Pajerinho έγραψε:Αμφιβάλει κανείς ότι αν γίνει το ίδιο test με το νέο Pajero και το νέο Civic τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα για το νέο Civic?
Η έκλιση ενέργειας είναι τόση που τα αποτελέσματα θα διαφοροποιούντο ελάχιστα σε ότι αφορά το Civic και λίγο παραπάνω όσον αφορά το Pajero.
Aν θεωρήσουμε την κρούση καθαρά ελαστική, το Honda, λόγω μικρότερης μάζας, απορροφά τα 2/3 της ενέργειας της σύγκρουσης. Ακόμη και στις πραγματικές συνθήκες μίας σύγκρουσης, το νούμερο αυτό δεν απέχει από την πραγματικότητα. Αυτή η ενέργεια είναι τουλάχιστον 3 φορές μεγαλύτερη από αυτή με την οποία δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα σε πλευρική σύγκρουση. Η κατάρρευση λοιπόν είναι δεδομένη.
Φανταστείτε ότι το Honda επιταχύνει από τα μηδέν μίλια/ώρα (στην κάθετη προς αυτό κίνηση) στα 45 μίλια/ωρα στα χιλιοστά του δευτερολέπτου που διαρκεί η σύγκρουση! Που να αντέξει τις δυνάμεις που αναπτύσονται;