Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin 2.0 vs GV 2.0 vs Wrangler 2.4 ?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 18:37

φίλε χοντρέ, περί ορέξεως που λένε...εγώ δεν θα άλλαζα την αίσθηση του κεντρικού με τίποτα, αρκεί να είναι ελεύθερο

ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΙΖΕΣΑΙ (είσαι και υπέρβαρος ΧΑΧΑ!)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 06 Σεπ 2005, 19:10

Θυμίζω ότι σε λασποτοπους με πλάγια κλίση μόνο με κεντρικό διαφορικό ελεύθερο και με κοντά γλυτώνεις τη τούμπα....

Άρα μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό που μπλοκάρει και κοντά είναι ότι καλύτερο. Αν προσθέσουμε μπλοκέ εμπρός πίσω τοτε είναι τέλειο.... Μόνο η Mercedes έχει τέτοιο μαμίσιο....

Αρα Land Rover (όλα πλήν Freelander) και NIVA καθώς και Pinin 2000 παίζουν μόνο σε αυτό το ταμπλώ....
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 19:17

Άρα μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό που μπλοκάρει και κοντά είναι ότι καλύτερο. Αν προσθέσουμε μπλοκέ εμπρός πίσω τοτε είναι τέλειο.... Μόνο η Mercedes έχει τέτοιο μαμίσιο....

Αρα Land Rover (όλα πλήν Freelander) και NIVA καθώς και Pinin 2000 παίζουν μόνο σε αυτό το ταμπλώ....

Ετσι ακιβως!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 06 Σεπ 2005, 19:22

Κατ'αρχην ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις. :)

Απ'ότι καταλαβαίνω το Pinin είναι σαφώς καλύτερο στην άσφαλτο και επίσης σε απλούς χωματόδρομους. Αλλά όσον αφορά στις δυνατότητες Wrangler και Pinin στο άγριο off-roading (το οποίο και με ενδιαφέρει), αυτές οι δύο γνώμες με μπερδεύουν:

DISCOVERER έγραψε:Επειδή εδώ η παρέα είναι σκληροπυρηνική όταν εννοεί εκτός δρόμου εννοεί να κόβεις δρόμο απο το γκρεμό στο κατσάβραχο, ή να ανεβαίνεις κόντρα το βουνό με 40 πόντους λάσπη. Εκεί το wrangler δε παίζεται απο τα άλλα δύο. Όχι όμως λόγω μετάδοσης αλλά λόγω σασί και ανάρτησης.


michailbm έγραψε:Το πινιν έχει και κεντρικό και είναι κατά βάση πισωκίνητο και μπλοκάρει το μεσαίο και έχει αργά και πίσω LSD διαφορικό και παει εκεί που το αμερικάνικο μαμά δεν παει ούτε μπορεί κατά διάνυα να σκεφτεί



Αφού το Pinin υπερέχει στη μετάδοση και το Wrangler σε σασί/αναρτήσεις, να υποθέσω ότι σε συνθήκες κατσάβραχου είναι πάνω-κάτω ισοδύναμα ? Αν είναι έτσι να προτιμήσω το Pinin που κατά πως φαίνεται είναι πολύ καλύτερο στην εθνική και στην πόλη. Αλλά αν το Wrangler υπερέχει σαφώς στα κατσάβραχα, τότε το ξανασκεφτόμαστε το πράγμα...
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 19:31

έτσι ακριβέστερα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 19:33

αρκεί να είναι το 6τάχυτο....μην κάνεις το λάθος να πάρεις το 5αρι, είναι ψοφίμι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 19:35

Το πινιν όπως το αγοράζεις (μαμά) είναι σαφώς ανώτερο από το wrangler (μαμά) για offroad και για λάσπες και για χιόνια !
Το ξέρω από πρώτο χέρι αυτό !
Απεναντίας το wrangler είναι άριστη πλατφόρμα για βελτιώσεις (χώνοντας πολλά μα πάρα πολλά φράγκα) που ανεβάζουν τις δυνατότητες του στα ύψη για εκτός ,υποβαθμίζοντας την συμπεριφορά του στην άσφαλτο πααααααρα πολύ!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 19:40

Και ξαναλέγω ότι εκεί που παει το Pinin “μαμά” δεν μπορεί το wrangler “μαμά”!!!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 06 Σεπ 2005, 20:25

ΟΚ, τότε ... ο κύβος ερρίφθη :D
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 21:23

άχνολντ κάνε κανα τεστ νταιβ πρώτα...you never know
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 06 Σεπ 2005, 21:45

Φίλε Ahnold καλό θα ήταν να ρίξεις μια ματιά και στο νέο GV το μακρύ 2.0 . Έχει μόνιμη τετρακίνηση , κλείδωμα κεντρικού και κοντές σχέσεις . Από το Pinin 2.0 έχει πολύ περισσότερους χώρους εσωτερικά . Αν είσαι επαρχία ίσως να μπορούσες να πάρεις και το Diesel 1.9 τρίθυρο το οποίο έχει μόνιμη τετρακίνηση και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και κοντές . Πάνω από όλα πριν καταλήξεις κάνε test drive !!!! .
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 06 Σεπ 2005, 21:47

DISCOVERER έγραψε:Θυμίζω ότι σε λασποτοπους με πλάγια κλίση μόνο με κεντρικό διαφορικό ελεύθερο και με κοντά γλυτώνεις τη τούμπα....

Άρα μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό που μπλοκάρει και κοντά είναι ότι καλύτερο. Αν προσθέσουμε μπλοκέ εμπρός πίσω τοτε είναι τέλειο.... Μόνο η Mercedes έχει τέτοιο μαμίσιο....

Αρα Land Rover (όλα πλήν Freelander) και NIVA καθώς και Pinin 2000 παίζουν μόνο σε αυτό το ταμπλώ....


Το Pinin από όσα ξέρω δεν έχει τη δυνατότητα κοντών σχέσεων με ξεκλείδωτο το κεντρικό . Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος .
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 21:54

αυτό όντως είναι σπαστικό, ασχέτως ροπής κινητήρα...

το διαπίστωσα σε LC πολύ καλού μου φίλου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 22:02

Το Pinin από όσα ξέρω δεν έχει τη δυνατότητα κοντών σχέσεων με ξεκλείδωτο το κεντρικό

Αυτό δεν αναιρεί αυτό:
εκεί που παει το Pinin “μαμά” δεν μπορεί το wrangler “μαμά”!!!!!!


Καθώς και το ότι έχει ελευθέρα 4x4 που σε βγάζουν από παντού χωρης γλιστρήματα με τα 4οπως στα βιταρα Gβιταρα και όλα τα σχετικά με Tcase συμπεριλαμβανόμενου και του Galloper!
Τελευταία επεξεργασία από michailbm και 06 Σεπ 2005, 22:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 06 Σεπ 2005, 22:07

michailbm έγραψε:
Το Pinin από όσα ξέρω δεν έχει τη δυνατότητα κοντών σχέσεων με ξεκλείδωτο το κεντρικό

Αυτο δεν ανερει αυτο:


Ποιο ??? :roll:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες