Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

pajero Vs land rover 90

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 17 Οκτ 2006, 20:19

ΟΧΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΥΜΙΔΗΣ,ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ LSD,ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ GLS V6 3000 TO OΠΟΙΟ ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΩ!!!!!!!!!ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΦΙΛΕ SKARTE ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΙΔΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ LSD!!!!!!ΑΚΟΜΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΔΥΟ PAJERO 2.6,TO ENA TO EXΩ ΑΚΟΜΗ (ΕΠΑΓΓ/ΚΟ) ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ V6 3000 H ΤΟ 3500 ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ!!!!!!!ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΛΟΥΜΙΔΗ.ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ!!!!!!!!!KATI AKOMH ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ V6 ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ??????
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Οκτ 2006, 20:34

Τώρα μιλάς σωστά. Άλλο λοιπόν, αυτοκίνητο παραγωγής και άλλο ειδική παραγγελία! Εγώ αμφισβήτησα το ότι είναι 91 μοντ., αλλά αφού το λές εσύ πάω πάσο. Επίσης, είχα και εγώ το 2.6. Είσαι σίγουρος ότι έχει μπλοκέ??Ελπίζω να μήν παρεξηγήθηκες με το "ΛΟΥΜΙΔΗΣ".Πλάκα να γίνεται.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 17 Οκτ 2006, 20:36

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΑ!!!!!ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ!!!!!ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ V6 ME TO SUPER SELECT OXI ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ 81-90 ΜΕ V6 KINHTHΡΑ.
Τελευταία επεξεργασία από pajerov6 και 17 Οκτ 2006, 20:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό karka » 17 Οκτ 2006, 20:38

πρωτον: αφου ξερεις κατι παραπανω με το συγκεκριμενο μοντελο γιατι δεν το λες απο την αρχη και αφηνεις μερικους σε αγωνια?
δευτερον: λιγο δυσκολο πια, να ερθει στην ελλαδα τετοιο αυτοκινητο νομιμα
αλλα και για να το βρεις εξω θελει πολυ τυχη.

οποτε καταληγουμε παλη θριαμβευτικα στοοοο... ΤΡΟΥΠΕΡ

KATI AKOMH ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ V6 ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ??????

ΝΑΑΑΙΙΙ !!!!!!!!!!!! ΟΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ.
οσοι απο τους γνωστους εχουν βαλει τριλιτρο, ολοι καπνιζουν.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 17 Οκτ 2006, 20:50

Ε,ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΕΧΩ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ν6 ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΚΑΦΗ( ΠΟΛΛΑ ΣΚΑΦΗ) ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΠΑΕΙ OFF-ROAD,KΑΝΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΣΑΒ-ΚΥΡ,ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ!!!!!!!!!ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ JOKER ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΕΞΕΙ!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤROOPER!!!
Τελευταία επεξεργασία από pajerov6 και 17 Οκτ 2006, 20:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό supermario » 17 Οκτ 2006, 20:52

pajerov6 έγραψε:Ε,ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΕΧΩ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ν6 ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΚΑΦΗ( ΠΟΛΛΑ ΣΚΑΦΗ) ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΠΑΕΙ OFF-ROAD,KΑΝΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΣΑΒ-ΚΥΡ,ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ!!!!!!!!!ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ JOKER ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΕΞΕΙ!!!!!!!!!!!!
Τωρα του το χαλασες........
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό karka » 17 Οκτ 2006, 21:26

επισημως ανκοινωνω την ιδρηση του:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΟΓΟΥ ΠΑΤΖΕΡΟ.
με ενα και μοναδικο μελος μεχρι στιγμης.
(δεν φανταζομαι να φυγεις και να μην μας πεις τιποτα?)

λες... να γινουν δυο?

φιλε κρατα γερα!! αντιστασου σθεναρα, οπου ναναι αλλος ενας πατζεροβιος θα ερθει στο συλογο. ειναι στα σκαρια επισκευη σε μοτερ τριλητρο (του αιμοδοτη με της γκαρσονιερες που λεγαμε πιο πριν?).
του π@υστη, ακομα θα παπνιζει?
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 18 Οκτ 2006, 07:41

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΤΖΕΡΟΒΙΟΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟ Η ΜΗ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΣ,ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΟ ΤΡΟΥΠΕΡ ΝΑ ΥΔΡΥΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό karka » 18 Οκτ 2006, 07:56

καλο!!
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό typod » 18 Οκτ 2006, 08:11

Επειδη μου βάλατε ιδέες για το trooper βρήκα έναν τύπο στον Αγ.Δημήτριο που θέρνει διάφορα.Τα είδα εχτές και εκτός των άλλων έχουν και χώρους οπότε κάνουν και για φόρτωμα.Για πείτε μου απο τιμές που παίζουν και τι χρονολογίας να κοιτάξω.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 18 Οκτ 2006, 08:30

90-,ΜΕ EFI ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό jdelis » 18 Οκτ 2006, 10:10

Θα μιλήσω κυρίως για το Pajero αφού γι' αυτό έχω άμεση άποψη. Στα υπέρ του η φοβερή αντοχή και αξιοπιστία. Το μόνο κακό ο κινητήρας 2.6, καίει πολύ και δεν τραβάει καθόλου. Ένας 3λιτρος είναι must. Μετατροπές υπάρχουν για ψήλωμα και μπλοκέ, όμως η εμπρός ανάρτηση θα σου βάλει τα όρια. Σαν εκτός δρόμου τώρα θα σε πάει σχεδόν παντού. Όμως σε πολύ δύσκολα δεν μπορεί να φτάσει ένα όχημα με άξονα και εμπρός σαν το Land Rover.

Για το trooper με είχαν αποτρέψει όταν το έψαχνα κυρίως λόγω δυσκολίας εύρεσης ανταλλακτικών. Αν πάρεις αξίζει μόνο το injection και για offroad ισχύουν όσα έγραψα και για το pajero.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 18 Οκτ 2006, 13:19

jdelis έγραψε:
Pajerinho έγραψε:Ρε παιδιά γιατί δεν "παίζετε" καθόλου (ή σχεδόν καθόλου) τα land cruiser (τα παλιά)

Μακάρι να τα βρίσκαμε! Ξέρεις πού μπορώ να βρώ κανένα σειράς 70 με ελληνικά νούμερα; :roll:

Ναι εντάξει, τώρα δεν τα βρίσκεις, αλλά παλιά γιατί δεν τ' αγόραζε κανένας? Όλοι έπαιρναν LR και Pajero άντε και κάνα Cherokee και κάπου κάπου κανά Trooper. Land Cruiser και Patrol κανείς.....

PS1 Φαντάζομαι το να φέρεις κάποιο απ' έξω δεν είναι εύκολο λόγω παλαιότητας, έτσι δεν είναι? (όπου εύκολο=νόμιμο)
PS2 Συγχωρέστε μου την άγνοια αλλά είμαι αρκετά νέος (και στο off road και σε ηλικία :D )
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 18 Οκτ 2006, 14:38

Τα Patrol και Land Cruiser δεν εισήχθησαν στη χώρα μας παρά μόνο τα τελευταία χρόνια, οπότε ήταν δύσκολο να βρεθούν ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη.

Παρόλα αυτά υπήρξαν μεμονομές εισαγωγές, όπως αυτή της Express Service και της ΔΕΗ, που έφεραν αρκετά τέτοια αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Τα περισσότερα απο αυτά έμειναν στη επαρχία, λόγω κυρίως του ότι τα βασικά μοντέλα ήταν πετρελαιοκίνητα.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό karka » 18 Οκτ 2006, 20:04

Για το trooper με είχαν αποτρέψει όταν το έψαχνα κυρίως λόγω δυσκολίας εύρεσης ανταλλακτικών. Αν πάρεις αξίζει μόνο το injection και για offroad ισχύουν όσα έγραψα και για το pajero

ναι πραγματι τα πατζερο πουληθικαν πολυ περισοτερο εκεινο τον καιρο.
αυτο δεν σημαινει οτι ηταν καλυτερα απο το τρουπερ απλως η ισουζου δεν ειναι και πολυ "μαχημη" εδω στην ελλαδα.
τωρα αν συγκρινεις δυο ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα 2,6L το πατζερο σε πραγματικα νουμερα χανει κατα κρατος. ξαναλεω: mpi διπεταλουδο, δισκοφρενα μπρος πισω, αυτοματος πιλοτος, αιρκοντισιον, ανακυκλωτη καυσαεριων, κοντυτερο αργο, σφικτο περιορισμενης πισω, δυνατοτερος κινητηρας, οικονομικο ακομα και με τα σημερινα στανταρ, τα 120 χλμ τα εχει στης 3000 στρ. με 110 στης 2800 δεν ανοιγει η δευτερη πεταλουδα.
ολα αυτα ομως ειχαν και το κοστος τους που αν δεν κανω λαθος ηταν περιπου στα 2-3 εκατομυρια διαφορα απο το πατζερο.
απο αξιοπηστια δεν το συζηταμε, εκτος απο γιαπονεζικο ειναι και ισουζου. το εχω σκισει πραγματικα και δεν μου εχει ζητησει τιποτα.
μονο το κλασικο προβλημα ολων αυτων τον γιαπονεζικων. πλημνες μπροστα. βαζεις γουορν και της ξεχνας.
χρονολογια: απο επισημη αντιπρωσοπεια μεχρι το 1992 ισως και μερικα το 93. παγκοσμια το 91 τελειωσε η παραγωγη του.
τα τελευταια απο τον πετροπουλο εδω ηταν με αμερικανικες προδιαγρ. εξου και ο αυτομ. πιλοτος.
υπαρχει και σε 2,8 v6 αλλα μαλων δεν το ειδαμε ποτε εδω.
τιμη οπως ολα αυτα γυρω στα 5000 αναλογα την κατασταση.
Α! υπαρχει και το μακρυ που ειναι ιδιο με το κοντο αλλα στην ιταλια του κανανε μια μοντα και το μακρυνανε 80 ποντους περιπου με προσθικη πισω. σε αυτο ειναι ολο πολυεστερικο το πισω μερος απο της πορτες και μετα.
αυτο ειδικα στην αδεια του εχει οφελιμο 37 κιλα παραπανω απο το L200 το σημερινο μοντελο με της δυο πορτες και οχι το τετραπορτο, το κανονικο αγροτικο 4χ4 δηλαδη που ξερομε ολοι με την μιαμιση καμπινα.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες