tasos953 έγραψε:jimnys έγραψε:tasos953 έγραψε:Σιγά να μή έχει χώρο και για....... τρυφερά τέτ α τέτ![]()
![]()
![]()
Απενεργοποιημένα π.μ??????
Να σου δείξω πως φορτώνουνε tasos 953?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Στη μπαγαζιέρα:![]()
![]()
Θα ήθελα να το δώ αυτό
![Exclamation :!:](./images/smilies/exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/exclaim.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
tasos953 έγραψε:jimnys έγραψε:tasos953 έγραψε:Σιγά να μή έχει χώρο και για....... τρυφερά τέτ α τέτ![]()
![]()
![]()
Απενεργοποιημένα π.μ??????
Να σου δείξω πως φορτώνουνε tasos 953?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Στη μπαγαζιέρα:![]()
![]()
tazmania έγραψε:tasos953 έγραψε:jimnys έγραψε:tasos953 έγραψε:Σιγά να μή έχει χώρο και για....... τρυφερά τέτ α τέτ![]()
![]()
![]()
Απενεργοποιημένα π.μ??????
Να σου δείξω πως φορτώνουνε tasos 953?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Στη μπαγαζιέρα:![]()
![]()
Θα ήθελα να το δώ αυτόΤρυφερό tet a tet στην μπαγκαζιέρα
Σαν τσόντα με τον Γκουσγκούνη μου κάνει
![]()
![]()
grvit έγραψε:Το δικό μου,
SUZUKI VITARA 2001,1.6L JLX 16v,2 door,soft top.
=====ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ================
-Calmini 3" super articulation lift
- Calmini 3" body lift κατασκευή νέων βάσεων ωστε να ερθουν οι προφυλακτήρες ξανά στη σωστή θέση και να μην υπάρχει κενό,και επιμήκυνση λεβιέδων.
-Calmini ποδιές μπροστά.κέντρο,πίσω.
-Calmini αμορτισέρ τιμονιού.
-Calmini κορώνες-πηνία 5,83:1
-Scorpion Racing αποστάτες στους τροχούς
-Calmini εξάτμιση πλήρης 2" - απο χταπόδι μέχρι τελικό ημιελευθέρας-hi flow καταλύτης-κόψιμο ουράς και συγκόλληση νέου κομματιού που βγαίνει ευθεία απο το καζανάκι ώστε να μην είναι πίσω απο τον τροχό.
-Κ&Ν filtercharger
-Warn premium hubs /fuses .Αλλαγή απο αυτόματες πλήμνες σε χειροκίνητες με ειδική εσωτερική ασφάλεια ωστε σε πολύ ζόρισμα να σπάει η ασφάλεια και να απελευθερώνει τον τροχό.Ετσι κατά μεγάλο ποσοστό σώνουμε ημιαξόνια.
-Calmini Anvil axle front -Σιδερένιος άξονας μπροστά με προσαρμοσμένο δικό του μίνι ημιαξόνιο ώστε να έχει 2 ίδια ημιαξόνια (αυτά με την φλάντζα των 3 βιδών) μπροστά.Ετσι και να σπάσει κάποιο αρκεί να έχω 1 παραπάνω.
Ως ανταλλακτικό υπάρχει και ο σιδερένιος άξονας απο Grand Vitara 2.5L.V6
-Σιδερένιο τρίτο μέλος απο Grand Vitara 2.5L,V6
-Centerforce Dual Friction δισκοπλατώ.
-Ζάντες μαμίσιες και λαστιχα Yokohama Geo M/T 30X9,5X15
-Ζώνες Momo αγωνιστικές 4 σημείων.
- Detroit EZ Locker πίσω και ας κάνει κλίκ-κλάκ όσο θέλει ....
-Safari Snorkel
-Ενίσχυση βάσεων Ζ στο σύστημα διεύθυνσης -Calmini idler arm brace
-Ανέβασμα ντεπόζιτου καυσίμων 3"
- Και φυσικά ο απαραίτητος εξοπλισμός όπως τεσταρισμένα ναυτικά
κλειδιά,3 ιμάντες 4τονους,αλυσίδες,φτυάρι,CB,κ.τ.λ
Εντός 2004 :
- Calmini γρανάζια μειωτήρα 4,24:1
-Calmini winch bumper -Warn ή Ramsey εργάτης
-Περιστροφή του πίσω άξονα,με κόψιμο βάσεων ελατηρίων και αμορτισέρ και επανασυγκόληση σε νέες θέσεις ωστε να βελτιωθεί η γωνία: άξονας μετάδοσης-πηνίο-πίσω διαφορικό.
-Πλήρης συμπαγής άξονας μπροστά -ράβδοι πανάρ Calmini SAS
m38a1 έγραψε:Ας γραψω και εγω οχι οτι εχει πολλα πανω το αμαξι αλλα αν βρεθει αλλος να κανουμε κομα(αστιευομαι, παραπονο το εχω).
Willys m38a1 '58.
μετατροπη κινητηρα με ford sierra 2,0l(και συμπλεκτη)
hand made power exhaust (χωρις σχολια)
μετατροπη συστηματος διευθυνσης απο κολωνα τιμονιου,ατερμονα εως τα ακρομπαρα(ιδιοκατασκευη) απο renegade cj7.
μετατροπη τα καθισματα οδηγου συνοδηγου με τυπου backet
1,5 ιντσες body lift
1 ιντσα ψηλωμα add a leaf
λαστιχα 31χ10,5 15αρα ζαντα bridgestone m/t
στο μελλον
μετατροπη σαζμαν, τετρακινηση, διαφορικα
αλλαγη σουστες 2,5 ιντσες της superlift με αμορτισερ rancho ριθμιζωμενα
μετατροπη το ντεποζιτο
roll cage
απο βδομαδα αλλαγει τα σκουλαρικια στις σουστες με γρασαδωρους μιση ιντσα ψηλωμα της daystar.
αν ξεχασα κατι θα συμπληρωσω
juan έγραψε:ENA MAVERICK ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ
furious έγραψε: Περιστροφή του πίσω άξονα γιατί κάνεις; Οι σταυροί δε φθείρονται τόσο ή και το διαφορικό; Μετά από πόσο ψήλωμα δηλαδή θέλει περιστροφή; Φαντάζομαι μιλάμε για μικρή περιστροφή έτσι;
Εγώ θα ξεκολλήσω ούτως ή άλλως τις βάσεις για να περάσω τις σούστες πάνω απ' τους άξονες του Rocsta. Τώρα μ' έβαλες σε σκέψεις. Μήπως πρέπει να τον περιστρέψω και λίγο; Ο μπροστινός δε χρειάζεται;
grvit έγραψε:furious έγραψε: Περιστροφή του πίσω άξονα γιατί κάνεις; Οι σταυροί δε φθείρονται τόσο ή και το διαφορικό; Μετά από πόσο ψήλωμα δηλαδή θέλει περιστροφή; Φαντάζομαι μιλάμε για μικρή περιστροφή έτσι;
Εγώ θα ξεκολλήσω ούτως ή άλλως τις βάσεις για να περάσω τις σούστες πάνω απ' τους άξονες του Rocsta. Τώρα μ' έβαλες σε σκέψεις. Μήπως πρέπει να τον περιστρέψω και λίγο; Ο μπροστινός δε χρειάζεται;
Για να βελτιώσω τη γωνία του πηνίου-άξονα,και να βάλω μακρύτερα αμορτισερ για να παρω αλλη μια ιντσα ή και δύο ,ελευθερίας ανάρτησης.Το ελατήριο εχει το περιθώριο.
Επίσης το πρόσφατο update ειναι αυτό :
GRVIT Specifications :
Suzuki Vitara SWB JLX ,1.6L,16v,2001
Suspension
- Calmini 3" super articulation suspension lift
Body lift
- Calmini 3"
Wheels - Tyres
-Yokohama Geolandar M/T 30X9,5X15
Engine
- 1600cc ,16v
- K&N Filtercharger
- Calmini Exhaust Combo
Transmission
- Calmini 5,83:1 Rings & Pinions
- Calmini Anvil front axle
- Steel third member (carrier) from 2.5L,V6 GV
-Centerforce Dual Friction Clutch
-Warn premium "fused" hubs
-Calmini Limited Slip Differential (70%) front axle
-Detroit EZ Locker -rear axle (100%) auto locker
Other Mods
-Calmini Skid Plates (all of them)
-Calmini steering stabiliser
-Calmini idler arm brace
-Safari Snorkel
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες