gc60
    125cc Vespa GTR
    125cc Vespa GTR
     
    Δημοσιεύσεις: 188
    Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004, 13:15
    Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

    Δημοσίευσηαπό vagelis » 29 Δεκ 2004, 16:34

    gc60 έγραψε:1) Καλη παρεα
    2) CB/PMR
    3) Ιμαντες
    4) Αναρτηση
    5) ΜΤ
    6) Προβολια
    7) Ενα μικρο σετ απο κατσαβιδια, ταναλιες, κτλ.
    8 ) Ενα χαζο-πτυσσομενο φτυαρακι για ωρα αναγκης!!!
    9) Νερο.
    10) Λαδια.

    Dr.F, τι κανιστρο βενζινης εχεις και απο που το πηρες; Ειναι ειδικου τυπου ετσι;


    ΤΡΕΖΟΣ στην Αθηνας,σε οτι μεγεθος θελεις.
    THE BEST 4X4XFAR

    SIII 88 YELLOW HREPI

    EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
    ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
    ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
    Άβαταρ μέλους
    vagelis
    690cc
    690cc
     
    Δημοσιεύσεις: 2521
    Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
    Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

    Δημοσίευσηαπό dista » 29 Δεκ 2004, 17:41

    Ρε σεις, για μετατροπές λέει το θέμα :evil:

    Όλα αυτά που λέτε πρέπει να είναι (μαζί με πολλά ακόμα :shock: ) μέσα στο αυτοκίνητο πρίν καν σκεφτείς να ξεκινήσεις για χώμα :evil:
    Άβαταρ μέλους
    dista
    450cc
    450cc
     
    Δημοσιεύσεις: 479
    Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
    Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

    Δημοσίευσηαπό giagoulas » 30 Δεκ 2004, 18:22

    Κατ' αρχήν ας ξεκινήσουμε τη συνταγή σωστά, "Πέρνουμε ένα Νιβα ...........κλπ, κλπ."

    Απ' όσο ξέρω τα κάνιστρα για σκάφη θαλάσσης έχουν εξαερισμό, κατί που νομίζω δε βολευει για τη δική μας περίπτωση.

    Κατά την αποωη μου χρειάζεσαι ένα κανιστρο στρατιωτικού τυπου που κλείνει αεροστεγώς.

    Επίσης σύμφωνα με το taxideyti είναι σημαντικό να το έχεις πάντα γεμάτο (ακόμη και στην περίοδο αποθήκευσης) αλλά και όταν το γεμίζεις να μην αφήνεις καθόλου κενά αέρος μέσα στο δοχείο.

    Αυτό επιτύγχάνεται με το να γυρεις το κανιστρο προς τα πίσω ώστε να γεμίσουν με καυσιμο ακόμη κα τα χεριούλια (που είναι σωληνωτά).
    -------------------------------------------------------
    Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
    -------------------------------------------------------
    Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

    ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

    www.tataclub.gr
    Άβαταρ μέλους
    giagoulas
    450cc
    450cc
     
    Δημοσιεύσεις: 773
    Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
    Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

    Δημοσίευσηαπό Bandit » 30 Δεκ 2004, 18:49

    Εσάς θα σας πάρω στο γάμο μου να μου πείτε και του χρόνου... :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x

    Αυτό λέγεται HIGH JACKING

    Αφού μάθαμε τα πάντα και σχετικά με τα κάνιστρα κτλπ. δε μας λέτε τώρα και τις μετατροπές που προτείνετε ή κάνατε πρώτα στα καμάρια σας????

    Το θέμα είναι ότι όλοι έχουμε διαφορετικές προτεραιότητες μετατροπών και αυτό είναι το σημαντικότερο... ΝΟΜΙΖΩ??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Άβαταρ μέλους
    Bandit
    125cc Vespa GTR
    125cc Vespa GTR
     
    Δημοσιεύσεις: 131
    Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

    Δημοσίευσηαπό vagelis » 30 Δεκ 2004, 19:01

    giagoulas έγραψε:Κατ' αρχήν ας ξεκινήσουμε τη συνταγή σωστά, "Πέρνουμε ένα Νιβα ...........κλπ, κλπ."

    Απ' όσο ξέρω τα κάνιστρα για σκάφη θαλάσσης έχουν εξαερισμό, κατί που νομίζω δε βολευει για τη δική μας περίπτωση.

    Κατά την αποωη μου χρειάζεσαι ένα κανιστρο στρατιωτικού τυπου που κλείνει αεροστεγώς.

    Επίσης σύμφωνα με το taxideyti είναι σημαντικό να το έχεις πάντα γεμάτο (ακόμη και στην περίοδο αποθήκευσης) αλλά και όταν το γεμίζεις να μην αφήνεις καθόλου κενά αέρος μέσα στο δοχείο.

    Αυτό επιτύγχάνεται με το να γυρεις το κανιστρο προς τα πίσω ώστε να γεμίσουν με καυσιμο ακόμη κα τα χεριούλια (που είναι σωληνωτά).



    Βαζεις σωληνακι και βγαζεις τον εξαερισμο εξω απο το αυτοκινητο,οπως εχω κανει εγω.
    THE BEST 4X4XFAR

    SIII 88 YELLOW HREPI

    EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
    ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
    ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
    Άβαταρ μέλους
    vagelis
    690cc
    690cc
     
    Δημοσιεύσεις: 2521
    Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
    Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

    Δημοσίευσηαπό mato » 30 Δεκ 2004, 21:30

    Bandit έγραψε:Εσάς θα σας πάρω στο γάμο μου να μου πείτε και του χρόνου... :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x

    Αυτό λέγεται HIGH JACKING

    Αφού μάθαμε τα πάντα και σχετικά με τα κάνιστρα κτλπ. δε μας λέτε τώρα και τις μετατροπές που προτείνετε ή κάνατε πρώτα στα καμάρια σας????

    Το θέμα είναι ότι όλοι έχουμε διαφορετικές προτεραιότητες μετατροπών και αυτό είναι το σημαντικότερο... ΝΟΜΙΖΩ??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


    dista έγραψε:Ρε σεις, για μετατροπές λέει το θέμα

    Όλα αυτά που λέτε πρέπει να είναι (μαζί με πολλά ακόμα ) μέσα στο αυτοκίνητο πρίν καν σκεφτείς να ξεκινήσεις για χώμα


    κατ' αρχάς να συμφωνήσω με τους δύο προλαλήσαντες, και πρίν συνεχίζουμε να απαριθμούμε μετατροπές και όχι εξοπλισμό, θα ήθελα να ρωτήσω (από καθαρή περιέργεια) τον σκοπό του αρχικού ερωτήματος, μιας και - αν μείνουμε στις μετατροπές - όλοι θα τα θέλαμε όλα αυτά που απαριθμούνται :
    το κατά πόσο τα κάνουμε εξαρτάται πρώτα απ' όλα (πιστεύω) από την χρήση του αυτ/του - αλλά και από το ίδιο το αυτοκίνητο - στην αγορά νομίζω δεν υπάρχουν τα πάντα για τα πάντα - και δεύτερον από την τσέπη μας.

    Και για να μη με λέτε και γκρινιάρη,

    0 αν το σηκώνει το αυτοκίνητο, αύξηση ροπής (στο niva δεν έχω ακούσει κανέναν να τόκανε)
    1 ΜΤ λάστιχα (αυτό θεωρείται μετατροπή αν δεν αλλάξεις ούτε ζάντες ?)
    2 αναρτήσεις (αυτά τα έχω κάνει)
    3 ποδιές - σημεία πρόσδεσης (γίνονται, σήμερα πέταξα την ποδιά)
    4 μπλοκέ ή έστω αλλαγή γραναζιών
    5 εργάτης (κι αυτό στον εξοπλισμό πάει)
    6 σε συνδυασμό με τον εργάτη, άλλο (ή καθόλου) μπροστινό προφυλακτήρα
    Άβαταρ μέλους
    mato
    450cc
    450cc
     
    Δημοσιεύσεις: 852
    Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
    Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

    Δημοσίευσηαπό tedos » 31 Δεκ 2004, 07:26

    1. ΑΤ Λαστιχα
    2. Αναρτηση
    3. ΜΤ λαστιχα
    4. Εξοπλισμος για ψευτο-αγωνες :D (τερατριπ, προβολεις,κλπ)
    5. Βελτιωσεις φρενα
    6 Βελτιωσεις κινητηρα-Ποδιες
    7. Καθισματα-Ζωνες
    Stratego Adventure Team

    My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


    Nemo Vom Batu
    Άβαταρ μέλους
    tedos
    690cc
    690cc
     
    Δημοσιεύσεις: 2571
    Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
    Τοποθεσία: South Evoia, Greece

    Επόμενο

    Επιστροφή στο 4x4 Forum

    Μέλη σε σύνδεση

    Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

    cron