forester έγραψε:Κάτι παρόμοιο ισχύει για την εξάτμιση του x-trail, στο λίγο ψηλότερο...άντε να είναι 16 εκ.
Αυτά, και αν θες σχολίασε..... Με καλή διάθεση τα γράφω , απλά είναι η πραγματικότητα. Καμιά κακία ή αντιπαράθεση....
Χωρίς διάθεση για αντιπαράθεση, υπεράσπιση και μετρήματα λέω το εξής:
Εδώ ενας υποψήφιος αγοραστής 4Χ4 εθεσε μια ερώτηση τι αυτοκίνητο να αγοράσει. Η δικιά μου η γνώμη είναι πως σε μια τέτοια ερώτηση οι απαντήσεις πρέπει να είναι του τύπου "το δικό μου μετά από τόσα χλμ δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα ή εβγαλε αυτό","το κόστος του σέρβις σε σχέση με ενα συμβατικό είναι τόσο",¨"καίει τόση βενζίνη σε αντίθεση με τα επισημα στοιχεία περιοδικών ή κατασκευαστή" και πολλά αλλά που αφορούν την καθημερινή χρήση από όλους μας.
Η άποψη πάρε αυτό και δεν θα το μετανοιώσεις, θα περνάς πάνω και από τα VITARA
αλλά και τα NIVA
, δεν θα κολλάς πουθενά κλπ δεν λέει τίποτα για τον υποψήφιο. Οχι πως δεν παίζουν ρόλο αλλά ξέρουμε όλοι εμείς που θα το πάει? και πως θα το πάει το νέο αυτοκίνητο αυτός ο άνθρωπος? Μας ανέφερε πως θα περνάει από εναν χωματόδρομο για να πάει σπίτι του, ακόμα και αν είναι έτσι όπως τον αναφέρει αφού μπορεί έτσι να τον βλέπει με το επιβατικό. Αρα μάλλον δεν χρειάζεται 20+ εκ. απόσταση, ούτε γωνίες εξωτικές. Και μάλιστα θα είναι για 5-10 φορές τον χρόνο. Άρα τα offroad χαρακτηριστικά δεν είναι τα πρωτεύοντα γι΄αυτόν.
Χώρια που το Forester έχει και αργό κιβώτιο(το μοναδικό SUV) και σε σωνθήκες γλίτσας ελληνικής ασφάλτου, κρατάει καλύτερα από αυτά που είπα πιο πάνω και συγκρίνεται μόνο με RAV4.Εξάλλου αυτά τα 2 είναι τα μόνα (εντάξει και το Mistoubishi Outlader) με μόνιμη 4κίνηση.
Αν κάποιος βασίζεται σε τετρακίνηση για να σταθεί πάνω στον δρόμο μάλλον δεν ξέρει να οδηγεί, αλλιώς ολα τα "κοινά" αυτοκίνητα θα γλίστραγαν κάθε φορά που εβρεχε. Ειδικά τα αργά δεν είναι για να σε κρατάνε στον δρόμο, αλλά να σε ξεκολλάνε σε δρόμους με χιόνια, λάσπες κλπ. και όχι στην άσφαλτο. Ούτε η τετρακίνηση σε σώζει σε πάγο ή χιόνι αν δεν τηρείς τους ίδιους κανόνες που ισχύουν και στην οδήγηση ενός προσθιοκίνητου ή πισοκίνητου αυτοκινήτου. Φίλος που έπεσε σε χιονοθύελλα στην Κατάρα μου είπε πως όσα αυτοκίνητα είχαν βγεί ή τουμπάρει ήταν 4Χ4 και μάλιστα σχολίασε πως ολοι με τζιπ οδηγούσαν με μια υπεροψία...δυστυχώς. Κι εδώ θα πω πως συνήθως αυτός που φταίει είναι ο οδηγός, γιατί ακόμα και αν ο δρόμος είναι χάλια, οι καιρικές συνθήκες ακραίες, το αυτοκίνητο έχει πολλά καλούδια πρόσφυσης...ακόμα και τότε θα πρέπει να οδηγεί και να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις συνθήκες που επικρατούν και επιπλέον συμφωνα με τις οδηγικές του ικανότητες (που στην Ελλάδα το 90% των οδηγών δεν τις έχει αναπτύξει καθόλου αφού δεν μαθαίνει να οδηγεί ουσιαστικά).
Χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ σε σένα forester τα λέω ολα αυτά και επειδή από τις συζητήσεις εδώ μέσα φαίνεται πως πραγματικά είσαι γνώστης και αυτοκινήτων αλλά και έχει αυξημένες οδηγικές ικανότητες (και το λέω χωρίς ειρωνία-πραγματικά).
Θα προτιμούσα εν τέλει τα σχόλια (και μιλάω για όλες τις ενότητες) να αναφέρονται σε όλους, να είναι ουσιατικά και ειδικά να μπορουν και αρχάριοι να τα παρακολουθήσουν.
Τέλος να αναφέρω τα εξής: Η απόσταση της εξάτμισης είναι πάνω από 16εκ., κάπου στα 21εκ
. Τα ψαλίδια πράγματι είναι χαμηλότερα από το μέγιστο ύψος (όπως και σε αρκετά SUV).
Για το πιο τετρακίνητο να πάρει δεν θα πω αλλά θα παραπέμψω σε προηγούμενο post και θα προσθέσω πως ως τώρα έχω κάνει 23.000χλμ σε 1,5 χρόνο. Πρόβλημα κανένα. Ευχαριστημένος γενικά. Η τιμή πράγματι είναι αλμυρή. Από χώρους ακόμα και κάτοχοι άλλων SUV εντυπωσιάζει. Η κατανάλωση όπως σε όλα τα 2000κ.ε. από 10-12 λ/100χλμ ίσως και παραπάνω μέσα στην πόλη. Αν είσαι της ταχύτητας πας με 180χλμ και δεν φοβάσαι, προσωπικά πάω ως τα 120-140 χωρίς κανένα πρόβλημα. Σαφώς θα ήθελα να είχα και κοντές σχέσεις αλλά μέχρι τώρα δεν χρειάστηκαν. Γενικά δεν το λυπάμαι, αλλά δεν το πάω και από κάπου που εγώ δεν αισθάνομαι σιγουρος ότι θα περάσει. Το πρώτο σέρβις κόστησε 120 € και οι αλλάγές λαδιών μου βγαίνουν στα 28€. Το αυτοκίνητο γενικά δεν έχει πολλά αξεσουάρ όπως σκαλοπάτια, κιτ ανυψωσης κλπ, οπως άλλα, αλλά ισως αυτό να μην ενδιαφέρει κιόλας. Αλλα στοιχεία που έχουν σχέση με αισθητική νομίζω πως είναι υποκείμενικά και δεν το κατατάσσω σε αυτά που είναι γενικά παραδεκτά από όλους. Ο λόγος που το αγόρασα ήταν περισσότερο οι χώροι αφού πολλές φορές χρειάζεται να μεταφέρω πράγματα.
Πάντα φιλικά και ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές post