Γεια σου manos77,
θα σου προτείνω να βάλεις όποιον εργάτη αποφασίσεις εσύ, εκεί που τον έχεις φανταστεί στο αμάξι για τις δουλειές που θέλεις να σου κάνει ανά διαστήματα!
Μπροστά για λάσπες και λοιπά παιχνίδια (αν και ένας πίσω δεν κάνει ποτέ κακό) και επίσης φαντάζομαι οτι για να ρίξεις φουσκωτό ενός τόνου σε βάρος μιλάμε για ενα σκάφος πάνω απο τα 5μ+, οπότε υποθέτω οτι απο εκεί που τώρα το ρίχνεις μπορείς και μανουβράρεις έστω και περιορισμένα, έτσι δεν είναι?
Απλά έχοντας τον εργάτη μπροστά, τότε θα το βγάζεις έξω μούρη με μούρη μέχρι να πατήσει καλά και να το κοτσάρεις πάλι.
Ελπίζω πάντως να έχεις ελέγξει καλά τον χώρο όπου πρόκειται να τον τοποθετήσεις στο αμάξι (εαν είναι σταθερός τελικά) ούτως ώστε να κάνεις και τη σωστή επιλογή σε εργάτη.
Στο δικό μου grand έχω έναν Τ-ΜΑΧ 6500, έκει που τον έβαλα δεν πιστέυω οτι ένας 9000 lbs θα έμπαινε έυκολα, άσε που εγώ δεν τον ήθελα προσωπικά.
Πιστέυω οτι για αυτά που θέλεις και προσδοκείς απο ένα τέτοιο "εργαλείο" οι 9000 lbs είναι περισσότερες απο ότι χρειάζεσαι νομίζω.
Το φουσκωτό δεν είναι τίποτα να το σύρεις στα αμμοχαλίκια με ενα 6500 lbs, ίσως και μικρότερο απο 6500 lbs.
Οσο αφορά τις λάσπες....... εκεί μπορεί να τον θέλεις, αλλά και πάλι αφού λές οτι δεν κάνεις τρέλες, οι 6500 lbs (άντε το πολύ 8500) νομίζω οτι σου ταιριάζουν καλύτερα σε όλα αυτά ακόμα και στο χώρο που θα "καταλάβει" ο εργάτης στο αμάξι σου.
Σκέψου καλά και αποφάσισε...... κάνε μια έρευνα αγοράς απο τιμές και επιδόσεις εργατών γενικά και κατέληξε εκεί που νομίζεις καλύτερα για το σύνολο των απαιτήσεών σου.
Πάντως προσωπικά απο τον Τ-ΜΑΧ 6500 που έχω είμαι πολύ ευχαριστημένος, καθότι άψογος σε όλα του μέχρι τώρα καθως επισης δεν θα έπαιρνα φορητό εργάτη πιστέυω ποτέ μου...... θα προτιμούσα άλλο έναν στο πίσω μέρος.
Φιλικα vasilis.