Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλή η σκάλα αλλά.....

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Φεβ 2007, 20:05

Παιδιά, κακά τα ψέματα, η περικοπή-κατάργηση της σκάλας, είναι καθαρά για οικονομικούς λόγους (αρχικά τουλάχιστον, στα πρώτα μοντέλα SUV, που το μάρκετινγκ και το μάνατζμεντ, προέβλεψαν μεγάλες πωλήσεις).

Βεβαίως και συμφωνώ, ότι μπορεί να σκοτώσει, οποιον βρεθεί μπροστά της.

Επειδή υπάρχει αυξημένη (πια) κυκλοφορία των εκτος δρόμου οχημάτων (κυριος των SUV), λογικό είναι να θεσπιστεί και ένα τέτοιο, ας το πω καθεστώς, που αντί να ακριβύνει την κατασκευή των μικρών οχημάτων, φτηναίνουν τα μεγάλα (λογικότατο άλλωστε).

Ποιο θα ήταν όμως το καλύτερο?

Εξίσωση η δικαιοσύνη?

Δίκοπο μαχαίρι για της εταιρίες, που παράγουν τέτοια αυτοκίνητα

Ένα καλο θα ήταν, όσα φέρουν σκάλα, να μην αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες στον δρόμο!!!!!

Και τότε όλοι εμείς που γουστάρουμε της σκάλες θα είμαστε σαν τα αγροτικά μηχανήματα? με όριο ταχύτητας 70 klm

Σίγουρα με αυτήν την σκέψη, θα δούμε η σκάλα, να γίνετε μουσείο.

Είναι μονόδρομος.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Φεβ 2007, 20:30

Ακολουθεί πολιτική δυσφήμιση.!!!!!

Μονόδρομος ("επιβεβλημένος"), η αδυναμία?, των απανταχού κυβερνώντων, να πλάσουν έναν κόσμο, οικονομικά δικαιότερο, με μικρότερες οικονομικές αποκλίσεις? (δεν είμαι κομμουνιστής)

Η να μην συσσωρεύουν, τόσο πολύ πληθυσμό, σε τόσο μικρές πόλεις, που να χρειάζονται τόσο μικρά (και αδύναμα-ανυπεράσπιστα) αυτοκίνητα...... απλά και μονο για να παρκάρουν. Ενώ, την ίδια στιγμή, υπάρχει χώρος, για όλους μας, να βιώνουμε πιο Ανθρώπινα. (Ανθρωποκεντρικός .........είμαι!)
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Φεβ 2007, 21:06

Γενικά θέλει προσοχή η σκάλα :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=wBTUzh_9FV8

(πλάκα κάνω, δεν πιστεύω να παρεξηγηθεί κανείς)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 22 Φεβ 2007, 10:45

Pajerinho έγραψε:Μέρος της κινητικής ενέργειας θα παραμείνει κινητική και μέρος θα γίνει πλαστική παραμόρφωση, μοιρασμένη όμως και στα 2 οχήματα, όχι όλη στο Civic.


Αναγκαστικά είναι μοιρασμένη... απλά το πλαϊνό του Civic είναι πολύ πιό εύκαμπτο από το μπροστινό οποιουδήποτε αυτοκινήτου και εκεί γίνεται η ζημιά. Το θέμα δεν είναι αν ο προφυλακτήρας του 4Χ4 θα υποχωρήσει 5 ή 15 εκατοστά, τι στιγμή που το πλαϊνό καταρρέει και παραμορφώνεται περισσότερο απο 1 μέτρο!

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι κάτω από ορισμένες συνθήκες, κανένα αυτοκίνητο, κανένας συνδυασμός και καμία συνθήκη δεν εξασφαλίζουν επιβιωσιμότητα. Όταν λοιπόν η έκλιση ενέργειας είναι 4 φορές μεγαλύτερη από ότι στην στάνταρ οφσετ μπροστινή σύγκρουση για την οποία σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα, είναι επόμενο να μην μείνει τίποτε όρθιο. Κάτι σαν να πέσεις σε τοίχο με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα δηλαδή.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Φεβ 2007, 11:45

fokion έγραψε:Τα πλαισια τυπου σκαλας αγαπητε μου εγκαταληφθηκαν για δυο κυριως λογους
Η ελαστικότητα τους ΔΕΝ μπορει να προσφερει ασφαλτινη ( που ηταν το ζητουμενο ) οδικη συμπεριφορά
Η ποιοτητα κατασκευης ΑΚΡΙΒΩΣ λογο της ελαστικότητας πηγαινε περιπατο ( καθοτι ολα αρχιζαν να τριζουν μετα απο λιγο)
Το μεγαλυτερο βαρος

( Οκ 3 λογοι )


ειναι και οι 3 βασικοι λογοι για τους οποιους προτιμαται εκτος, βεβαιως βεβαιως

αν και αρχιζει και γινεται εντονη η αλλαγη σε μονοκοκ

ηδη το Νιβα απο το 70 ειχε μονοκοκ ενω και η ΛΡ απο το φρηλαντερ και εντευθεν αρχισε να καταργει το σασσι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Φεβ 2007, 11:46

Ας δεχτώ ότι η ενέργεια στο συγκεκριμένο test είναι πολύ μεγάλη και ότι ακόμα και το νέο Pajero θα ισοπέδωνε το νέο Civic (το δέχομαι κυρίως γιατί δεν μπορώ ν' αποδείξω το αντίθετο, όχι γιατί το πιστεύω). Θέτω λοιπόν διαφορετικά την ερώτηση:
Αμφιβάλει κανείς ότι το χάσμα μεταξύ της δυσκαμψίας των παλαιών 4κινήτων με τα παλαιά επιβατικά έχει γεφυρωθεί σημαντικά, με σημαντικές προσπάθειες και από τις δύο πλευρές?
Αν για παράδειγμα στο test με το παλαιό Pajero και Civic αρκούσε μία ταχύτητα 50χλμ/ώρα για να σκοτώσει τους επιβάτες του Civic, τότε για τα νέα μοντέλα η ταχύτητα αυτή θα είναι κάπου στα 70χλμ/ώρα (τα νούμερα είναι τυχαία αλλά η αναλογία ενδεικτική). Αυτό δεν είναι πρόοδος και μάλιστα σημαντική?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό fokion » 22 Φεβ 2007, 11:57

Αυτο δεν μπορει να το αμφισβητισει κανεις....
Σιγουρα να νεοτερα αυτοκινητα ειναι πιο προσεγμενα σε αυτο το τομεα απο τα παλιωτερα...
Τρομερα βηματα δεν εχουν γινει, αυτο λεω...
Γιατι οσο καλα και να σχεδιασεις κατι ειπαρχουν και οι φυσικοι κανονες και μεγεθη που παντα υπηρχαν υπαρχουν και θα υπαρχουν, οπως πχ οτι η εκλυωμενη "ενεργεια" στη συγκρουση αυξανει με γεωμετρικη προοδο σε σχεση με την ταχυτητα και οχι γραμμικα...
Και οτι ΚΑΜΙΑ συγκρουση δεν ειναι ιδια με την αλλη
Απλά και παλι δεν ειναι θεμα "σκαλας" ειναι θεμα κατασκευαστη, κοστους R&D και παει λεγοντας...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 22 Φεβ 2007, 12:05

Η ενέργεια αυξάνεται με το τετράγωνο της ταχύτητας, πιό συγκεκριμένα. Διπλάσια ταχύτητα δηλαδή σημαίνει τετραπλάσια ενέργεια.

Σίγουρα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι περισσότερο ασφαλή από τα χθεσινά και λιγότερο απο τα αυριανά. Πριν από 20 χρόνια σε ένα crash test NCAP δεν θα "επιζούσε" κανένας "επιβάτης" - ανδρίκελο. Σήμερα την βγάζουν καθαρή με ελάχιστες γραντζουνιές. Ολα αυτά όμως στην κλίμακα των 50, 60, 64 χλμ./ωρα. Στα 100 χλμ./ώρα ταχύτητα σύγκρουσης δεν έχει κανένας ελπίδα. Αυτό λέμε.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 15 Μαρ 2007, 17:04

Πανω σε αυτο το θεμα επεσα πανω σε αυτο το video κατα τυχη...

Εδω πλέον η προσκρουση ειναι μετοπικη και τα οχηματα αντιστοιχου ογκου......

http://www.youtube.com/watch?v=GEBC9Pbj ... ed&search=
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 15 Μαρ 2007, 17:06

Η ταχυτητα απο οτι καταλαβα ειναι επισεις υπερβολικη αλλα πλεον μιλαμε και για μετοπικη αλλά και για ιδια.... βαρη....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Μαρ 2007, 00:51

Ενδιαφέρον!
Στην αρχή μπορώ να πω ότι εντυπωσιάσθηκα. Δεν περίμενα να πάθει μεγαλύτερη ζημία το Disco απ' το Espace. Με μία 2η ματιά και προσέχοντας αυτά που λέει ο παρουσιαστής για τις ζημιές ωστόσο, νομίζω ότι επιβεβαιώνονται κάποια από αυτά που υποστήριζα στα προηγούμενα post. Το σασί του Disco δεν έπαθε σχεδόν τίποτα. Η σύγκρουση όμως δεν περιορίσθηκε στο σασί. Πιθανόν λόγω και του παρόμοιου ύψους ενεπλάκη σε μεγάλο βαθμό το κουβούκλιο του Disco το οποίο δεν είναι σχεδιασμένο για να φέρει φορτία και παραμορφώθηκε έντονα. Τώρα το ότι οι δοκοί του σασί του Disco παρόλο που δεν παραμορφώθηκαν (ιδιαίτερα) δεν δημιούργησαν πολύ μεγάλο πρόβλημα στο Espace δεν ξέρω που οφείλεται. Μάλλον θα πρέπει ν' αποδοθούν τα εύσημα στους μηχανικούς της Renault.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό fokion » 16 Μαρ 2007, 10:25

Γι αυτο και καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη... ειδες ομως το οτι ολα ειναι σχετικα???
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 16 Μαρ 2007, 10:27

το disko αν δεν κανω λαθος σχεδιαστικε σε μια εποχη οπου οι δοκιμες γινονταν με "ολομετοπη" επιθεση:):):):):
Ισως αν το τεστ γινοταν με 100% επαφη το αποτελεσμα να ηταν διαφορετικο καθως θα συμετειχε ποι ενεργα και η αλλη μερια του σασι, η αλλη δοκος...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Μαρ 2007, 11:02

Σωστά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Για αυτούς που έχουν σκάλα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Μαρ 2007, 12:22

Η μετωπική συνάντηση με ένα landrover 2 τόννων είναι σίγουρα δύσκολη περίπτωση.

Μία φορά που έπεσα με το 110 μου πάνω σε ένα civic με ουρά το οποίο σταμάτησε σε πράσινο επειδή κατάλαβε λάθος το σήμα του τροχονόμου που έλεγε περάστε και μάλιστα κοκκάλωσε την στιγμή που εγώ επιτάχυνα βλέποντας ότι φεύγουμε, τα αποτελέσματα ήταν φρικτά για το ΙΧ. Εφυγε με γερανό με κολλημένα και τα δύο πίσω φτερά στις ρόδες και το 110 δεν είχε ούτε σημάδι σχεδόν στον stock προφυλακτήρα (μόνο ένα σπασμένο φλας από τα θραύσματα που πετάχτηκαν.

Αν όμως δεν κεντράρεις το στόχο, το πρόβλημα στην σκάλα είναι μεγάλο γιατί αυτή είναι η παθητική του ασφάλεια και ένα πλάγιο χτύπημα ακόμη και με μικρή ταχύτητα μπορεί να στραβώσει σασί με όλα τα επακόλουθα.

Για αυτό ποτέ ενισχυμένοι προφυλακτήρες και άλλα κόλπα στα σασί τύπου σκάλας γιατί το πλάγιο χτύπημα θα μεταφέρει ακόμη περισσότερη ενέργεια στην μία δοκό και δεν το θέλουμε...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες

cron