Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κάτι που να τα συνδιάζει όλα?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Δεκ 2008, 10:06

discoman δεν είναι έτσι τα πράγματα. Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το Pinin 2.0, που είναι ιδιαίτερα ικανό όχημα. 8)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Angel.O.S » 10 Δεκ 2008, 21:39

Προτιμώ το Pinin απο το RAV .Το Rav είναι το GTI των SUV , κοινώς για μπαντιλικια στο χώμα και για να καβαλάς πεζοδρόμια. Off road ικανότητες, μηδέν. Άσε που ξεφέυγουμε σε budjet κατα πολύ. Στα λεφτά του RAV έχει πολύ καλύτερα οχήματα.

Το Sorento πάλι μια από τα ίδια... Ο λόγος ύπαρξής του είναι να λες οτι έχεις ογκώδες αυτοκίνητο.

τα 12lt. δεν μου φαίνονται και τόσο πολλά αν σκεφτεί κανείς οτι το Terios παίζει απο 8-10 σε νορμάλ οδήγηση και 12-13 σε οffroad και ζόρια. Σε offroad Freelander πόσο πάει η κατανάλωση του Pinin?
Άβαταρ μέλους
Angel.O.S
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2007, 22:07

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Δεκ 2008, 23:15

Δεν έχω δεί μεγάλες διαφορές. Αν το πιέσεις σε μεγάλες ταχύτητες ή κλειδωμένος για πολύ ώρα λογικό είναι να δείς την κατανάλωση ίσως στα 14lt/100χλμ αλλά οι φυσιολογικές τιμές είναι κοντά στο 12.

Είναι πισωκούνα με σούπερ σελεκτ τετρακίνηση που έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα, 3 διαφορικά, αργά και πίσω περιορισμένης ολισθησης. Πάει αξιοπρεπέστατα στα δύσκολα και τραβάει τη βάρκα μου ατέλειωτες ώρες εύκολα από κατσάβραχα και παραλίες πράγμα που δεν έκανα εύκολα με ενα suv. Ισως είναι σπαρτιάτικο όχημα με σχετικά περιορισμένους χώρους αλλά εμένα προσωπικά μου κάνει!
Αν είσαι Αθήνα και κοντά στα νότια έλα να οδηγήσεις το δικό μου για να έχεις άποψη.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό discoman » 11 Δεκ 2008, 10:51

superspy έγραψε:discoman δεν είναι έτσι τα πράγματα. Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το Pinin 2.0, που είναι ιδιαίτερα ικανό όχημα. 8)
εγω δεν ειπα οτι δεν ειναι ικανο οχημα
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 11 Δεκ 2008, 11:04

Angel.O.S έγραψε:Προτιμώ το Pinin απο το RAV .Το Rav είναι το GTI των SUV , κοινώς για μπαντιλικια στο χώμα και για να καβαλάς πεζοδρόμια. Off road ικανότητες, μηδέν. Άσε που ξεφέυγουμε σε budjet κατα πολύ. Στα λεφτά του RAV έχει πολύ καλύτερα οχήματα.

Το Sorento πάλι μια από τα ίδια... Ο λόγος ύπαρξής του είναι να λες οτι έχεις ογκώδες αυτοκίνητο.

τα 12lt. δεν μου φαίνονται και τόσο πολλά αν σκεφτεί κανείς οτι το Terios παίζει απο 8-10 σε νορμάλ οδήγηση και 12-13 σε οffroad και ζόρια. Σε offroad Freelander πόσο πάει η κατανάλωση του Pinin?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό luca » 11 Δεκ 2008, 11:57

Πάρε το TERIOS....αφού έχεις βγάλει συμπεράσματα ήδη. Είναι μεγάλο σε χώρους (για την κατηγορία του) ψιλοκαλό εκτός δρόμου και πάει καλά σε άσφαλτο.

Εναλλακτικά σε αυτά τα λεφτά παίρνεις ένα μεταχειρισμένο Yaris για δρόμο και ένα Jimny ή Samurai για εκτός και τα έχεις όλα.

Ανδρέας
Άβαταρ μέλους
luca
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2008, 14:28
Τοποθεσία: thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Angel.O.S » 11 Δεκ 2008, 13:55

Freelander έγραψε:Δεν έχω δεί μεγάλες διαφορές. Αν το πιέσεις σε μεγάλες ταχύτητες ή κλειδωμένος για πολύ ώρα λογικό είναι να δείς την κατανάλωση ίσως στα 14lt/100χλμ αλλά οι φυσιολογικές τιμές είναι κοντά στο 12.

Είναι πισωκούνα με σούπερ σελεκτ τετρακίνηση που έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα, 3 διαφορικά, αργά και πίσω περιορισμένης ολισθησης. Πάει αξιοπρεπέστατα στα δύσκολα και τραβάει τη βάρκα μου ατέλειωτες ώρες εύκολα από κατσάβραχα και παραλίες πράγμα που δεν έκανα εύκολα με ενα suv. Ισως είναι σπαρτιάτικο όχημα με σχετικά περιορισμένους χώρους αλλά εμένα προσωπικά μου κάνει!
Αν είσαι Αθήνα και κοντά στα νότια έλα να οδηγήσεις το δικό μου για να έχεις άποψη.


Έχω οδηγήσει πολλές φορές το pinin το 1.8 με την μόνιμη τετρακίνηση και μια φορά μάλιστα μας έβγαλε ασπροπρόσωπους σε "δρόμο" που δεν περίμενα με τίποτα οτι θα έβγαινε από εκεί μέσα. Είμουνα βέβαιος οτι μονο τρακτέρ θα μας έβγαζε απο εκεί αλλά δεν χρειάστηκε. Η μόνη "ζημιά" που έπαθε το αμάξι ήτανε να μπει η μπροστά ποδιά μέσα, τίποτα το ανησυχητικό.

Αν και παλιό μου αρέσει πάρα πολύ, με το 2λιτρο έχεις και την εναλλακτική των αργών , και παρόλο που δεν σηκώνει πολλές μετατροπές , μπορείς με 2, 3 αλλαγές να το κάνεις πολύ ικανό για offroad. Το μόνο που με χαλάει είναι οι χώροι του μέσα , αλλά όχι τόσο πολύ. και το σπαρτιάτικο style που λες δεν με χαλάει καθόλου.
Άβαταρ μέλους
Angel.O.S
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2007, 22:07

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 18 Δεκ 2008, 23:50

Με ενα jeep tj(wrangler) 4λιτρο εχεις ενα γρηγορο αυτοκινητο ,ενα καμπριο κ ενα τζιπ(4χ4 κανονικο κ οχι μπουρδες).κ για τα συνεργεια κλπ ειναι βλακειες,το tj ειναι απο τα πιο αξιοπιστα κ ευκολοσυντηρητα που υπαρχουν!!αυτη τη στιγμη βρισκεις 4λιτρα με 13-15000 ευρω!I REST MY CASE!
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 19 Δεκ 2008, 01:11

jeep2008 έγραψε:Με ενα jeep tj (wrangler) 4λιτρο εχεις ενα γρηγορο αυτοκινητο ,ενα καμπριο κ ενα τζιπ(4χ4 κανονικο κ οχι μπουρδες).κ για τα συνεργεια κλπ ειναι βλακειες,το tj ειναι απο τα πιο αξιοπιστα κ ευκολοσυντηρητα που υπαρχουν!!αυτη τη στιγμη βρισκεις 4λιτρα με 13-15000 ευρω!I REST MY CASE!


Ωρες ωρες τα λες ωραια...
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 19 Δεκ 2008, 09:53

Παρόλο που κάποιοι μπορεί να δυσανασχετήσουν, έχω να πώ ότι 5 χρόνια συμβίωσης με ένα Subaru Forester 2.0Χ ατμοσφαιρικό με μόνιμη τετρακίνηση, τρία μηχανικά διαφορικά και κοντές με κάνουν να πώ ότι δεν έχω συναντήσει άλλο SUV στα βουνά που να συμπεριφέρεται καλύτερα εκτός δρόμου σε αυτήν την κατηγορία και να πηγαίνει εξίσου καλά και στην άσφαλτο, παρόλο που οπτικά δεν του φαίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχει καλύτερο απ'το Subaru αλλά προσωπικά μιλώντας δείχνει ότι το αυτοκίνητο μου έχει προσφέρει πολύ περισσότερα από ότι είχα κατά νού και το σημαντικότερο χωρίς ζημιές, αφού έχει ένα από τα καλύτερα προστατευμένα κάτω μέρη και πολύ αξιόπιστα μηχανικά μέρη. Οι μόνες επεμβάσεις που έχω κάνει είναι ένα σετ ΑΤ λάστιχα, μιά μεταλλική ποδιά κάτω απ'τη μηχανή και μία τετράδα αποστάτες 4εκ. στα ελατήρια έτσι ώστε να βελτιωθει πιό πολύ στις extreme καταστάσεις. Εφόσον υπάρχει δρόμος εκεί που πατάνε οι τροχοί δεν θα σε προδώσει ποτέ. Τις κοντές μπορείς να τις χρησιμοποιείς συνέχεια εκτός δρόμου και όχι κατά περίπτωση όπως γίνεται στα περισσότερα 4Χ4 καθότι δεν είναι και πολύ κοντές αλλά βοηθάνε να μην μένει το αυτοκίνητο χωρίς δύναμη. Επίσης δουλεύουν πολύ καλά και στην άσφαλτο καθότι μόνιμα τετρακίνητο χωρίς το γνωστό κούρδισμα και έτσι κάνει τη ζωή σου εύκολη στη ρυμούλκηση. Κατανάλωση μικτή 11λτ/100χλμ. Το ταξίδι του στην άσφαλτο είναι πολύ καλό και ξεκούραστο. Το τιμόνι δεν θα σε προβληματίσει. Απαραίτητη όμως είναι μια βελτίωση στα φρένα που είναι ίσως και το μοναδικό του μειονέκτημα. Προσωπικά έχω αλλάξει τα πίσω ταμπούρα με δισκόφρενα από το αντίστοιχο τούρμπο μοντέλο, μεταχειρισμένα με 800 Ευρώ και έμεινα αρκετά ευχαριστημένος. Στις 15000 Ευρώ θα βρείς το μοντέλο του 2003 που στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό discoman » 19 Δεκ 2008, 17:36

ΣΥΜΦΩΝΩ για το φορεστερ σε ολα......


Μετα απο ποσα χμ διαλυεται ?

ξερεις?

και μιλαμε για πατημενο αγροτοδρομο οχι για σοβαρο οφφ ροαντ

οχηματα με ψαλιδια ειναι για λιγα πραγματα στο χωμα
αν μιλαμε για λιγα

ειναι το καλυτερο σουβλακι
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 21 Δεκ 2008, 10:04

Discoman καλημέρα,
Εχω κάνει 105000 και δεν έχει λασκάρει βίδα,
Δεν διαφωνώ ότι οχήματα με ψαλίδια δέχονται καταπονήσεις αλλά αν ξέρεις που και πως το πηγαίνεις μπορείς να τις περιορίσεις αρκετά.
Το θέμα του ποστ άλλωστε είναι για κάτι μέχρι 15000 Ευρώ που να τα συνδιάζει όλα και όχι για κάτι αμιγές εκτός δρόμου. Σ' αυτήν την περίπτωση θα μίλαγα για το Defender.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό vasilis » 21 Δεκ 2008, 17:36

Συμφωνώ και γω για την suba!
Εντάξει, δεν μπορεί να κάνει σούζες αλλά είναι άνετο και αξιοπρεπές τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου.
Απλά έχει μεγάλους πρόβολους για το εκτός δρόμου κομμάτι που ίσως σε προβληματίσουν σε ορισμένες περιπτώσεις.
Η τετρακίνησή του "λέει πολλά" καθώς και το περιορισμένης πίσω ειναι Οκ.
Κατα προτίμηση βρες ατμοσφαιρικό.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό discoman » 21 Δεκ 2008, 17:54

OK

Aν πας για εκδρομουλα το σουμπα ειναι το καλυτερο

εχει ομως ενα μειονεκτημα ενα.....


ειναι σαν νεκροφορα η σαν το στεισον του παπου μου
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Doomlouder » 31 Ιαν 2009, 21:45

Terrano η Patrol!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Doomlouder
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 16:14
Τοποθεσία: Αθήνα , Άγιος Ελευθέριος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες