από 747 » 21 Ιαν 2004, 20:06
Υπάρχει και κάτι άλλο που πρέπει κανείς να κοιτάει πριν αγοράσει ένα αυτοκίνητο. Και αυτό είναι η αντιπροσωπεία, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, και γενικά η υποστήριξη μετά την πώληση. Η προσωπική μου πείρα (Σαρακάκης...........) είναι οτι παρακαλάω μη μου βγάλει καμμία ζημιά το αμάξι, γιατί αφ'ενός στα κεντρικά αντιμετωπίζουν τον πελάτη όπως η εφορία που της χρωστάς, αφ'ετέρου το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων δεν φημίζεται και για τισ ικανότητες στην επισκευή βλαβών.
Όταν τον πρώτο μήνα με 700 μόνο χλμ. χρειάστηκε να αλλάξω τη μπάρα "Ζ" και το δεξί παρατίμονο, έχοντας 7ετή εγγύηση από την αντιπροσωπεία (ήταν στραβή από μάνα), μόνο που δε με έδειραν οι μηχανικοί του Σαρακάκη, που τόλμησα να τους ζητήσω να ισχύσει η εγγύηση. Και δύο εξουσιοδοτημένα, αρνήθηκαν την αλλαγή λόγω..........φόρτου εργασίας. Αγόρασα λοιπόν τα ανταλλακτικά και έκανα την επισκευή σε άσχετο μηχανικό.
Αν ήξερα από την αρχή όμως το τί με περιμένει, δεν θα είχα αγοράσει Mitsubishi, (που βεβαίως είναι καλό αμάξι), αλλά κάποιο άλλο, και θα είχα και κάποια υποτυπώδη υποστήριξη από την αντιπροσωπεία. Δεν ξέρω για Ford,Nissan, αλλά ξέρω από ΤΟΥΟΤΑ. Και τουλάχιστον για αυτόν το τομέα, η επιλογή της είναι μοναδική. (Τώρα αν το RAV κάνει για τισ ανάγκες σου, είναι άλλο θέμα. Πάντως φίλε μου, η προσωπική μου άποψη είναι να βγάλεις από το μυαλό σου το Honda.