Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορα SUBARU FORESTER 2.0 X, τη γνώμη σας!!!

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό spz » 16 Νοέμ 2004, 14:35

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
spz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 20 Αύγ 2003, 10:34
Τοποθεσία: Ν.ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Geo » 16 Νοέμ 2004, 16:21

Καλορίζικο, Καλοτάξιδο, πες μας και πόσο το πήρες με όλα αυτά τα extra!

(αν θες :) )
Άβαταρ μέλους
Geo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 16 Μάιος 2004, 21:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 16 Νοέμ 2004, 16:47

GASUV έγραψε:Ευχαριστώ παιδια για τις συμβουλές σας. Τελικά κατέληξα και πηρα το FORESTER 2.0 X. Το παρελαβα την περασμενη εβδομάδα. Ενας απο τους λόγους που κατέληξα στην αγορά ήταν διότι βρηκα το νέο μοντέλο βελτιωμενο εσωτερικά. 6 δισκο cd με 7 ηχεια,δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και λεβιέδες,θερμαινόμενα καθίσματα,cruise control,προβολείς, ηλιοροφή, εσωτερικό απο turbo κλπ. Τωρα ειμαι ετοιμος για βόλτες. Υπάρχουν συμβουλές για το στρώσιμο?. Στο manual μιλουν για πρώτη αλλαγή λαδιών στα 12500km. Μου φαινεται υπερβολικό. Εχει κανεις συμβουλές / εμπειρία?




ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!
ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΞ 4000 ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ,,,,,,ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ...ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ ΚΟΚΚΑΛΩΜΑ..
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Νοέμ 2004, 20:50

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!
ΚΑΛΑ ΧΩΜΑΤΑ!!!!
Τα περί "στρωσίματος" (μέχρι 3000 στρ/λεπτό κλπ) τα θεωρώ συζητήσιμα.
Η τεχνολογία στο φινίρισμα των εξαρτημάτων στους κινητήρες (τουλάχιστον στην Ιαπωνία) έχει προχωρήσρει πολύ μπροστά και το στρώσιμο για μένα πάντα είναι παρωχημένη διαδικασία. (γι' αυτό και η πρώτη αλλαγή λαδιού στις 12500 χλμ και όχι στα 1500, 3000 κλπ κλπ όπως παλιότερα).
Οδήγα φυσιολογικά και χωρίς υπερβολές και άν χρειαστεί σε προσπέρασμα σανίδωσέ το και μή φοβάσαι! Δέ σπάει με τίποτα.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό GASUV » 16 Νοέμ 2004, 21:04

Ευχαριστώ για τις ευχες και τις συμβουλές σας. Οταν αποκτήσω εμπειρίες θα σας ενημερώσω. Το αυτοκίνητο το πήρα 32300 κλειδί με όλα.(μεταβίβαση κλπ,50%προκατ -24 μήνες άτοκα τα υπόλοιπα) Σημαντικό ρόλο επαιξε ότι ο τοπικός αντιπροσωπος στην πώληση του παλιού μου αυτοκινήτου (AUDI A3 1,8T ΜΥ98)στο 50% τις αξίας του καινούργιου. Στασυνεργείο μου λέν να αλλαξω τα πρώτα λάδια στα 2000-2500 ΚΜ.
GASUV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 27 Οκτ 2004, 10:45

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Νοέμ 2004, 21:11

GASUV έγραψε:Στασυνεργείο μου λέν να αλλαξω τα πρώτα λάδια στα 2000-2500 ΚΜ.

Το βιβλίο του κατασκευαστή τί λέει;
Τα συνεργεία γενικά έχουν συμφέρον από την αλλαγή των λαδιών συχνά.
Πέρα από την εργασία έχουν και το εμπορικό κέρδος από την πώληση,
Και άν βάζεις συνθετικά...... καθόλου ευκαταφρόνητο!!!!!
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό vitaras » 21 Νοέμ 2004, 00:11

ΛΑΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΣΕ 50Ε ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΤΑ ΣΤΑ 3.000ΧΛΜ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό BusaK4 » 22 Νοέμ 2004, 11:10

Επειδη βρισκομαι στην ιδια ακριβως θεση που ηταν ο GASUV (Forester-Mav-CRV-XTRAIL) θελω να ρωτησω γιατι δεν πηρε το 2500cc με τα 211 αλογα?
Λογω διαφορας τιμης?
Η υπηρξε καποιος αλλος λογος.....?
Και αν καποιος εχει αποψη επι του θεματος,δεκτη.

Καλημεριζω !
Άβαταρ μέλους
BusaK4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2004, 10:53
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό meco » 22 Νοέμ 2004, 15:59

BusaK4 έγραψε:Επειδη βρισκομαι στην ιδια ακριβως θεση που ηταν ο GASUV (Forester-Mav-CRV-XTRAIL) θελω να ρωτησω γιατι δεν πηρε το 2500cc με τα 211 αλογα?
Λογω διαφορας τιμης?
Η υπηρξε καποιος αλλος λογος.....?
Και αν καποιος εχει αποψη επι του θεματος,δεκτη.

Καλημεριζω !

Είναι αρκετά πιο ακριβό, είναι πάνω από 2000cc, οπότε έχεις αυξημένα ασφάλιστρα τέλη, υψηλή κατανάλωση κ.λ.π. Αρκούν αυτά? :wink:
Λογική θα ήταν πάντως η απορία σου αν ρωτούσες γιατί δεν πήρε το 2.0ΧΤ. Με τιμή στα 36Κ με το κλειδί στο χέρι (έκδοση χωρίς δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα και crouse control) η διαφορά φαντάζει σχετικά μικρή.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό BusaK4 » 22 Νοέμ 2004, 17:06

Γραφτε λαθος παιδια....
Νομιζα οτι ειχες παρει το turbo GASUV...
Λογω επιλογεα αργης σχεσης κλπ.

Εγω σκεφτομαι να παρω το turbo γιατι μ'αρεσει να ταξιδευω με ασφαλεια και θεωρω την δυναμη σε ενα αυτοκινητο μεγαλο προσον και ασφαλεια.
Θελω ομως και μπω σε ενα χωματοδρομο και μην κολησω σε τιποτα λασπες, παγους η κροκαλα...

Το σκεφτομαι καλα η οχι?
Άβαταρ μέλους
BusaK4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2004, 10:53
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό GASUV » 23 Νοέμ 2004, 09:34

Η πραγματική διαφορά τιμής μεταξύ των 2 (X και ΧΤ) με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό(+cruise control+ θερμαινόμενα καθίσματα) ειναι 3800 €.Το πακέτο εξοπλισμού που πήρα τα είχε και αυτά υποχρεωτικά. Ο κύριος λόγος μετά απο πολύ σκέψη, που πήρα το Χ είναι για το κοντό κιβλωτιο και την σχετική οικονομία. Εχω ένα φουσκωτό και νομίζω οτι η ρυμούλκιση και το ρίξιμο ειναι πιό ευκολο ειδικά στην περιοχή που πηγαίνω. Επίσης η κατανάλωση τους διαφέρει κατά 30% τουλάχιστον. Εχω ήδη κάνει 2500ΚΜ σε ταξίδι στην εθνική οπου το ατοκίνητο ταξιδεύει άνετα με 150ΚΜ/ω στις 4200-4300 στροφές με κατανάλωση 9,5-10λιτ/100. Οι ρεπρίζ σε αίσθηση ειναι στα πλαίσια ενος καλού οικογενειακού 1800.Εκτός δρόμου το πήγα μόνο σε πατημένα χώματα-προς το παρόν-οπου η συμπεριφορά του ηταν καλή. Το καλό με το κοντό ειναι ότι μπορεις να το χρησιμοποιείς σε διαδρομή με μεγάλες κλισεις συνεχώς καί έτσι ουτε πατινάρεις στις απότομες ανηφόρες χωρίς να ανεβάζεις υπερβολικά τις στροφές του κινητήρα αλλα ούτε ζορίζεις τα φρενα σε απότομες κατηφόρες. Εχεις τελικά μια πιο πυκνή διάταξη σχέσεων ταχυτήτων και πάντα βρίσκεις την κατάλληλη Ειδικά στούς δρόμους του Πηλίου που πηγαίνω αυτο είναι πλεονέκτημα. Μετα την αλλαγή λαδιών στα 4000Κμ (μου την κάνουν τελικά δωρεάν απο την αντιπροσωπεία) θα κάνω την διαδρομή Βόλος -Χανια- Ανατ. Πήλιο με το φουσκωτό και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου. Στην ίδια διαδρομή με το προηγούμενο αυτοκίνητο (AUDI A3 1.8T) σε ένα καλοκαίρι αλλαξα συμπλέκτη.
GASUV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 27 Οκτ 2004, 10:45

Δημοσίευσηαπό meco » 23 Νοέμ 2004, 14:59

GASUV έγραψε:Η πραγματική διαφορά τιμής μεταξύ των 2 (X και ΧΤ) με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό(+cruise control+ θερμαινόμενα καθίσματα) ειναι 3800 €.Το πακέτο εξοπλισμού που πήρα τα είχε και αυτά υποχρεωτικά.

Υπάρχει τέτοιο πακέτο εξοπλισμού στο X? Δεν το ήξερα αυτό.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό GASUV » 24 Νοέμ 2004, 08:58

Υπάρχει η έκδοση που εισάγεται σε περιορισμένα κομμάτια. Ειναι για τη Γερμανία και βγαινει μονόχρωμη σε ασημί η μάυρο με το σαλόνι και τον εξοπλισμό του XT . Στη γερμανία το μοντέλο το λένε Festival, μπορείς να το δείς στο link
http://www.subaru.de/aktuell/news-detail.htm?id=88
GASUV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 27 Οκτ 2004, 10:45

Δημοσίευσηαπό BusaK4 » 24 Νοέμ 2004, 10:37

Η ακριβης διαφορα μεταξυ του Χ (Προικισμενο) και του ΧΤ ειναι 4200ευρω,μια και χτες επισκεφτηκα την αντιπροσωπεια.
Oπου πληροφορηθηκα επισης οτι δεν υπαρχει αυτος ο τυπος (Προικισμενο Χ) πλεον μια και ηρθαν μονο 40 αυτοκινητα και δεν προκειται να ξαναερθει!!
Τυχερε GASUV ;-)
Άβαταρ μέλους
BusaK4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2004, 10:53
Τοποθεσία: Αθηνα

freelander ???

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Νοέμ 2004, 11:12

[quote="freelanderakias]

freelander 2.0 diesel.

-[/quote]

ε, μήπως ξανοίγεσαι λίγο συνάδελφε ?

όχι τίποτε άλλο, αλλά ο forester μίλησε για στοίχημα.... και μας ξέρεις τώρα εμάς...πόσο τρελλαινόμαστε για κοκορομαχίες :popcorn:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες