Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin 2.0 vs GV 2.0 vs Wrangler 2.4 ?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 22:10

Δες παραπάνω... πατήθηκε κατά λάθος η ΥΠΟΒΟΛΗ ...
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 06 Σεπ 2005, 22:48

michailbm έγραψε:
Το Pinin από όσα ξέρω δεν έχει τη δυνατότητα κοντών σχέσεων με ξεκλείδωτο το κεντρικό

Αυτό δεν αναιρεί αυτό:
εκεί που παει το Pinin “μαμά” δεν μπορεί το wrangler “μαμά”!!!!!!


Καθώς και το ότι έχει ελευθέρα 4x4 που σε βγάζουν από παντού χωρης γλιστρήματα με τα 4οπως στα βιταρα Gβιταρα και όλα τα σχετικά με Tcase συμπεριλαμβανόμενου και του Galloper!


Το νέο GV έχει πλέον ελεύθερα 4Χ4 . :razz:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Σεπ 2005, 22:57

DISCOVERER έγραψε:Θυμίζω ότι σε λασποτοπους με πλάγια κλίση μόνο με κεντρικό διαφορικό ελεύθερο και με κοντά γλυτώνεις τη τούμπα....

Αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί ισχύει φίλε μου, μήπως θα μπορούσες να το εξηγήσεις γιατί συμβαίνει :?:
Αν είναι έτσι, τα Wrangler και τα Sami δεν θα πρέπει να περνάνε ποτέ από τέτοιου είδους κακοτοπιές...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Σεπ 2005, 23:07

firelord έγραψε:ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΙΖΕΣΑΙ (είσαι και υπέρβαρος ΧΑΧΑ!)

Εγώ βρε??? Εγώ να συγχιστώ από εσένα???
Αφού ξέρεις ότι σε συμπονάω τώρα που έχεις 2 κόρες να προικίζεις :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 07 Σεπ 2005, 08:14

xontros έγραψε:
DISCOVERER έγραψε:Θυμίζω ότι σε λασποτοπους με πλάγια κλίση μόνο με κεντρικό διαφορικό ελεύθερο και με κοντά γλυτώνεις τη τούμπα....

Αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί ισχύει φίλε μου, μήπως θα μπορούσες να το εξηγήσεις γιατί συμβαίνει :?:
Αν είναι έτσι, τα Wrangler και τα Sami δεν θα πρέπει να περνάνε ποτέ από τέτοιου είδους κακοτοπιές...


Λογο του σπιναρίσματος και στους δυο άξονες (50% - 50%) ,ειδικά αν έχουμε πλάγια κλίση !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Σεπ 2005, 08:47

οι πλαγιολισθήσεις ειδικά σε στενούς βουνίσιους αγριόδρομους είναι όντως πηγή προβλημάτων

από την άλλη είναι συνήθεια του καθενός το πως θα χειρισθεί τα 2 ή τα 3 διαφορικά, το μεγάλο ή το μικρό όχημα κλπ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 07 Σεπ 2005, 09:22

Για το πλάγιο γλύστρημα θα σας πώ τα εξής

Ας υποθέσουμε ότι είσαι σε πλαγια κλίση 30 μοιρών σε χόρτο-λασπη και όχι σε δρόμο. Ξαφνικά με μπλοκέ το κεντρικό αισθάνεσαι ότι σε παίρνει κάτω γλυστρώντας. Έχεις δύο επιλογές

α) να στρίψεις μούρη κάτω με κοντά και να αφήσεις να ρολλάρει ανακτώντας πρόσφυση, ή
β) να στρίψεις μούρη πάνω κάθετα για να φύγεις

Τα περιοδικά συνήθως λένε την α λύση, αλλά αν στο κάτω υπάρχει π΄χ. λίμνη ή γκρεμός ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ οπότε ή πρέπει να πάς επάνω ή ίσια με ψιλοκοσκίνισμα τιμονιου χωρίς να κοσκινίσει το πίσω μέρος.

Για κάντο με μπλοκέ κεντρικό (ούτε λόγος για μπλοκέ μπρός - πίσω) και τότε τα λέμε.

Αντίστοιχα ισχύει για πάγο σε άσφαλτο

Γι’ αυτό ακριβώς τα L/R, τα NIVA και τα L/C (sorry που τα ξέχασα πρίν, απλά δεν ήταν στην ίδια κατηγορία τιμής-κυβικών) που έχουν επιλογή και για κοντό-μακρύ και για μπλοκέ -ελεύθερο υπερτερούν έναντι όλων των άλλων στη ΛΑΣΠΗ KAI ΣΤΙΣ ΠΛΑΓΙΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ

Ο Αμερικάνος και τα Σουζούκι υπερτερούν κυρίως λόγω βάρους και χαμηλού κέντρου βάρους στις κάθετες αναρριχήσεις.

Επικαλούμε τη μαρτυρία όσων ήταν πέρυσι το Φεβρουάριο στο Mad Cup με το πολύ χιόνι στα Κιούρκα.

Το απλό (μαμά) L/R 100 ήταν επάνω και έδεναν τους ιμάντες/συρματόσχοινα για τους εργάτες οι διαγωνιζόμενοι (5 ήρωες μόνο!!).
Στο τελείωμα του εμποδίου ΕΦΥΓΕ ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Εγώ με το Disco έφυγα απροβλημάτιστα απο την απέραντη λασπολίμνη που είχαν δημιουργήσει κυρίως κάτι Cherokades και wranglerades οι οποίοι (4 η 5 ) είχαν ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΜΟΥΔΙΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ.

Κλείνοντας λέω στο φίλο που ενδιαφέρεται να αγοράσει.

ΑΦΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΒΡΑΧΟΚΗΠΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΜΑΧΙΕΣ μήπως πρέπει να πάς σε L/R Disco ή L/C

Με 30.000 βρίσκεις σχεδόν καινούργια με λιγότερα απο 50.000 χλμ....

Και θα μπορείς να πάρεις και τα πράγματάκια σου μαζί :wink:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 07 Σεπ 2005, 10:08

Νομίζω ότι όλοι στις απαντήσεις - συμβουλέ προς τον φίλο Ahnold ξεχάσατε ένα σημαντικό παράγοντα : Την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ κυρίως , και την ποιότητα κατασκευής. Εκεί νομίζω ότι υπερτερεί σαφώς το Pinin , πράγμα που κατ' εμέ αντισταθμίζει πλήρως όλα τα άλλα . Επίσης παίζει και το κόστος χρήσης όσον αφορά ανταλλακτικά , service κ.λ.π.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 07 Σεπ 2005, 12:52

Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον,

test-drive να κανω, αλλά δε θα είναι και τόσο εύκολο να βρω πολύ άγριες συνθήκες για να δω διαφορές στο off road... άσε δηλαδή που με μηδέν πείρα σε οδήγηση 4χ4 δε νομίζω να είμαι σε θέση να διαπιστώσω και πολλά πράγματα από μόνος μου.

DISCOVERER έγραψε:ΑΦΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΒΡΑΧΟΚΗΠΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΜΑΧΙΕΣ μήπως πρέπει να πάς σε L/R Disco ή L/C


Δεν είναι μόνο αυτό, όπως είπα και στην αρχή θέλω ένα αυτοκίνητο για όλα: πόλη, εθνική, off-road. Καταλαβαίνω βέβαια ότι δεν είναι δυνατόν να τα κάνει όλα καλά, αλλά ας τα κάνει και μέτρια. Απλά θέλω η έμφαση να είναι στο off-road, σε αντίθεση με τα SUV που είναι προσανατολισμένα στην άσφαλτο. Έχω σκεφτεί και την περίπτωση να έχω και ένα απλό IX για την πόλη, αλλά δεν κάνω τόσα χιλιόμετρα που να δικαιολογούν δύο αυτοκίνητα. Απ' την άλλη, μια που για να πας στα βουνά πρέπει να περάσεις από εθνική, το ικανοποιητικό ταξίδι και οι off-road ικανότητες πρέπει να συνυπάρχουν στο ίδιο αυτοκίνητο. Λόγω της χρήσης στην πόλη και επειδή δε με νοιάζουν και οι χώροι, δε θέλω να πάρω κανένα τέρας. Μάλιστα, αν έβγαινε το δίλιτρο Pinin σε τρίπορτο θα το προτιμούσα, αλλά δυστυχώς τώρα πια βγαίνει μόνο σε πεντάπορτο (προς Mitsubishi: Ενημερώστε την ιστοσελίδα σας ρεεεεεεε!)
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Σεπ 2005, 09:42

ε τότε φίλε νομίζω πως το Pinin 2.0 είναι μονόδρομος

το είχε ο michailbm και μπορεί να σου μεταφέρει μεγάλο όγκο πληροφοριών
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 08 Σεπ 2005, 12:01

Για ότι πληροφορία θες είμαι στην διάθεση σου!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Σεπ 2005, 12:17

τί έγινε Μιχάλη? Τις σαβουρδιάσανε τις μετοχές οι Daimler Chrysler?

Πάει και η Μίτσου για ΦΟΥΝΤΟ?

ΩΧΩΧ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 08 Σεπ 2005, 13:44

Χρηματιστηριακές φούσκες .... δεν είναι τίποτα!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 08 Σεπ 2005, 19:03

Jugulator έγραψε:Νομίζω ότι όλοι στις απαντήσεις - συμβουλέ προς τον φίλο Ahnold ξεχάσατε ένα σημαντικό παράγοντα : Την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ κυρίως , και την ποιότητα κατασκευής. Εκεί νομίζω ότι υπερτερεί σαφώς το Pinin , πράγμα που κατ' εμέ αντισταθμίζει πλήρως όλα τα άλλα . Επίσης παίζει και το κόστος χρήσης όσον αφορά ανταλλακτικά , service κ.λ.π.


Φίλε με το συμπάθιο αλλά το Pinin είναι made in Italy και έχει και τον ακατονόμαστο από πίσω αν χρειαστείς ανταλλακτικά !! . Μάλλον για τον Suztuka τον βλέπω τον φίλο Anhold .
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό michailbm » 08 Σεπ 2005, 19:26

sutzukaki nia nia nia xaxaxaxaxaxaxax
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες