Για το πλάγιο γλύστρημα θα σας πώ τα εξής
Ας υποθέσουμε ότι είσαι σε πλαγια κλίση 30 μοιρών σε χόρτο-λασπη και όχι σε δρόμο. Ξαφνικά με μπλοκέ το κεντρικό αισθάνεσαι ότι σε παίρνει κάτω γλυστρώντας. Έχεις δύο επιλογές
α) να στρίψεις μούρη κάτω με κοντά και να αφήσεις να ρολλάρει ανακτώντας πρόσφυση, ή
β) να στρίψεις μούρη πάνω κάθετα για να φύγεις
Τα περιοδικά συνήθως λένε την α λύση, αλλά αν στο κάτω υπάρχει π΄χ. λίμνη ή γκρεμός ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ οπότε ή πρέπει να πάς επάνω ή ίσια με ψιλοκοσκίνισμα τιμονιου χωρίς να κοσκινίσει το πίσω μέρος.
Για κάντο με μπλοκέ κεντρικό (ούτε λόγος για μπλοκέ μπρός - πίσω) και τότε τα λέμε.
Αντίστοιχα ισχύει για πάγο σε άσφαλτο
Γι’ αυτό ακριβώς τα L/R, τα NIVA και τα L/C (sorry που τα ξέχασα πρίν, απλά δεν ήταν στην ίδια κατηγορία τιμής-κυβικών) που έχουν επιλογή και για κοντό-μακρύ και για μπλοκέ -ελεύθερο υπερτερούν έναντι όλων των άλλων στη ΛΑΣΠΗ KAI ΣΤΙΣ ΠΛΑΓΙΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ
Ο Αμερικάνος και τα Σουζούκι υπερτερούν κυρίως λόγω βάρους και χαμηλού κέντρου βάρους στις κάθετες αναρριχήσεις.
Επικαλούμε τη μαρτυρία όσων ήταν πέρυσι το Φεβρουάριο στο Mad Cup με το πολύ χιόνι στα Κιούρκα.
Το απλό (μαμά) L/R 100 ήταν επάνω και έδεναν τους ιμάντες/συρματόσχοινα για τους εργάτες οι διαγωνιζόμενοι (5 ήρωες μόνο!!).
Στο τελείωμα του εμποδίου ΕΦΥΓΕ ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Εγώ με το Disco έφυγα απροβλημάτιστα απο την απέραντη λασπολίμνη που είχαν δημιουργήσει κυρίως κάτι Cherokades και wranglerades οι οποίοι (4 η 5 ) είχαν ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΜΟΥΔΙΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ.
Κλείνοντας λέω στο φίλο που ενδιαφέρεται να αγοράσει.
ΑΦΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΒΡΑΧΟΚΗΠΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΜΑΧΙΕΣ μήπως πρέπει να πάς σε L/R Disco ή L/C
Με 30.000 βρίσκεις σχεδόν καινούργια με λιγότερα απο 50.000 χλμ....
Και θα μπορείς να πάρεις και τα πράγματάκια σου μαζί