Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οδηγωντας στην Ομιχλη...

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό patrinos » 25 Σεπ 2008, 21:44

Ετυχε σημερα να πεσω σε μια διαδρομη πανω στα βουνα,με το αυτοκινητο μαλιστα,σε παρα πολυ πυκνη ομιχλη.Δεν εβλεπα ουτε στο ενα μετρο και τα φωτα ειχαν μαλλον χαρακτηρα διακοσμητικο,να μην πω οτι χειροτερα ηταν με αναμμενα φωτα!!!Σκεφτηκα να σταματησω,απο την αλλη δεν υπηρχε περιπτωση να ξεθαμπωσει το τοπίο σε εκεινο το μερος...
Για δωστε τις εμπειριες σας....Πως την "παλευετε στην ομιχλη; :?:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 25 Σεπ 2008, 22:53

μια καλη περιπτωση ειναι τα γυαλια ηλιου βλεπεις καπως καλητερα και δεν κουραζονται τα ματια απο την ασπριλα της ομιχλης αν ειναι βραδυ την εκατσες
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 26 Σεπ 2008, 00:29

Προβολεις χαμηλα κατω στον προφυλαχτηρα που θα ρειχνουν φως κατω απο το παχυ στρωμα της ομιχλημς και βλεπεις πραγματικα καλητερα (μονο οταν ειναι βραδυ την μερα οτι και να κανεις δεν αλλαζη τιποτα.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 26 Σεπ 2008, 10:51

Συμφωνώ και επαυξάνω. Τις πιο πολλές φορές το χειμώνα όταν πάω σπίτι μου βρίσκω πολύ πυκνή ομίχλη. Μόνο με χαμηλά φώτα μπορείς να κινηθείς. Αλαρμ ανοιχτά , παράθυρο λίγο ανοιχτό να ακούς τι γίνεται γύρω σου και καμμια κόρνα που και που μήπως έρθει κανας τουρίστας πάνω σου.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 26 Σεπ 2008, 20:44

"μια καλη περιπτωση ειναι τα γυαλια ηλιου βλεπεις καπως καλητερα"
Ειδικά αν έχουν φακούς χαμηλού κοντράστ (κίτρινοι ή πορτοκαλοί φακοί), τότε η βελτίωση της όρασης είναι τρομερή!
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό Angel.O.S » 04 Οκτ 2008, 06:54

Ρε παιδιά τα φώτα στην ομίχλη δεν τα ανάβουμε για να βλέπουμε αλλά για να μας βλέπουνε.... (και να τους βλέπουμε αντίστοιχα ) είναι ίδια με τη λογική που ανοίγουμε τα φώτα όταν σουρουπώνει για να φαινόμαστε στους καθρέφτες των μπροστά.
Άβαταρ μέλους
Angel.O.S
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2007, 22:07

Re: Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 04 Οκτ 2008, 07:50

Angel.O.S έγραψε:Ρε παιδιά τα φώτα στην ομίχλη δεν τα ανάβουμε για να βλέπουμε αλλά για να μας βλέπουνε.... (και να τους βλέπουμε αντίστοιχα ) είναι ίδια με τη λογική που ανοίγουμε τα φώτα όταν σουρουπώνει για να φαινόμαστε στους καθρέφτες των μπροστά.


Ετσι, μπραβο...
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Re: Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 04 Οκτ 2008, 08:34

Angel.O.S έγραψε:Ρε παιδιά τα φώτα στην ομίχλη δεν τα ανάβουμε για να βλέπουμε αλλά για να μας βλέπουνε.... (και να τους βλέπουμε αντίστοιχα ) είναι ίδια με τη λογική που ανοίγουμε τα φώτα όταν σουρουπώνει για να φαινόμαστε στους καθρέφτες των μπροστά.







+1000000000
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Re: Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό skier78 » 04 Οκτ 2008, 19:28

Το βράδυ στην ομίχλη αν τα φώτα κάνουν αντανάκλαση και μας κουράζουν τα χαμηλώνουμε από το ρυθμιστή ύψους.όποιος δεν το δοκίμασε θα δει αποτέλεσμα την επόμενη φορά.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Re: Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 05 Οκτ 2008, 23:01

Τα μπροστινα προβολακια τα αναβεις για να διακρινεις την οριζοντια διαγραμμιση του δρομου (οπου υπαρχει) ή αλλιως το τελος της ασφαλτου στα δεξια. Το πισω φως της ομιχλης ειναι για να σε βλεπουν.

Και συμφωνα με τον ΚΟΚ:

Aν υπάρχoυν φώτα oμίχλης, σύμφωνα με αυτά πoυ oρίζoνται στo άρθρo 69 τoυ παρόντoς Kώδικα, πρέπει να χρησιμoπoιoύνται μόνo σε περίπτωση ομίχλης, χιoνόπτωσης ή καταρρακτώδoυς βρoχής, μόνα τoυς ή μαζί με τα φώτα διασταύρωσης. Tα φώτα αυτά επιτρέπεται να χρησιμoπoιoύνται σε στενoύς ελικoειδείς oδoύς και αν δεν συντρέχoυν oι πιo πάνω πρoϋπoθέσεις
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό Landless » 06 Οκτ 2008, 08:06

Lonely_Wolf έγραψε:Τα μπροστινα προβολακια τα αναβεις για να διακρινεις την οριζοντια διαγραμμιση του δρομου (οπου υπαρχει) ή αλλιως το τελος της ασφαλτου στα δεξια. Το πισω φως της ομιχλης ειναι για να σε βλεπουν.

Και συμφωνα με τον ΚΟΚ:

Aν υπάρχoυν φώτα oμίχλης, σύμφωνα με αυτά πoυ oρίζoνται στo άρθρo 69 τoυ παρόντoς Kώδικα, πρέπει να χρησιμoπoιoύνται μόνo σε περίπτωση ομίχλης, χιoνόπτωσης ή καταρρακτώδoυς βρoχής, μόνα τoυς ή μαζί με τα φώτα διασταύρωσης. Tα φώτα αυτά επιτρέπεται να χρησιμoπoιoύνται σε στενoύς ελικoειδείς oδoύς και αν δεν συντρέχoυν oι πιo πάνω πρoϋπoθέσεις


Πολύ σωστά όλα αυτά.
Και τώρα η σκληρή πραγματικότητα.
Τα μπροστινά φώτα ομίχλης χρησιμοποιούνται μέσα στην πόλη, συνήθως κατά τη βραδυνή έξοδο, πάντα με συνθήκες εξαιρετικής ορατότητας (π.χ. κατακαλόκαιρο) και χωρίς τα φώτα διασταύρωσης καθώς οι ιδιοκτήτες/οδηγοί πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο το όχημά τους φαίνεται πιο ... cool. Επίσης κατά κανόνα είναι αρύθμιστα, ή ρυθμισμένα σκόπιμα προς τα πάνω με αποτέλεσμα να στραβώνουν τους απέναντι διερχόμενους κατά την κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους. Βέβαια αυτό είναι μια απλή λεπτομέρεια... σημασία έχει να δείχνεις ότι έχεις φώτα ομίχλης και σε όλους τους άλλους (όπως με τη μουσική που πρέπει σώνει και καλά να ακούνε οι δίπλα σου στο μποτιλιάρισμα τις δικές σου μουσικές ή άμουσες προτιμήσεις...)
Τώρα τα πίσω φώτα ομίχλης χρησιμοποιούνται και αυτά συνήθως βράδυ, αλλά κατά κανόνα εκτός πόλεως και πάντα με συνθήκες πολύ καλής ορατότητας (ξαστεριά...). Υποθέτω ότι ο λόγος που χρησιμοποιούνται κατά αυτό τον τρόπο είναι γιατί ο οδηγός αρέσκεται στο να βλέπει πολλά λαμπάκια αναμένα στο ταμπλώ επομένως και αυτό της λειτουργίας των πίσω φώτων ομίχλης προσθέτει κάτι στο όλο σκηνικό... Βέβαια πάλι το ότι στραβώνει τους από πίσω είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια...

Στα τόσα χρόνια που κυκλοφορεί αυτή η "μόδα" μόνο μια φορά άκουσα να γράψει η τροχαία για κακή χρήση φώτων ομίχλης, στο δρόμο Αρναίας - Θεσσαλονίκης. Έτυχε σε μια γνωστή μου, και όταν μου το αφηγήθηκε η αντίδρασή μου ήταν .... "καλά σου κάνανε!"
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 06 Οκτ 2008, 08:16

Πιστεύω οτι αυτή η μόδα θα πρέπει να σταματήσει, μιας και τότε τα ανάβανε για να κάνουν τους γρήγορους, ή για να δείξουν οτι το αμάξι έχει και φώτα ομίχλης!
Τώρα όλα τα αυτοκίνητα, μικρά μεγάλα, έχουν στάνταρ αυτό το extra! Επίσης τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι γρήγορα! Οπότε δε χρειάζεται κάτι να αποδείξεις...
Γι αυτό καλύτερα να χρησιμοποιούνται σωστά για την ασφάλεια όλων.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Re: Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 06 Οκτ 2008, 08:20

Landless έγραψε:
Lonely_Wolf έγραψε:Τα μπροστινα προβολακια τα αναβεις για να διακρινεις την οριζοντια διαγραμμιση του δρομου (οπου υπαρχει) ή αλλιως το τελος της ασφαλτου στα δεξια. Το πισω φως της ομιχλης ειναι για να σε βλεπουν.

Και συμφωνα με τον ΚΟΚ:

Aν υπάρχoυν φώτα oμίχλης, σύμφωνα με αυτά πoυ oρίζoνται στo άρθρo 69 τoυ παρόντoς Kώδικα, πρέπει να χρησιμoπoιoύνται μόνo σε περίπτωση ομίχλης, χιoνόπτωσης ή καταρρακτώδoυς βρoχής, μόνα τoυς ή μαζί με τα φώτα διασταύρωσης. Tα φώτα αυτά επιτρέπεται να χρησιμoπoιoύνται σε στενoύς ελικoειδείς oδoύς και αν δεν συντρέχoυν oι πιo πάνω πρoϋπoθέσεις


Πολύ σωστά όλα αυτά.
Και τώρα η σκληρή πραγματικότητα.
Τα μπροστινά φώτα ομίχλης χρησιμοποιούνται μέσα στην πόλη, συνήθως κατά τη βραδυνή έξοδο, πάντα με συνθήκες εξαιρετικής ορατότητας (π.χ. κατακαλόκαιρο) και χωρίς τα φώτα διασταύρωσης καθώς οι ιδιοκτήτες/οδηγοί πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο το όχημά τους φαίνεται πιο ... cool. Επίσης κατά κανόνα είναι αρύθμιστα, ή ρυθμισμένα σκόπιμα προς τα πάνω με αποτέλεσμα να στραβώνουν τους απέναντι διερχόμενους κατά την κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους. Βέβαια αυτό είναι μια απλή λεπτομέρεια... σημασία έχει να δείχνεις ότι έχεις φώτα ομίχλης και σε όλους τους άλλους (όπως με τη μουσική που πρέπει σώνει και καλά να ακούνε οι δίπλα σου στο μποτιλιάρισμα τις δικές σου μουσικές ή άμουσες προτιμήσεις...)
Τώρα τα πίσω φώτα ομίχλης χρησιμοποιούνται και αυτά συνήθως βράδυ, αλλά κατά κανόνα εκτός πόλεως και πάντα με συνθήκες πολύ καλής ορατότητας (ξαστεριά...). Υποθέτω ότι ο λόγος που χρησιμοποιούνται κατά αυτό τον τρόπο είναι γιατί ο οδηγός αρέσκεται στο να βλέπει πολλά λαμπάκια αναμένα στο ταμπλώ επομένως και αυτό της λειτουργίας των πίσω φώτων ομίχλης προσθέτει κάτι στο όλο σκηνικό... Βέβαια πάλι το ότι στραβώνει τους από πίσω είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια...

Στα τόσα χρόνια που κυκλοφορεί αυτή η "μόδα" μόνο μια φορά άκουσα να γράψει η τροχαία για κακή χρήση φώτων ομίχλης, στο δρόμο Αρναίας - Θεσσαλονίκης. Έτυχε σε μια γνωστή μου, και όταν μου το αφηγήθηκε η αντίδρασή μου ήταν .... "καλά σου κάνανε!"



θα συμφωνησω μαζι σου, αυτη ειναι η ελληνικη πραγματικοτητα δυστυχως :roll:

οσο για το πισω φως ομιχλης καλο ειναι να αναβει (ακομα και μερα) οταν βρεχει παρα πολυ, ειδικα στην Ε.Ο. οπου οι ταχυτητες ειναι μεγαλες και πρεπει να γινεσε αντιληπτος απο μακρια γιατι απο το σπρει που αφηνει το αυτοκινητο τα πισω φωτα διακρινονται ελαχιστα και σε πολυ μικρη αποσταση.

Προσωπικα στην Ε.Ο. παντα το αναβω με βροχη αλλα οταν πλησιαζω σε διοδια ή σε κινηση οπου αναγκαστηκα κοβεις ταχυτητα και μικραινουν αρκετα οι αποστασεις το σβηνω για να μην τυφλωνω οποιον ακουλουθει :wink:
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Οδηγωντας στην Ομιχλη...

Δημοσίευσηαπό Landless » 06 Οκτ 2008, 09:19

Lonely_Wolf έγραψε:
οσο για το πισω φως ομιχλης καλο ειναι να αναβει (ακομα και μερα) οταν βρεχει παρα πολυ, ειδικα στην Ε.Ο. οπου οι ταχυτητες ειναι μεγαλες και πρεπει να γινεσε αντιληπτος απο μακρια γιατι απο το σπρει που αφηνει το αυτοκινητο τα πισω φωτα διακρινονται ελαχιστα και σε πολυ μικρη αποσταση.


Σωστά, δυστυχώς όμως φαίνεται ότι η κοινή λογική δεν φτάνει σε όλους μας ώστε να ακολουθούμε αυτές τις απλές οδηγίες, τι οποίες πιθανόν και να μην έχουμε διδαχθεί ποτέ...
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 06 Οκτ 2008, 09:30

Και παλι θα συμφωνησω φιλε Landless

Δυστυχως η ανυπαρκτη οδηγικη παιδεια που τεινει στην ηλιθιοτητα φτανει στο σημειο να αναβουν το φωτα οταν δεν χρειαζονται πραγματικα, και εκει που το απαιτουν οι συνθηκες να τα εχουν σβηστα πχ. σε τουνελ μεσα, σε βροχοπτωση

Δυστυχως ακουω πολλες φορες νωρις το πρωι στο ραδιο τις ανακοινωσεις που κανουν για να αναψουν τα φωτα οι οδηγοι αλλα ποιος τις ακουει.... ακομα και με συννεφια πρεπει να ειναι αναμενα τα φωτα..... αλλα αυτα περνανε στα ψιλα γραμματα.

:roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες